עבור לתוכן
David Bendavid

הצעה-מערכת פידבקים לפקחים

Recommended Posts

פורסם

איזה הודעה פרטית ואיזה נעליים למה אם הגעתם לבודפשט והפקח שיגע אותכם מה אתם אחרי הנחיתה תשלחו לו הודעה פרטית:" you are doing wrong!!! u need to know that"??????????????

מה ההגיון בזה? FEEDBACK זה פשוט אמייל של תלונות והצעות לשיפור ולא קשור לחלק ציונים אם הוא לא יודע איך לפקח בצורה נכונה שלא יפקח בשביל זה עשו את ה-FEEDBACK כדי שידעו אם יש בעיות עם פקחים מסויימים ולטפל בבעיות האלו

איציק מה שאתה הבאתה זה רק לאנשים מהחטיבה ואם יש למישהו לא מהארץ שרוצה להעיר. איך הוא אמור לגלות את זה?...

פורסם

לפי דעתי הפיידבק יכול לעשות רק טוב כמובן שצריך להתיחס אליו בצורה הנכונה, אולי הפיידבק יגיע לפקח והפקח יחליט איך להתיחס לזה אם ללחוץ דליט או לפרסם הודעה בפורום על כך שהוא טעה טעות נפוצה כדי ששאר הפקחים ישימו לב.

ודף ה"ארוע" צריך להיות אולי גם בגירסא אנגלית בסגנון של הדף של רז צ'יק למי שמכיר שמכוון אותך לכתוב את זה נכון בעזרת השדות עם השאלות המתמאימות

פורסם
איזה הודעה פרטית ואיזה נעליים למה אם הגעתם לבודפשט והפקח שיגע אותכם מה אתם אחרי הנחיתה תשלחו לו הודעה פרטית:" you are doing wrong!!! u need to know that"??????????????

מה ההגיון בזה? FEEDBACK זה פשוט אמייל של תלונות והצעות לשיפור ולא קשור לחלק ציונים אם הוא לא יודע איך לפקח בצורה נכונה שלא יפקח בשביל זה עשו את ה-FEEDBACK כדי שידעו אם יש בעיות עם פקחים מסויימים ולטפל בבעיות האלו

איציק מה שאתה הבאתה זה רק לאנשים מהחטיבה ואם יש למישהו לא מהארץ שרוצה להעיר. איך הוא אמור לגלות את זה?...

הוא אמור להיכנס לאתר החטיבה לחפש את המייל של מנהל הדרכה ולשלוח לי מייל, ככה אני עושה שאני רוצה להעיר בחטיבות אחרות.

וכך גם אני מקבל מדי פעם מיילים מחברים מהעולם.

רק לפני שבוע קיבלתי מייל מפקח זר שרוצה להתארח בתור פקח בחטיבה, איך הוא ידע שאני מנהל הדרכה? איך הוא ידע מה המייל שלי? הכל נמצא באתר בנגישות נוחה.

צריך להבין שאם וכאשר תיבנה מערכת כזו, היא לא תהיה שקופה לטייסים ולפקחים, כי לא כל הערה היא נכונה ויש צורך לסנן זאת.

פורסם
רעיון מצוין

יחד עם רעיון זה, האם ניתן יהיה ליישם שיטה זו גם על טייסים שחושבים שהם לא טועים?

למשל,כשמתיישרים על מסלול שהוא, סקווק אוטומטית לצ'רלי בלי שהפקח יבקש.....

ביקורת בונה היא דבר מצוין אך תלוי מי ואיך נותנים אותה!

דרך איציק היא הנכונה במקרה זה!

ולו רק בשל הנסיון הרב של נותן הביקורת כפקח וכטייס

הווה אומר:אובייקטיביות עד תום ולא משהו אחר

כמה ביקורות אני נתתי במשך שהייתי כאן-4000

חלקן היו טובות ומצוינות וחלקן גוערות ומעניינות

בד"כ לטייסים צעירים ומתחילים שלא ידעו שרדיו זה רדיאל ושהרצליה זה בישראל

וש-747-400 אינו יכול לנחות בהרצליה,רק אם נורא מתעקשים להגיע לחוף שלי בריצת נחיתה

שלו....וגם לפקחים צעירים לא מנוסים בפיקוח לחץ בעיקר

יחד עם זאת פקח צעיר יכול ורצוי שיטעה...וילמד מכך ,רק לאחרונה ובלי שמות קיבלתי הסעה ונוס 3 בנתב"ג ללא לחץ שהוא,הערתי לאותו פקח קרקע על כך ואני בטוח כי הפנים מאוד

את שאמרתי לו ובטוחני כי להבא,שיתן הסעה למישהו יגיד לו לחץ בהוראות ההסעה

המפתח למצוינות הן בפיקוח והן בטיסה הוא הזמן והנסיון בלבד ואח"כ כל השאר

כמובן שצריכה להיות קב"א מתאימה,לא כל אחד יכול!

בהצלחה לשיטה....ולצה"ל שלנו

שמוליק, אתה מוזמן לתחרות נחיתות דיוק בהרצליה עם 744.

אני בטוח שאתה יודע איפה עושים אותן ומאיזה מחלקה יצאו מפעילי התחרות :lol:

נ.ב. מבטיח לא לעבור את פסי הרכבת :mrgreen:

פורסם
איזה הודעה פרטית ואיזה נעליים למה אם הגעתם לבודפשט והפקח שיגע אותכם מה אתם אחרי הנחיתה תשלחו לו הודעה פרטית:" you are doing wrong!!! u need to know that"??????????????

מה ההגיון בזה? FEEDBACK זה פשוט אמייל של תלונות והצעות לשיפור ולא קשור לחלק ציונים אם הוא לא יודע איך לפקח בצורה נכונה שלא יפקח בשביל זה עשו את ה-FEEDBACK כדי שידעו אם יש בעיות עם פקחים מסויימים ולטפל בבעיות האלו

איציק מה שאתה הבאתה זה רק לאנשים מהחטיבה ואם יש למישהו לא מהארץ שרוצה להעיר. איך הוא אמור לגלות את זה?...

סליחה, כמה שעות טיסה יש לאדוני שיכול לתת פידבקים לפקח, באם עשה את עבודתו נכונה או

לא ?

גם אני כפקח ברשת ועם דיי הרבה שעות טיסה ופיקוח, לא תמיד רואה את התמונה המלאה כשאני יושב בקוקפיט כטייס. נדיר אבל קורה.

הגוף המבקר פיקוח תמיד ישאר מחלקת הדרכת פקחים.

בשביל זה הגוף הזה קיים מעבר ללימוד.

כמו שאיציק אמר, אם אתם חושבים שיש בעיה מסויימת, איציק הכתובת.

את התחקור מול הפקח הוא וצוות ההדרכה יעשה.

כמובן שיש מקום לפרסם את תחקיר הארוע בפורום פיקוח.

פורסם

שאלונת קטנה שלפי דעתי גם תוכל מאוד מאוד לעזור להמשך .

האם יש אפשרות פרקטית אולי פשוט ליפני שהפקח עולה להריץ תוכנה שתקליט את המסך ואת התשדורות של הרדיו שהוא רואה מנקודת מבטו ?

אני יודע שבחלק מהמקומות יש מערכת כזאת באמיתי שמקליטה כמו קופסא שחורה למטוסים .

ככה נגיד ומישהו מגיש בקשה למשהו שקרה או מעיר או לא יודע מה קרה אפשר ללכת בידיוק לאותה משמרת ולשעה המדוברת ולבדוק חמש דקות אחורה חמש דקות קדימה מה היה בבקרה

וגם ניתן ככה לבצע תחקור עצמי ועוד עוד .

פורסם
שאלונת קטנה שלפי דעתי גם תוכל מאוד מאוד לעזור להמשך .

האם יש אפשרות פרקטית אולי פשוט ליפני שהפקח עולה להריץ תוכנה שתקליט את המסך ואת התשדורות של הרדיו שהוא רואה מנקודת מבטו ?

אני יודע שבחלק מהמקומות יש מערכת כזאת באמיתי שמקליטה כמו קופסא שחורה למטוסים .

ככה נגיד ומישהו מגיש בקשה למשהו שקרה או מעיר או לא יודע מה קרה אפשר ללכת בידיוק לאותה משמרת ולשעה המדוברת ולבדוק חמש דקות אחורה חמש דקות קדימה מה היה בבקרה

וגם ניתן ככה לבצע תחקור עצמי ועוד עוד .

ואיפה תאחסן את ההקלטות?

פורסם

אני בעד.

האיכות מצוינת אבל עשיין כדי לראות מה טייסים זרים חושבים עלינו.

כמובן שהפידבקים חייבים להישאר אצל הפקחים וצוות הדרכה ולא להיות פומביים.

פורסם

אני לא חושב שביקורת של טייסים על פקחים נכונה בהכרח!- אבל אני כן חושב שהיא חשובה מאוד! אני חושב שכל ההערות צריכות ללכת אך ורק למחלקת הדרכה ולכל מי שקשור לפקחות וכד'...

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...