Tomer Haim פורסם פברואר 20, 2009 דיווח פורסם פברואר 20, 2009 במהלך הקריאה, שימו את עצמכם במטוס ותדמיינו את הפעולות.. לא לקרוא סתם.. מחזור 13 ו 14 של IFS.. במיוחד עבורכם: http://www.aopa.org.il/site/userfiles/f ... sswind.pdf
Baruch Spiegel פורסם פברואר 20, 2009 דיווח פורסם פברואר 20, 2009 רק נציין ששווה ללמוד ולתרגל נחיתות (וגם המראות) ברוח צד, כולל שלב הריצה החשוב. נצלו את יתרון הסימולטור שבו ניתן "לארגן" לעצמנו איה רוח שנרצה מאיזה כיוון שנרצה באיזה עצמה, משבים ערבול וכד'. מאמר בנושא אפשר למצוא כאן: http://www.ifschool.net/fs/guides/wind.pdf וכן סרטוני הדגמה באתר של תומר: http://www.tomer.ifschool.net/start.htm תודה על הקישור למאמר תומר, מעניין ומלמד.
Yarin_l10 פורסם פברואר 20, 2009 דיווח פורסם פברואר 20, 2009 תומר תודה! עזרת מאוד ברוך - איך אפשר לקבוע בסימולטור את כיוון הרוח ואת מהירותה?
Baruch Spiegel פורסם פברואר 20, 2009 דיווח פורסם פברואר 20, 2009 world- weather בחלון WEATHER, לבחור USER DEFINED WEATHER וללחוץ על CUSOMIZE נפתח חלון חדש.. בצד ימין למטה יש עיגול כזה עם משולש קטן שאפשר לסובב סביבו שבאמצעותו בוחרים את הכיוון ממנו באה הרוח מעל זה יש SLIDER שבאמצעותו קובעים את עצמת הרוח. אפשר להיכנס גם ל ADVANCED WEATHER ובתוויולת למעלה לבחור WIND ושם אפשר לבחור עוד נתונים כמו עיבול ועצמת משבים. ולקבוע כמה שכבות של רוח. (כל זה עושה עבורנו AS או אפשרות הורדת מזג אויר דרך SB3 או FSINN, באמצעות מברקי מזג אויר של השדות הקרובים)
Yarden Antebi פורסם פברואר 20, 2009 דיווח פורסם פברואר 20, 2009 אם כבר ברוכי הזכיר את המז"א, יש משהו מאוד כיף שאפשר לעשות.. תלכו למסלול 30 בב"ג, רוח שתהיה SEVER (36 קשר) כמובן מכיוון 300. קחו פייפר, דבר ראשון תראו איך הוא עף אחורה, לאט לאט תתנו מצערת ותראו איך הוא פשוט עומד על הקרקע עם גלגל אחורי למעלה ולא זז (המצערת צריכה להיות לכיוון החצי).. אחרי שניה או 2 מצערת מלאה, ואין בכלל ריצה, משיכה של הסטיק ואתם באוויר..
Amir Paz פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 אם כבר ברוכי הזכיר את המז"א, יש משהו מאוד כיף שאפשר לעשות..תלכו למסלול 30 בב"ג, רוח שתהיה SEVER (36 קשר) כמובן מכיוון 300. קחו פייפר, דבר ראשון תראו איך הוא עף אחורה, לאט לאט תתנו מצערת ותראו איך הוא פשוט עומד על הקרקע עם גלגל אחורי למעלה ולא זז (המצערת צריכה להיות לכיוון החצי).. אחרי שניה או 2 מצערת מלאה, ואין בכלל ריצה, משיכה של הסטיק ואתם באוויר.. קח 747 שים רוח 180 קשרים ותמשוך... זה ממש כיף