Tomer Haim פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 היי לכולם. בחודשים האחרונים, החלטנו בהנהלת החטיבה שהגיע הזמן וצריך לחדש ולרענן את הלוגו של החטיבה (זה שאתם רואים למעלה). גם בשביל חידוש וגם כי גופים רבים שצפו בלוגו לא הבינו אם מדובר בלוגו של חטיבת סימולטורים או בלוגו שמפרסם את אלעל. לרשותינו 3 אופציות ללוגו ולבאנר שייצג את החטיבה: 1: הלוגו הנוכחי 2: לוחו חדש 3: לוגו ישן שהיה קיים לפני הלוגו הנוכחי אך חודש נא הצביעו
Moshe Mizrahi פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 חשוב לציין שהרקע של לוגו מס'3 (הקרוי "ישן") אמור להיות שקוף ולא אפור כמו שמופיע, תדמיינו...
Mark163 פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 1 ללא שום ספק הרקע האדום ב-2 וגם זה לא הכי מציאותי בכל מקרה 1...
Yuval Fishler פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 הנוכחי, אם הבעיה זה אל על אז אפשר לשנות את המטוס. החדש לדעתי נראה יותר כמו באנר לאירוע.
Doron_Angel פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 נוכחי, הכי מתאים ויפה. צודק! החדש איננו משקף את ישראל כמדינה, אלא את תל אביב וסביבתה.
zvi rodes פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 אפשר להסתכל על הלוגו החדש מזוית קצת שונה: 1.אין שייכות לחברה מסויימת על המטוס 2.מטוס קל ברקע ,בא לציין כי גם תעופה קלה פעילה בחטיבה 3.בתי ת"א ,בהחלט מוסיפים לנוף החדשני בארץ,בפרט כאשר באים מכיוון מערב 4. קצת חדשנות וריענון בתוך האתר לא תזיק.לכן אני בהחלט בעד הלוגו החדש.דבר נוסף,הכיתוב על המטוס בלוגו הנוכחי הוא למעשה פירסומת לחברת תעופה פרטית (כבר לא לאומית),אם גם דרך פרסומת סמויה הדבר תקין?אני לא בטוח ,אלה אם החברה (אל על) תומכת בנו,לי לא ידוע על תמיכה כל שהיא.
uvdude פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 דעתי האישית - ואני ממש לא מתיימר להיות גרפיקאי - היא ששתי האופציות הראשונות הם בכלל לא לוגו. לוגו אמור להיות סמל פשוט וברור שמייצג חברה/ארגון/מותג וכד'. ה"לוגו" הראשון מאוד נעים ואסתטי לדעתי, והוא מאוד מתאים לדעתי כגרפיקה בראש עמוד הכניסה לאתר למשל (עם כל ההסתייגויות שיש לי על מצב האתר). אם הולכים לכיוון של לוגו, שמתאים גם להדפסה על חולצות ולצרכים שיווקיים אחרים, צריך ללכת לכיוון של גרפיקה פשוטה, 2-3 צבעים במקסימום, ומסר פשוט. אם רוצים גרפיקה אחרת שמתאימה לבאנרים לאירועים וכד', זה משהו אחר. אבל אי אפשר גם וגם.
dorshay פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 דעתי האישית - ואני ממש לא מתיימר להיות גרפיקאי - היא ששתי האופציות הראשונות הם בכלל לא לוגו.לוגו אמור להיות סמל פשוט וברור שמייצג חברה/ארגון/מותג וכד'. ה"לוגו" הראשון מאוד נעים ואסתטי לדעתי, והוא מאוד מתאים לדעתי כגרפיקה בראש עמוד הכניסה לאתר למשל (עם כל ההסתייגויות שיש לי על מצב האתר). אם הולכים לכיוון של לוגו, שמתאים גם להדפסה על חולצות ולצרכים שיווקיים אחרים, צריך ללכת לכיוון של גרפיקה פשוטה, 2-3 צבעים במקסימום, ומסר פשוט. אם רוצים גרפיקה אחרת שמתאימה לבאנרים לאירועים וכד', זה משהו אחר. אבל אי אפשר גם וגם. מסכים לגמרי
אורח פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 הולך עם דעתו של יובל. תוסיפו לסקר אופציה רביעית, אף תשובה לא נכונה. הראשון זה לא לוגו, השני זה בלאגן ולא לוגו, השלישי כבר ותיק ומגיע לו רענון.
Avi - 4X-KDF פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 יש מצב שצריך לסים לוגו חדש, אבל הלוגו החדש שמוצג פה, נראה מצועצע, נראה כמו לוגו של אירוע,ולא מלוטש, כאילו איזה ילד ניסה לרצות טייס באלעל.
Asaf Brietbard פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 מסכים עם מה שכתבו כאן קודמי. אולי שווה לעשות "תחרות" לוגואים, כמ שעשו לבחירת הלוגו הקיים. תחרותיות מביאה בדר"כ לתוצאות טובות.... :wink:
Waheb פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 רעיון לתחרות יצירת לוגו חדש לחטיבה ... אשמח לקחת חלק בהשתתופת
zvi rodes פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 סמל-לוגו כל יום אני נתקל באנשים מהענף שאינם יודעים את ההבדל וקוראים לסמל לוגו, כאילו המילה לוגו הפכה למינוח מקצועי למילה סמל, "הפושטית". ובכן, לא היא. סמל הוא סימן גרפי המשמש כסימן זיהוי לחברה ו/או למותג. לדוגמה ה"סווש" המפורסם של נייקי הוא הסמל. הוא בשום אופן לא הלוגו. לוגו, מקורו בשפה הלטינית LOGOS (מילים) משמעותו צורת הכיתוב המיוחדת של שם החברה או המותג. לדוגמה: קוקה קולה בצורת כתיבתו האופיינית הוא הלוגו. לקוקה קולה אין סמל והלוגו המוכר והידוע משמש כאמצעי הזיהוי שלה. ישנן חברות המשתמשות בלוגו ובסמל, כמו בנק הפועלים או סלקום, וישנן חברות המסתפקות רק בסמל או רק בלוגו. למקדונלד'ס למשל, יש סמל (קשתות הזהב) ולוגו שלפעמים מופיעים יחד ולפעמים מופיע רק הסמל. בקמפיין האחרון, בבריטניה, כולם דיברו על שינוי הלוגו, האמת היא שמה ששונה היה הסמל. יש גם רבים שסבורים שלוגו זה סיסמא אבל זו כבר בורות לשמה.בהחלט יהיה זה עולם מושלם אם כולם יבינו איש את רעהו ובעיות שפה לא יהיו נטל בכל כך הרבה תחומים, בינהם העיצוב. אבל, כמעצב ברצוני להעמיד פה את העובדה המצערת שלקוחות אשר באים להזמין סמל לוגו או שילוב של שניהם אינם בקיאים במידע זה. זה יפה להסביר להם תוך כדי את העניין אבל כעקרון אין הם יודעים מה בדיוק הם רוצים אלא מבקשים כביכול ממך לקבוע בשבילם, "העיקר שיהיה יפה ומקצועי" - נשמע מוכר? כיום, בדיוק כפי שהמילה השגויה פנדל נכנסה ללקסיקון שלנו, וישנן מילים רבות כאלה, ניתן כבר להתייחס לכך כאל התפתחות שפה במשך הזמן (או במקרה שלנו הִשחתות השפה), לתשומת לבך: בהמוני אתרי פורטפוליו של מעצבים בעולם ואף מארצות דוברות אנגלית אנו רואים חלק באתר שנקרא LOGOS כאשר מופיעים בו גם סמלים. זאת ועוד, אתרי ענק אשר משמשים "מקום איסוף" למעצבים ותחרויות כגון worth1000.com משתמשים בתחרויות ההCORPORATE שלהם במילה לוגו כאשר מה שהם מתכוונים אליו זה לוגו או סמל או שניהם ללא הבדלה וכמה פעמים חברה שהזמינה "לוגו" לקחה סמל או שילוב של שניהם? יותר מדי. עיצוב לוגו - ידידו הטוב של בית העסק הלוגו הוא סמל גראפי המבדל את העסק ממתחריו. הוא היוצר את הרושם הראשון שנחרט בזיכרונו של הלקוח הפוטנציאלי ועל כן משמעותו קרדינאלית בעיצוב תדמית עיסקית. בדרך כלל, מעביר הלוגו מסר רגשי מורכב יותר מצורתו. זהו סמל המכיל הרבה אסוציאציות החודרות עמוק אל מעבר להכרתנו היום יומית. לוגו המעוצב נכון משדר את ערכי החברה לקהל היעד בצורה ברורה ויוצר הזדהות ותחושת בטחון הנחוצה ליצירת אווירת קנייה ורכישת אמון הצרכנים. אייקון הנחרט בזיכרון הלקוחות הפוטנציאליים מטה את הכף לטובת המוצר או החברה במקרה של התלבטות. באופן מודע ושלא במודע אנו קונים את מה שמוכר לנו. ככל שישאיר הלוגו רושם עז יותר, כך יקנו יותר מהמוצר אותו אתם רוצים למכור. הכתבה נלקחה מפורום שיווק ופירסום.בכל אופן,לוגו או סמל ,העיקר המסר שיהיה ממצא ושישקף את פעילות החטיבה.
Yuval Fishler פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 צבי אמר נכון, במקרה הזה הלוגו הישן הוא הכי מתאים להגדרה לוגו. מה שמוצא כלוגו נוכחי- זה לא לוגו זה הבאנר של עמוד הפורום. מה שמוצא כלוגו חדש- זה ממש לא לוגו, אלא זה באנר פרסומת לאירוע. מה שמוצא כלוגו ישן- זה אכן לוגו מתאים אך מיושן. לכן אני חושב שכן כדאי לתת אפשרות הצעה לאנשים שמציעים לוגו.
zvi rodes פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 כנראה שדבריי לא הובנו כראוי,אני חוזר ואומר לא משנה האם יהיה זה סמל או לוגו או איך שתרצו העיקר המסר שיתפוס את העין שתהיה לו אמירה ,עם בקיים אז רצוי להוריד את "הפירסומת" ואם "פירסומת"אז למה לא ארקיע ? אם בסמל החדש מדובר אז דעתי כבר ידועה,הסמל ממצא ויש בו אלמנטים נכונים .בכלל הצעתי למנהליי החטיבה ,קחו את המלצות הסקר אבל תנו משקל לדעתכם.
Ben Cohen פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 אני מסכים עם כל מה שנאמר. אני לא חשבתי בדרך הזו, פשוט אינסטנקטיבית בחרתי בלוגו השלישי. אולי הוא זקוק לרענון, אבל אם חייבים לבחור בין השלושה, הרי שהשלישי הוא האופציה הכי טובה.
itzikl2 פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 חברים יקירים. אם בלוגו עסקיננו אז אני חושב שבלוגו של VATIL לא צריך להיות לוגו של חברה אחרת (מטוס אל על) אנחנו לא מפרסמים אף אחד. אנחנו צריכים לוגו נטרלי שעוסק בנו VATIL ולא אף גורם אחר. הלוגו הישן יכול להיות לוגו של הפורום. אך הסמל שלנו צריך להיות יחודי לנו משהו שמאחד אותו כאירגון עצמאי רציני ולא שלוחה של חברה מיסחרית. לכן יש לאפשר וצריך אולי לאפשר עוד הצעות חדשות. ולערוך בחירות לסמל של VATIL שבת שלום לכולם
Adam Waiser פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 אני מציע להפוך את כל מה שנאמר כאן (ולאור ההסבר של צבי על ההבדל בהגדרה בין לוגו לסמל) לסיעור מוחות שממנו יצמח הבאנר החדש. (באנר אני קורא לכל הלוח שעליו יש את הלוגו ואת התמונה של המטוסים והכל...) ככה גם רוב החברה כאן שאין להם רקע או יכולת בעיצוב גראפי יוכלו להיות שותפים בצורה של העלאת רעיונות וככה הוא באמת ייצג את מי שאנחנו. ואם להציע רעיון משלי אז בתור דבר שהחטיבה עוסקת וגאה בו כדאי לכלול בבאנר תמונה יפה ומייצגת משת"פ אל על כי זה דבר שלמיטב הבנתי בלעדי לחטיבה הישראלית.
Ilan Nemirovski פורסם דצמבר 6, 2008 דיווח פורסם דצמבר 6, 2008 לדעתי משהו חדש,אבל לא מה שהוצג כאן. אני חושב שיש כאן ח'ברה מוכשרים שיכולים לעשות משהו יותר יפה. :wink:
almoghilel פורסם דצמבר 7, 2008 דיווח פורסם דצמבר 7, 2008 גם אני בעד תחרות, אני ישתתף הלוגו החדש (2) יותר מדיי לעיניים