עבור לתוכן
uriassa1

טייס חדש, האם מישהו יכול להקדיש לי מעט מזמנו??

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם

אני טייס מסחרי "על אמת" ונירשמתי אתמול לvatsim ולvatil.

אני ממש רוצה להכנס לעניינים כאן, אני די ותיק בfsx, ורוצה לקחת עניינים קדימה.

ממש לא ברור לי כיצד אני מצטרף, מה עלי להוריד (ניסיתי להוריד תוכנות מהאתר של vatsim) ונראה כאילו אין להן מקורות...

אשמח אם מישהו יוכל "להכניסני תחת כנפו" ולהסביר לי מה לעשות וכיצד להצטרף ולהתחיל לטוס בחברתכם...

כמו כן למיטב הבנתי הנושא של הורדות של מטוסים וסקדיולים של חברות וכדומה ממש לא נפוץ ב fsx אלא בגרסאות הקודמות, האם זה נכון?

אם יש למישהו המלצות כיצד למלא לעצמי את הfsx ( אתרים וכד') אשמח וגם כיצד להאיץ ולשפר מעט את ביצועיו.

אני יודע שאני מכביד מעט אבל מבטיח להיות שותף פעיל ולתרום ככל האפשר,

:D

תודה

אורי

פורסם

שלום אורי וברוכים הבאים לחטיבת VATIL- החטיבה הישראלית של VATSIM.

אני ואני בטוח שעוד חברים רבים נשמח לעזור לך להשתלב בחטיבה ולטוס מקצועי וירטואלי, כפי שאתה יודע לטוס במציאות.

אתה יכול לשלוח לי הודעה פרטית או לקחת פרטים מהפרופיל ליצירת קשר, כמו כן אני ממליץ להירשם לבית הספר לטיסה וירטואלית- IFS בכתובת- www.ifschool.net, שתוכל להתמקצע בטיסה מקצועית גם וירטואלי.

בהצלחה בהמשך ואשמח לעזור בכל שאלה,

יוני :D

פורסם

שלום וברוך הבא אורי, כמו שכבר הספקת לראות תוכל לקבל עזרה ללא גבולות.

ובכל זאת, השיעור הראשון הוא להכיר את VATSIM, גש וקרא את הלינק הבא בבקשה:

http://www.vatil.org/vatil/training/pilots/prc.pdf

לאחר מכן מתחיל שלב הלמידה של הסינרים והתוכנות הקיימים, ב-FSX נושא הסינרים עדיין קצת חלש אבל יש מי שעובדים על פיתוח.

זכור שבד"כ רוב השאלות שעולות לך כבר נשאלו לפניך אז תמיד רצוי להשתמש בפונקצית החיפוש, לפעמים גם תמצא שם תשובות יותר מלאות, וכמובן שבפורום תמיכה יש FAQ שימושי ביותר.

הנה כמה כללים חשובים לגבי טיסה ברשת

13 הדיברות לטייס המתחיל בVATSIM-

1. הכר את מטוסך ודע איך לשלוט בו.

2. לפני הדיבור בתדר מסויים תקשיב קודם כדי לא "לעלות" על פקח או טייס אחר שמנסים לדבר. המתן עד שטייסים יסיימו את הרידבק לפני שאתה מתחיל לדבר. דבר קצר ודע מה אתה רוצה להגיד. אל תגיד דיווחים מיותרים.

3. קבלת המרשה הניתן ע"י הפקח הינו בהחלט גם הסכמה לבצע את כל מה שהפקח יבקש ממך - אם אינך מבין, שאל! אל תעשה את עצמך מבין! תמיד תיהיה הגון עם הפקח. הקשב בריכוז על התדר וצית מידית עם הוראות הפקח.

4. השתמש באות קריאה מציאותי.http://mbev.net/wikka/ChoosingACallsignOnVATSIM

5. התחבר לרשת רק כאשר הינך נמצא בחניה או בשער בלבד. לעולם אל תתחבר על מסלול המראה או הסעה.

6. שלח תוכנית טיסה והכנס גובה מתאים לכיוון טיסתך.

7. לעולם אל תמריא ותטוס מסביב בלי לדבר עם הפקח אם מחובר. בשדה עם שירותי מגדל וודא שלפני ההסעה הינך יוצר קשר עם הפקח המתאים או לפני ההמראה כאשר שירותי מגדל לא זמינים.

8. אל תעצור את הסימולטור או תאיץ אותו ללא אישור מפורש מהפקח הנוכחי לפניכן.

9. טיסה עם פיקוח - טוס, נווט, תקשר.

10. אל תשלח הודעות פרטיות ואל תכתוב בטקסט כדי "למשוך תשומת לב" כאשר ערוץ הקול לא פנוי.

11. הטיסות הראשונות ב VATSIM - תתחיל מקטן ותעלה בהדרגה. תתחיל בלהקשיב לתנועות אחרות על הקרקע.

12. אם לא נאמר אחרת, מתחת לגובה של 10,000ft המהירות המקסימלית הינה 250kts.

13. דע איך להשיג ולקרוא דפיות. http://usa-w.vatsim.net/charts

פורסם

אמנם כתבת שאתה טייס מסחרי אבל אני ממליץ בחום להתחיל מבית הספר לטיסה וירטואלית IFS, יתן לך כל מה שאתה צריך לדעת על טיסה ברשת וואטסים ואיך להוציא מהסימולטור את המיטב, הכל בצורה מסודרת ומקצועית. בתור טייס תוכל לתרום המון ידע ועזרה לחברי המחזור שלך. חוויה בלתי נשכחת ואנשים מדהימים. אה וזה בחינם לגמרי.

וכמובן אתה מוזמן ליצור איתי קשר בכל שאלה או עזרה.

אה ויש לי טיפ קטן בתור התחלה אל תרוץ להוריד תוכנות ובעיקר סינרים (קבצים המלבישים לך נוף אמיתי ואובייקטים מצילומי אוויר וכאלה)ולמלא את התיקיות של הסימולטור בכל מיני דברים. כל הסינרי של ישראל נמצא בקובץ אחד מסודר כולל הוראות לסידור וארגון הקבצים בצורה נכונה. אני פשוט חוויתי על בשרי לא מעט תסכולים מחיקות ובלאגן בתיקיות עד שמצאתי את הקובץ הזה תוכל למצוא אותו באתר IFS בעמוד ההורדות.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...