עבור לתוכן
Itay Zecharia

תל-אביב - ניו-יורק.... פעם ראשונה! מס' שאלות:

Recommended Posts

פורסם

זאת הפעם הראשונה שאני מעז לבצע את הטיסה הזו.

מעולם לא טסתי טיסה ארוכה כל כך, וחשבתי שהגיע הזמן לבצע אותה כמו כולם.

הטיסה מעבר לים היא חוויה לדעתי.

והשאלות הן:

1. מהיכן אני יכול לקחת תוכנית טיסה (בן גוריון-קנדי)?

2. כמה גלונים/אחוזי דלק כדאי לקחת?

3. אילו הכנות צריך להכין עבור הטיסה (יש משהו מיוחד?)?

4. איזה מטוס כדאי לקחת? יש המלצה מיוחדת על ה-777 או אולי על ה-747?

תודה מראש לכל העונים...

פורסם
זאת הפעם הראשונה שאני מעז לבצע את הטיסה הזו.

מעולם לא טסתי טיסה ארוכה כל כך, וחשבתי שהגיע הזמן לבצע אותה כמו כולם.

הטיסה מעבר לים היא חוויה לדעתי.

והשאלות הן:

1. מהיכן אני יכול לקחת תוכנית טיסה (בן גוריון-קנדי)?

2. כמה גלונים/אחוזי דלק כדאי לקחת?

3. אילו הכנות צריך להכין עבור הטיסה (יש משהו מיוחד?)?

4. איזה מטוס כדאי לקחת? יש המלצה מיוחדת על ה-777 או אולי על ה-747?

תודה מראש לכל העונים...

1.אין לי מושג

2. ב744 של POSKY מספיק לקחת לכל הטיסה + דלק לבטחון 85%

3.הכנה נפשית :wink: די קשה...

4.אני ממליץ על 744 בצביעה של ירדן הוא כלכך אמיתי! ה777 גם מעולה אבל אני אישית הייתי לוקח את ה744

פורסם
זאת הפעם הראשונה שאני מעז לבצע את הטיסה הזו.

מעולם לא טסתי טיסה ארוכה כל כך, וחשבתי שהגיע הזמן לבצע אותה כמו כולם.

הטיסה מעבר לים היא חוויה לדעתי.

והשאלות הן:

1. מהיכן אני יכול לקחת תוכנית טיסה (בן גוריון-קנדי)?

2. כמה גלונים/אחוזי דלק כדאי לקחת?

3. אילו הכנות צריך להכין עבור הטיסה (יש משהו מיוחד?)?

4. איזה מטוס כדאי לקחת? יש המלצה מיוחדת על ה-777 או אולי על ה-747?

תודה מראש לכל העונים...

תראה אני רואה הכנת תכנית טיסה כחלק מהריאליסטיות ואתה מוזמן לקרוא ולהפנים...

יש שינויים בטיסה טראנס אטלנטית... השינויים הם שבטיסה לכיוון מערב הגובה יהיה זוגי וטיסות כיוון מזרח יהיו בגובה אי זוגי כמו כן אתה אמור לעלות על נקודה אחרונה בנתיבים האירופים שתחבר אותך לנתיבי האוקיינוס מעל לאוקיינוס אתה אמור לעלות על 5 נ.צ מסלול זה נקרא NAT TRACK והוא מתעדכן פעם בחודש... עכשיו חשוב לדעת שאם אתה טס למערב תנסה שהטיסה תיהיה כמה שיותר צפונית בגלל הרוחות וטיסה לכיוון מזרח תיהיה כמו שיותר דרומית... אני מציע לך לקחת או את הPSS 747 או את ה 767PIC או RFP 742

אם אתה מתכנן לטוס אונליין (הדגש הוא על מזג אוויר אמיתי) עדיף שתצא מישראל בשעות הלילה כדי לתפוס רוחות טובות באויינוס לקראת הבוקר זה דבר שמשפיע על אורך הטיסה...

חוץ מזה בטיסה טראנס אטלנטית צריך לקבל מרשה לחצות את האוקיינוס ואת כל זה תמצא באתר הבא http://www.vatsim-uk.org/Oceanic/main.asp

יש לך כאן את כל המידע הדרוש בהצלחה

פורסם

איתי,

אני מסתכל על תכנית הטיסה שלך עכשיו בסרבאינפו ולא עשית הכנה כמו שצריך.

זאת לא תכנית טיסה לניו יורק - באיזה נתיב אתה חוצה את האוקיינוס?

נראה לי שבכלל לא טרחת לחפש חומר בנושא.

יש הסברים מפורטים באתרי החטיבה האנגלית, החטיבות של ניו יורק ובוסטון, ויש את המדריך הזה:

http://ftp.avsim.com/library/esearch.ph ... CatID=Root

תראה אותו ואחר כך תטוס.

כשדן אמר לך שלדעתו תכנון הטיסה הוא חלק בלתי נפרד מהטיסה הוא לא התכוון שתריץ FSNAV או את מתכנן הטיסה של הסימולטור ויבנה לך תוכנית.

פורסם

אני לא ידעתי היכן למצוא תוכנית טיסה מדוייקת.

ולכן ביקשתי מאלמוג, והוא פשוט הביא לי אותה.

אני לא שיניתי אותה.

אבל לאחר ההערות שלכם הייתי חייב.

פורסם

ישנם אתרים שדרכם ניתן להוריד או ליצור ת"ט

חציית האוקינוס היא חוויה אך עדין דורשת הכנה קצת יותר מדוקדקת רוחות בגבהים שונים

בכול אופן בהצלחה

זכור- זו רק פעם ראשונה וללא ספק ניתן לשפר אחריה אז תרשום הערות- לפעם הבאה

תמריא- תנחת- תהנה

שגיא

פורסם
1. לא יודע

2.85% או יותר

3.פיצוחים שתייה דיילת צמודה

אהבתי :lol:

מה לא צריך איזה דיילת עם בגד ים שתעשה לנו נעים בידים במשך הטיסה? נגיד לה שהיידים כואבות לנו אחרי טיסה קשה

פורסם

רבותי אל תזלזלו בתוכנית שלי אני מבקש אני לא יודע איך איתי השתמש בה אבל אני משתמש בה חכם.

בכל מקרה לפעמים הם טסים גם דרך מרכז אירופה לניו יורק דרך יוון איטליה צרפת אז קחו את זה בחשבון ותאמינו לי אני יודע תמיד איזה NAT לקחת ולפעמים אני משנה את התוכנית.

בבקשה בלי לזלזל

פורסם
רבותי אל תזלזלו בתוכנית שלי אני מבקש אני לא יודע איך איתי השתמש בה אבל אני משתמש בה חכם.

בכל מקרה לפעמים הם טסים גם דרך מרכז אירופה לניו יורק דרך יוון איטליה צרפת אז קחו את זה בחשבון ותאמינו לי אני יודע תמיד איזה NAT לקחת ולפעמים אני משנה את התוכנית.

בבקשה בלי לזלזל

אלמוג, אף אחד לא זלזל בך כאן, ואתה יודע את זה.

בגלל הניסיון הרב שיש לך, פניתי דווקא אליך לקבלת התוכנית, וזאת עובדה שאני סומך עליך.

בדקתי את הNAT והוא היה מתאים למעבר האוקיינוס ברגע שבו חציתי אותו.

אין לי שום תלונות עליך.

פורסם
אגב היית אמור לבצע PURLA ולא DEENA

תקרא בדפית של PURLA

מטוסים כבדים משעה 11 בלילה יבצעו PURLA ולא DEENA

מה הפירוש?

למיטב ידיעתי אין סיד שנקרא PURLA יש רק DEENA ובסוף שלו הוא מתפצל

מ PURLA ל GITLA או ל SUVAS לא?.

ותקנו אותי אם אני טועה.

פורסם
רבותי אל תזלזלו בתוכנית שלי אני מבקש אני לא יודע איך איתי השתמש בה אבל אני משתמש בה חכם.

בכל מקרה לפעמים הם טסים גם דרך מרכז אירופה לניו יורק דרך יוון איטליה צרפת אז קחו את זה בחשבון ותאמינו לי אני יודע תמיד איזה NAT לקחת ולפעמים אני משנה את התוכנית.

בבקשה בלי לזלזל

אלמוג,

אף אחד לא מזלזל בך, התכנית שהיתה רשומה אתמול בערב אצל איתי לא כללה נתיב NAT, זה הכל.

איתי, בידיים אתה רוצה שהדיילת תעשה לך נעים?

פורסם
אגב היית אמור לבצע PURLA ולא DEENA

תקרא בדפית של PURLA

מטוסים כבדים משעה 11 בלילה יבצעו PURLA ולא DEENA

מה הפירוש?

למיטב ידיעתי אין סיד שנקרא PURLA יש רק DEENA ובסוף שלו הוא מתפצל

מ PURLA ל GITLA או ל SUVAS לא?.

ותקנו אותי אם אני טועה.

תסתכל בקובץ שנקרא LLBGSIR.ZIP לדעתי אפשר למצוא אותו כאן באתר החטיבה תגלגל עד שתגיע לPURLA1E ותקרא שכתוב הדבר הבא

"This sid is designed for TKOF from rwy 26 b747 or 707 type of acft operating at their MTOW (maximum tkof weight) between 23-06 only"

פורסם

לכל מי שלא יודע:

בהחלט, יש כזה דבר שנקרא PURLA 1E...

וזה באמת סיד שמטוסים כבדים עושים אחרי 11 בלילה (23:00).

יש איזה "חוק" שאסור לטוס מעל חולון או משהו מ-11 בלילה...

למשתמשים ב- FSNavigator: אתם אמורים לראות את PURLA 1E ברשימת ה SIDים של בן-גוריון ממסלול 26... זה בטוח שם, אני השתמשתי ב SID הזה ליציאה מבן-גוריון בהמראה שלי לניו יורק... ובNAT- נתיב צפון אטלנטי (North Atlantic Tracks)...

פורסם

לגבי פורלה

זה תלוי גם במטוס, 777 שימריא לניו יורק יקבל דינה כי הוא לא כל כך מרעיש.

במציאות גם לא כל כך מקפידים על זה, אתמול נגיד קרא אלעל קרגו להונקונג ב-1 בלילה וברור שהוא צריך פורלה, אבל האדון בקרקע נתן לו דינה, ורק אחרי שהטייס ביקש שונה המרשה לפורלה.

לא משנה שבסוף בהנעה הטייס שמע רעש "לא סימפטי" מאחד המנועים ובסוף חזר לממן ונדמה לי שגם ביטל את הטיסה, ולבון בטח יוכל להרחיב.

פורסם

אלעל צת ירדו בתחזוקה אני חושש ...

עכשיו אתה מספר על המקרה הזה, ישנה תמונה נוספת באינטרנט של 767 שנוחת בהולנד וכתוב שהוא נשאר שם לילה בגלל תקלה ...

והמקרים עם ה742 ...

נקווה שזה לא ייגמר ברע ....

פורסם
1. לא יודע

2.85% או יותר

3.פיצוחים שתייה דיילת צמודה

אהבתי :lol:

מה לא צריך איזה דיילת עם בגד ים שתעשה לנו נעים בידים במשך הטיסה? נגיד לה שהיידים כואבות לנו אחרי טיסה קשה

יש לך איזה רעיון איפה למצא דיילת עם בגד ים!?

פורסם
רבותי אל תזלזלו בתוכנית שלי אני מבקש אני לא יודע איך איתי השתמש בה אבל אני משתמש בה חכם.

בכל מקרה לפעמים הם טסים גם דרך מרכז אירופה לניו יורק דרך יוון איטליה צרפת אז קחו את זה בחשבון ותאמינו לי אני יודע תמיד איזה NAT לקחת ולפעמים אני משנה את התוכנית.

בבקשה בלי לזלזל

אלמוג,

אף אחד לא מזלזל בך, התכנית שהיתה רשומה אתמול בערב אצל איתי לא כללה נתיב NAT, זה הכל.

איתי, בידיים אתה רוצה שהדיילת תעשה לך נעים?

לא רק בידים גם במקומות אסורים אחרים :lol: :wink: 8) לא?

אתה תמצא בחברת Hooters Air

http://www.airliners.net/open.file/552829/M/

פורסם
1. לא יודע

2.85% או יותר

3.פיצוחים שתייה דיילת צמודה

אהבתי :lol:

מה לא צריך איזה דיילת עם בגד ים שתעשה לנו נעים בידים במשך הטיסה? נגיד לה שהיידים כואבות לנו אחרי טיסה קשה

יש לך איזה רעיון איפה למצא דיילת עם בגד ים!?

למה צריך בגד ים ??!!

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...