עבור לתוכן
Mark163

טייסים, תודיעו על הטיסות שלכם

Recommended Posts

פורסם
מה תופעה סך הכל אומר את הדעה שלי לא מסכימים לא צריך למה ישר להתחיל לרדת עליי כאילו עשיתי לכם משהו רק רשמתי משהו פתאום כולם קפצו עליי

בנתיים זה נראה ההפך, שאתה קופץ ויורד על כולם :?

אני יסביר לך, כשאני אומר מגדל\ קרקע. אני לא מתכוון לפקח מסויים או משהו כזה. או בכלל בישראל, אני מדבר בכל מערכת הפיקוח ב-VATSIM. עכשיו, למה אמרתי שמגדל\ קרקע לא נקרא "פיקוח", תשימו לב שרשמתי במרכעות. כי אני מתכוון שזה אותי אישית לא ימשוך לטוס לשדה לשם רק בגלל שיש פקח מסוג זה. ואני מדבר רק על עצמי. וכששחר רשם שהוא היה שעתיים מגדל בלי שבאו מטוסים ניסיתי להסביר לו שבכללי בכללי זה לא הכי מושך לבוא לטוס בשבילי

פורסם
מה תופעה סך הכל אומר את הדעה שלי לא מסכימים לא צריך למה ישר להתחיל לרדת עליי כאילו עשיתי לכם משהו רק רשמתי משהו פתאום כולם קפצו עליי

בנתיים זה נראה ההפך, שאתה קופץ ויורד על כולם :?

אני יסביר לך, כשאני אומר מגדל\ קרקע. אני לא מתכוון לפקח מסויים או משהו כזה. או בכלל בישראל, אני מדבר בכל מערכת הפיקוח ב-VATSIM. עכשיו, למה אמרתי שמגדל\ קרקע לא נקרא "פיקוח", תשימו לב שרשמתי במרכעות. כי אני מתכוון שזה אותי אישית לא ימשוך לטוס לשדה לשם רק בגלל שיש פקח מסוג זה. ואני מדבר רק על עצמי. וכששחר רשם שהוא היה שעתיים מגדל בלי שבאו מטוסים ניסיתי להסביר לו שבכללי בכללי זה לא הכי מושך לבוא לטוס בשבילי

שמע,אם אתה אומר שמגדל לא הכי מושך אותך לטוס...

אז כנראה הדרישות שלך גבוהות מידי...ואם לא מתאים לך אל תטוס בכלל.

פורסם

מרק, זו דעתך ומותר לך לרשום בדיוק כמו שמותר לאנשים לחלוק.

מה שאני מנסה להסביר לך זה שיש סתירה עמוקה מאוד בין הדברים שאתה רושם לבין המטרה שלך (הגברת פיקוח), אתה מצד אחד רוצה פקחים בעמדת CTR אבל לא מבין שחלק מהכשרה של פקח זה לעבור במספר עמדות לפני ובמספר מצבים.

ולכן שאתה לא בא לטוס שיש רק פקח מגדל מחובר, אתה הולך נגד המטרה שלך, וומספיק מטוס אחד נוסף במצב פיקוח נתון כדי להפוך את המשמרת מאתגר אמיתי לבין עוד משמרת רגילה.

ככל שפקח מתמודד יותר עם משמרות פיקוח עם אתגר אמיתי אז יותר קל לו להתקדם בעתיד בשאר העמדות, ושאתה לא בא לטוס שרק מגדל מחובר אז אתה תורם לפקח להיות פחות מקצועי.

תעשה מה שבא לך ומה שטוב לך, אבל לשם שינוי תבין את המשמעות, ותבין שצריך 2 כדי לרקוד טנגו...

לי פשוט נורא מפריע לראות טייס שלא מגיע לטוס שיש מגדל כי זה רק מגדל, זה מפריע לי כי בביצוע מעשה כזה לא תורמים לרשת, אלה רק מזיקים, ואנחנו פה כדי לתרום נכון?

פורסם
אני גם מחכה מרק... 2 פקחי קרקע 3 מגדלים גישה ות"א

וכרגע הצטרף פלוטו

פורסם

לא יודע איך זה קרה אבל שורה תחתונה או שהשרשור הזה עשה את שלו או סתם צירוף מקרים של הרבה חברה שהיה להם זמן לבוא ולפקח בכל מקרה היה ערב נהדר מבחינת פיקוח ולמרות שלא יצאתי מתחום הTMA נהניתי מכל רגע. תודה ענקית לכל הפקחים והטייסים.

פורסם

הלו מה יצאתי מהבית לא יכולתי אם הייתי יודע שיעלה פיקוח הייתי בא סורי מה אם אני לא בא פעם אחת לטוס ישר קופצים עליי שמישהו היה מודיע אולי הייתי יכול לסדר את זה ולבוא לטוס :\

פורסם

טוב יאללה חבר'ה. לרדת בבקשה ממארק. הוא חדש, הוא ילמד הוא בסוף יבין לאן הוא הגיע.

אלה שושאלים הכי הרבה שאלות , אלה ששום דבר לא מובן מאליו עבורם - הם אלה שיגיעו בסוף הכי רחוק.

מארק בהצלחה בתחילת דרכך אצלנו ברשת!

פורסם
אני מאוד בעד הרעיון שמי שיכול לכתוב BOOKING על פיקוח ואו על טיסה ברשת, שיכתוב.

לגבי השוואה בינינו לאירופה.

יש לנו שכנים באיזור, ברמת העיקרון - בואטסים אין הגבלות בגלל סכסוכים שקיימים במציאות בין מדינות. יש לנו חטיבה שכנה שמרכזת את כל הFIR - ים של המזרח התיכון.

יש להם אפילו אתר: http://www.arabianva.com/VATME/

אם נתחיל להראות נוכחות, גם בטיסות ליעדים באיזור ברשת, גם בפורומים שלהם (באנגלית) , יש סיכוי שאולי תתחיל להתפתח כאן פעילות איזורית. גם מבחינת עמדות פיקוח ובקה וגם מבחינת תנועה של מטוסים. בואו רק נקווה שרב הפעילים מבין שכנינו מסוגלים להתעלות מעל אי אילו רגשות לאומיים, דתיים וכדומה. (בניגוד לדוגמא המאכזבת בנסיון לקיים אירוע עם המצרים) :?

לגבי הטענה שההכשרה של פקח ארוכה מהכשרה של טייס...

בואטסים עפ"י הכללים והדרישות של הרשת זה אולי נכון, וחבל שזה המצב. רק בתקופה האחרונה נפל להנהלה הראשית של ואטסים האסימון בקשר לזה...

http://forums.vatsim.net/viewtopic.php? ... 58b2a58a01

במציאות זה בכלל לא נכון.

כשנסיים לפתח את כככככללללל הקורסים של IFS, גם אצלנו זה כבר לא יהיה נכון...

דבר ראשון,כל מילה זהב!!!

לגבי אירופה-אני לא מדבר על כמות התנועה או הפיקוח,אני מדבר על שיטת עבודה מסודרת ושימוש בבוקינג!!

עוד משהו,

לדוגמא אני כטייס רוצה לשנות ואאני מחליט שכל שבוע אני טס 20 שעות,אם יש או אין פיקוח.השפעה שלי די קטנה.לעומת זאת אני אני פקח ואני מחליט שכל שבוע אני מפקח 20 שעות אם יש או אין תנועה אז ההשפעה שלי הרבה יותר גבוהה.

ובגלל שפקח זה תפקיד עם אחריות[וירטואלי,אבל עדיין] אני חושב שהפקחים צריכים להתחיל את השינוי[לא פוטר את הטייסים].

עוד משהו,עדיף שיהיה למשל גישה+חיפה/אילת/ראש פינה,מאשר גישה+מגדל.כי ככה אתה בעצם פותח עוד שדות.

אגב,ראיתי שאתמול היה בוקינג של פקחים וגם של טייססים,חבל שבגחלל המחשב אני לא יכולתי לטוס]

כל פעם אני ממשיך להתקדם בקריאת האשכול אני מוסיף משהו,חחח

לא יודע מתי היה הבוקינג אתמול אבל מומלץ שיהיה לפחות 40 דקות-שעה מראש.

אגב,140 טיסות לא יהיו כשמודיעים 30 דקות מראש וגם שיש גם גישה וגם מגדל בן גוריות וגם ראש פינה והרצליה,חבל,במקום לפתוח שדות אחרים?

פורסם

ולברוכי אני לא הגעתי למחזור 13 כי חיכיתי ( בלי להעליב) חצי שנה עד שהמחזור יפתח ובזמן הזה כבר למדתי לבד :\

על הדלת של רופא המשפחה שלנו יש שלט בזו הלשון:

"הסיבה שאתה ממתין בתור היא בגלל שזה שנכנס לפניך מקבל שירות ויחס טוב לפחות כמו שאתה מצפה לקבל"

אותו כנ"ל ב IFS. ואם אתה לא מאמין תשאל את בוגרי מחזור 12. הם כבר יספרו לך.

לגבי לימוד לבד...כבר כתבתי גם על זה לא מזמן. ראה קטע מודגש. בינתיים לפי ההתנהגות שלך, אתה כנראה מאלה ש"כבר יודעים"...

אני לא מקנא במי שיצטרך להדריך אותך. (במציאות או בסימולטור)

הדיון המקורי כאן:

http://www.vatil.org/vatil/board/viewto ... 8%E9%F1%E4

חברים יקרים.

טוסו כאוות נפשכם עם איזה מטוס שתרצו, לאן שתרצו ובאיזהכללי טיסה שתרצו.

קורס בבי"ס לטיסה IFS הוא בשום אופן לא תנאי לטיסה ברשת VATSIM.

הקורסים בIFS נועדו למי שמעוניין לדעת יותר ולהתמקצע בתעופה אבל הוא לא תנאי כניסה לרשת.

מותר לכם לטוס ברשת עם קורס או בלי קורס. בתנאי שתעמדו בכללי הטיסה ברשת. שתמציתם מסוכמת במסמך הזה:

http://www.vatil.org/vatil/training/pilots/prc.pdf

עם זאת...

מי שנמצא במסגרת בית הספר - בקורס פעיל (ולא קורס עתידי) מחוייב לכללי בית הספר.

חשוב לציין גם:

היתרון של סימולטור הוא בכך שהוא מאוד מאוד סלחני. אפשר לנסות הכל לבד, לעשות טעויות לטוס נכון לא נכון להתרסק או לא להתרסק. הנזק מסתכם באתחול של הטיסה האחרונה - וזהו.

ליתרון הזה יש גם חיסרון: יש מצב שתעשה משהו לא נכון וגם תתרגל לעשות ככה ואז יהיה יותר קשה לתקן את הטעויות וההרגלים הלא נכונים.

לכן מי שנמצא בקורס או רשום לקורס עתידי, קחו בחשבון שכנראה תצטרכו למחוק או לעשות RESET לכל מה שחשבתם שאתם יודעים על טיסה לפני הקורס ולהתחיל הכל מהתחלה.

ת'אמת, מהבחינה הזו הרבה יותר קל להדריך חניך שהוא דף חלק ואין לו מושג קלוש על תעופה מאשר מישהו ש"כבר יודע" VFR, IFR, מסוקים מטוסים גדולים קטנים" - הכל מהסימולטור.

מי שזוכר בכנס חטיבה היתה הרצאה של מדריך מהרצליה. שאלתי אותו מה הוא ממליץ לנער שיש לו FLIGHT SIMULATOR, והוא חושב על קריירה כטייס. התשובה שלו היתה צפויה מבחינתי, רציתי שכולם ישמעו - הוא המליץ לא לגעת בכלל בסימולטור. בדיוק מאותם סיבות שהזכרתי קודם. אז אני לא ממליץ לכם להתנזר מהסימולטור, אבל לפחות חשוב שתלמדו נכון. לכך נועד קורס טיס פרטי בIFS. אם אתה בהמתנה - שעושיה לארוך כמה חודשים - לפחות מומלץ לעבור המדריכים באתר בית הספר ובאתר החטיבה. זו המלצה אישית שלי והיא לא קשורה בכלום לשאלה אם מותר או אסור לטוס ברשת - מותר, לכוווווווווווללללללללם!

ואחרון אחרון חביב:

עידו תמשיך למלא לנו את המסך בתמונות יפות מהסימולטור. תמונות יפות מאוד!

בהצלחה.

זה יפה מאוד,אבל לא חבל שהשני בתור ימות בגלל שלראשון יש נזלת?

לא מבין מה הבעיה שהוא למד לבד טיסת ראייה,זה שאין מדריכים כתובים ואין אנשים טובים שיכולים לעזור לך

פשוט במקום שיעור 1 בשבוע

הוא יכול לעשות לעצמו 3 שיעורים בשבוע[ללמוד ביותר שעות בשבוע,קצב יותר מהיר]

מה שכן מארק-כשאתה רואה רשימה של 80 איש והרבה מחכים הייתה יכול להודיע לפחות שבועיים מראש שאתה לא מגיע,כי יש אנשים שמכחים.

פורסם

זה יפה מאוד,אבל לא חבל שהשני בתור ימות בגלל שלראשון יש נזלת?

ימות??? מי ימות??? אף אחד עוד לא מת מלחכות לקורס בסימולטור? בוער לך? אל תרשם

לא מבין מה הבעיה שהוא למד לבד טיסת ראייה,זה שאין מדריכים כתובים ואין אנשים טובים שיכולים לעזור לך

חצפן קטן. אין אנשים טובים שמוכנים לעזור? או שאולי יש אנשים עם קוצים בתחת שאין להם סבלנות לחכות?

גם לך אין בכלל מושג כמה אנשים משקיעים מזמנם החופשי ובהתנדבות כדי שיהיה כיף בתחביב הזה. פשוט חוצפה!!!

אין מדריכים כתובים? גם אתה לא בעניינים מר בחור. וגם אתה זורק ביקורת בלי להכיר בכלל מה יש ומה אין במסגרת אתר החטיבה ובמסגרת ואטיל.

פשוט במקום שיעור 1 בשבוע

הוא יכול לעשות לעצמו 3 שיעורים בשבוע[ללמוד ביותר שעות בשבוע,קצב יותר מהיר]

שוב מראה על חוסר הבנה וחוסר הכרה של פעילות שקיימת ושוב אתה מזלזל באנשים שעושים הרבה עבור כולם ובהתנדבות . כי למשל ב IFS מעבר לשיעור יש לפחות 3 ימים של תרגול.

אתה לא מבין בכלל למה קורס לוקח הרבה זמן כי אתה רגיל לסטנדרטים נחותים בהרבה - מהמקום שבו אתה "למדת לטוס" לכאורה.

אפשר ללמוד לבד, ואולי להגיע לרמה מינימלית מסויימת אבל:

אולי אתה לא יודע בכלל מה ללמוד? כשאתה מנסה לבד, יש דברים שאתה לא מודע אליהם בכלל וחשוב לדעת אותם. היכן יש חומר מתאים? מאיפה מתחילים? לפי איזה סדר? מה אמיתי ומה נכון ומה זה סתם מאמר של מישהו חובב? אולי יש דברים שאתה מבצע לא נכון, למרות שזה נראה לך בסדר? ועכשיו אתה גם מתרגל לזה. אתה צפוי לטעות ולהיות משוכנע מעצמך שכבר למדת ואתה יודע הכל. אולי אתה לא יודע בכלל מה אתה לא יודע. אחרת אין לי הסבר לכך שאדם שרק לפני חודשים ספורים הצטרף כחבר בואטיל כבר יודע להמליץ לכולם מה עדיף 767 או 737. הרי זה ברור שהוא כבר מכיר את המטוסים האלה ישר והפוך.

אם זה המצב, מוזר מאוד שלטייסים במציאות לוקח כמה שנים טובות להגיע לרמה כזאת. מה כבר יש ללמוד שם?

יצרנו מסגרת שכן מאפשרת ללמוד בצורה יסודית ומאורגנת. אפשר להשתמש בשירותיה, ובחינם - לא חייבים.

זה לא מתאים למי שבוער לו לטוס או שיש לו קוצים במקום שבו נהוג לשבת והם די נפלטים מעצמם מהמערכת.quote]

פורסם

הייתי רוצה לחזק עוד את דבריו של ברוכי כמי שמנסה עכשיו (תוך כדי המתנה לפתיחת קורס IFR) ללמוד את נושא טיסות המכשירים בעצמי. יש חומר ברחבי הרשת על טיסות מכשירים שאת רובו ניסיתי לקרוא ולהבין כמו גם לנדנד לחברים כדי להתחיל להתמקצע קצת בIFR.

שמח וטוב לב עליתי לרשת לטיסה לאחר כמה תרגולים של הנתיב מב"ג לראש פינה בOFFLINE והנה כשאני מבקש מרשה מהפקח הוא זרק עלי משהו שלא הייתי מוכן אליו

(עכשיו תורם של המנוסים ממני לגחך)

"רשאי לראש פינה טיפוס ראשוני 4000 דרך NAT3E"... מה???? טוב עד עכשיו הייתי רגיל להמריא מ26 לקחת כיוון כללי 060 לזהות את מגשימים ולהמשיך. פתאום יציאת מכשירים דבר חדש ובשיא הלחץ כשגישה לא יכל לתת לי ווקטורים והנחיות

(אבל היה ממש נחמד והציע עזרה בלימודים) ופקח הקרקע גער בי קשות שאין לי דפית יציאת מכשירים פשוט כי חשבתי לתומי שכשיוצאים עוקבים אחרי המחטים לרדיאל 011 של BGN ומטפסים לVOR נתניה. מה עשיתי התנתקתי הורדתי דפית והתחלתי לעשות שיעורי בית. אי נעימות שהיתה נמנעת אם הייתי יודע שקיים נוהל יציאת מכשירים מסודר.

אתה מבין ראובן כל החומר קיים ברשת כמו חלקים של פאזל. תרכיב את הפאזל כמו שנראה לך וצפויה לך המראה לא קלה בכלל... הקטע הוא שIFS במערך השיעורים שהם בנו עזרים לך להרכיב את הפאזל נכון. וגם לאחר שסיימתי קורס אחד אני לא מתיימר להגיד שאני מטיס בצורה מקצועית ויודע הכל. הגישה שלי היא שחכם זה לא אחד שיודע הכל אלא אחד ששואף כל הזמן ללמוד עוד ועוד... בהצלחה

פורסם

זה יפה מאוד,אבל לא חבל שהשני בתור ימות בגלל שלראשון יש נזלת?

ימות??? מי ימות??? אף אחד עוד לא מת מלחכות לקורס בסימולטור? בוער לך? אל תרשם

לא מבין מה הבעיה שהוא למד לבד טיסת ראייה,זה שאין מדריכים כתובים ואין אנשים טובים שיכולים לעזור לך

חצפן קטן. אין אנשים טובים שמוכנים לעזור? או שאולי יש אנשים עם קוצים בתחת שאין להם סבלנות לחכות?

גם לך אין בכלל מושג כמה אנשים משקיעים מזמנם החופשי ובהתנדבות כדי שיהיה כיף בתחביב הזה. פשוט חוצפה!!!

אין מדריכים כתובים? גם אתה לא בעניינים מר בחור. וגם אתה זורק ביקורת בלי להכיר בכלל מה יש ומה אין במסגרת אתר החטיבה ובמסגרת ואטיל.

פשוט במקום שיעור 1 בשבוע

הוא יכול לעשות לעצמו 3 שיעורים בשבוע[ללמוד ביותר שעות בשבוע,קצב יותר מהיר]

שוב מראה על חוסר הבנה וחוסר הכרה של פעילות שקיימת ושוב אתה מזלזל באנשים שעושים הרבה עבור כולם ובהתנדבות . כי למשל ב IFS מעבר לשיעור יש לפחות 3 ימים של תרגול.

אתה לא מבין בכלל למה קורס לוקח הרבה זמן כי אתה רגיל לסטנדרטים נחותים בהרבה - מהמקום שבו אתה "למדת לטוס" לכאורה.

אפשר ללמוד לבד, ואולי להגיע לרמה מינימלית מסויימת אבל:

אולי אתה לא יודע בכלל מה ללמוד? כשאתה מנסה לבד, יש דברים שאתה לא מודע אליהם בכלל וחשוב לדעת אותם. היכן יש חומר מתאים? מאיפה מתחילים? לפי איזה סדר? מה אמיתי ומה נכון ומה זה סתם מאמר של מישהו חובב? אולי יש דברים שאתה מבצע לא נכון, למרות שזה נראה לך בסדר? ועכשיו אתה גם מתרגל לזה. אתה צפוי לטעות ולהיות משוכנע מעצמך שכבר למדת ואתה יודע הכל. אולי אתה לא יודע בכלל מה אתה לא יודע. אחרת אין לי הסבר לכך שאדם שרק לפני חודשים ספורים הצטרף כחבר בואטיל כבר יודע להמליץ לכולם מה עדיף 767 או 737. הרי זה ברור שהוא כבר מכיר את המטוסים האלה ישר והפוך.

אם זה המצב, מוזר מאוד שלטייסים במציאות לוקח כמה שנים טובות להגיע לרמה כזאת. מה כבר יש ללמוד שם?

יצרנו מסגרת שכן מאפשרת ללמוד בצורה יסודית ומאורגנת. אפשר להשתמש בשירותיה, ובחינם - לא חייבים.

זה לא מתאים למי שבוער לו לטוס או שיש לו קוצים במקום שבו נהוג לשבת והם די נפלטים מעצמם מהמערכת.quote]

אתה לא מבין אותי נכון,חס וחלילה שאני אזלזל בIFS,אתם עושים עבודת מצוינת ותורמים לכל קהילת חובבי סימולטור הטיסה ועוד בהתנדבות.מה שכן זה שמאיפה אתה למשל למדתה לטוס[אם אתה לא טייס במציאות].מאיפה אחרים למדו?והמדריכים באתר של IFS עצמו.יש מלא חומר ואם מישהו באמת רוצה ללמוד הוא ילמד.הכל עניין של רצון והתמדה!!אנשים שמבינים אפשר למצוא פה בפורום,ובטים ספיק,ובעוד הרבה מקומות[לפעמים חברים וותיקים]שוב,הכל עניין של רצון.ואני ממליץ למישהו על פי העיקרות הקטנה שלי עם המטוס,זאת דעה והוא לא חייב להסכים איתי.

ושוב,הכול עניין של רצון והתמדה

פורסם

זה יפה מאוד,אבל לא חבל שהשני בתור ימות בגלל שלראשון יש נזלת?

ימות??? מי ימות??? אף אחד עוד לא מת מלחכות לקורס בסימולטור? בוער לך? אל תרשם

לא מבין מה הבעיה שהוא למד לבד טיסת ראייה,זה שאין מדריכים כתובים ואין אנשים טובים שיכולים לעזור לך

חצפן קטן. אין אנשים טובים שמוכנים לעזור? או שאולי יש אנשים עם קוצים בתחת שאין להם סבלנות לחכות?

גם לך אין בכלל מושג כמה אנשים משקיעים מזמנם החופשי ובהתנדבות כדי שיהיה כיף בתחביב הזה. פשוט חוצפה!!!

אין מדריכים כתובים? גם אתה לא בעניינים מר בחור. וגם אתה זורק ביקורת בלי להכיר בכלל מה יש ומה אין במסגרת אתר החטיבה ובמסגרת ואטיל.

פשוט במקום שיעור 1 בשבוע

הוא יכול לעשות לעצמו 3 שיעורים בשבוע[ללמוד ביותר שעות בשבוע,קצב יותר מהיר]

שוב מראה על חוסר הבנה וחוסר הכרה של פעילות שקיימת ושוב אתה מזלזל באנשים שעושים הרבה עבור כולם ובהתנדבות . כי למשל ב IFS מעבר לשיעור יש לפחות 3 ימים של תרגול.

אתה לא מבין בכלל למה קורס לוקח הרבה זמן כי אתה רגיל לסטנדרטים נחותים בהרבה - מהמקום שבו אתה "למדת לטוס" לכאורה.

אפשר ללמוד לבד, ואולי להגיע לרמה מינימלית מסויימת אבל:

אולי אתה לא יודע בכלל מה ללמוד? כשאתה מנסה לבד, יש דברים שאתה לא מודע אליהם בכלל וחשוב לדעת אותם. היכן יש חומר מתאים? מאיפה מתחילים? לפי איזה סדר? מה אמיתי ומה נכון ומה זה סתם מאמר של מישהו חובב? אולי יש דברים שאתה מבצע לא נכון, למרות שזה נראה לך בסדר? ועכשיו אתה גם מתרגל לזה. אתה צפוי לטעות ולהיות משוכנע מעצמך שכבר למדת ואתה יודע הכל. אולי אתה לא יודע בכלל מה אתה לא יודע. אחרת אין לי הסבר לכך שאדם שרק לפני חודשים ספורים הצטרף כחבר בואטיל כבר יודע להמליץ לכולם מה עדיף 767 או 737. הרי זה ברור שהוא כבר מכיר את המטוסים האלה ישר והפוך.

אם זה המצב, מוזר מאוד שלטייסים במציאות לוקח כמה שנים טובות להגיע לרמה כזאת. מה כבר יש ללמוד שם?

יצרנו מסגרת שכן מאפשרת ללמוד בצורה יסודית ומאורגנת. אפשר להשתמש בשירותיה, ובחינם - לא חייבים.

זה לא מתאים למי שבוער לו לטוס או שיש לו קוצים במקום שבו נהוג לשבת והם די נפלטים מעצמם מהמערכת.quote]

אתה לא מבין אותי נכון,חס וחלילה שאני אזלזל בIFS,אתם עושים עבודת מצוינת ותורמים לכל קהילת חובבי סימולטור הטיסה ועוד בהתנדבות.מה שכן זה שמאיפה אתה למשל למדתה לטוס[אם אתה לא טייס במציאות].מאיפה אחרים למדו?והמדריכים באתר של IFS עצמו.יש מלא חומר ואם מישהו באמת רוצה ללמוד הוא ילמד.הכל עניין של רצון והתמדה!!אנשים שמבינים אפשר למצוא פה בפורום,ובטים ספיק,ובעוד הרבה מקומות[לפעמים חברים וותיקים]שוב,הכל עניין של רצון.ואני ממליץ למישהו על פי העיקרות הקטנה שלי עם המטוס,זאת דעה והוא לא חייב להסכים איתי.

ושוב,הכול עניין של רצון והתמדה

רובן, לפי מה שניראלי ברוכי טייס במציאות ומשם הוא למד, אבל זה לא העניין.

זה כמו לדוגמא שאתה הולך לבית ספר, למה אתה צריך ללכת לבית ספר? הרי אתה יכול בלי בית ספר לקנות את הספרים וללמוד.

הבעיה היא, שאין לך אדם שמנחה אותך, מה ללמוד בדיוק, יש דברים שאתה לא יודע שקיימים בכלל, איך תלמד עליהם (דוגמא מהפוסט של אדם שלא ידע מהי יציאת מכשירים)?

פורסם

זה יפה מאוד,אבל לא חבל שהשני בתור ימות בגלל שלראשון יש נזלת?

ימות??? מי ימות??? אף אחד עוד לא מת מלחכות לקורס בסימולטור? בוער לך? אל תרשם

לא מבין מה הבעיה שהוא למד לבד טיסת ראייה,זה שאין מדריכים כתובים ואין אנשים טובים שיכולים לעזור לך

חצפן קטן. אין אנשים טובים שמוכנים לעזור? או שאולי יש אנשים עם קוצים בתחת שאין להם סבלנות לחכות?

גם לך אין בכלל מושג כמה אנשים משקיעים מזמנם החופשי ובהתנדבות כדי שיהיה כיף בתחביב הזה. פשוט חוצפה!!!

אין מדריכים כתובים? גם אתה לא בעניינים מר בחור. וגם אתה זורק ביקורת בלי להכיר בכלל מה יש ומה אין במסגרת אתר החטיבה ובמסגרת ואטיל.

פשוט במקום שיעור 1 בשבוע

הוא יכול לעשות לעצמו 3 שיעורים בשבוע[ללמוד ביותר שעות בשבוע,קצב יותר מהיר]

שוב מראה על חוסר הבנה וחוסר הכרה של פעילות שקיימת ושוב אתה מזלזל באנשים שעושים הרבה עבור כולם ובהתנדבות . כי למשל ב IFS מעבר לשיעור יש לפחות 3 ימים של תרגול.

אתה לא מבין בכלל למה קורס לוקח הרבה זמן כי אתה רגיל לסטנדרטים נחותים בהרבה - מהמקום שבו אתה "למדת לטוס" לכאורה.

אפשר ללמוד לבד, ואולי להגיע לרמה מינימלית מסויימת אבל:

אולי אתה לא יודע בכלל מה ללמוד? כשאתה מנסה לבד, יש דברים שאתה לא מודע אליהם בכלל וחשוב לדעת אותם. היכן יש חומר מתאים? מאיפה מתחילים? לפי איזה סדר? מה אמיתי ומה נכון ומה זה סתם מאמר של מישהו חובב? אולי יש דברים שאתה מבצע לא נכון, למרות שזה נראה לך בסדר? ועכשיו אתה גם מתרגל לזה. אתה צפוי לטעות ולהיות משוכנע מעצמך שכבר למדת ואתה יודע הכל. אולי אתה לא יודע בכלל מה אתה לא יודע. אחרת אין לי הסבר לכך שאדם שרק לפני חודשים ספורים הצטרף כחבר בואטיל כבר יודע להמליץ לכולם מה עדיף 767 או 737. הרי זה ברור שהוא כבר מכיר את המטוסים האלה ישר והפוך.

אם זה המצב, מוזר מאוד שלטייסים במציאות לוקח כמה שנים טובות להגיע לרמה כזאת. מה כבר יש ללמוד שם?

יצרנו מסגרת שכן מאפשרת ללמוד בצורה יסודית ומאורגנת. אפשר להשתמש בשירותיה, ובחינם - לא חייבים.

זה לא מתאים למי שבוער לו לטוס או שיש לו קוצים במקום שבו נהוג לשבת והם די נפלטים מעצמם מהמערכת.quote]

אתה לא מבין אותי נכון,חס וחלילה שאני אזלזל בIFS,אתם עושים עבודת מצוינת ותורמים לכל קהילת חובבי סימולטור הטיסה ועוד בהתנדבות.מה שכן זה שמאיפה אתה למשל למדתה לטוס[אם אתה לא טייס במציאות].מאיפה אחרים למדו?והמדריכים באתר של IFS עצמו.יש מלא חומר ואם מישהו באמת רוצה ללמוד הוא ילמד.הכל עניין של רצון והתמדה!!אנשים שמבינים אפשר למצוא פה בפורום,ובטים ספיק,ובעוד הרבה מקומות[לפעמים חברים וותיקים]שוב,הכל עניין של רצון.ואני ממליץ למישהו על פי העיקרות הקטנה שלי עם המטוס,זאת דעה והוא לא חייב להסכים איתי.

ושוב,הכול עניין של רצון והתמדה

רובן, לפי מה שניראלי ברוכי טייס במציאות ומשם הוא למד, אבל זה לא העניין.

זה כמו לדוגמא שאתה הולך לבית ספר, למה אתה צריך ללכת לבית ספר? הרי אתה יכול בלי בית ספר לקנות את הספרים וללמוד.

הבעיה היא, שאין לך אדם שמנחה אותך, מה ללמוד בדיוק, יש דברים שאתה לא יודע שקיימים בכלל, איך תלמד עליהם (דוגמא מהפוסט של אדם שלא ידע מהי יציאת מכשירים)?

יש אנשים שלומדים בבית למשל.אתה מבין שאתה בעצם אומר שהדרך היחידה שללמוד לטוס היה דרך בית בפר וירטואלי לטיסה!!!!!!מה עשו לפני שהיה???ויש המון חטיבות שבהם אין בית ספר לטיסה,שם לא לומדים לטוס??אני בטוח שיש הרבה אנשים שהם לא טייסים במציאות ולמדו לטוס לבד או בעזרת מישהו!!!אז אל תדבר שטויות,בית בפר לטיסה זה מעולה אתב אתם מגזימים להגיד שאי אפשר ללמוד בלי זה!!הכל עניין של רצון!!

פורסם

ראובן אף אחד (טוב לפחות אני) לא טוען שיש דרך אחת והיא בי"ס לטיסה

כל אחד שיעשה מה בראש שלו וילמד איך שבא לו אני בחרתי במסגרת שהכי עזרה לי ואני ממליץ עליה לאחרים תכלס שאתה ומארק וכל מי שבא לו תעשו מה שבראש שלכם כל עוד שכשאתם עולים לטוס בוואטסים אתם לא מפריעים לאף אחד. וכמו ששמת לב אני מכבד מאד את הרמה שלך ושל מארק ועובדה ששניכם לא נתקלתם בשום קושי לטוס איתנו בTFW והפגנתם מקצועיות לא רעה בכלל. עכשיו תחשוב מה היה קורה לאותה מקצועיות אם היית מתחיל מאפס ולומד בצורה מסודרת. זה הכל אין כאן נכון ולא נכון והנה אני שוב אתן לך אותי כדוגמא מהמציאות בבית הספר שלמדתי בו העדפתי לנצל את הזמן של לימודי המתמתיקה לטובת נגינה בגיטרה כי לא האמנתי במסגרת. היום אני גיטריסט ברמה נהדרת ועכשיו בגיל 27 אני לומד מתמתיקה לבגרות בבית וללא שום מסגרת. אתה מבין במקרה הזה יותר קל לי לשבת ולשבור את הראש לבד וליצור את המסגרת לעצמי ובמקרה של הטיסה הוירטואלית בלי המסגרת של IFS הייתי עוד תקוע עם סינרים דיפולטים מטיס עם AP ומדבר עם הפיקוח AI המובנה של הסימולטור. תעשה מה שבראש שלך בקיצור. :wink:

פורסם
ראובן אף אחד (טוב לפחות אני) לא טוען שיש דרך אחת והיא בי"ס לטיסה

כל אחד שיעשה מה בראש שלו וילמד איך שבא לו אני בחרתי במסגרת שהכי עזרה לי ואני ממליץ עליה לאחרים תכלס שאתה ומארק וכל מי שבא לו תעשו מה שבראש שלכם כל עוד שכשאתם עולים לטוס בוואטסים אתם לא מפריעים לאף אחד. וכמו ששמת לב אני מכבד מאד את הרמה שלך ושל מארק ועובדה ששניכם לא נתקלתם בשום קושי לטוס איתנו בTFW והפגנתם מקצועיות לא רעה בכלל. עכשיו תחשוב מה היה קורה לאותה מקצועיות אם היית מתחיל מאפס ולומד בצורה מסודרת. זה הכל אין כאן נכון ולא נכון והנה אני שוב אתן לך אותי כדוגמא מהמציאות בבית הספר שלמדתי בו העדפתי לנצל את הזמן של לימודי המתמתיקה לטובת נגינה בגיטרה כי לא האמנתי במסגרת. היום אני גיטריסט ברמה נהדרת ועכשיו בגיל 27 אני לומד מתמתיקה לבגרות בבית וללא שום מסגרת. אתה מבין במקרה הזה יותר קל לי לשבת ולשבור את הראש לבד וליצור את המסגרת לעצמי ובמקרה של הטיסה הוירטואלית בלי המסגרת של IFS הייתי עוד תקוע עם סינרים דיפולטים מטיס עם AP ומדבר עם הפיקוח AI המובנה של הסימולטור. תעשה מה שבראש שלך בקיצור. :wink:

זה לא נוגד,הרבה יותר קל ונוח [לדעתי] ללמוד בצורה מסודרת כמו בבית ספר לטיסה,אבל כמו שאפשר ללמוד טיסת מכשירים ואת ה76 או ה73 [עם מדריכים ועזרה מכמה אנשים שכבר יודעים]לבד ככה גם אפשר ללמוד טיסת ראייה לבד,זאת אותה רמה!!פשוט כשזה מאורגן בבית ספר וירטואלי זה יותר נוח.הוא היה לריך לחכות חצי שנה בשביל מסגרת,לא התאים לו,אז הוא יכול ללמוד לבד.לא ביג דיל.

אגב,ללמוד לבד לא אומר לוותר על מקצועיות,אטו כל שינוי במקצועיות,אותו דבר רק יותר קשה

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...