Ron Peer פורסם מאי 1, 2009 דיווח פורסם מאי 1, 2009 שלום לכולם.. אני מעוניין ( בתקווה וזה המקום המתאים - ב NOTAM רק בעלי הרשאה יכולים לכתוב) לפרסם כאן דביק/שרשור של כל השינויים בפמ"ת בעדכון 23 לעומת 22. אני בנתיים מצאתי את השינויים הבאים שגם רלוונטיים לדעתי לVATSIM בעיקר ה 5 ראשונים ובתקווה וייושמו ויפורסמו ב NOTAM ב VATSIM מרגע כניסתם לתוקף: כמובן להדגיש בתוקף מ 4.6.09 עד לעדכון הבא!! 1) תדר "חגב" משתנה ל: 126.500 והמשני שלו ל 129.00 2) תדר "פיקוח דרום" ( LLSC ) משתנה ל 122.85 והמשני שלו 120.900 3) תדר גישה ב"ג המשני משתנה ל: 134.600 4) תדר TMA המשני משתנה ל 133.600 5) שינויים במפות ATS ו CVFR ( שיטת קורדינטות, כיווני טיסה בנתיבים שונים ועוד. ) 6) שינויים בנהלי טיסות חקלאיות אזמי"ם ודאייה ( למי שאוהב לעשות זאת ברשת ) השינוי הנוסף שלא הבנתי אותו לגמרי - למרות שלא נראה לי כלל רלוונטי לרשת: 7) ביטול קוד זע"ט ( SQUAK) מס' 7600 בכניסה לארץ אלא מין מערכת קודים חדשה לזיהוי ( מצחיקה מאוד - במקרה ויש בעיה בזיהוי ראשוני של המטוס/טייס - שאלות שמזכירות כאילו שכחת ססמא למשהו באינטרנט כמו: צבע אהוב, שם חיית מחמד וכו..) שמפורטת בפמ"ת סעיף א-10 כולל בנספח
Moshe Bensal פורסם מאי 1, 2009 דיווח פורסם מאי 1, 2009 והנה הלינק, http://info.mot.gov.il/CAA_HE/index.php ... &Itemid=17
E.Z פורסם מאי 1, 2009 דיווח פורסם מאי 1, 2009 שינויי התדרים כרגע לא רלוונטים עד שיבדק מול VATSIM הצד הטכני לדעתי הם חייבים להיות מסונכרנים מול המסד נתונים של הרשת
Izik Bakshi פורסם מאי 2, 2009 דיווח פורסם מאי 2, 2009 שינויי התדרים כרגע לא רלוונטים עד שיבדק מול VATSIM הצד הטכני לדעתי הם חייבים להיות מסונכרנים מול המסד נתונים של הרשת שינוי תדרים לא מבוצע מול VATSIM, מדובר בשינוי קובץ ה-Israel355.pof שלנו ועידכון בפורום VATSIM העולמי לשאר החטיבות. לא מדובר פה בהרבה עבודה ואשמח למתנדב שיסייע בעריכה של קובץ ה-POF. בנוגע לשינויים בהוספה או שינוי שם של נקודות במפות ATS ו CVFR, אז גם פה יש להמתין להודעה מסודרת מהסיבה שהשינוי חייב גם להיכנס בקובץ הסקטור של הפקחים, גם פה אשמח למתנדבים בסיוע בעריכת קובץ הסקטור.
Moshe Mizrahi פורסם מאי 2, 2009 דיווח פורסם מאי 2, 2009 תודה רבה חברים, אני רק לא מבין בדיוק איך זה עובד. בלינק שמשה הכניס יש מספור של הדפים שהשתנו, אבל כדי לראות את הגרסאות המעודכנות צריך להוריד את כל חלקי הפמ"ת הרלוונטיים מחדש? או שיש סיכום ענייני ומרוכז איפה שהוא?
אורח Yarden Salvi פורסם מאי 2, 2009 דיווח פורסם מאי 2, 2009 אני עדיין לא מצאתי באתר שלהם את המפה של CVFR, המעודכנת. למישהו יש קישור?
Opher Ben Peretz פורסם מאי 2, 2009 דיווח פורסם מאי 2, 2009 א. בנוהל הפעלת זע"ט לא חל שינוי מאז עדכון 19 לפי דעתי. ב. לא ראיתי בעדכון 23 ביטול קוד 7600. זהו נוהל ICAO וישראל למרות שבסמכותה התיאורטית לקבוע נהלים במרחבה, תסתבך קשות אם מישהו יעלה על הדעת לשנות נוהל חירום יסודי זה. ג. אין שום דבר מצחיק בצורך לזהות מטוס ממרחק סביר במדינה המוקפת שכנים לא ידידותיים וארגונים חוטפי מטוסים. ) ביטול קוד זע"ט ( SQUAK) מס' 7600 בכניסה לארץ אלא מין מערכת קודים חדשה לזיהוי ( מצחיקה מאוד
אורח Yarden Salvi פורסם מאי 2, 2009 דיווח פורסם מאי 2, 2009 א. בנוהל הפעלת זע"ט לא חל שינוי מאז עדכון 19 לפי דעתי.ב. לא ראיתי בעדכון 23 ביטול קוד 7600. זהו נוהל ICAO וישראל למרות שבסמכותה התיאורטית לקבוע נהלים במרחבה, תסתבך קשות אם מישהו יעלה על הדעת לשנות נוהל חירום יסודי זה. ג. אין שום דבר מצחיק בצורך לזהות מטוס ממרחק סביר במדינה המוקפת שכנים לא ידידותיים וארגונים חוטפי מטוסים. ) ביטול קוד זע"ט ( SQUAK) מס' 7600 בכניסה לארץ אלא מין מערכת קודים חדשה לזיהוי ( מצחיקה מאוד עופר, ברור לך שהוא לא התכוון שהמצחיק הוא הקוד בכניסה לארץ, אלא מערכת הקודים לזיהוי החדשה. המצחיק הוא ששואלים את הטייסים שאלות כמו ששוכחים סיסמא, כמו: צבע אהוב, שם חיית מחמד ועוד..
Yuval Fishler פורסם מאי 2, 2009 דיווח פורסם מאי 2, 2009 שינויי התדרים כרגע לא רלוונטים עד שיבדק מול VATSIM הצד הטכני לדעתי הם חייבים להיות מסונכרנים מול המסד נתונים של הרשת שינוי תדרים לא מבוצע מול VATSIM, מדובר בשינוי קובץ ה-Israel355.pof שלנו ועידכון בפורום VATSIM העולמי לשאר החטיבות. לא מדובר פה בהרבה עבודה ואשמח למתנדב שיסייע בעריכה של קובץ ה-POF. בנוגע לשינויים בהוספה או שינוי שם של נקודות במפות ATS ו CVFR, אז גם פה יש להמתין להודעה מסודרת מהסיבה שהשינוי חייב גם להיכנס בקובץ הסקטור של הפקחים, גם פה אשמח למתנדבים בסיוע בעריכת קובץ הסקטור. עריכתי את קובץ POF, שלח לי הודעה ואני אשלח לך אותו.
Moshe Bensal פורסם מאי 2, 2009 דיווח פורסם מאי 2, 2009 תודה רבה חברים, אני רק לא מבין בדיוק איך זה עובד. בלינק שמשה הכניס יש מספור של הדפים שהשתנו, אבל כדי לראות את הגרסאות המעודכנות צריך להוריד את כל חלקי הפמ"ת הרלוונטיים מחדש? או שיש סיכום ענייני ומרוכז איפה שהוא? משה, בעמוד האחרון מס' 3, יש את עיקרי השינויים.
Izik Bakshi פורסם מאי 2, 2009 דיווח פורסם מאי 2, 2009 שינויי התדרים כרגע לא רלוונטים עד שיבדק מול VATSIM הצד הטכני לדעתי הם חייבים להיות מסונכרנים מול המסד נתונים של הרשת שינוי תדרים לא מבוצע מול VATSIM, מדובר בשינוי קובץ ה-Israel355.pof שלנו ועידכון בפורום VATSIM העולמי לשאר החטיבות. לא מדובר פה בהרבה עבודה ואשמח למתנדב שיסייע בעריכה של קובץ ה-POF. בנוגע לשינויים בהוספה או שינוי שם של נקודות במפות ATS ו CVFR, אז גם פה יש להמתין להודעה מסודרת מהסיבה שהשינוי חייב גם להיכנס בקובץ הסקטור של הפקחים, גם פה אשמח למתנדבים בסיוע בעריכת קובץ הסקטור. עריכתי את קובץ POF, שלח לי הודעה ואני אשלח לך אותו. מלך!! שגר לי למייל. המון תודה.
Yuval Fishler פורסם מאי 2, 2009 דיווח פורסם מאי 2, 2009 שינויי התדרים כרגע לא רלוונטים עד שיבדק מול VATSIM הצד הטכני לדעתי הם חייבים להיות מסונכרנים מול המסד נתונים של הרשת שינוי תדרים לא מבוצע מול VATSIM, מדובר בשינוי קובץ ה-Israel355.pof שלנו ועידכון בפורום VATSIM העולמי לשאר החטיבות. לא מדובר פה בהרבה עבודה ואשמח למתנדב שיסייע בעריכה של קובץ ה-POF. בנוגע לשינויים בהוספה או שינוי שם של נקודות במפות ATS ו CVFR, אז גם פה יש להמתין להודעה מסודרת מהסיבה שהשינוי חייב גם להיכנס בקובץ הסקטור של הפקחים, גם פה אשמח למתנדבים בסיוע בעריכת קובץ הסקטור. עריכתי את קובץ POF, שלח לי הודעה ואני אשלח לך אותו. מלך!! שגר לי למייל. המון תודה. אין בעד מה, נשלח :wink:
Ron Peer פורסם מאי 2, 2009 מחבר דיווח פורסם מאי 2, 2009 שלום לכולם, לגבי הפמ"ת עצמו יש קובץ "ביקורת" שמראה אילו דפים/עמודים שונו/חודשו וסה"כ איזה דף/עמוד אמור להיות לפי איזה עדכון. אני מצאתי כי חלק ביקורת זה אינו מדוייק ב 100% - למשל תזוזה של כיתוב מעמ' 2 ל- 3 אך בביקורת כתוב שיש להחליף עמוד זה לעידכון החדש אך ככה מפספסים חלק. קשה לי כאן קצת להסביר, אך מי שיש לו עדכון 22 ויוריד 23 ויעבור לעומק יראה את התופעה עליה אני מדבר. בעיקר בתת סעיפים ספציפים בפרק א ופרק ב של הפמ"ת לגביי שיטת דיווח בכניסת מטוס מחו"ל...אכן כמו שכתבתי ( ככה לפחות הבנתי ) מפורט בפרק א סעיף 10 כולל נספח של סעיף 10 ויש שם הפניה גם לפמ"ת באנגלית לעמודים הרלוונטים. לגבי נתיבי ATS ניתן להוריד את המפות כחלק מהפמ"ת לגבי CVFR הם מוכרים בנפרד ב 60 ש"ח השינויים העיקריים הם שינוי מערכת קורדינטות במפות וכן שינויים בכיוונים של נתיבים מסויימים ( בד"כ לפי מה שאני ראיתי בין 1 ל 4 מעלות) לגביי שינויי נק' דיווח במפות עוד לא התעמקתי עם גם שם הוספות/ביטולים - פרט כאמור לקורדינטות שהשתנו. הכל כתוב באתר ולהכל יש קישורים לגביי הפמ"ת אני הורדתי את הכל - בעיקר בגלל ש % להערכתי השתנה!!! גם אם אלו שינויים קטנים!!! ( שנויי ניסוח וחלוקת כיתוב שונה בין עמודים ) ניתן כאמור לראות זאת בפרק הביקורת - קצת שינויים בפרק א יותר בפרק ב והרבה בפרק ג והכי חשוב ד (דפיות השדות ומנחתים) למשל שינוי חשוב בחיפה - PAPI על 34 השתנה ל 3.9 מעלות. בהרצליה - לא מופיעים יותר אזורי אימון המזרחיים במפה בנספח (אזור אסור לטיסה מעל 8000) ( 8 9 1 13 נשארו) וזה רק משמתי לב בנתיים