עבור לתוכן

Gregory Verba

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    1,145
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    48

כל דבר שפורסם על-ידי Gregory Verba

  1. מדהים! תודה רבה על השיתוף
  2. יעזור או לא יעזור? בוא נראה. מי שיפריע יטופל משמעתית.
  3. רום, הצוות מתעסק מעל ומעבר בפעילות הפיקוח וטיסה. מוזמן להגיע ולעזור.
  4. נכון ואתה צודק. מי שרוצה לעשות בעיות ימצא דרך. אני מקווה ומאמין שלכל דבר יגיע טיפול ראוי.
  5. עומר, אם לפי דעתך צדק ושיוויון מגיעים מכך שחברים מסוימים בכוונה משתמשים בvoice activation בשביל להפריע לאחרים ולהשמיע קולות וצפצופים בכוונה, לפי דעתי זה לא. זה לעזור למי שרוצה בכוונה להפריע לאחרים.
  6. שלום לכולם, בתאריכים 13/3/16 ו17/3/16 נקיים ערב ההעשרה לפקחי חטיבה בדרגות שונות. לנוחיותכם אתם מוזמנים לבחור ולהשתתף באחד מן המועדים הרשומים מעלה. ניפגש בטימספיק בשעה 20:00 מרצה: אלמוג עטר כל הפקחים מוזמנים!
  7. ואנחנו לא עובדים אצלך או אצל חברים שחושבים שמגיע להם הכול, שמותר להם לקלל, ללכלך ולהכפיש באופן שוטף...
  8. רז, אשמח לקבל דוגמא למקרה של הטבה לחבר הנהלה בהתקדמות בפיקוח. דורש תגובה עניינית בנושא
  9. איליי, המון תודה על תרומתך לחטיבה! תרומתך במחלקת מבצעים מאוד משמעותית ונראית לעין. תמשיך להצליח בכל מה שתעשה! הינך דוגמא למופת לאן שפקח בואטיל יכול להגיע. כל הכבוד!
  10. שלום לכולם, להלן מבנה מעודכן של אקדמיה לפיקוח נכון להיום: שימו לב, אנו עדיין זקוקים למדריכים נוספים!
  11. ברכות לעמית אייזינגר, חניך היחיד בקורס גישה. בהצלחה!
  12. שלום לכולם , ביום שבת הקרוב, בארוע שבועי, בין השעות 20:30 ל-22:00 תתקיים בחינה מעשית על עמדת מגדל ב"ג. בואו לטוס על מנת לעזור לנבחן!
  13. עדיין לא יכול להבטיח אבל אנסה להגיע למשמרת ראשונה ואקח מה שיהיה פנוי. אעדכן בהמשך
  14. הי איציק. לצערי לא קיבלתי שום מייל בנושא. אך אני מאוד שמח שאתה זמין להדריך וכבר שלחתי לך הודעה בווטסאפ. גרגורי
  15. שלום לכולם, מחלקת הדרכה גאה לפתוח הרשמה לקורס גישה. דרישות סף למועמדים : 1. חבר חטיבה VATIL. 2. דרג מדריך. 3. 50 שעות פיקוח במגדל בן גוריון. 4. 10 שעות פיקוח במגדל שדה דוב. דגשים : 1) על החניכים להציג רצינות לאורך הקורס כולו , במידה ומדריך הקורס יתרשם שהחניך אינו רציני תישקל השהייה מהקורס. 2) על החניכים להיות זמינים לפחות למפגש אחד בשבוע , משך כל מפגש שעה וחצי עד שעתיים בשעות הערב. 3) ימי הלימודים יקבעו בהתאם לעדיפות רוב החניכים ומדריך הקורס , חניך אשר יתקל במצב בו אינו מסוגל להתאים את עצמו לרוב ייאלץ להמתין לקורס הבא. להגשת מועמדות יש לשלוח מייל ל- vatil8@vatil.org.il ולצרף את הפרטים הבאים : 1. שם מלא 2. מספר שעות פיקוח לפי דרישות. תאריך סגירת הרשמה - 10/02/16 בברכה ,
  16. שלום לכולם, ברצוננו להוביל לשינוי במבנה של האקדמיה לפיקוח. לצורך שיפור המחלקה אנו חשבנו על מבנה מחלקה בצורה הבאה: אנשים שחושבים שהם מתאימים להיות מדריכים או מנהלי הסמכות,מתבקשים לשלוח מייל ל vatil8@vatil.org.il ולציין בו את התפקיד הרצוי. התפקידים הינם בעלי אחריות רבה ומצריכים השקעה ורצינות מצד המדריכים / מנהלי הסמכות. התפקידים פתוחים גם לאנשים שכרגע אינם מוגדרים כשירים. במקרה כזה הפקח יצטרך לחזור לכשירות ולעבור רענון. מנהל ההסמכה יהיה אחראי על ניהול תקין של הקורס, ניהול המדריכים ועדכון חומרי הלימוד בקורס בתיאום עם מחלקת המבצעים. מנהל ההסמכה יאשר מערכי הקורס, בחינות תיאורטיות ומעשיות מול מנהל אקדמיה לפיקוח. מנהל אקדמיה לפיקוח יהיה אחראי על מינוי בוחן לבחינה מעשית בקורס.
  17. הסיבה פשוטה מאוד. יש אנשים שאינם מחטיבה שמגיעים לשם בשביל לקלל ולהתנהג באופן מבייש את החטיבה. הטימספיק החטיבתי נועד למטרות אחרות ואני בטוח שתסכים איתי על כך.
  18. עד עכשיו נמנעתי מלהגיב אבל, אני רואה שיש פה אנשים שקראו בחיים שלהם הרבה ספרי פיזיקה או בנו ספינה בחיים שלהם או מהנדסים בעלי השכלה רחבה וידע בנושאים מרובים. חברים יש לי דבר מאוד פשוט להגיד לכם - הגזמתם! במקום לבוא ולעזור אתם יושבים על הגדר ופשוט מלכלכים על החטיבה...
  19. דורש תשלום למי??? לחטיבה? להנהלה? למנהל הקורס?? גם לא הבנתי מי כאן דורש. לא ראיתי בשום מקום שמישהו פה דרש משהו. מדריכים השקיעו ומשקעים זמן ומאמץ בשביל אותם אנשים שבסופו של דבר גם כך יקנו את התוסף אם ירצו כמובן.
  20. חברים, בואו לא נהיה תמימים. מה לעשות, התחביב שלנו יקר וזה כולל המון דברים כמו מחשב, אביזרים ותוספים שונים. בעיני, מי שבאמת רוצה ללמוד כבדים ו ngx מטוס הכי טוב היום שאפשר להתחיל ממנו, יכול לקנות תוסף זה. דרך אגב, יש המון תוספים אחרים כמו pfpx, fs2crew וכו' שאינם בכלל חובה. מי שירצה בעתיד שיקנה. למול השקעה של המדריכים כאן, עלות זו באמת זניחה.
×
×
  • יצירת חדש...