Erez Savir פורסם יוני 9, 2004 דיווח פורסם יוני 9, 2004 LOT-SAMAR-NURIT-ZFR-KINAR-SUKOT-MZD-SIVAK-TALMI-ALROD ואז מתיישרים לILS... ואם זה נכון באיזה גובה צריך לטוס מעל השטחים?כי שטסתי 4000 רגל זה בערך רק 1000 רגל מהקרקע בגלל ההרים... תודה! ארז
nimig פורסם יוני 9, 2004 דיווח פורסם יוני 9, 2004 אכן זהו הנתיב מהדרום לILSלמסלול 26, אל הנקודה ALROD מגיעים בגובה 6000 ואז נכנסים לכייון הLOC ומנמיכים ל5000
Erez Savir פורסם יוני 9, 2004 מחבר דיווח פורסם יוני 9, 2004 אוקיי תודה ומה הנתיב מאילת לתל אביב אבל ב ILS 12?
×œ×™×ž×•× ×™ פורסם יוני 9, 2004 דיווח פורסם יוני 9, 2004 ארז אין כזה דבר הנתיב מאילת למסלול 26 אתה לא אמור לבנות תוכנית טיסה על פי המסלול שבו אתה משער שתנחת, אלא עד נקודה מסוימת שבמקרה שלך היא SIVAK.. לקראת הנקודה אתה כבר תקבל את המסלול עליו תנחת מהפקח וגם את הגישה שתעשה הוא יוכל לתת לך את הגישת מכשירים הקיימת בדפיות או שהוא כבר יאלתר משהו אחר לפי השיקולים שלו
Erez Savir פורסם יוני 9, 2004 מחבר דיווח פורסם יוני 9, 2004 ברור שאין אבל כאילו כתבתי במקרה שהוא נותן לי מסלול 26 אז זה המסלול עד לנחיתה...
×œ×™×ž×•× ×™ פורסם יוני 9, 2004 דיווח פורסם יוני 9, 2004 שוב, זה תלוי במה הפקח נותן לך אבל בעיקרון הגישה מהדפיות היא אם אני לא טועה ישירות BGN VOR משם על רדיאל 060 עד ל10NM ומשם פניה ימינה לILS אולי על ידי DME ARC לא זוכר בידיוק... משהו כזה
GILG פורסם יוני 9, 2004 דיווח פורסם יוני 9, 2004 הפקח לא יתן לך לנחות על26 המסלול סגור לנחיתות במיצאות! הנתיב שלך הוא נכון בהחלט אבל לפי דעתי הוא לא מתקרב בכלל למסלול 26 :roll: הנתיב ההפוך הוא: talmi sivak ammit mzd sukot kianr zfr nurit samar