עבור לתוכן
Doron_Angel

TFC השבועי (19.03.09) - ז'מבון / פרומאג' אה וין בשמברי

Recommended Posts

פורסם

יש מקום שאיננו עושה כותרות הנקרא שמברי ( http://en.wikipedia.org/wiki/Chamb%C3%A9ry ) , בחבל ארץ בצרפת הנקרא אקס-לה-בין, בעמק של יקבים למרגלות האלפים הצרפתים, ועל שפת האגם הגדול ביותר במדינה: Lac du Bourget. האיזור ממוקם במזרח צרפת ובסמוך לאיטליה ויש בו תחנה של ה-TGV, אשר מקשרת בזמן קצר יחסית את פריז למקום.

(כן, שוב צרפת, ולחושדים, אינני ממוצא צרפתי :wink: ותודה לבר רודוי אשר המליץ על וזאת בגלל השיפוע המטורף של ה-ILS).

נמריא מהשדה "אל-פראט" מסלול 7L שבברצלונה (LEBL) בקטלוניה (ספרד), ונתרחק מאגן הים התיכון צפונה אל תוך יבשת אירופה אל שדה התעופה של שמברי, Savoie, (LFLB ), ( http://en.wikipedia.org/wiki/Chamb%C3%A9ry_Airport ) וננחת על מסלול 18.

שימו לב: אורך המסלול כ-2000 מטר!!!

הנתיב המתוכנן:

LEBL SID DALIN UN870 SOSUR UM976 MTL UY23 ROMAM STAR LFLB

מומלץ לקבל פרטים נוספים על המקטעים ב: http://rfinder.asalink.net/free ולהקיש את שדות המוצא והיעד.

אורך הנתיב המתוכנן: 360 מייל ימי.

למצטרפים חדשים:

סינרי של LEBL:

קיים סינרי בתשלום של Sim-Wings/Aerosoft (New Spanish Airports) הכולל גם את LEBL (מעודכן לשנת 2004).

יש לעדכנו עם מסלול 07R-25L ומסלולי הסעה נוספים:

library.avsim.net/esearch.php?CatID=fs2004scen&DLID=57900

או

library.avsim.net/esearch.php?DLID=101553&CatID=fs2004scen

סינרי חינמוני ניתן להוריד באחד מהאתרים הבאים:

http://www.vatspa.net/web/component/opt ... 9/lang,en/

או

http://library.avsim.net/esearch.php?DL ... fs2004scen

http://personal.telefonica.terra.es/web ... d_LEBL.htm

סינרים בתשלום של LFLB (ל-FS9 ול-FSX):

http://www.francevfr.com/scenes.htm

סינרי חינמוני:

ל-FS9:

http://library.avsim.net/sendfile.php?L ... DLID=90278

ל-FSX:

http://library.avsim.net/sendfile.php?L ... LID=133010

דפיות (חובה!):

LEBL:

http://flight.sanyjo.cz/mapy/Spain/LEBL.pdf (הכול בקובץ אחד מספטמבר 2008)

(בחטיבה הספרדית התרשימים משנת 2005).

LFKB:

https://www.sia.aviation-civile.gouv.fr ... 2.LFLB.pdf

https://www.sia.aviation-civile.gouv.fr ... 2.LFLB.pdf

https://www.sia.aviation-civile.gouv.fr ... 2.LFLB.pdf

https://www.sia.aviation-civile.gouv.fr ... 2.LFLB.pdf

הספרדים הבטיחו פיקוח, הצרפתים טרם הגיבו...

המראה ראשונה כרגיל: 2130.

! Adios

פורסם

חברים,

קיבלתי היום הודעה ממנהל האירועים בחטיבה הספרדית, נסטור קאבלו, כי הם יפגשו אותנו עם בקר גישה ובקר רדאר ברצלונה. באם ידרש (עקב ריבוי משתתפים), הם יפתחו עמדת מגדל.

זה פשוט נעשה טוב מרגע לרגע 8)

להתראות בעוד 48 שעות

פורסם

סחטיין עליך יא דורון! 8)

נוסיף גם שמנהל החטיבה הספרדית ביקש לקבל פידבאק על הפיקוח כחלק מהמדיניות שיפור שלהם, אז תקדישו בבקשה מספר דקות אחרי הטיסה לתחקור קצר והעברת ההערות במסודר לדורון.

פורסם

כפי שזה נראה כעת, אני רושם ניפקדות השבוע מסיבה אישית בדרגה הגבוהה ביותר.

מקווה שתהנו מהטיסה ליעד המאד לא שיגרתי ותפקחו עיניים טוב-טוב על ההרים מסביב במהלך הגישה הסופית.

המלצה שלי מנסיון:

למרות שמדובר במרחק של כ-360 NM, אני לא הייתי מאתגר את השדה הקטן הזה עם המסלול הקצר יחסית עם HEAVIES למיניהם.....757, 767, וצפונה. גג 737 ... :!:

אני לשם שינוי ורענון הייתי משתמש באחד מאותם TURBOPROP יפים, נחמדים ועליזים הקיימים בוודאי בכל האנגר מצוי, עם גובה שיוט ממוצע של כ-FL200. ייקח קצת יותר

זמן אבל ההנאה מובטחת בעת ההנמכה. יופי של איזור גיאוגרפי...... :P:P

תהנו.

פורסם

בהמשך לשרשור של אהרון, אמש טסתי את הנתיב על ה-73 של PMDG.

גישת ה-ILS בהחלט לא שיגרתית, הנוף יפה ובסוף.... טוב, אני לא יכול לגלות, אך נראה מהם קרי הרוח אשר לא יתפתו לעבור לנחיתה ידנית... :o

המסלול בהחלט איפשר לי נחיתה בטוחה, בתנאי מזג אויר (אמיתיים) וטובים, כל עוד הנגיעה היא באיזור ה-Tresh-Hold והמטוס לא היה "כבד" בדלק (5000 ליברות בנחיתה) וה-ZFW היה בערך 80% מהמגבלה העליונה.

אין לי מושג כיצד ה-75/76 יצליחו והרגשתי היא כי המסלול יהיה קטן על המלכה...

שימו לב, החניות בשדה קטנות וצפופות, אז המגיעים ראשונים, אני מציע להחנות בחלק הצפוני, ובכך לאפשר פינוי מסלול נקי לנוחתים הבאים.

להת',

פורסם
...שימו לב, החניות בשדה קטנות וצפופות, אז המגיעים ראשונים, אני מציע להחנות בחלק הצפוני, ובכך לאפשר פינוי מסלול נקי לנוחתים הבאים.להת',

דורון - הסר דאגה :!:

כבר חנינו במקומות יותר קטנים וצפופים - אפילו דודי והבהמה שלו חנו על רצועת חוף ים כשלא היתה ברירה. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

חבל שכבר אין את האתר של -TFC V1 היתי יכול להוכיח לך בתמונות למה אנחנו מסוגלים - קטן עלינו :P

פורסם
...שימו לב, החניות בשדה קטנות וצפופות, אז המגיעים ראשונים, אני מציע להחנות בחלק הצפוני, ובכך לאפשר פינוי מסלול נקי לנוחתים הבאים.להת',

דורון - הסר דאגה :!:

כבר חנינו במקומות יותר קטנים וצפופים - אפילו דודי והבהמה שלו חנו על רצועת חוף ים כשלא היתה ברירה. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

חבל שכבר אין את האתר של -TFC V1 היתי יכול להוכיח לך בתמונות למה אנחנו מסוגלים - קטן עלינו :P

למי שזוכר את אי פאגו פאגו בפסיפיק - אי בגודל 747 וMRD עוד נחתו שם עם המאתיים אם אני זוכר טוב

פורסם

אורך המסלול LFLB הוא ב100 מטר ארוך יותר משל אילת ככה שאין בעיה של 75 שם

פורסם
אורך המסלול LFLB הוא ב100 מטר ארוך יותר משל אילת ככה שאין בעיה של 75 שם

אז גם אין בעיה עם 767 8)

אני ומיקי התלבטנו איפה נטוס היום..והסיבה שאנו נעשה את זה אצלי עם ה 744 זה דווקה המסלול הקצר :lol::lol::lol:

פורסם

חברים,

כפי שציינתי, בר הציע את שדה היעד. התודות לו!

גם אני נהניתי, למרות קפיאת המחשב שלי... :)

כתובת האי מייל שלי: Doron.Angel@Gmail.com.

שלחו לי כתובתכם בכדי לקבל שאלון משוב לספרדים. את השאלון המלא החזירו לי בדואר חוזר.

בתודה,

דורון

פורסם

איזה באסה :cry:

בגלל בעיה טכנית: (ראו כאן: http://www.vatil.org.il/vatil/board/viewtopic.php?p=267053#267053) לא יכולתי לטוס איתכם באון-ליין.

טסתי באוף-ליין ואכן טיסה ונתיב מצויינים מהנים ומאתגרים (תודות למי שאחראי לכך :P ).

טסתי במז"א real time של-activesky ובנחיתה קיבלתי רוח 340/12 אז ביצעתי את ה-circle to land למסלול 36 - אחלה הליך.

מעניין אותי אם גם אתם קיבלתם כזאת רוח והלכתם ל-36.

מקווה לפתור הבעיה במהרה בימינו ולחזור בשבוע הבא לטוס עם כולם.

סופ"ש נעים :P

פורסם
הרוחות שלנו היו 010/10 ונחתנו 18

אני גם הייתי עם ActiveSky

טוב עם כל העיקוב בגלל הטיפול (הכושל) בפתרון התקלה אני מניח שנחתתי שעה אחריכם אם לא יותר, ובטח יצא כבר עדכון מז"א לשעה העגולה הבאה, ומכאן אני מניח ההבדל ברוח.

בכל מקרה 10/10 זה רוח גב זניחה של קשרים בודדים, אם כי לא הייתי מזלזל בזה במסלול קצר עם מטוס כבד.

340/12 זה כבר יותר מהותי, שוב, בעיקרבמסלולים קצרים.

תכל'ס הפסדתם :wink: סתאאאם - אני ממליץ בחום לנסות גם את ה-circle בויז'ואל בשדה הזה, זה לא קאיטק או-dca אבל אתגרונצ'יק נחמד ביחוד אם מדקדקים והולכים בול כמו בדפית,

יוצא שבקשת הפניה מ"עם הרוח" ל"פיינל" (זה לא ממש צלע "בסיס" - אבל נגיד) ממש מגרדים את השטח.

נסו ותהנו :P

פורסם

בעצם.... :? 10/10 ו-340/12 זה כמעט אותו רכיב אף / גב - יכול להיות שלי היה טיפל'ה פחות מכם :oops:

אין לי כח לחשב בדיוק - אבל זה כמעט אותו דבר.

לא משנה - בלי קשר תעשו את הויז'ואל - הוא נחמד :P

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...