עבור לתוכן
אורח

קובץ STAR לPMDG לבן גוריון

Recommended Posts

פורסם

רציתי לדעת הם למישהו יש קובץ STAR מעודכן לבן גוריון? אני מתכוון לILS 12 אם באים ממזרח הוא לוקח לסירון ואז מתחיל ILS. כל הפעמים פשוט לא התעסקתי בקשת DME בFMC ופשוט עשיתי את הגישה ממזרח ידנית .

ידוע למישהו על קובץ כזה?

פורסם

זה לAIRAC מסוים? יש לי 0902 וההודעה הזאת מ2007 אולי PMDG עדכנו משהו בשאר הגישות בזמן הזה, אז האם באמת חוץ מהILS כל השאר גם לא מדויקים כמו במציאות?

בכל מקרה תודה

פורסם
זה לAIRAC מסוים? יש לי 0902 וההודעה הזאת מ2007 אולי PMDG עדכנו משהו בשאר הגישות בזמן הזה, אז האם באמת חוץ מהILS כל השאר גם לא מדויקים כמו במציאות?

בכל מקרה תודה

עובד במקביל ובלי קשר ל-AIRAC.

בהליכים של בן גוריון לא התעדכן מאז דבר.

פורסם

בר - כן, מעדכן את רוב הגישות לנכונות. אלו שזוכים להשתמש בהן ביום יום עובדות מצויין.

אבי - את הקובץ הוצאתי משום ש-NAVDATA, שאין ספק שהוא הבסיס, לא סיפק בעליל.

פורסם
רציתי לדעת הם למישהו יש קובץ STAR מעודכן לבן גוריון? אני מתכוון לILS 12 אם באים ממזרח הוא לוקח לסירון ואז מתחיל ILS. כל הפעמים פשוט לא התעסקתי בקשת DME בFMC ופשוט עשיתי את הגישה ממזרח ידנית .

ידוע למישהו על קובץ כזה?

זה רק אני או ש?....

איפה בדיוק יש קשת DME בתהליך כלשהוא בנתב"ג???

פורסם

עבודת שיפור והרחבת התהליכים לכשעצמה ברוכה כל עוד היא נכונה. אבל דרך הפצת המסמך לקויה. הרי בכל חודש משתנה AIRAC, ואם המידע הנ"ל שנערך בעמל רב לא ייכנס לכל עדכון לפחות אצל משתמשים שרוכשים ומעדכנים את הקבצים כנהוג בתעופה, ניתן יהיה לשמרו רק בעבודת ניתוח פלסטי לקובץ אחרי כל עדכון.

הפתרון הוא להעבירו לחברת NAVIGRAPH כך שיכלל בנתוניהם, ואזי הכל יישאר מעודכן. זה מחייב את הכותב לעדכן את הנתונים מיד עם כל שינוי במידע שהוסיף ולהעבירם שוב, אם הקטע שעודכן כתוב כך שקיימת תלות ב-FIX או עזר אחר שיכול לזוז או התבטל לדוגמא. במקרה כזה ה-FMC יתעלם מכל הקובץ ולא יהיו לטייס אפילו מסלולים לאותו שדה.

פורסם
עבודת שיפור והרחבת התהליכים לכשעצמה ברוכה כל עוד היא נכונה. אבל דרך הפצת המסמך לקויה. הרי בכל חודש משתנה AIRAC, ואם המידע הנ"ל שנערך בעמל רב לא ייכנס לכל עדכון לפחות אצל משתמשים שרוכשים ומעדכנים את הקבצים כנהוג בתעופה, ניתן יהיה לשמרו רק בעבודת ניתוח פלסטי לקובץ אחרי כל עדכון.

הפתרון הוא להעבירו לחברת NAVIGRAPH כך שיכלל בנתוניהם, ואזי הכל יישאר מעודכן. זה מחייב את הכותב לעדכן את הנתונים מיד עם כל שינוי במידע שהוסיף ולהעבירם שוב, אם הקטע שעודכן כתוב כך שקיימת תלות ב-FIX או עזר אחר שיכול לזוז או התבטל לדוגמא. במקרה כזה ה-FMC יתעלם מכל הקובץ ולא יהיו לטייס אפילו מסלולים לאותו שדה.

זה מחייב גם השארות עם האצבע על הדופק, ואיני מסוגל לקחת אחריות על כך. הריני נותן את הסכמתי לכל החפץ בכך להעלות את הקובץ שלי בשמו ולהיות עם NAVIGRAPH בקשר מעתה ואילך, בעודו מעדכן תמידית את הקובץ כאוות נפשו.

אם אין כזה, המצב יכול להשאר כך: הקובץ לא נעלם לשום מקום. הוא שמור באתר של תומר חיים ונגיש לכל החפץ והמחפש. אפשר לקשר אליו מאתר ואטיל ואף לשים הודעה מתאימה בדביק פורום תמיכה. מעבר לנ"ל, שישאר ב-NAVIGRAPH העדכון הפרמיטיבי שלהם, אך אמנם הבטוח יותר שלא ישתגע פתאום, וכל מי שרוצה לשנות מוזמן לגשת לקישורי החטיבה.

מומלץ גם להוסיף קישורים בינ"ל לטובת טייסי ואטסים מחו"ל.

לגביי - אין לי יכולת לעבוד בנושא, אך כפי שאמרתי, מי שרוצה מקבל את אישורי לרוץ כאוות נפשו לאן שירצה עם הקובץ שלי.

פורסם

כל מי שטס על ה767 יכול בתנאי שהוא על הקרקע להקדיש חמש לבצע את ההליך הבא:

הדלקה רגילה של המטוס .

להכניס בFMC שהעיד הוא בן גוריון .

לרשום בלגס :

BGN 4000

BGN280/09 בגובה 2500 .

לאחר מכן ללכת לעמוד התפריט הראשי של הCDU .

ולהכנס לאפשרות השמירה .

לשמור תחת האופציה בעמוד השני של APP TRANSITION

ולהכניס ל ILS 12 .

יש לזכור למחוק בגלס את הנקודה סירון בהגעה ממזרח ושימוש בBGN כנקודת התחלת ההליך .

דרך נוספת היא עריכת ההליך הראשי שיתחיל רק מה LL ואז גם ככה יש טרנזישן לסירון וכמו שצינתי למעלה גם לBGN .

פורסם

עוד לא יצה לי לבדוק אבל גם אם הוא השתנה זה לוקח פחות זמן מאשר להכניס ידני למרות שגם הליכים שנראים הכי פשוטים צריך לבדוק שמובנים ומוצגים כראוי ע"י הFMC וEHSI .

בנוסף לאחר חפירה קלה והתיעצות עם פורום "המפלגה " כמו שהוא מכונה פה של LDS יש אפשרות לתכנת נקודות ולתת להם מאפינים טיפה מיוחדים .

את העריכה הזאת ניתן לעשות על הקרקע בלבד .

לכן יותר חכם לבחור מעמוד הדיפרצר אריבל את ההליך אם מוצג שם ומוצג על כל נקודותיו וגבהיו .

אם כן טוב ורוב הסיכוים שהנקודה שמופיעה כבר ערוכה כמו שצריך .

אם לא אז ניתן או לערוך בשביל שיתאים לדפית או ידני .

המקום שבו נקודה ערוכה לדעתי משפיע הכי הרבה הוא בנקודות של FLY-BY או FLY-OVER .

לדוגמא לאחר הליכה סביב בגישה לבן גוריון למסלולים 26&30 יש לטוס לנקודה על רדיאל 270 במרחק 280 ולאחר מכן לבצע פניה ימינה חזרה לBGN .

אם הנקוה לא ערוכה המטוס יפנה במרחק 3-4 DME ולא בול על הנקודה כמו שנדרש על פי הדפית .

פורסם
רציתי לדעת הם למישהו יש קובץ STAR מעודכן לבן גוריון? אני מתכוון לILS 12 אם באים ממזרח הוא לוקח לסירון ואז מתחיל ILS. כל הפעמים פשוט לא התעסקתי בקשת DME בFMC ופשוט עשיתי את הגישה ממזרח ידנית .

ידוע למישהו על קובץ כזה?

זה רק אני או ש?....

איפה בדיוק יש קשת DME בתהליך כלשהוא בנתב"ג???

סליחה התכוונתי לקשת הADF

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...