עבור לתוכן
lior oren

איזה פיקוח!!

Recommended Posts

פורסם
כן אדיר רק חבל שזה "מה קרה"? :|

חבר'ה, למה להיות כ"כ שלילים?

נעשים הרבה מאמצים לעלות לפקח,

אז במקום להגיד חבל שזה ככה וככה, תגידו תודה ותתנו הרגשה טובה לעלות לפקח עוד פעם.

קחו את זה כנקודה למחשבה :wink:

פורסם
כן אדיר רק חבל שזה "מה קרה"? :|

חבר'ה, למה להיות כ"כ שלילים?

נעשים הרבה מאמצים לעלות לפקח,

אז במקום להגיד חבל שזה ככה וככה, תגידו תודה ותתנו הרגשה טובה לעלות לפקח עוד פעם.

קחו את זה כנקודה למחשבה :wink:

אני חושב שמרק התכוון לזה שליאור אמר "מה קרה שיש פיקוח".

פורסם

טוב, היה אונלין די והוא היה :?

הייתי הרצליה והשגחתי קרקע על עידו, בנתבג לא היה תנועה לעומת זאת בהרצליה היו מספיק..

חבר'ה - עם הרוח(או אמא-רוח) היא הופכית ומקבילה למסלול ולא חוצה אותו באלכסונים למיניהם לטיזינבה , לדוג' המסלול הוא 29 - כיוון 290 מעלות , עם הרוח של המסלול הנ"ל תיהיה הופכית ומקבילה למסלול בכיוון 110 !!!

איך הגעתי לזה?

עשיתי 290-180 = 110.

המשמעות של מספר 3 בהקפה אומרת שיש לפני שתי מטוסים , ואני לא חותך להם את הפיינל או את הבסיס או סתם חותך אותם בשום צורה שהיא :!:

הגיעו לאחרונה הרבה טייסים חדשים לרשת, שהרמה שלהם פשוט נמוכה מאוד ודברים בסיסים כמו אלו או כמו שאמיר הזכיר בשבוע קודם הם לא יודעים לעשות, טייסים שלא מוכנים אפילו לגשת לIFS..

אני לא צריך להגיד לכם מה אני חושב על מי שלימד אותם "לטוס"..

פורסם

חברה תרצו או לא תרצו החברה האלה זה חלק מדור העתיד שהולך ונבנה פה

ולמרות שזה מאד מעצבן כרגע (גם אני טסתי אתמול בהרצליה) צריך לא מעט סבלנות והבנה.

אני מציע שפקח או טייס שנתקל בבחור חדש שעושה קצת בלאגן יעשה מצווה אם ירשום לעצמו את שם הטייס ויפנה אליו לאחר מכן באופן פרטי

ויסביר לו קצת באדיבות ובאורך רוח על "אמא-רוח"... ועל כמה דברים שחשוב לדעת כמו איך מצטרפים לIFS, איפה נמצאים המדריכים הכתובים

או אם לאותו אדם יש זמן ידע וחשק - איך שומרים גובה מהירות וכיוון.

מי שאין לו זמן או כח מוזמן בהחלט להעביר אלי שמות של חברה שמתקשים ואני באופן אישי אשב איתם ואסביר להם איך להתחיל בצורה טובה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...