עבור לתוכן
Nevo Dar-Perl

המטוס שלכם ???

Recommended Posts

פורסם

עם איזה מטוס מבין המטוסים המצויינים בסקר אתם טסים הכי הרבה ???

המטוסים הם מטוסי בואינג הידועים... המטוסים הכבדים של בואינג שטסים IFR כמובן...

סוגי המטוסים הם מטוסי בואינג שברשות אל על כיום...

אם אתם אוהבים מטוס מסויים או מעדיפים מטוס מסויים אפשר גם לכתוב תגובה....

אשמח לשמוע ולראות אנשים משתתפים בסקר זה....

הסקר הזה אמור להיות משעשע ונחמד... הצבעה אחת קטנה וזהו...

פורסם

אני כתבתי גם 737.....

אפשרות 5 הייתה אמורה להיות:

Boeing 737-700/800...

אני לא יודע למה הוא לא שם....

מוזר מאוד...

אולי יש הגבלה של עד ל-4....

לא יודע...

מי שבחר במקרה את ה-737 אז לרשום כתגובה... מוזר מאוד כל העניין הזה...

פורסם

אני טס הכי הרבה עם 737700/800 אבל זה בגלל ה-PMDG, לא בגלל ש"זה המטוס שאני הכי אוהב".

סה"כ אתה טס בתא הטייס, ולא בחוץ (למרות שזה נחמד בשביל תמונות) ולכן הכי חשוב לי זה שלמטוס יהיה פאנל מציאותי וטוב.

זו הסיבה בגללה אני טס ב-PMDG737. יכול להיות שכשיצא ה-747400 אני אטוס בו יותר.

ב-FS2002 אהבתי הכי את ה-PIC767 - שוב בגלל הרמה הגבוהה של הפאנל. ואת ה-DF737400, מאותה סיבה.

זו גם הסיבה היום שתראו אותי טס יותר עם PIPER NAVAJO או CESSNA 310 מאשר 757 או 777. פשוט לבואינגים הגדולים אין עדיין פאנלים ברמה גבוהה ל-FS2004.

פורסם

כבר כתבתי למי שלא שם לב...

שהוספתי את ה-737 אבל הוא לא עלה.... לא יודע למה....

נראה לי שיש הגבלה של 4 אפשרויות מקסימום...

לא יודע אבל אני שוב אומר שאין אפשרות של 737 אז תוסיפו תגובה.... ותכתבו...

בקשר לכל המודלים, אני לא יכתוב את כולם עכשיו !

רק רציתי בכלליות... ואת המטוסים החדישים ביותר לפחות מכל מודל.....

גם כתבתי שזה מתוך המטוסים של אל על כיום...

פורסם
אני טס הכי הרבה עם 737700/800 אבל זה בגלל ה-PMDG, לא בגלל ש"זה המטוס שאני הכי אוהב".

סה"כ אתה טס בתא הטייס, ולא בחוץ (למרות שזה נחמד בשביל תמונות) ולכן הכי חשוב לי זה שלמטוס יהיה פאנל מציאותי וטוב.

זו הסיבה בגללה אני טס ב-PMDG737. יכול להיות שכשיצא ה-747400 אני אטוס בו יותר.

ב-FS2002 אהבתי הכי את ה-PIC767 - שוב בגלל הרמה הגבוהה של הפאנל. ואת ה-DF737400, מאותה סיבה.

זו גם הסיבה היום שתראו אותי טס יותר עם PIPER NAVAJO או CESSNA 310 מאשר 757 או 777. פשוט לבואינגים הגדולים אין עדיין פאנלים ברמה גבוהה ל-FS2004.

תודה ששיטפת , עכשיו נשאר לי רק ללמוד להטיס PMDG.

עם למישהו יש עוד מודלים שלדעתו הם מספיק טובים לפליט 2004 אשמח אם יספר לנו.

פורסם

אני טס עם כל המטוסים המצויינים ואוהב את כולם וגם את ה757 767 ו737 ו777 אבל אני טס הכי הרבה עם 744 ואני אוהב אותו בגלל שהוא כבד כזה ומדהים!!!

שאני טס עם ה744 אני אוהב לטוס עם ELD (ירושלים) חלק מבינים למה ..... :lol:

בדוגמא הזאת אני אוהב את כולם .............

אבל סקר נחמד :wink:

ודרך אגב שכחת את 4X-EAJ שהוא ה763

פורסם

בבקשה, נוספה עוד אפשרות. (אחרי שאתה לוחץ על להוסיף עוד אפשרות , אתה צריך גם לשמור את ההודעה)

לגבי ההעדפות שלי. בכללי אני מעדיף רק מטוסים בינוניים (וקלים כמובן). לא אוהב את ה 747 המפלצתי הזה ... מפחיד :shock:

משפחת הבויינג : 732 , 734 ... גם ה 727 , אגב מישהו ניסה את ה 727 של Captain Sim ?

אוהב הרבה את משפחת מקדונל-דוגלאס 80 החביבה ... במיוחד ה MD83

וכמובן, איך בלי, הטופולב הרוסי 154M

8)

נ.ב. לחובבי המטוסים הרוסיים כמוני, בשבועיים הקרובים אמור לצאת דגם יאקובלב 40 (YAK40) טוב מאד ומקצועי לפי הפרסומים..

פורסם

אני מכיר את ה 727 של קפטיין סים והוא מטוס מצויין גם.

אני טס בו פחות פשוט בגלל שאין ולא היה 727 באל על או בחברה ישראלית אחרת.

גם ה 742 של RFP מדהים.

אבל הוא בשימוש בטיסות ארוכות מידי בשביל היום-יום...

פורסם

מאז הקרש קורס עם יוסי על ה PMDG אני כמעט ורק עליו ועל ה 800 במיוחד.

מידי פעם אני לוקח לסיבוב את ה 757-200 של POSKY עם הפנל של לוני שאני מאוד אוהב (גם המטוס וגם הפנל) ומידי פעם את ה 762ER של POSKY עם הפנל של לוני ולשניהם הסאונד פאק המדהים עם רעש מנועים אוטנטי ורעש רעידות של האובר הד בינס, שפשוט מעביר צמרמורת בפול ווליום :lol: . אתה פשוט מרגיש בתוך המטוס.

את ה RFP הטסתי אולי פעמיים, הזמן שלי מוגבל מידי בשביל צ'ק ליסט הנעה של 20 דקות עד

חצי שעה. :roll:

מהקלים אני בדר"כ עם ה NVR שהוא ה 310 המפורסם של אורן :wink:

רן.

פורסם

בלי ה-ATR72 המדהים של Eurowings? המטוס הכי מדהים שקיים אצלי, בזכותו של נימיג כמובן. :-)

מטוס נהדר, רץ יפה מאוד, תואם ל-FS9. נראה 1:1 ומתנהג 1:1. ואני אומר את זה כאחד שטס בו לא מעט פעמים, כמשקיף.. :-)

פורסם

אני אוהב את משפחת הבואינגים .... אבל....

כדי לטוס באמת צריך לקחת את ה C152 או C172 ולעבוד קשה גם ב IFR וגם VFR

לדעתי אין את אותו אפקט של חויית הטסה אם ב 1000FT אתה שם טייס אוטומטי, בודק FMC

וכו ואז קורא לדיילת שתכניס קפה .

ותחשבו על זה :wink:

מיקי

פורסם
אני אוהב את משפחת הבואינגים .... אבל....

כדי לטוס באמת צריך לקחת את ה C152 או C172 ולעבוד קשה גם ב IFR וגם VFR

לדעתי אין את אותו אפקט של חויית הטסה אם ב 1000FT אתה שם טייס אוטומטי, בודק FMC

וכו ואז קורא לדיילת שתכניס קפה .

ותחשבו על זה :wink:

מיקי

אחרי שטסתי הרבה עם גדולים למינהם (הצבעתי 777 כי אין פרופ) ואחרי שמיקי

אמר לי פעם את מה שכתב כאן וניסיתי את זה אני חייב לציין שהוא צודק בהחלט.

נ.ב.

לפעמים יוצא לשמוע אותי עם כל מיני

כינויים משונים למטוס (דוגית, זמיר, וכו')

אל תתעצבנו :wink: אילו שמות שאני שומע בסקאנר ביום

וטס איתם בלילה, אומנם לא בדיוק עם אותו המטוס

אבל זה היתרון של סימולטור.

פורסם

אני בעיקרון מבצע את רוב הטיסות הקצרות(איסטנבול,לרנקה,אתונה) עם PMDG 737 לטווח בינוני עם ה757 של POSKY שהוא מדהים! ולטיסות לUS עם 744 או 777 ששניהם מדהימים!

אני אוהב את ה767 אבל המודלים שלו על הפנים! נראים גרוע...

פורסם
אני אוהב את משפחת הבואינגים .... אבל....

כדי לטוס באמת צריך לקחת את ה C152 או C172 ולעבוד קשה גם ב IFR וגם VFR

לדעתי אין את אותו אפקט של חויית הטסה אם ב 1000FT אתה שם טייס אוטומטי, בודק FMC

וכו ואז קורא לדיילת שתכניס קפה .

ותחשבו על זה :wink:

מיקי

אחרי שטסתי הרבה עם גדולים למינהם (הצבעתי 777 כי אין פרופ) ואחרי שמיקי

אמר לי פעם את מה שכתב כאן וניסיתי את זה אני חייב לציין שהוא צודק בהחלט.

נ.ב.

לפעמים יוצא לשמוע אותי עם כל מיני

כינויים משונים למטוס (דוגית, זמיר, וכו')

אל תתעצבנו :wink: אילו שמות שאני שומע בסקאנר ביום

וטס איתם בלילה, אומנם לא בדיוק עם אותו המטוס

אבל זה היתרון של סימולטור.

מסכים לחלוטין, טיסת CVFR הרבה יותר מאתגרת מאשר לחיצה על כפתורים וריב עם FMC חכמולוג (PMDG למשל).

בטיסות כאלה אני טס ידני מלא כל הדרך ואחרי טיסה כזאת שצריך לנווט, לשמור גובה ומהירות כל הדרך, זה פשוט מוציא לך את המיץ וזה הכי קרוב לאמיתי שאפשר וזה מהנסיון הקצר שהיה לי בטיסה חזרה מהפגש בחיפה.

אחת המאתגרות שעשיתי ב VATSIM היתה טיסה מחיפה לאילת עם ה 310 בדרכים מוזרות דרומה, ששם לנווט זה פשוט סיוט.

סיימתי את הטיסה הזאת רטוב לגמרי ומותש, אך מרוצה עד הגג.

רן.

פורסם

אין כמו הקטנים ואם אתם רוצים אתגר CVFR בדרום תותח!!!!!!!! יש נקודות שקשה למצוא וזה כל הכיף אני מצביע למודלים של הדרימפליט 310 421 ו152

פורסם
אין כמו הקטנים ואם אתם רוצים אתגר CVFR בדרום תותח!!!!!!!! יש נקודות שקשה למצוא וזה כל הכיף אני מצביע למודלים של הדרימפליט 310 421 ו152

ומה קורה אם אתה לא מוצא עושים רונדלים? :D :shock: :lol:

פורסם
אין כמו הקטנים ואם אתם רוצים אתגר CVFR בדרום תותח!!!!!!!! יש נקודות שקשה למצוא וזה כל הכיף אני מצביע למודלים של הדרימפליט 310 421 ו152

ומה קורה אם אתה לא מוצא עושים רונדלים? :D :shock: :lol:

פה כבר ניכנס הנסיון הקרקעי בזיהוי צמתים באמצע שומקום 8) במיוחד אלה ששירתו בחורים ובסוף העולם ימינה העונה לשם רמון :wink:

פורסם
אני מכיר את ה 727 של קפטיין סים והוא מטוס מצויין גם.

אני טס בו פחות פשוט בגלל שאין ולא היה 727 באל על או בחברה ישראלית אחרת.

גם ה 742 של RFP מדהים.

אבל הוא בשימוש בטיסות ארוכות מידי בשביל היום-יום...

זה לא מדויק היה לארקיע פעם 727 מוחכר מאויאנקה אני מניח שהוא היה לזמן קצר מאוד

http://www.airliners.net/open.file/005080/L/

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...