עבור לתוכן
shimi kravcik

חיבור לרשת VATSIM

Recommended Posts

פורסם

אהלן חברים!

כמו שאתם רואים אני חדש פה.

אני מטיס כבר בסימולטור FSX קרוב לשנה.בעבר חפשתי רשת ישראלית חברתית לסימולטור ומצאתי בשם IVAO. לא הייתי כמעט פעיל שם מכיוון שלא היה הרבה פיקוח בישראל. בזמן האחרון אני נכנס די הרבה לפורום זה וראיתי שהוא מעוד פעיל. אז החלטתי טוב הגיע הזמן להתחבר לרשת VATSIM. התחלתי לקרוא מדריכים איך להתחבר לרשת. הבנתי שצריך להתקין תוכנה בשם FSINN אז ניסיתי גם דרך אתר VATSIM וגם דרך המדריך בעברית להתחברות ע"י קישור הקיים שם, אבל יש בעיה שאני מנסה להוריד את ההתקנה הוא מתחיל על מהירות מאוד מאוד נמוכה וכעבור מספר שניות ההורדה נעצרת.שאלתי היא האם יש דרך ממקור אחר להוריד את התוכנה? או אולי יש משהו שאני לא הבנתי?

תודה מראש

שימי קרבצ'יק

פורסם
תודה על התגובה המהירה.

מה ההבדל בין FSINN ל SQUAWKBOX ?

FSINN קצת יותר מתקדמת. אני ממליץ להתחיל עם SquackBox דווקא... יותר פשוטה לתפעול וקינפוג..

פורסם

ברוך הבא!

ההבדל הוא שההתקנה של FSINN יכולה להיות קצת מסובכת לפעמים, אבל התפעול אחרי זה נורא פשוט ורואים מטוסים יותר יפה, אבל זה בא על חשבון פריימים.

SQUAWKBOX4 היא תוכנה ידידותית מאוד החל משלב ההתקנה ועד התפעול, החיסרון הוא מודלים קבועים של מטוסים שאי אפשר לשנות.

מעבר לכך, הכי נכון להתחיל בקריאת המסמך הבא:

http://www.vatil.org/vatil/training/pilots/prc.pdf

והנה כמה כללים נורא חשובים לגבי VATSIM:

13 הדיברות לטייס המתחיל בVATSIM-

1. הכר את מטוסך ודע איך לשלוט בו.

2. לפני הדיבור בתדר מסויים תקשיב קודם כדי לא "לעלות" על פקח או טייס אחר שמנסים לדבר. המתן עד שטייסים יסיימו את הרידבק לפני שאתה מתחיל לדבר. דבר קצר ודע מה אתה רוצה להגיד. אל תגיד דיווחים מיותרים.

3. קבלת המרשה הניתן ע"י הפקח הינו בהחלט גם הסכמה לבצע את כל מה שהפקח יבקש ממך - אם אינך מבין, שאל! אל תעשה את עצמך מבין! תמיד תיהיה הגון עם הפקח. הקשב בריכוז על התדר וצית מידית עם הוראות הפקח.

4. השתמש באות קריאה מציאותי.http://mbev.net/wikka/ChoosingACallsignOnVATSIM

5. התחבר לרשת רק כאשר הינך נמצא בחניה או בשער בלבד. לעולם אל תתחבר על מסלול המראה או הסעה.

6. שלח תוכנית טיסה והכנס גובה מתאים לכיוון טיסתך.

7. לעולם אל תמריא ותטוס מסביב בלי לדבר עם הפקח אם מחובר. בשדה עם שירותי מגדל וודא שלפני ההסעה הינך יוצר קשר עם הפקח המתאים או לפני ההמראה כאשר שירותי מגדל לא זמינים.

8. אל תעצור את הסימולטור או תאיץ אותו ללא אישור מפורש מהפקח הנוכחי לפניכן.

9. טיסה עם פיקוח - טוס, נווט, תקשר.

10. אל תשלח הודעות פרטיות ואל תכתוב בטקסט כדי "למשוך תשומת לב" כאשר ערוץ הקול לא פנוי.

11. הטיסות הראשונות ב VATSIM - תתחיל מקטן ותעלה בהדרגה. תתחיל בלהקשיב לתנועות אחרות על הקרקע.

12. אם לא נאמר אחרת, מתחת לגובה של 10,000ft המהירות המקסימלית הינה 250kts.

13. דע איך להשיג ולקרוא דפיות. http://usa-w.vatsim.net/charts

חומר הדרכה שימושי ביותר תוכל למצוא באתרים הבאים:

http://tomer.ifschool.net/

באתר בית הספר IFS תוכל למצוא תחת הורדות מדריכים ללימוד טיסה מהבסיס החשוב ביותר

http://www.ifschool.net

כמו שאתה רואה מדובר בלשבת וללמוד לא מעט, אך זה מה ש- VATSIM מצפה מהטייסים והפקחים ברשת.

בהצלחה!

פורסם

תודה!

אקח את הכל לצומת ליבי אני לא ממהר לשום מקום אני יעשה את הכל לפי איך שנכתב.

כמו כולם גם אני בסופו של דבר רוצה להגיע למצב של הכי מקצועי ומציאותי.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...