עבור לתוכן
Ron Peer

עדכון פמ"ת 23 בתוקף מ 4.6.09 - שינויים לעומת עדכון 22

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם..

אני מעוניין ( בתקווה וזה המקום המתאים - ב NOTAM רק בעלי הרשאה יכולים לכתוב)

לפרסם כאן דביק/שרשור של כל השינויים בפמ"ת בעדכון 23 לעומת 22.

אני בנתיים מצאתי את השינויים הבאים שגם רלוונטיים לדעתי לVATSIM בעיקר ה 5 ראשונים ובתקווה וייושמו ויפורסמו ב NOTAM ב VATSIM מרגע כניסתם לתוקף:

כמובן להדגיש בתוקף מ 4.6.09 עד לעדכון הבא!!

1) תדר "חגב" משתנה ל: 126.500 והמשני שלו ל 129.00

2) תדר "פיקוח דרום" ( LLSC ) משתנה ל 122.85 והמשני שלו 120.900

3) תדר גישה ב"ג המשני משתנה ל: 134.600

4) תדר TMA המשני משתנה ל 133.600

5) שינויים במפות ATS ו CVFR ( שיטת קורדינטות, כיווני טיסה בנתיבים שונים ועוד. )

6) שינויים בנהלי טיסות חקלאיות אזמי"ם ודאייה ( למי שאוהב לעשות זאת ברשת )

השינוי הנוסף שלא הבנתי אותו לגמרי - למרות שלא נראה לי כלל רלוונטי לרשת:

7) ביטול קוד זע"ט ( SQUAK) מס' 7600 בכניסה לארץ אלא מין מערכת קודים חדשה לזיהוי

( מצחיקה מאוד :lol: - במקרה ויש בעיה בזיהוי ראשוני של המטוס/טייס - שאלות שמזכירות כאילו שכחת ססמא למשהו באינטרנט כמו: צבע אהוב, שם חיית מחמד וכו..)

שמפורטת בפמ"ת סעיף א-10 כולל בנספח

פורסם

שינויי התדרים כרגע לא רלוונטים עד שיבדק מול VATSIM הצד הטכני לדעתי הם חייבים להיות מסונכרנים מול המסד נתונים של הרשת

פורסם
שינויי התדרים כרגע לא רלוונטים עד שיבדק מול VATSIM הצד הטכני לדעתי הם חייבים להיות מסונכרנים מול המסד נתונים של הרשת

שינוי תדרים לא מבוצע מול VATSIM, מדובר בשינוי קובץ ה-Israel355.pof שלנו ועידכון בפורום VATSIM העולמי לשאר החטיבות.

לא מדובר פה בהרבה עבודה ואשמח למתנדב שיסייע בעריכה של קובץ ה-POF.

בנוגע לשינויים בהוספה או שינוי שם של נקודות במפות ATS ו CVFR, אז גם פה יש להמתין להודעה מסודרת מהסיבה שהשינוי חייב גם להיכנס בקובץ הסקטור של הפקחים, גם פה אשמח למתנדבים בסיוע בעריכת קובץ הסקטור.

פורסם

תודה רבה חברים, אני רק לא מבין בדיוק איך זה עובד. בלינק שמשה הכניס יש מספור של הדפים שהשתנו, אבל כדי לראות את הגרסאות המעודכנות צריך להוריד את כל חלקי הפמ"ת הרלוונטיים מחדש? או שיש סיכום ענייני ומרוכז איפה שהוא?

אורח Yarden Salvi
פורסם

אני עדיין לא מצאתי באתר שלהם את המפה של CVFR, המעודכנת.

למישהו יש קישור?

פורסם

א. בנוהל הפעלת זע"ט לא חל שינוי מאז עדכון 19 לפי דעתי.

ב. לא ראיתי בעדכון 23 ביטול קוד 7600. זהו נוהל ICAO וישראל למרות שבסמכותה התיאורטית לקבוע נהלים במרחבה, תסתבך קשות אם מישהו יעלה על הדעת לשנות נוהל חירום יסודי זה.

ג. אין שום דבר מצחיק בצורך לזהות מטוס ממרחק סביר במדינה המוקפת שכנים לא ידידותיים וארגונים חוטפי מטוסים.

) ביטול קוד זע"ט ( SQUAK) מס' 7600 בכניסה לארץ אלא מין מערכת קודים חדשה לזיהוי

( מצחיקה מאוד

אורח Yarden Salvi
פורסם
א. בנוהל הפעלת זע"ט לא חל שינוי מאז עדכון 19 לפי דעתי.

ב. לא ראיתי בעדכון 23 ביטול קוד 7600. זהו נוהל ICAO וישראל למרות שבסמכותה התיאורטית לקבוע נהלים במרחבה, תסתבך קשות אם מישהו יעלה על הדעת לשנות נוהל חירום יסודי זה.

ג. אין שום דבר מצחיק בצורך לזהות מטוס ממרחק סביר במדינה המוקפת שכנים לא ידידותיים וארגונים חוטפי מטוסים.

) ביטול קוד זע"ט ( SQUAK) מס' 7600 בכניסה לארץ אלא מין מערכת קודים חדשה לזיהוי

( מצחיקה מאוד

עופר, ברור לך שהוא לא התכוון שהמצחיק הוא הקוד בכניסה לארץ, אלא מערכת הקודים לזיהוי החדשה.

המצחיק הוא ששואלים את הטייסים שאלות כמו ששוכחים סיסמא, כמו: צבע אהוב, שם חיית מחמד ועוד..

פורסם
שינויי התדרים כרגע לא רלוונטים עד שיבדק מול VATSIM הצד הטכני לדעתי הם חייבים להיות מסונכרנים מול המסד נתונים של הרשת

שינוי תדרים לא מבוצע מול VATSIM, מדובר בשינוי קובץ ה-Israel355.pof שלנו ועידכון בפורום VATSIM העולמי לשאר החטיבות.

לא מדובר פה בהרבה עבודה ואשמח למתנדב שיסייע בעריכה של קובץ ה-POF.

בנוגע לשינויים בהוספה או שינוי שם של נקודות במפות ATS ו CVFR, אז גם פה יש להמתין להודעה מסודרת מהסיבה שהשינוי חייב גם להיכנס בקובץ הסקטור של הפקחים, גם פה אשמח למתנדבים בסיוע בעריכת קובץ הסקטור.

עריכתי את קובץ POF, שלח לי הודעה ואני אשלח לך אותו.

פורסם
תודה רבה חברים, אני רק לא מבין בדיוק איך זה עובד. בלינק שמשה הכניס יש מספור של הדפים שהשתנו, אבל כדי לראות את הגרסאות המעודכנות צריך להוריד את כל חלקי הפמ"ת הרלוונטיים מחדש? או שיש סיכום ענייני ומרוכז איפה שהוא?

משה,

בעמוד האחרון מס' 3, יש את עיקרי השינויים.

פורסם
שינויי התדרים כרגע לא רלוונטים עד שיבדק מול VATSIM הצד הטכני לדעתי הם חייבים להיות מסונכרנים מול המסד נתונים של הרשת

שינוי תדרים לא מבוצע מול VATSIM, מדובר בשינוי קובץ ה-Israel355.pof שלנו ועידכון בפורום VATSIM העולמי לשאר החטיבות.

לא מדובר פה בהרבה עבודה ואשמח למתנדב שיסייע בעריכה של קובץ ה-POF.

בנוגע לשינויים בהוספה או שינוי שם של נקודות במפות ATS ו CVFR, אז גם פה יש להמתין להודעה מסודרת מהסיבה שהשינוי חייב גם להיכנס בקובץ הסקטור של הפקחים, גם פה אשמח למתנדבים בסיוע בעריכת קובץ הסקטור.

עריכתי את קובץ POF, שלח לי הודעה ואני אשלח לך אותו.

מלך!!

שגר לי למייל.

המון תודה.

פורסם
שינויי התדרים כרגע לא רלוונטים עד שיבדק מול VATSIM הצד הטכני לדעתי הם חייבים להיות מסונכרנים מול המסד נתונים של הרשת

שינוי תדרים לא מבוצע מול VATSIM, מדובר בשינוי קובץ ה-Israel355.pof שלנו ועידכון בפורום VATSIM העולמי לשאר החטיבות.

לא מדובר פה בהרבה עבודה ואשמח למתנדב שיסייע בעריכה של קובץ ה-POF.

בנוגע לשינויים בהוספה או שינוי שם של נקודות במפות ATS ו CVFR, אז גם פה יש להמתין להודעה מסודרת מהסיבה שהשינוי חייב גם להיכנס בקובץ הסקטור של הפקחים, גם פה אשמח למתנדבים בסיוע בעריכת קובץ הסקטור.

עריכתי את קובץ POF, שלח לי הודעה ואני אשלח לך אותו.

מלך!!

שגר לי למייל.

המון תודה.

אין בעד מה, נשלח :wink:

פורסם

שלום לכולם,

לגבי הפמ"ת עצמו יש קובץ "ביקורת" שמראה אילו דפים/עמודים שונו/חודשו וסה"כ איזה דף/עמוד אמור להיות לפי איזה עדכון.

אני מצאתי כי חלק ביקורת זה אינו מדוייק ב 100% - למשל תזוזה של כיתוב מעמ' 2 ל- 3 אך בביקורת כתוב שיש להחליף עמוד זה לעידכון החדש אך ככה מפספסים חלק.

קשה לי כאן קצת להסביר, אך מי שיש לו עדכון 22 ויוריד 23 ויעבור לעומק יראה את התופעה עליה אני מדבר.

בעיקר בתת סעיפים ספציפים בפרק א ופרק ב של הפמ"ת

לגביי שיטת דיווח בכניסת מטוס מחו"ל...אכן כמו שכתבתי ( ככה לפחות הבנתי ) מפורט בפרק א סעיף 10 כולל נספח של סעיף 10 ויש שם הפניה גם לפמ"ת באנגלית לעמודים הרלוונטים.

לגבי נתיבי ATS ניתן להוריד את המפות כחלק מהפמ"ת

לגבי CVFR הם מוכרים בנפרד ב 60 ש"ח

השינויים העיקריים הם שינוי מערכת קורדינטות במפות וכן שינויים בכיוונים של נתיבים מסויימים ( בד"כ לפי מה שאני ראיתי בין 1 ל 4 מעלות) לגביי שינויי נק' דיווח במפות עוד לא התעמקתי עם גם שם הוספות/ביטולים - פרט כאמור לקורדינטות שהשתנו.

הכל כתוב באתר ולהכל יש קישורים

לגביי הפמ"ת אני הורדתי את הכל - בעיקר בגלל ש 80% להערכתי השתנה!!!

גם אם אלו שינויים קטנים!!! ( שנויי ניסוח וחלוקת כיתוב שונה בין עמודים )

ניתן כאמור לראות זאת בפרק הביקורת - קצת שינויים בפרק א יותר בפרק ב והרבה בפרק ג והכי חשוב ד (דפיות השדות ומנחתים)

למשל שינוי חשוב בחיפה - PAPI על 34 השתנה ל 3.9 מעלות.

בהרצליה - לא מופיעים יותר אזורי אימון המזרחיים במפה בנספח (אזור אסור לטיסה מעל 8000)

( 8 9 1 13 נשארו)

וזה רק משמתי לב בנתיים

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...