Doron_Angel פורסם מרץ 15, 2009 דיווח פורסם מרץ 15, 2009 יש מקום שאיננו עושה כותרות הנקרא שמברי ( http://en.wikipedia.org/wiki/Chamb%C3%A9ry ) , בחבל ארץ בצרפת הנקרא אקס-לה-בין, בעמק של יקבים למרגלות האלפים הצרפתים, ועל שפת האגם הגדול ביותר במדינה: Lac du Bourget. האיזור ממוקם במזרח צרפת ובסמוך לאיטליה ויש בו תחנה של ה-TGV, אשר מקשרת בזמן קצר יחסית את פריז למקום. (כן, שוב צרפת, ולחושדים, אינני ממוצא צרפתי :wink: ותודה לבר רודוי אשר המליץ על וזאת בגלל השיפוע המטורף של ה-ILS). נמריא מהשדה "אל-פראט" מסלול 7L שבברצלונה (LEBL) בקטלוניה (ספרד), ונתרחק מאגן הים התיכון צפונה אל תוך יבשת אירופה אל שדה התעופה של שמברי, Savoie, (LFLB ), ( http://en.wikipedia.org/wiki/Chamb%C3%A9ry_Airport ) וננחת על מסלול 18. שימו לב: אורך המסלול כ-2000 מטר!!! הנתיב המתוכנן: LEBL SID DALIN UN870 SOSUR UM976 MTL UY23 ROMAM STAR LFLB מומלץ לקבל פרטים נוספים על המקטעים ב: http://rfinder.asalink.net/free ולהקיש את שדות המוצא והיעד. אורך הנתיב המתוכנן: 360 מייל ימי. למצטרפים חדשים: סינרי של LEBL: קיים סינרי בתשלום של Sim-Wings/Aerosoft (New Spanish Airports) הכולל גם את LEBL (מעודכן לשנת 2004). יש לעדכנו עם מסלול 07R-25L ומסלולי הסעה נוספים: library.avsim.net/esearch.php?CatID=fs2004scen&DLID=57900 או library.avsim.net/esearch.php?DLID=101553&CatID=fs2004scen סינרי חינמוני ניתן להוריד באחד מהאתרים הבאים: http://www.vatspa.net/web/component/opt ... 9/lang,en/ או http://library.avsim.net/esearch.php?DL ... fs2004scen http://personal.telefonica.terra.es/web ... d_LEBL.htm סינרים בתשלום של LFLB (ל-FS9 ול-FSX): http://www.francevfr.com/scenes.htm סינרי חינמוני: ל-FS9: http://library.avsim.net/sendfile.php?L ... DLID=90278 ל-FSX: http://library.avsim.net/sendfile.php?L ... LID=133010 דפיות (חובה!): LEBL: http://flight.sanyjo.cz/mapy/Spain/LEBL.pdf (הכול בקובץ אחד מספטמבר 2008) (בחטיבה הספרדית התרשימים משנת 2005). LFKB: https://www.sia.aviation-civile.gouv.fr ... 2.LFLB.pdf https://www.sia.aviation-civile.gouv.fr ... 2.LFLB.pdf https://www.sia.aviation-civile.gouv.fr ... 2.LFLB.pdf https://www.sia.aviation-civile.gouv.fr ... 2.LFLB.pdf הספרדים הבטיחו פיקוח, הצרפתים טרם הגיבו... המראה ראשונה כרגיל: 2130. ! Adios
אורח פורסם מרץ 15, 2009 דיווח פורסם מרץ 15, 2009 דפיות Jeppview למי שרוצה לLFLB: http://cid-692bd14ffb883978.skydrive.li ... r/LFLB.pdf וגם סינרי חינמי מעולה לשם: http://www.rasasso.org/telechargement/s ... -05-05.zip
Doron_Angel פורסם מרץ 17, 2009 מחבר דיווח פורסם מרץ 17, 2009 חברים, קיבלתי היום הודעה ממנהל האירועים בחטיבה הספרדית, נסטור קאבלו, כי הם יפגשו אותנו עם בקר גישה ובקר רדאר ברצלונה. באם ידרש (עקב ריבוי משתתפים), הם יפתחו עמדת מגדל. זה פשוט נעשה טוב מרגע לרגע להתראות בעוד 48 שעות
Izik Bakshi פורסם מרץ 17, 2009 דיווח פורסם מרץ 17, 2009 סחטיין עליך יא דורון! נוסיף גם שמנהל החטיבה הספרדית ביקש לקבל פידבאק על הפיקוח כחלק מהמדיניות שיפור שלהם, אז תקדישו בבקשה מספר דקות אחרי הטיסה לתחקור קצר והעברת ההערות במסודר לדורון.
AaronDagan פורסם מרץ 18, 2009 דיווח פורסם מרץ 18, 2009 כפי שזה נראה כעת, אני רושם ניפקדות השבוע מסיבה אישית בדרגה הגבוהה ביותר. מקווה שתהנו מהטיסה ליעד המאד לא שיגרתי ותפקחו עיניים טוב-טוב על ההרים מסביב במהלך הגישה הסופית. המלצה שלי מנסיון: למרות שמדובר במרחק של כ-360 NM, אני לא הייתי מאתגר את השדה הקטן הזה עם המסלול הקצר יחסית עם HEAVIES למיניהם.....757, 767, וצפונה. גג 737 ... :!: אני לשם שינוי ורענון הייתי משתמש באחד מאותם TURBOPROP יפים, נחמדים ועליזים הקיימים בוודאי בכל האנגר מצוי, עם גובה שיוט ממוצע של כ-FL200. ייקח קצת יותר זמן אבל ההנאה מובטחת בעת ההנמכה. יופי של איזור גיאוגרפי...... תהנו.
Doron_Angel פורסם מרץ 18, 2009 מחבר דיווח פורסם מרץ 18, 2009 בהמשך לשרשור של אהרון, אמש טסתי את הנתיב על ה-73 של PMDG. גישת ה-ILS בהחלט לא שיגרתית, הנוף יפה ובסוף.... טוב, אני לא יכול לגלות, אך נראה מהם קרי הרוח אשר לא יתפתו לעבור לנחיתה ידנית... המסלול בהחלט איפשר לי נחיתה בטוחה, בתנאי מזג אויר (אמיתיים) וטובים, כל עוד הנגיעה היא באיזור ה-Tresh-Hold והמטוס לא היה "כבד" בדלק (5000 ליברות בנחיתה) וה-ZFW היה בערך % מהמגבלה העליונה. אין לי מושג כיצד ה-75/76 יצליחו והרגשתי היא כי המסלול יהיה קטן על המלכה... שימו לב, החניות בשדה קטנות וצפופות, אז המגיעים ראשונים, אני מציע להחנות בחלק הצפוני, ובכך לאפשר פינוי מסלול נקי לנוחתים הבאים. להת',
danb2000 פורסם מרץ 18, 2009 דיווח פורסם מרץ 18, 2009 ...שימו לב, החניות בשדה קטנות וצפופות, אז המגיעים ראשונים, אני מציע להחנות בחלק הצפוני, ובכך לאפשר פינוי מסלול נקי לנוחתים הבאים.להת', דורון - הסר דאגה :!: כבר חנינו במקומות יותר קטנים וצפופים - אפילו דודי והבהמה שלו חנו על רצועת חוף ים כשלא היתה ברירה. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: חבל שכבר אין את האתר של -TFC V1 היתי יכול להוכיח לך בתמונות למה אנחנו מסוגלים - קטן עלינו
E.Z פורסם מרץ 18, 2009 דיווח פורסם מרץ 18, 2009 ...שימו לב, החניות בשדה קטנות וצפופות, אז המגיעים ראשונים, אני מציע להחנות בחלק הצפוני, ובכך לאפשר פינוי מסלול נקי לנוחתים הבאים.להת', דורון - הסר דאגה :!: כבר חנינו במקומות יותר קטנים וצפופים - אפילו דודי והבהמה שלו חנו על רצועת חוף ים כשלא היתה ברירה. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: חבל שכבר אין את האתר של -TFC V1 היתי יכול להוכיח לך בתמונות למה אנחנו מסוגלים - קטן עלינו למי שזוכר את אי פאגו פאגו בפסיפיק - אי בגודל 747 וMRD עוד נחתו שם עם המאתיים אם אני זוכר טוב
אורח פורסם מרץ 19, 2009 דיווח פורסם מרץ 19, 2009 אורך המסלול LFLB הוא ב100 מטר ארוך יותר משל אילת ככה שאין בעיה של 75 שם
bar levy פורסם מרץ 19, 2009 דיווח פורסם מרץ 19, 2009 אורך המסלול LFLB הוא ב100 מטר ארוך יותר משל אילת ככה שאין בעיה של 75 שם אז גם אין בעיה עם 767
David Misha פורסם מרץ 19, 2009 דיווח פורסם מרץ 19, 2009 אורך המסלול LFLB הוא ב100 מטר ארוך יותר משל אילת ככה שאין בעיה של 75 שם אז גם אין בעיה עם 767 אני ומיקי התלבטנו איפה נטוס היום..והסיבה שאנו נעשה את זה אצלי עם ה 744 זה דווקה המסלול הקצר
mickey lip פורסם מרץ 19, 2009 דיווח פורסם מרץ 19, 2009 היה מצויין, נתיב יפה עם פיקוח מצויין בברצלונה, ונחיתה רכה בשמברי. אז השחלנו שם גם 742 , קלי קלות . דורון, תאתגר אותנו ....... :wink:
Doron_Angel פורסם מרץ 19, 2009 מחבר דיווח פורסם מרץ 19, 2009 חברים, כפי שציינתי, בר הציע את שדה היעד. התודות לו! גם אני נהניתי, למרות קפיאת המחשב שלי... כתובת האי מייל שלי: Doron.Angel@Gmail.com. שלחו לי כתובתכם בכדי לקבל שאלון משוב לספרדים. את השאלון המלא החזירו לי בדואר חוזר. בתודה, דורון
danb2000 פורסם מרץ 19, 2009 דיווח פורסם מרץ 19, 2009 איזה באסה :cry: בגלל בעיה טכנית: (ראו כאן: http://www.vatil.org.il/vatil/board/viewtopic.php?p=267053#267053) לא יכולתי לטוס איתכם באון-ליין. טסתי באוף-ליין ואכן טיסה ונתיב מצויינים מהנים ומאתגרים (תודות למי שאחראי לכך ). טסתי במז"א real time של-activesky ובנחיתה קיבלתי רוח 340/12 אז ביצעתי את ה-circle to land למסלול 36 - אחלה הליך. מעניין אותי אם גם אתם קיבלתם כזאת רוח והלכתם ל-36. מקווה לפתור הבעיה במהרה בימינו ולחזור בשבוע הבא לטוס עם כולם. סופ"ש נעים
bar levy פורסם מרץ 20, 2009 דיווח פורסם מרץ 20, 2009 הרוחות שלנו היו 010/10 ונחתנו 18 אני גם הייתי עם ActiveSky
danb2000 פורסם מרץ 20, 2009 דיווח פורסם מרץ 20, 2009 הרוחות שלנו היו 010/10 ונחתנו 18אני גם הייתי עם ActiveSky טוב עם כל העיקוב בגלל הטיפול (הכושל) בפתרון התקלה אני מניח שנחתתי שעה אחריכם אם לא יותר, ובטח יצא כבר עדכון מז"א לשעה העגולה הבאה, ומכאן אני מניח ההבדל ברוח. בכל מקרה 10/10 זה רוח גב זניחה של קשרים בודדים, אם כי לא הייתי מזלזל בזה במסלול קצר עם מטוס כבד. 340/12 זה כבר יותר מהותי, שוב, בעיקרבמסלולים קצרים. תכל'ס הפסדתם :wink: סתאאאם - אני ממליץ בחום לנסות גם את ה-circle בויז'ואל בשדה הזה, זה לא קאיטק או-dca אבל אתגרונצ'יק נחמד ביחוד אם מדקדקים והולכים בול כמו בדפית, יוצא שבקשת הפניה מ"עם הרוח" ל"פיינל" (זה לא ממש צלע "בסיס" - אבל נגיד) ממש מגרדים את השטח. נסו ותהנו
danb2000 פורסם מרץ 20, 2009 דיווח פורסם מרץ 20, 2009 בעצם.... :? 10/10 ו-340/12 זה כמעט אותו רכיב אף / גב - יכול להיות שלי היה טיפל'ה פחות מכם :oops: אין לי כח לחשב בדיוק - אבל זה כמעט אותו דבר. לא משנה - בלי קשר תעשו את הויז'ואל - הוא נחמד