Mark163 פורסם ינואר 5, 2009 דיווח פורסם ינואר 5, 2009 איזה הודעה פרטית ואיזה נעליים למה אם הגעתם לבודפשט והפקח שיגע אותכם מה אתם אחרי הנחיתה תשלחו לו הודעה פרטית:" you are doing wrong!!! u need to know that"?????????????? מה ההגיון בזה? FEEDBACK זה פשוט אמייל של תלונות והצעות לשיפור ולא קשור לחלק ציונים אם הוא לא יודע איך לפקח בצורה נכונה שלא יפקח בשביל זה עשו את ה-FEEDBACK כדי שידעו אם יש בעיות עם פקחים מסויימים ולטפל בבעיות האלו איציק מה שאתה הבאתה זה רק לאנשים מהחטיבה ואם יש למישהו לא מהארץ שרוצה להעיר. איך הוא אמור לגלות את זה?...
dorshay פורסם ינואר 5, 2009 דיווח פורסם ינואר 5, 2009 לפי דעתי הפיידבק יכול לעשות רק טוב כמובן שצריך להתיחס אליו בצורה הנכונה, אולי הפיידבק יגיע לפקח והפקח יחליט איך להתיחס לזה אם ללחוץ דליט או לפרסם הודעה בפורום על כך שהוא טעה טעות נפוצה כדי ששאר הפקחים ישימו לב. ודף ה"ארוע" צריך להיות אולי גם בגירסא אנגלית בסגנון של הדף של רז צ'יק למי שמכיר שמכוון אותך לכתוב את זה נכון בעזרת השדות עם השאלות המתמאימות
Izik Bakshi פורסם ינואר 5, 2009 דיווח פורסם ינואר 5, 2009 איזה הודעה פרטית ואיזה נעליים למה אם הגעתם לבודפשט והפקח שיגע אותכם מה אתם אחרי הנחיתה תשלחו לו הודעה פרטית:" you are doing wrong!!! u need to know that"??????????????מה ההגיון בזה? FEEDBACK זה פשוט אמייל של תלונות והצעות לשיפור ולא קשור לחלק ציונים אם הוא לא יודע איך לפקח בצורה נכונה שלא יפקח בשביל זה עשו את ה-FEEDBACK כדי שידעו אם יש בעיות עם פקחים מסויימים ולטפל בבעיות האלו איציק מה שאתה הבאתה זה רק לאנשים מהחטיבה ואם יש למישהו לא מהארץ שרוצה להעיר. איך הוא אמור לגלות את זה?... הוא אמור להיכנס לאתר החטיבה לחפש את המייל של מנהל הדרכה ולשלוח לי מייל, ככה אני עושה שאני רוצה להעיר בחטיבות אחרות. וכך גם אני מקבל מדי פעם מיילים מחברים מהעולם. רק לפני שבוע קיבלתי מייל מפקח זר שרוצה להתארח בתור פקח בחטיבה, איך הוא ידע שאני מנהל הדרכה? איך הוא ידע מה המייל שלי? הכל נמצא באתר בנגישות נוחה. צריך להבין שאם וכאשר תיבנה מערכת כזו, היא לא תהיה שקופה לטייסים ולפקחים, כי לא כל הערה היא נכונה ויש צורך לסנן זאת.
אורח פורסם ינואר 5, 2009 דיווח פורסם ינואר 5, 2009 רעיון מצויןיחד עם רעיון זה, האם ניתן יהיה ליישם שיטה זו גם על טייסים שחושבים שהם לא טועים? למשל,כשמתיישרים על מסלול שהוא, סקווק אוטומטית לצ'רלי בלי שהפקח יבקש..... ביקורת בונה היא דבר מצוין אך תלוי מי ואיך נותנים אותה! דרך איציק היא הנכונה במקרה זה! ולו רק בשל הנסיון הרב של נותן הביקורת כפקח וכטייס הווה אומר:אובייקטיביות עד תום ולא משהו אחר כמה ביקורות אני נתתי במשך שהייתי כאן-4000 חלקן היו טובות ומצוינות וחלקן גוערות ומעניינות בד"כ לטייסים צעירים ומתחילים שלא ידעו שרדיו זה רדיאל ושהרצליה זה בישראל וש-747-400 אינו יכול לנחות בהרצליה,רק אם נורא מתעקשים להגיע לחוף שלי בריצת נחיתה שלו....וגם לפקחים צעירים לא מנוסים בפיקוח לחץ בעיקר יחד עם זאת פקח צעיר יכול ורצוי שיטעה...וילמד מכך ,רק לאחרונה ובלי שמות קיבלתי הסעה ונוס 3 בנתב"ג ללא לחץ שהוא,הערתי לאותו פקח קרקע על כך ואני בטוח כי הפנים מאוד את שאמרתי לו ובטוחני כי להבא,שיתן הסעה למישהו יגיד לו לחץ בהוראות ההסעה המפתח למצוינות הן בפיקוח והן בטיסה הוא הזמן והנסיון בלבד ואח"כ כל השאר כמובן שצריכה להיות קב"א מתאימה,לא כל אחד יכול! בהצלחה לשיטה....ולצה"ל שלנו שמוליק, אתה מוזמן לתחרות נחיתות דיוק בהרצליה עם 744. אני בטוח שאתה יודע איפה עושים אותן ומאיזה מחלקה יצאו מפעילי התחרות נ.ב. מבטיח לא לעבור את פסי הרכבת :mrgreen:
אורח פורסם ינואר 5, 2009 דיווח פורסם ינואר 5, 2009 איזה הודעה פרטית ואיזה נעליים למה אם הגעתם לבודפשט והפקח שיגע אותכם מה אתם אחרי הנחיתה תשלחו לו הודעה פרטית:" you are doing wrong!!! u need to know that"??????????????מה ההגיון בזה? FEEDBACK זה פשוט אמייל של תלונות והצעות לשיפור ולא קשור לחלק ציונים אם הוא לא יודע איך לפקח בצורה נכונה שלא יפקח בשביל זה עשו את ה-FEEDBACK כדי שידעו אם יש בעיות עם פקחים מסויימים ולטפל בבעיות האלו איציק מה שאתה הבאתה זה רק לאנשים מהחטיבה ואם יש למישהו לא מהארץ שרוצה להעיר. איך הוא אמור לגלות את זה?... סליחה, כמה שעות טיסה יש לאדוני שיכול לתת פידבקים לפקח, באם עשה את עבודתו נכונה או לא ? גם אני כפקח ברשת ועם דיי הרבה שעות טיסה ופיקוח, לא תמיד רואה את התמונה המלאה כשאני יושב בקוקפיט כטייס. נדיר אבל קורה. הגוף המבקר פיקוח תמיד ישאר מחלקת הדרכת פקחים. בשביל זה הגוף הזה קיים מעבר ללימוד. כמו שאיציק אמר, אם אתם חושבים שיש בעיה מסויימת, איציק הכתובת. את התחקור מול הפקח הוא וצוות ההדרכה יעשה. כמובן שיש מקום לפרסם את תחקיר הארוע בפורום פיקוח.
Idan Traub פורסם ינואר 5, 2009 דיווח פורסם ינואר 5, 2009 שאלונת קטנה שלפי דעתי גם תוכל מאוד מאוד לעזור להמשך . האם יש אפשרות פרקטית אולי פשוט ליפני שהפקח עולה להריץ תוכנה שתקליט את המסך ואת התשדורות של הרדיו שהוא רואה מנקודת מבטו ? אני יודע שבחלק מהמקומות יש מערכת כזאת באמיתי שמקליטה כמו קופסא שחורה למטוסים . ככה נגיד ומישהו מגיש בקשה למשהו שקרה או מעיר או לא יודע מה קרה אפשר ללכת בידיוק לאותה משמרת ולשעה המדוברת ולבדוק חמש דקות אחורה חמש דקות קדימה מה היה בבקרה וגם ניתן ככה לבצע תחקור עצמי ועוד עוד .
David Bendavid פורסם ינואר 5, 2009 מחבר דיווח פורסם ינואר 5, 2009 שאלונת קטנה שלפי דעתי גם תוכל מאוד מאוד לעזור להמשך . האם יש אפשרות פרקטית אולי פשוט ליפני שהפקח עולה להריץ תוכנה שתקליט את המסך ואת התשדורות של הרדיו שהוא רואה מנקודת מבטו ? אני יודע שבחלק מהמקומות יש מערכת כזאת באמיתי שמקליטה כמו קופסא שחורה למטוסים . ככה נגיד ומישהו מגיש בקשה למשהו שקרה או מעיר או לא יודע מה קרה אפשר ללכת בידיוק לאותה משמרת ולשעה המדוברת ולבדוק חמש דקות אחורה חמש דקות קדימה מה היה בבקרה וגם ניתן ככה לבצע תחקור עצמי ועוד עוד . ואיפה תאחסן את ההקלטות?
dorshay פורסם ינואר 5, 2009 דיווח פורסם ינואר 5, 2009 במציאות ישנם הקלטות מכ"ם וקשר אצלנו אני חושב שזה סתם יהיה סרבול
David Bendavid פורסם ינואר 5, 2009 מחבר דיווח פורסם ינואר 5, 2009 במציאות ישנם הקלטות מכ"ם וקשר אצלנו אני חושב שזה סתם יהיה סרבול ומיותר בנוסף.
rovenroven פורסם ינואר 5, 2009 דיווח פורסם ינואר 5, 2009 אני בעד. האיכות מצוינת אבל עשיין כדי לראות מה טייסים זרים חושבים עלינו. כמובן שהפידבקים חייבים להישאר אצל הפקחים וצוות הדרכה ולא להיות פומביים.
Yoni פורסם ינואר 5, 2009 דיווח פורסם ינואר 5, 2009 אני לא חושב שביקורת של טייסים על פקחים נכונה בהכרח!- אבל אני כן חושב שהיא חשובה מאוד! אני חושב שכל ההערות צריכות ללכת אך ורק למחלקת הדרכה ולכל מי שקשור לפקחות וכד'...