עבור לתוכן
Mark163

טייסים, תודיעו על הטיסות שלכם

Recommended Posts

פורסם

טייסים, תודיעו על הטיסות שלכם באתר אולי אתם חושבים סתם בזבוז זמן אבל תקדישו 30 שניות ויהיה הרבה יותר סיכויים שיהיה פיקוח וגם סתם שאם פקחים יראו יותר תנועה הם יבואו. שימו לב היום כבר 3 אנשים יטוסו בערב וממליץ למי שטס גם לפרסם כי אני רואה מלא טיסות ב-SERVINFO שלא מפרסמים אותה וחבל כי אם הפקחים רואים יותר תנועה יש יותר סיכויים שהם יתחברו.

כנסו לאתר מצד ימין יש את הריבוע ותפרסמו את הטיסה שלכם :D .

Booked ATC (Eurobook Sync.)

No booked ATC positions found.

Booked Flights (Eurobook Sync.)

ELY354 18:00 - 22:00

4X-CWN 18:30 - 19:30

4X-MKL 20:00 - 20:30

Online scheduling page

Book planned ATC coverage

Book planned flight

הכל בגדר המלצה ביי

פורסם

בימים האחרונים אתם פשוט אובסיסביים לפיקוח, גם אני רוצה שיהיה פיקוח אבל לא צריך להגזים, אם פקח יראה בSI תנועה הוא גם יתחבר אל תדאגו.

פורסם
בימים האחרונים אתם פשוט אובסיסביים לפיקוח, גם אני רוצה שיהיה פיקוח אבל לא צריך להגזים, אם פקח יראה בSI תנועה הוא גם יתחבר אל תדאגו.

תבין כבר!!!!!!!

לא רוצים "פוקסים"

עכשיו גם הפקחים ידעו מתי יש תנועה ומתי אין וכשפקח רואה שתיהיה תנועה כנראה שהוא גם ירצה לפקח.

תסתכל בחטיבה הגרמנית למשל-אין אפילו יום אחד שבו אין מגדל בשדות הבאים:פרנקפורט,מינכן,קולונ"ז בון,ברלין וגם בהמבורג ובהמון שדות קטנים יש הרבה פיקוח.

שם טייסים רואים שפקחים באים בין השעות XX:XX עד XX:XX ומארגנים את הטיסות שלהם לפי זה.גם טייסים "קובעים" טיסות כדי שפקחים יראו שיש תנועה.

כך ש "אובססיבים" אנחנו לא!!!!אולי אתה מסתפק בקצת!!

-----------------------------

אני את הטיסה שלי רשמתי.

פורסם

דבר ראשון ממש אהבתי את הרעיון

אני חושב שצריך (אם זה אפשרי) לעשות שורה רצה בפורום כמו של הפיקוח גם של הטייסים שנרשמו.

אולי זה גם יכול לעזור

פורסם
דבר ראשון ממש אהבתי את הרעיון

אני חושב שצריך (אם זה אפשרי) לעשות שורה רצה בפורום כמו של הפיקוח גם של הטייסים שנרשמו.

אולי זה גם יכול לעזור

מסכים,

ובר, מה אכפת לך? למה להיות כל כך אנטי? אם הם רוצים - בחירה שלהם, אם אתה חושב שזה רעיון לא טוב פשוט אל תעשה את זה.

אם צריך עזרה בפיתוח הטכני בנושא הזה - דברו איתי.

פורסם
דבר ראשון ממש אהבתי את הרעיון

אני חושב שצריך (אם זה אפשרי) לעשות שורה רצה בפורום כמו של הפיקוח גם של הטייסים שנרשמו.

אולי זה גם יכול לעזור

אין צורך, אפשר לראות את כל הטיסות המוזמנות בעמוד הבית של החטיבה

פשוט תציצו שם.

פורסם

אני לא אנטי וזה רעיון טוב, פשוט בימים האחרונים הם כל הזמן מדברים על זה שאין פה כמעט פיקוח ושצריכים להיות כמו גרמניה וזה כבר נמאס

פורסם

מסכים עם בר,באמת תצאו מהסרט הזה כבר,זה שאתם חוזרים ב12 מבית ספר כל יום או לא יודע מה זה לא אומר שככה רוב החטיבה,רוב האנשים פה עובדים\לומדים.

מתי שלמישהו יש זמן פנוי הוא עולה לפקח\לטוס,אתה רואה שיש בגרמניה פיקוח אז תטוס בגרמניה אם ככה.

פורסם

חברים, אם יש לכם זמן פנוי אז תעלו לטוס, לא משנה אם יש פיקוח או אין, תעלו כי כבר ראיתם 1000 פעם שהתמדה מנצחת.

אם מחלקת אירועים מעלה פיקוח כדי להגביר טיסות, אז אתם יכולים בעצמם להגביר טיסות ולטוס ואז יגיע פיקוח, זו הביצה והתרנגולת, וניתן להגיע לאותה מטרה משני צידי המשוואה (כמו להוכיח זהות במתמטיקה 8) ).

והכי חשוב -> תעלו לטוס ותפיקו הנאה מהטיסה!

ואני חוזר שוב, התמדה מנצחת!

אתם עוד פה? :wink:

פורסם

אז זה שזה לא מדוייק.

פקח אחד=20 טייסים

20 טייסים=לפעמים פקח אחד[תלוי במזל]

ההכשרה להיות פקח הרבה הרבה הרבה יותר ארוכה מאשר להיות טייס.מספר הפקחים הרבה יותר קטן ממספר הטייסים ובגלל זה פקחים יש הרבה יותר השפעה.

אם כל פקח יודיע מתי הוא עולה תהיה לו פי 4 יותר תנועה מאשר אם יעלה בספונטניות.חשוב שגם הטייסים ידווחו על הטיסות בשביל שלפקחים יהיה מושג מתי עדיף לעלות,ככה שכל אחד שמדווח על הטיסה בעצם מגדיל את הסיכויים שיהיה עליו פיקוח.אבל בכל זאת הפקחים צריכים "להפיל את הקובייה הראשונה בדומינו"

אגב,לגבי עניין גרמניה-כן,מותר לאמץ את השיטה,זאת לא בושה!!!

פורסם

אגב,לגבי עניין גרמניה-כן,מותר לאמץ את השיטה,זאת לא בושה!!!

רק חבל שואטיל קצת ממש קצת יותר קטנה מגרמניה.

כל אחד עושה כל שביכולתו כדאי לעלות ולפקח, תאמין לי שכולם משתדלים לעשות ככל שביכולתם לתרום לחטיבה.

אחד יתרום בזה שיפקח, אחד יתרום בזה שיפתח סינרים, אחד יתרום בזה שידריך טייס חדשים ואחד יתרום בזה שיעלה לטוס- גם אם אין פיקוח, מה לעשות.

(ד"א מאז שיש את היוניקום הקולי- אני פשוט נהנה לטוס תחת היוניקום, לא צריך להיות לחוץ מלכתוב וגם שומעים אנשים ממקומות שונים בארץ= כל הכבוד על היוניקום הקולי!!)

פורסם
אז זה שזה לא מדוייק.

פקח אחד=20 טייסים

20 טייסים=לפעמים פקח אחד[תלוי במזל]

ההכשרה להיות פקח הרבה הרבה הרבה יותר ארוכה מאשר להיות טייס.מספר הפקחים הרבה יותר קטן ממספר הטייסים ובגלל זה פקחים יש הרבה יותר השפעה.

אם כל פקח יודיע מתי הוא עולה תהיה לו פי 4 יותר תנועה מאשר אם יעלה בספונטניות.חשוב שגם הטייסים ידווחו על הטיסות בשביל שלפקחים יהיה מושג מתי עדיף לעלות,ככה שכל אחד שמדווח על הטיסה בעצם מגדיל את הסיכויים שיהיה עליו פיקוח.אבל בכל זאת הפקחים צריכים "להפיל את הקובייה הראשונה בדומינו"

אגב,לגבי עניין גרמניה-כן,מותר לאמץ את השיטה,זאת לא בושה!!!

אז תדווחו, בייחוד בגלל זה הדיווח של טיסות מופיע בעמוד הראשי באתר.

אבל אני חולק על דעתך, המשוואה שרשמת לא נכונה, ההיסטוריה ב-9 שנים שאני פה הוכיחה לי אחרת, שזה עובד גם הפוך, הכל עניין של התמדה.

אתה מוזמן להיווכח בעצמך בחדר בקרה הקרוב שבו יהיה פיקוח 48 שעות ויותר ויהיו שעות מתות שלא יהיה אף טייס במרחב ולעומת זאת כל המרחב יהיה מכוסה.

פורסם
אז זה שזה לא מדוייק.

פקח אחד=20 טייסים

20 טייסים=לפעמים פקח אחד[תלוי במזל]

ההכשרה להיות פקח הרבה הרבה הרבה יותר ארוכה מאשר להיות טייס.מספר הפקחים הרבה יותר קטן ממספר הטייסים ובגלל זה פקחים יש הרבה יותר השפעה.

אם כל פקח יודיע מתי הוא עולה תהיה לו פי 4 יותר תנועה מאשר אם יעלה בספונטניות.חשוב שגם הטייסים ידווחו על הטיסות בשביל שלפקחים יהיה מושג מתי עדיף לעלות,ככה שכל אחד שמדווח על הטיסה בעצם מגדיל את הסיכויים שיהיה עליו פיקוח.אבל בכל זאת הפקחים צריכים "להפיל את הקובייה הראשונה בדומינו"

אגב,לגבי עניין גרמניה-כן,מותר לאמץ את השיטה,זאת לא בושה!!!

נוסחא מעניינת אבל לצערי לא נכונה...

אני מסכים עם איציק ב100 אחוז, זה כמו הביצה והתרנגולת.....

נתחיל מזה שאי אפשר לדרוש פיקוח (ולפי איך שאתם כותבים פה אתם דורשים פיקוח), אנחנו לא גרמניה מבחינת גודל וכוח אדם ואנחנו גם לא נהיה גרמניה מבחינת גודל זאת השוואה מיותרת.

ולגבי הספונטניות, לפעמים מתפנות לך שעתיים בערב לדוגמא, אי אפשר לחזות את זה מראש, אסור לשכוח שלפקח/לטוס לא נמצא בראש סדר העדיפויות של מרבית האנשים פה, לי לדוגמא אין זמן לבוא לעלות לטיסה/לפקח בשבועות האחרונים...

ואני חוזר שוב לגרמניה, אסור לשכוח שגרמניה ממוקמת במרכז אירופה, שעה שעתיים טיסה מרוב המקומות באירופה, תוסיף לזה סינרי מעולה והנה קיבלת תנועה (ואגב חצי מהטייסים הם זרים והסברתי כבר למה, אבל לצערנו גם אצלנו זה ככה אבל זה בגלל שאין טיסות, ושתיים או שלוש טיסות של טייסים זרים זה כבר יותר ממה שיש לנו בד"כ)

פורסם
אז זה שזה לא מדוייק.

פקח אחד=20 טייסים

20 טייסים=לפעמים פקח אחד[תלוי במזל]

ההכשרה להיות פקח הרבה הרבה הרבה יותר ארוכה מאשר להיות טייס.מספר הפקחים הרבה יותר קטן ממספר הטייסים ובגלל זה פקחים יש הרבה יותר השפעה.

אם כל פקח יודיע מתי הוא עולה תהיה לו פי 4 יותר תנועה מאשר אם יעלה בספונטניות.חשוב שגם הטייסים ידווחו על הטיסות בשביל שלפקחים יהיה מושג מתי עדיף לעלות,ככה שכל אחד שמדווח על הטיסה בעצם מגדיל את הסיכויים שיהיה עליו פיקוח.אבל בכל זאת הפקחים צריכים "להפיל את הקובייה הראשונה בדומינו"

אגב,לגבי עניין גרמניה-כן,מותר לאמץ את השיטה,זאת לא בושה!!!

נוסחא מעניינת אבל לצערי לא נכונה...

אני מסכים עם איציק ב100 אחוז, זה כמו הביצה והתרנגולת.....

נתחיל מזה שאי אפשר לדרוש פיקוח (ולפי איך שאתם כותבים פה אתם דורשים פיקוח), אנחנו לא גרמניה מבחינת גודל וכוח אדם ואנחנו גם לא נהיה גרמניה מבחינת גודל זאת השוואה מיותרת.

ולגבי הספונטניות, לפעמים מתפנות לך שעתיים בערב לדוגמא, אי אפשר לחזות את זה מראש, אסור לשכוח שלפקח/לטוס לא נמצא בראש סדר העדיפויות של מרבית האנשים פה, לי לדוגמא אין זמן לבוא לעלות לטיסה/לפקח בשבועות האחרונים...

ואני חוזר שוב לגרמניה, אסור לשכוח שגרמניה ממוקמת במרכז אירופה, שעה שעתיים טיסה מרוב המקומות באירופה, תוסיף לזה סינרי מעולה והנה קיבלת תנועה (ואגב חצי מהטייסים הם זרים והסברתי כבר למה, אבל לצערנו גם אצלנו זה ככה אבל זה בגלל שאין טיסות, ושתיים או שלוש טיסות של טייסים זרים זה כבר יותר ממה שיש לנו בד"כ)

אתה כנראה לא מבין אותי נכון,לא דיברתי על כמות התנועה או על גודל חטיבה.דיברתי על שיטת עבודה.אם אתה יודע בשעה 5 שבשעה 7 אתה הולך לטוס אז תעשה בוקינג לטיסה שלך,אם אתה יודע בשעה 4 שבשעה 7 אתה הולך לפקח אז תעשה בוקינג לפיקוח.

והנוסחה הזואתי:

פקח אחד=20 טייסים

20 טייסים=לפעמים פקח אחד[תלוי במזל]

זה נתון ולא דעה

פורסם
אז זה שזה לא מדוייק.

פקח אחד=20 טייסים

20 טייסים=לפעמים פקח אחד[תלוי במזל]

ההכשרה להיות פקח הרבה הרבה הרבה יותר ארוכה מאשר להיות טייס.מספר הפקחים הרבה יותר קטן ממספר הטייסים ובגלל זה פקחים יש הרבה יותר השפעה.

אם כל פקח יודיע מתי הוא עולה תהיה לו פי 4 יותר תנועה מאשר אם יעלה בספונטניות.חשוב שגם הטייסים ידווחו על הטיסות בשביל שלפקחים יהיה מושג מתי עדיף לעלות,ככה שכל אחד שמדווח על הטיסה בעצם מגדיל את הסיכויים שיהיה עליו פיקוח.אבל בכל זאת הפקחים צריכים "להפיל את הקובייה הראשונה בדומינו"

אגב,לגבי עניין גרמניה-כן,מותר לאמץ את השיטה,זאת לא בושה!!!

נוסחא מעניינת אבל לצערי לא נכונה...

אני מסכים עם איציק ב100 אחוז, זה כמו הביצה והתרנגולת.....

נתחיל מזה שאי אפשר לדרוש פיקוח (ולפי איך שאתם כותבים פה אתם דורשים פיקוח), אנחנו לא גרמניה מבחינת גודל וכוח אדם ואנחנו גם לא נהיה גרמניה מבחינת גודל זאת השוואה מיותרת.

ולגבי הספונטניות, לפעמים מתפנות לך שעתיים בערב לדוגמא, אי אפשר לחזות את זה מראש, אסור לשכוח שלפקח/לטוס לא נמצא בראש סדר העדיפויות של מרבית האנשים פה, לי לדוגמא אין זמן לבוא לעלות לטיסה/לפקח בשבועות האחרונים...

ואני חוזר שוב לגרמניה, אסור לשכוח שגרמניה ממוקמת במרכז אירופה, שעה שעתיים טיסה מרוב המקומות באירופה, תוסיף לזה סינרי מעולה והנה קיבלת תנועה (ואגב חצי מהטייסים הם זרים והסברתי כבר למה, אבל לצערנו גם אצלנו זה ככה אבל זה בגלל שאין טיסות, ושתיים או שלוש טיסות של טייסים זרים זה כבר יותר ממה שיש לנו בד"כ)

אתה כנראה לא מבין אותי נכון,לא דיברתי על כמות התנועה או על גודל חטיבה.דיברתי על שיטת עבודה.אם אתה יודע בשעה 5 שבשעה 7 אתה הולך לטוס אז תעשה בוקינג לטיסה שלך,אם אתה יודע בשעה 4 שבשעה 7 אתה הולך לפקח אז תעשה בוקינג לפיקוח. נכון מאוד! צריך לזכור שלפעמים פקחים עולים ספונטנית כמו טייסים, אבל הגישה נכונה

והנוסחה הזואתי:

פקח אחד=20 טייסים

20 טייסים=לפעמים פקח אחד[תלוי במזל]

אני בחד"ב יוכיח לך אחרת

זה נתון ולא דעה

תגובה בכחול בגוף הטקסט.

העיקר שתטוס ותפיק את מירב ההנאה מהשימוש ברשת 8)

פורסם

כמו שאיציק אמר,

אני אישית, שאני עולה לטוס או לפקח זה 99.99% באופן ספונטני...

אני רוצה לחזק דבר אחד שאלמוג אמר,זה לגבי המיקום שלנו מבחינה גיאוגרפית..אנחנו נמצאים יחסית 3 שעות טיסה+- ממרכז אירופה.

בתחביב הזה יש המון אנשים מבוגרים וגם צעירים שאין להם את הזמן ל- 3 שעות טיסה,

לכן הם מעדיפים טיסה קצרה עם סינרים טובים,פיקוח ותנועה..(באותה סיטואציה גם אני הייתי עושה אותו דבר)..

לכן אתה לא יכול להשוות אותנו למדינות כמו גרמניה שנמצאות במרכז אירופה,שב-VATSIM זה למעשה מרכז העיניינים.

פורסם

אני מתנצל שאני מתערב כחניך ב-IFS אבל אני חושב שעניין הבוקינג הוא לגמרי נכון...

מספיק שאתה תעשה בוקינג בשעה 6 לשבע 7 ואפילו שש וחצי...

ונגיד 10 אנשים מהחטיבה יראו...

וואלה יש לך 10 אנשים על הרדאר...

אם כל הפקחים יעלו "בספונטניות" וביטחון עצמי מיותר של "אתם צריכים אותי",

צר לי אבל כמעט ולא יטוסו בארץ...

כל אחד והדעה שלו, אין צורך לשלול דברים !!

כשבונים מגדל בונים קומה אחרי קומה ולא קומה ומתחילים מההתחלה...

פורסם
אני מתנצל שאני מתערב כחניך ב-IFS אבל אני חושב שעניין הבוקינג הוא לגמרי נכון...

מספיק שאתה תעשה בוקינג בשעה 6 לשבע 7 ואפילו שש וחצי...

ונגיד 10 אנשים מהחטיבה יראו...

וואלה יש לך 10 אנשים על הרדאר...

אם כל הפקחים יעלו "בספונטניות" וביטחון עצמי מיותר של "אתם צריכים אותי",

צר לי אבל כמעט ולא יטוסו בארץ...

כל אחד והדעה שלו, אין צורך לשלול דברים !!

כשבונים מגדל בונים קומה אחרי קומה ולא קומה ומתחילים מההתחלה...

קודם כל אל תתנצל, כי אין על מה, אנחנו מגבילים את החניכים בטיסה ברשת בלבד, לא יותר מזה חלילה.

אני לא חושב שפקחים עולים כי צריכים אותם, לא כך הם הדברים יקירי.

בנושא הטיסות בהצגה בפורום, זה יבדק.

פורסם

אני מאוד בעד הרעיון שמי שיכול לכתוב BOOKING על פיקוח ואו על טיסה ברשת, שיכתוב.

לגבי השוואה בינינו לאירופה.

יש לנו שכנים באיזור, ברמת העיקרון - בואטסים אין הגבלות בגלל סכסוכים שקיימים במציאות בין מדינות. יש לנו חטיבה שכנה שמרכזת את כל הFIR - ים של המזרח התיכון.

יש להם אפילו אתר: http://www.arabianva.com/VATME/

אם נתחיל להראות נוכחות, גם בטיסות ליעדים באיזור ברשת, גם בפורומים שלהם (באנגלית) , יש סיכוי שאולי תתחיל להתפתח כאן פעילות איזורית. גם מבחינת עמדות פיקוח ובקה וגם מבחינת תנועה של מטוסים. בואו רק נקווה שרב הפעילים מבין שכנינו מסוגלים להתעלות מעל אי אילו רגשות לאומיים, דתיים וכדומה. (בניגוד לדוגמא המאכזבת בנסיון לקיים אירוע עם המצרים) :?

לגבי הטענה שההכשרה של פקח ארוכה מהכשרה של טייס...

בואטסים עפ"י הכללים והדרישות של הרשת זה אולי נכון, וחבל שזה המצב. רק בתקופה האחרונה נפל להנהלה הראשית של ואטסים האסימון בקשר לזה...

http://forums.vatsim.net/viewtopic.php? ... 58b2a58a01

במציאות זה בכלל לא נכון.

כשנסיים לפתח את כככככללללל הקורסים של IFS, גם אצלנו זה כבר לא יהיה נכון...

פורסם
אני מאוד בעד הרעיון שמי שיכול לכתוב BOOKING על פיקוח ואו על טיסה ברשת, שיכתוב.

לגבי השוואה בינינו לאירופה.

יש לנו שכנים באיזור, ברמת העיקרון - בואטסים אין הגבלות בגלל סכסוכים שקיימים במציאות בין מדינות. יש לנו חטיבה שכנה שמרכזת את כל הFIR - ים של המזרח התיכון.

יש להם אפילו אתר: http://www.arabianva.com/VATME/

אם נתחיל להראות נוכחות, גם בטיסות ליעדים באיזור ברשת, גם בפורומים שלהם (באנגלית) , יש סיכוי שאולי תתחיל להתפתח כאן פעילות איזורית. גם מבחינת עמדות פיקוח ובקה וגם מבחינת תנועה של מטוסים. בואו רק נקווה שרב הפעילים מבין שכנינו מסוגלים להתעלות מעל אי אילו רגשות לאומיים, דתיים וכדומה. (בניגוד לדוגמא המאכזבת בנסיון לקיים אירוע עם המצרים) :?

מסכים ב-100 אחוז! נסו לתת גיחות למדינות ערב השכנות.

פורסם
אני מאוד בעד הרעיון שמי שיכול לכתוב BOOKING על פיקוח ואו על טיסה ברשת, שיכתוב.

לגבי השוואה בינינו לאירופה.

יש לנו שכנים באיזור, ברמת העיקרון - בואטסים אין הגבלות בגלל סכסוכים שקיימים במציאות בין מדינות. יש לנו חטיבה שכנה שמרכזת את כל הFIR - ים של המזרח התיכון.

יש להם אפילו אתר: http://www.arabianva.com/VATME/

אם נתחיל להראות נוכחות, גם בטיסות ליעדים באיזור ברשת, גם בפורומים שלהם (באנגלית) , יש סיכוי שאולי תתחיל להתפתח כאן פעילות איזורית. גם מבחינת עמדות פיקוח ובקה וגם מבחינת תנועה של מטוסים. בואו רק נקווה שרב הפעילים מבין שכנינו מסוגלים להתעלות מעל אי אילו רגשות לאומיים, דתיים וכדומה. (בניגוד לדוגמא המאכזבת בנסיון לקיים אירוע עם המצרים) :?

לגבי הטענה שקל יותר ללמוד לטוס מאשר ללמוד לפקח.... נו טוייף אולי כמו ש"טסים" בואטסים...

בהחלט אתר מרשים יש להם,

אבל יש לנו בעיה ברוכי...

95% אם לא יותר מאלה שטסים בינלאומי מהחטיבה,טסים בתור חברות תעופה (אלעל,ארקיע,ישראייר וכדומה...)

חברות כאלה לא מגיעות למדינות באזור בגלל סיבות שכולנו יודעים,

לכן אני לא חושב שיש לצפות למשהו שיתפתח פה באזור.

פורסם
אני מאוד בעד הרעיון שמי שיכול לכתוב BOOKING על פיקוח ואו על טיסה ברשת, שיכתוב.

לגבי השוואה בינינו לאירופה.

יש לנו שכנים באיזור, ברמת העיקרון - בואטסים אין הגבלות בגלל סכסוכים שקיימים במציאות בין מדינות. יש לנו חטיבה שכנה שמרכזת את כל הFIR - ים של המזרח התיכון.

יש להם אפילו אתר: http://www.arabianva.com/VATME/

אם נתחיל להראות נוכחות, גם בטיסות ליעדים באיזור ברשת, גם בפורומים שלהם (באנגלית) , יש סיכוי שאולי תתחיל להתפתח כאן פעילות איזורית. גם מבחינת עמדות פיקוח ובקה וגם מבחינת תנועה של מטוסים. בואו רק נקווה שרב הפעילים מבין שכנינו מסוגלים להתעלות מעל אי אילו רגשות לאומיים, דתיים וכדומה. (בניגוד לדוגמא המאכזבת בנסיון לקיים אירוע עם המצרים) :?

לגבי הטענה שקל יותר ללמוד לטוס מאשר ללמוד לפקח.... נו טוייף אולי כמו ש"טסים" בואטסים...

בהחלט אתר מרשים יש להם,

אבל יש לנו בעיה ברוכי...

95% אם לא יותר מאלה שטסים בינלאומי מהחטיבה,טסים בתור חברות תעופה (אלעל,ארקיע,ישראייר וכדומה...)

חברות כאלה לא מגיעות למדינות באזור בגלל סיבות שכולנו יודעים,

לכן אני לא חושב שיש לצפות למשהו שיתפתח פה באזור.

אז צא מהקופסא ותפעיל קצת את הדמיון...

המחשב לא יקרוס והעולם לא יפול אם טיסה של אלעל בסימולטור PC תנחת בדמשק. נצלו את יתרונות הוירטואל. מזרח תיכון וירטואלי חדש. אחח שימון יהיה גאה בכם...

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...