עבור לתוכן
mickey lip

TFC-השבוע נוסעים לקנות שטיחים

Recommended Posts

פורסם

שלום חברים

השבוע נמשיך בטיול מסביב לעולם, נתארגן בבחררין על קפה ונצא לקנות שטיחים בטהרן.

מזומן בלבד , לא מקבלים כרטיס אשראי הפרסים :wink:

תוכנית טיסה:

OBBI TESSO OMD RABAM RABA2A OIII

607 מייל, גובה אי זוגי.

מידע על השדה:

http://worldaerodata.com/wad.cgi?id=IR48304

קצת על טהרן:

הראן (בפרסית: تهران) היא בירת איראן, ממוקמת לרגלי רכס הרי אלבורז ונמצאת במרכזו של מחוז טהראן. העיר מהווה את המרכז הפוליטי, הכלכלי והחברתי של המדינה. יותר ממחצית התעשייה האיראנית מבוססת בטהראן. תעשיות ייצור רכב, חשמל ומוצריו, טקסטיל, כלי נשק, סוכר וכימיקלים.

בנוסף לפרסים המהווים את רוב רובם של תושבי העיר (98.3% מתושבי העיר הם דוברי פרסית) בעיר מתגוררים גם אזארים ומיעוטים אתנים נוספים כמו ארמנים, כורדים ויהודים.

שנם הסברים שונים למקור השם טהראן, ההסבר הנפוץ ביותר הוא שמקור השם הוא בטירן או טירגן שמשמעותו מקום מושבו של האל טיר שהיה אחד האלים הזורואסטרים. העיר ישבה בסמיכות לעיר מהרן (שם שמשמעותו מקום מושבו של האל מהר שהוא אל השמש הזורואסטרי). הסבר אחר הוא שמשמעות השם היא "מקום חם" או אפילו "מורדות חמימים". יש הטוענים כי מקור השם הוא במשמעות "במורדות בין שני הרים".

למעלה ממחצית מהתעשייה באיראן נמצאת באזור טהראן. תעשייה הכוללת מפעלי מכוניות, אלקטרוניקה, ציוד חשמלי, תעשיות נשק, טקסטיל, ייצור סוכר, בטון וכימיקלים. כמו כן בדרום העיר ישנו בית זיקוק לנפט.

לטהראן ישנם שני שדות תעופה בינלאומיים, ומספר שדות תעופה צבאיים. כמו כן פועלת בעיר רכבת תחתית.

אחת ממשמעויות השם טהראן היא "מדרון חמים", ואכן מזג האוויר בטהראן בדרך כלל נוח. למרות זאת, העיר מושלגת לעתים קרובות בחורף ותושבי העיר יוצאים לסקי בהרים הקרובים. טהראן סובלת מרעידות אדמה תכופות.

העיר טהראן סובלת מזיהום אוויר קשה, ובנוסף לכיסוי הראש לנשים הנאכף בידי השלטונות המוסלמים נאלצים תושבי העיר - גברים ונשים - לכסות לא פעם את אפם ופיהם בלכתם ברחובות העיר .

2100 ברחבה .

2130 המראה.

תבלו.

פורסם

עצה לטסים לשדות לא מוכרים

לאחר שטסתי כמה טיסות בTFC ונתקלתי בכמה הפתעות בשלב הנחיתה כאשר מתקרבים ל 12 בלילה. כמו מסלול שלא קיים - באנטבה. ILS בדפיות ו וב FMC ונסיון עקרלנחות על פיהם. תדרים בדפיות שלא נמצאות בסימולטור ועוד.

כדאי כחלק מהנוהל לפחוח את הלשונית מפה בסימולטור (אפשר גם תוך כדי טיסה - יש מספיק זמן) לאתר את שדה היעד ולראות בסימולטור על איזה מסלול יש ILS, לבדוק תדרים ואזימוטים.

לא משנה מה קורה בעולם האמיתי בדפיות או בFMC מה שקובע זה מה שיש בסימולטור.

ואז אין הפתעות.

פורסם
מיקי, מחליפים את ה 744 באיזה B52 בליווי זוג ניצים :lol:

ובכך:

1. מזניקים את מחירי הנפט עוד יותר :mrgreen:

2. יוצרים תקרית דיפלומטית, שהלא ידוע שאחמדיניג'אד הוא חבר VATSIM נלהב (טס תחת או"ק "flying carpet 001") ........ :mrgreen: :mrgreen:

בכלל, לטהרן יש שני שדות בינ"ל, אם טסים לשם אז למה למהרבד :?: אני אומר אם כבר אז כבר, למה לא לנחות ב"חומייני אינטרנשיונל":?: :!: :?: :!: תודו שזה מצלצל יותר "קינקי" :mrgreen:

טוב עזבו - אני כמו הזקנים מהחבובות סתם זורק הערות מהיציע - ממילא אני לא טס עדיין :cry:

פורסם
יש לאירנים אתר יפה של VATSIM עם סינרים להורדה ועוד

יש עכשו פיקוח ברשת בטהרו סנטר

מעניין אם הוא יודע על הביקור המתוכנן מחר

אוי ואבויי אם יידע..

נאבד את גורם ההפתעה !! :wink: :wink:

פורסם
יש לאירנים אתר יפה של VATSIM עם סינרים להורדה ועוד

יש עכשו פיקוח ברשת בטהרו סנטר

מעניין אם הוא יודע על הביקור המתוכנן מחר

וכל זה עם staff של אדם אחד...

אגב, אם מישהו מעוניין במשרת איש צוות בחטיבה אחרת, יש שם 3 משרות פנויות ורק בוס אחד :lol: מעניין באמת אם הוא יודע על הביקור

אם אין בלתמים מצטרף 8)

פורסם
יש לאירנים אתר יפה של VATSIM עם סינרים להורדה ועוד

יש עכשו פיקוח ברשת בטהרו סנטר

מעניין אם הוא יודע על הביקור המתוכנן מחר

וכל זה עם staff של אדם אחד...

אגב, אם מישהו מעוניין במשרת איש צוות בחטיבה אחרת, יש שם 3 משרות פנויות ורק בוס אחד :lol: מעניין באמת אם הוא יודע על הביקור

אם אין בלתמים מצטרף 8)

או עכשיו אתה מדבר :mrgreen:

פורסם

ניסיתי לקנות שטיחים וקניתי אותם בדרך 300 מטר בין המקום שנחתתי לבין המסלול.

תוכנה מטומטמת

טסתי בPMDG737 שני התדרים היו על הILS שכחתי ללחוץ על שני AP

המחשב צריך להבין שאם שמים את שני התדרים ברדיו הכונה לנחיתה אוטוטית, סתם צריך ללחוץ על עוד ועוד כפתורים.

מאוד לא סלחנית לא פלא שיש כל כך הרבה התרסקויות ותוכניות תעופה בחקירה.

איך בFMC מוחקים נקודת ציון שנמצאת 3000 מיל מהאזור אחרי שלחצנו על ACT ?

הייתי צריך לסגור את הסימולטור ולהתחיל מחדש.

אהבתי שהפקח הרוסי שאל מה קורה אתם הולכים להפציץ את טהרן?

פורסם

אצלי אחרי המראה ובדיוק כשהשלמתי פניה שמאלית והתיישבתי לאהרון על הזנב, קפא לי הסימולטור ונאלץ לסגור. די התבאסתי ועזבתי כבר. אני מנסה עכשיו באופליין עם שום דבר מחובר וננסה לעלות על הבעיה

איך לא בא לי התקנה מחדש עכשיו, זה מה זה לא מתאים :cry:

פורסם
ניסיתי לקנות שטיחים וקניתי אותם בדרך 300 מטר בין המקום שנחתתי לבין המסלול.

תוכנה מטומטמת

טסתי בPMDG737 שני התדרים היו על הILS שכחתי ללחוץ על שני AP

המחשב צריך להבין שאם שמים את שני התדרים ברדיו הכונה לנחיתה אוטוטית, סתם צריך ללחוץ על עוד ועוד כפתורים.

מאוד לא סלחנית לא פלא שיש כל כך הרבה התרסקויות ותוכניות תעופה בחקירה.

איך בFMC מוחקים נקודת ציון שנמצאת 3000 מיל מהאזור אחרי שלחצנו על ACT ?

הייתי צריך לסגור את הסימולטור ולהתחיל מחדש.

אהבתי שהפקח הרוסי שאל מה קורה אתם הולכים להפציץ את טהרן?

אמרתי לכם שעדיף שלא ידעו נכון ??? פשוט תקשורת מטומטמת !!! ככה הורסים לנו הכל .. :P:P

לך יעקוב חיבלו בנקודות..אבל למיקי...אויי אויי מיקי

ראו שהוא בא שמו לו דוקרנים של משטרת טהרן על המסלול ..(סנרי עלק) פיצצו לו את כל הצמגים :P:P

היעד הבא מיקרונזיה !! הם הכי ידידותיים לסביבה :wink:

פורסם

אהבתי את הנתיב

לא AIRWAYS אלא דירקט כך שלא ידעו מאיפה אנחנו באים.

אבל לא עזר הם חיבלו בILS

אגב בOFFLINE הבוקר עשיתי נחיתה על ILS12 LLBG לא לחצתי על שני הAP לא נגעתי במטוס ונחת כמו גדול לבד

פורסם
אגב אם אני לא טועה אייר איראן היא החברה היחידה היום בעולם שמפעילה 707 כמטוס נוסעים.

גם אני חושב שהיחידה שמפעילה 747SP כמטוס נוסעים..

פורסם

יעקב,

ה ILS עבד מצויין על 29L.

לגבי נחיתה אוטומטית מלאה ב NG, אין סיכוי שהוא יעשה את ההנמכה ללא APP חמוש.

תעשה שוב אימון ותן צילומי ריגול מהתא :)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...