עבור לתוכן

Eyal Seminar

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    1,856
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    1

Eyal Seminar last won the day on ספטמבר 22 2013

Eyal Seminar had the most liked content!

Vatsim

  • VATSIM CID
    1000511

Eyal Seminar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

9

מוניטין

  1. אשמח להבין מתי מקבלים את אישור השתתפות שנכתב שמקבלים במייל? (נרשמתי כבר לפני חמישה ימים) ישראל שלחתי גם לך הודעה פרטית, אני עובד לא מעט ועל כן מתכנן דברים מראש ואשמח לדעת כמובן אם יש עדיין מקום. תודה, אייל.
  2. שלום לכולם, אני מחפש חברי חטיבה בעלי רישיון פרטי בארה"ב. (למרות שגם אם לא בארהב אני אשמח לדעת) אני מנסה לתכנן טיול טיסה למשך ארבעה ימים באפריל הקרוב. לי אין רשיון טיס (כרגע ) ולכן אני מחפש חבר חטיבה אשר אוליי ירצה לעשות זאת איתי. אשמח אם מישהו מכיר מישהו ויוכל לקשר בינינו. (שני הצדדים יצאו מורווחים ) תודה לכל העוזרים. והמשך שבוע טוב.
  3. נכון צריכים אנחנו צריכים להתעזר בסבלנות ואני חושב שלרוב זה קרה. בקרקע הבעיה היא לא בעיה של סבלנות. ברגע שיש לך משהו כמו 15 מטוסים שרוצים לצאת באותו זמן ופקח אחד, ואין הפרדה של זמן או מרחק בין המטוסים זה ממש מזל להתחיל להשחיל מילה בלי שמישהו אחר גם יתחיל..(שלא כמו בשאר משך הזמן בטיסה ..המראה..שיוט..גישה ונחיתה.. ששם במקרה ויש התפרצויות זה כן לרוב הטייס הוא האחראי עליהן). סתם איזה משהו להמחשה של מה שאני מנסה להגיד - זה משחק 21, מכיר? שיש קבוצה של אנשים שצריכים לספור ביחד עד 21 בלי להתפרץ?... תחשוב על זה.. בקיצור דבר שיכול מאד לעזור בקרקע להבא באירוע כזה זה דילברי. שוב תודה לכל הפקחים נהנתי מאד באירוע.
  4. היה נחמד מאד. לקח לי קצת זמן להשתפשף..הרבה זמן לא טסתי באירוע כזה. תודה רבה לכל הפקחים. דבר אחד לשיפור, אני חושב שכדאי להבא באירוע כזה לדאוג שיהיה דליברי לפחות בשעה הראשונה של האירוע. זה יכול למנוע את כל בעיות ההתפרצות שיש בקשר בתחילת האירוע ואף להוסיף למציאותיות. שוב תודה לכולם ונשתמע בקשר.
  5. תודה לכולם. עדיין לא מצאתי סימולטור עם full motion במחיר זול יותר מ500 יורו.
  6. שלום חברים. אני מעוניין לבצע חווית טיסה בסימולטור מקצועי. אשמח לקבל קצת עזרה מכם. מצאתי חברה שעושה טיסות בסימולטור מקצועי אך המחיר גבוה מאד (500 יורו לשעה 73\76). לחברה יש סימולטורים באמסטרדם ופריז. http://www.flyanairliner.com/pages/english/home.php בנוסף לזה מצאתי גם בבנגקוק סימולטור שמחירו הרבה יותר זול (1200 שקל לשעה וחצי.73) http://www.flightexperiencethailand.com ... rview-prep אשמח אם אנשים שמכירים עוד סימולטורים מקצועיים [כלומר עם תא מכני מלא ולא משהו ביתי] שימליצו לי על חברות או אתרים שהם מכירים. אני ממש מעדיף אם יש (משום שלא מצאתי) סימולטור של 744. אך גם 737\767\777 יתקבלו בברכה. לגבי מיקום בעולם, לא משנה לי. אבל כמובן עדיפות למקום קרוב, אירופה. מחיר...משהו יחסית זול, באזור 1000 שקלים לשעה. חשוב לי להדגיש שהדבר המהותי ביותר בבחירה שלי הוא המחיר של זמן הטיסה בסימולטור. תודה לכל העוזרים. יום טוב.
  7. מיקי כל הכבוד על התרומה הענקית! עשית עבודה מעולה! אני בטוח שאתה תמשיך לתרום, העלת את החטיבה על דרך חדשה ויציבה. איתי שיהיה המון בהצלחה!
  8. דווקא היום ראיתי את הELF. ויש לו סמל של אלעל קראגו. ואף עם הכתוביות החדשות. בנוסף צבעו לו את הכנפונים.(כמו שאר מטוסי ה744, בדיוק אותו דבר).
  9. אני אשמח, אבל תלוי בימים ובשעות. דבר איתי בפרטי
  10. כמו שכבר כתבו, תודה רבה אלעד. תמיד כיף להרחיב עוד את הידע. באמת תודה על הסבלנות וההשקעה, למדתי המון. ממליץ לכולם ללכת במידה ויפתח עוד קורס. נשתמע.
  11. כל הכבוד! תתחילו לצבור שעות! נשתמע
×
×
  • יצירת חדש...