עבור לתוכן
David Bendavid

הצעה-מערכת פידבקים לפקחים

Recommended Posts

פורסם

לאחרונה שמתי לב שאצל הפקחים בארצות הברית בREMARKS מצורף קישור לFEEDBACK, אני חושב שהדבר מאוד שימושי, לצורך ניתור איכות הפקחים ויכולת גבוהה יותר לשיפור האיכות של הפקחים בארץ.

אני חושב שחשוב שמערך הניהול של הנושא של הפיקוח יהיה מודע למצב האיכות של הפקחים, מי עושה בסדר / לא בסדר, זה דבר חשוב מאוד לאיכות החטיבה.

לצורך הפיתוח של הרעיון אני אוכל להרים את הכפפה ולעזור / לבצע, ברגע שיהיה אישור שבאמת צריך את זה.

יום טוב,

פורסם

יש בעיה אחת, הפקחים בהתנדבות...

מה הם יחשבו אם יכתבו עליהם שהם לא טובים?

למרות שהם משתדלים ו"מבזבזים" מזמנם בשביל שאתם תוכלו להמריא עם אישור...

ירד אחד, ועוד אחד, ועוד אחד... ובסוף כמעט ולא ישארו

פורסם

יש לך טעות שראית שפקח עשה, שלח לו הודעה פרטית ובזה נגמר הסיפור, מה אתה רוצה להתחיל לחלק ציונים?

פורסם
יש לך טעות שראית שפקח עשה, שלח לו הודעה פרטית ובזה נגמר הסיפור, מה אתה רוצה להתחיל לחלק ציונים?

זה לא קשור, מערכת פידבקים נגישה יותר לפקחים מהעולם, ככה שנדע איפה החטיבה עומדת מבחינת רמת הפיקוח בצורה טובה יותר.

לא שאני מתלונן על משהו כאן, אני חושב שהרמה גבוהה מאוד, אבל נחוץ דבר כזה.

פורסם
יש לך טעות שראית שפקח עשה, שלח לו הודעה פרטית ובזה נגמר הסיפור, מה אתה רוצה להתחיל לחלק ציונים?

זה לא קשור, מערכת פידבקים נגישה יותר לפקחים מהעולם, ככה שנדע איפה החטיבה עומדת מבחינת רמת הפיקוח בצורה טובה יותר.

לא שאני מתלונן על משהו כאן, אני חושב שהרמה גבוהה מאוד, אבל נחוץ דבר כזה.

מישהו התלונן אי פעם על יכולת מועטה ושגויה של פקח לאורך זמן ממושך?

לדעתי,אם אתה טס פה,כיף לך ואתה מרגיש שהרמה גבוהה ועדיין מגיעים טייסים מכל רחבי העולם הנה אני לא רואה סיבה להתחיל לחלק ציונים ולגרירת מריבות

פורסם
יש לך טעות שראית שפקח עשה, שלח לו הודעה פרטית ובזה נגמר הסיפור, מה אתה רוצה להתחיל לחלק ציונים?

זה לא קשור, מערכת פידבקים נגישה יותר לפקחים מהעולם, ככה שנדע איפה החטיבה עומדת מבחינת רמת הפיקוח בצורה טובה יותר.

לא שאני מתלונן על משהו כאן, אני חושב שהרמה גבוהה מאוד, אבל נחוץ דבר כזה.

מישהו התלונן אי פעם על יכולת מועטה ושגויה של פקח לאורך זמן ממושך?

לדעתי,אם אתה טס פה,כיף לך ואתה מרגיש שהרמה גבוהה ועדיין מגיעים טייסים מכל רחבי העולם הנה אני לא רואה סיבה להתחיל לחלק ציונים ולגרירת מריבות

שום ציונים חברים!

אתם כניראה לא מבינים את הכוונה שלי.

אני מציע לעשות טופס משוב, כדיי להגדיל את הידע של החטיבה מבחינת הידיעה של מה הטייסים הזרים חושבים על הפיקוח שלנו, כמו כן, זה שימושי מאוד לפקחים חדשים שרק יוצאים מהשגחה, כדיי שאם הם עשו טעות, צוות ההדרכה יוכל להסביר להם, מה הטעות, איך לתקן להבא וכד', וכמו כן לשים לב לכך לאחר מכן.

ככה לומדים מטעויות.

אני נהנה מאוד והרמה גבוה לדעתי, אבל דבר כמו משוב לא יזיק, רק ישפר, תמיד צריך להשאוף ליותר.

פורסם
יש לך טעות שראית שפקח עשה, שלח לו הודעה פרטית ובזה נגמר הסיפור, מה אתה רוצה להתחיל לחלק ציונים?

זה לא קשור, מערכת פידבקים נגישה יותר לפקחים מהעולם, ככה שנדע איפה החטיבה עומדת מבחינת רמת הפיקוח בצורה טובה יותר.

לא שאני מתלונן על משהו כאן, אני חושב שהרמה גבוהה מאוד, אבל נחוץ דבר כזה.

מישהו התלונן אי פעם על יכולת מועטה ושגויה של פקח לאורך זמן ממושך?

לדעתי,אם אתה טס פה,כיף לך ואתה מרגיש שהרמה גבוהה ועדיין מגיעים טייסים מכל רחבי העולם הנה אני לא רואה סיבה להתחיל לחלק ציונים ולגרירת מריבות

שום ציונים חברים!

אתם כניראה לא מבינים את הכוונה שלי.

אני מציע לעשות טופס משוב, כדיי להגדיל את הידע של החטיבה מבחינת הידיעה של מה הטייסים הזרים חושבים על הפיקוח שלנו, כמו כן, זה שימושי מאוד לפקחים חדשים שרק יוצאים מהשגחה, כדיי שאם הם עשו טעות, צוות ההדרכה יוכל להסביר להם, מה הטעות, איך לתקן להבא וכד', וכמו כן לשים לב לכך לאחר מכן.

ככה לומדים מטעויות.

אני נהנה מאוד והרמה גבוה לדעתי, אבל דבר כמו משוב לא יזיק, רק ישפר, תמיד צריך להשאוף ליותר.

בשביל זה לא צריך מערכת שלמה ודף פידבקים.

אם אתה רואה משהו לא בסדר של 2 דק PM לפקח או למנהל מחלקת ההדרכה.

פורסם
יש לך טעות שראית שפקח עשה, שלח לו הודעה פרטית ובזה נגמר הסיפור, מה אתה רוצה להתחיל לחלק ציונים?

זה לא קשור, מערכת פידבקים נגישה יותר לפקחים מהעולם, ככה שנדע איפה החטיבה עומדת מבחינת רמת הפיקוח בצורה טובה יותר.

לא שאני מתלונן על משהו כאן, אני חושב שהרמה גבוהה מאוד, אבל נחוץ דבר כזה.

מישהו התלונן אי פעם על יכולת מועטה ושגויה של פקח לאורך זמן ממושך?

לדעתי,אם אתה טס פה,כיף לך ואתה מרגיש שהרמה גבוהה ועדיין מגיעים טייסים מכל רחבי העולם הנה אני לא רואה סיבה להתחיל לחלק ציונים ולגרירת מריבות

שום ציונים חברים!

אתם כניראה לא מבינים את הכוונה שלי.

אני מציע לעשות טופס משוב, כדיי להגדיל את הידע של החטיבה מבחינת הידיעה של מה הטייסים הזרים חושבים על הפיקוח שלנו, כמו כן, זה שימושי מאוד לפקחים חדשים שרק יוצאים מהשגחה, כדיי שאם הם עשו טעות, צוות ההדרכה יוכל להסביר להם, מה הטעות, איך לתקן להבא וכד', וכמו כן לשים לב לכך לאחר מכן.

ככה לומדים מטעויות.

אני נהנה מאוד והרמה גבוה לדעתי, אבל דבר כמו משוב לא יזיק, רק ישפר, תמיד צריך להשאוף ליותר.

בשביל זה לא צריך מערכת שלמה ודף פידבקים.

אם אתה רואה משהו לא בסדר של 2 דק PM לפקח או למנהל מחלקת ההדרכה.

אתה מסכים איתי שטייס זר לא יגיע לכאן וישלח PM? בטח שלא ידע מי האחראי פה.

פורסם
יש לך טעות שראית שפקח עשה, שלח לו הודעה פרטית ובזה נגמר הסיפור, מה אתה רוצה להתחיל לחלק ציונים?

זה לא קשור, מערכת פידבקים נגישה יותר לפקחים מהעולם, ככה שנדע איפה החטיבה עומדת מבחינת רמת הפיקוח בצורה טובה יותר.

לא שאני מתלונן על משהו כאן, אני חושב שהרמה גבוהה מאוד, אבל נחוץ דבר כזה.

מישהו התלונן אי פעם על יכולת מועטה ושגויה של פקח לאורך זמן ממושך?

לדעתי,אם אתה טס פה,כיף לך ואתה מרגיש שהרמה גבוהה ועדיין מגיעים טייסים מכל רחבי העולם הנה אני לא רואה סיבה להתחיל לחלק ציונים ולגרירת מריבות

שום ציונים חברים!

אתם כניראה לא מבינים את הכוונה שלי.

אני מציע לעשות טופס משוב, כדיי להגדיל את הידע של החטיבה מבחינת הידיעה של מה הטייסים הזרים חושבים על הפיקוח שלנו, כמו כן, זה שימושי מאוד לפקחים חדשים שרק יוצאים מהשגחה, כדיי שאם הם עשו טעות, צוות ההדרכה יוכל להסביר להם, מה הטעות, איך לתקן להבא וכד', וכמו כן לשים לב לכך לאחר מכן.

ככה לומדים מטעויות.

אני נהנה מאוד והרמה גבוה לדעתי, אבל דבר כמו משוב לא יזיק, רק ישפר, תמיד צריך להשאוף ליותר.

בשביל זה לא צריך מערכת שלמה ודף פידבקים.

אם אתה רואה משהו לא בסדר של 2 דק PM לפקח או למנהל מחלקת ההדרכה.

אתה מסכים איתי שטייס זר לא יגיע לכאן וישלח PM? בטח שלא ידע מי האחראי פה.

אם הוא לא יגיע לפה או לפחות להסתכל בדף הצוות ולשלוח מייל, למה שהוא כן יכנס לאתר ויחפש דף פידבקים?

פורסם
יש לך טעות שראית שפקח עשה, שלח לו הודעה פרטית ובזה נגמר הסיפור, מה אתה רוצה להתחיל לחלק ציונים?

זה לא קשור, מערכת פידבקים נגישה יותר לפקחים מהעולם, ככה שנדע איפה החטיבה עומדת מבחינת רמת הפיקוח בצורה טובה יותר.

לא שאני מתלונן על משהו כאן, אני חושב שהרמה גבוהה מאוד, אבל נחוץ דבר כזה.

מישהו התלונן אי פעם על יכולת מועטה ושגויה של פקח לאורך זמן ממושך?

לדעתי,אם אתה טס פה,כיף לך ואתה מרגיש שהרמה גבוהה ועדיין מגיעים טייסים מכל רחבי העולם הנה אני לא רואה סיבה להתחיל לחלק ציונים ולגרירת מריבות

שום ציונים חברים!

אתם כניראה לא מבינים את הכוונה שלי.

אני מציע לעשות טופס משוב, כדיי להגדיל את הידע של החטיבה מבחינת הידיעה של מה הטייסים הזרים חושבים על הפיקוח שלנו, כמו כן, זה שימושי מאוד לפקחים חדשים שרק יוצאים מהשגחה, כדיי שאם הם עשו טעות, צוות ההדרכה יוכל להסביר להם, מה הטעות, איך לתקן להבא וכד', וכמו כן לשים לב לכך לאחר מכן.

ככה לומדים מטעויות.

אני נהנה מאוד והרמה גבוה לדעתי, אבל דבר כמו משוב לא יזיק, רק ישפר, תמיד צריך להשאוף ליותר.

בשביל זה לא צריך מערכת שלמה ודף פידבקים.

אם אתה רואה משהו לא בסדר של 2 דק PM לפקח או למנהל מחלקת ההדרכה.

אתה מסכים איתי שטייס זר לא יגיע לכאן וישלח PM? בטח שלא ידע מי האחראי פה.

אם הוא לא יגיע לפה או לפחות להסתכל בדף הצוות ולשלוח מייל, למה שהוא כן יכנס לאתר ויחפש דף פידבקים?

תסתכל בהודעה הראשית.

הרעיון הוא שהפקח ישים את זה ברמרקס.

ככה גם הוא עצמו ידע איפה יש לו מקום להשתפר ולהתמקצע יותר ויותר.

אם יש אנשים שלא יודעים לקבל ביקורת, שלא יחייבו אותם לשים את זה.

פורסם

זה רעיון די טוב סך הכל..

מה רע בפידבק? זה לא יכול להזיק זה יכול רק לשפר

חוץ מזה - כמו שכתבו כבר,מי שלא רוצה שלא ישתמש,אבל זה רק יכול לעזור

אם יש כבר את זה אפשר לעשות תחרויות כמו "פקח החודש" :D חח סתם..

בקיצור - רעיון לא רע וכדאי ליישם אותו

פורסם

לדעתי,

כל עוד זה לא אירוע או מישהו מקצועי (ואני לא מזלזל באף אחד- ואני אסביר עצמי בהמשך)

זה לא יהיה אפקטיבי כ"כ להעיר/להאיר/לתחקר עפ"י הודעה זאת או אחרת שכנראה והפקח יראה אותה הרבה זמן אחרי.

כמו שאמרו, עדיף לשלוח הודעה בפרטי/TS או כל תוכנת מסרים אחרת, נקודה או שניים.

להבדיל מתחקור בזמן אירוע/לחץ, שבו אין כ"כ זמן לספוג הערות וכו' או כאשר מעביר

התחקור הינו מישהו מקצועי (ע"ע מחלקת הדרכה). ואז מומלץ לשבת כמו שצריך ולהעביר הערות

ולתחקר ביחד אחרי הכל, בצורה מסודרת וכמובן לרשום הכל!.

חבר'ה, אני בתור פקח, גם במציאות וגם פה, תמיד שמח לקבל הערות ודגשים כדי לשפר ולייעל

את הפיקוח בצורה הטובה ביותר והנוחה ביותר לטייסים- רק ככה לומדים באמת ומגיעים לרמה גבוה.

(שיעור בתחקור נכון והפקת לקחים. אחריות: סג"מ ע. סודרי)

:mrgreen:

פורסם

והתוצאות של המשוב יפורסמו בפומבי או ישלחו אל הפקח אישית?

עריכה לאחר הדברים של שלומי- אני לא חושב שלהשיג את המסנג'ר או כלי יצירת קשר אחר כלשהו קל כל כך שאתה הטייס מול הפקח. לא פעם ניסיתי למצוא אימייל וכדומה של פקח אבל לא מצאתי. בנוסף זה ממש אפקטיבי, משפט 1 שאיציק/אמיר אמרו לי לא פעם שינה לי את כל הדרך שלי בפיקוח

פורסם

אין מה להסביר יותר מידי, כרגע זה רק בגדר רעיון, לכל רעיון חדש יש מתנגדים ויש מסכימים, כדי לשפר את רמת הפיקוח ברשת, ואני מדבר על הפקחים בלבד, כדי ואף מומלץ לשנות הרגלים לטובים יותר, ככה הפקחים יוכלו לדעת כמה הטייסים באמת מרגישים "תחת כנפיים הבטוחות" או הלא בטוחות...

זה ממש לא מעניין אם הפקח מקבל הודעה מיידית או לאחר יום, כל עוד הטייס רושם בדיוק את המקרה, זה בדיוק מספיק בשביל הפקח להבין איפה הוא טעה, ואילו נקודות כדי לשפר.

החלטה שלכם.

פורסם

חבר'ה.

אם אתם רוצים להעביר הערות לפקחים אז תעבירו לי במייל ואני ידאג להעביר את המסר הנכון, כי לא כל הערה היא בהכרח צודקת.

אם מדובר בהערות קטנות שנוגעות לפרטי פרטים אז גם אפשר להעביר זאת לפקח בסוף הטיסה בהודעה, לי קרה כמה פעמים שטייס עזב את המרחב והעיר לי על משהו.

לגבי אירועים חריגים אז ישנו דף באתר החטיבה שמיועד לדיווח אירוע חריג, ישנה בעיה שהטקסט שם מופיע בגיבריש וזה בטיפול של רן בן שמואל.

פורסם

אז אולי אפשר מתוך הדברים של איציק פשוט בינתיים לרשום את הכתובת של העמוד באתר ברימרקס ולראות איך זה מדגלגל ואם יש צורך אז כבר נתחיל בעבודה על המערכת .

אבל אם יש כבר מערכת או חצי מערכת שקימת של יצירת קשר ישיר בין כל חבר ואטסים לאיש המוסמך בחטיבה על המחלקה המדוברת אז למה לא לפרסם את זה ברימרקס .

לא תמיד כל מי שרואה פקח מחובר ובא לטוס יודע את כל השמות של החטיבת ואטסים השולטת על האזור ולכן כמו שרשום אצל חלק מהפקחים איך להשיג דפיות אפשר גם להוסיף את הקישור ל"פניות הציבור " .

פורסם

רעיון מצוין

יחד עם רעיון זה, האם ניתן יהיה ליישם שיטה זו גם על טייסים שחושבים שהם לא טועים?

למשל,כשמתיישרים על מסלול שהוא, סקווק אוטומטית לצ'רלי בלי שהפקח יבקש.....

ביקורת בונה היא דבר מצוין אך תלוי מי ואיך נותנים אותה!

דרך איציק היא הנכונה במקרה זה!

ולו רק בשל הנסיון הרב של נותן הביקורת כפקח וכטייס

הווה אומר:אובייקטיביות עד תום ולא משהו אחר

כמה ביקורות אני נתתי במשך שהייתי כאן-4000

חלקן היו טובות ומצוינות וחלקן גוערות ומעניינות

בד"כ לטייסים צעירים ומתחילים שלא ידעו שרדיו זה רדיאל ושהרצליה זה בישראל

וש-747-400 אינו יכול לנחות בהרצליה,רק אם נורא מתעקשים להגיע לחוף שלי בריצת נחיתה

שלו....וגם לפקחים צעירים לא מנוסים בפיקוח לחץ בעיקר

יחד עם זאת פקח צעיר יכול ורצוי שיטעה...וילמד מכך ,רק לאחרונה ובלי שמות קיבלתי הסעה ונוס 3 בנתב"ג ללא לחץ שהוא,הערתי לאותו פקח קרקע על כך ואני בטוח כי הפנים מאוד

את שאמרתי לו ובטוחני כי להבא,שיתן הסעה למישהו יגיד לו לחץ בהוראות ההסעה

המפתח למצוינות הן בפיקוח והן בטיסה הוא הזמן והנסיון בלבד ואח"כ כל השאר

כמובן שצריכה להיות קב"א מתאימה,לא כל אחד יכול!

בהצלחה לשיטה....ולצה"ל שלנו

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...