עבור לתוכן
Mark163

לראות ולא להאמין.

Recommended Posts

פורסם

jxiwzwzjn3eg.jpg

צריך לראות בשביל להאמין, מי שהיה, אני בטוח שהיה לו אירוע חלומי, מי שלא היה, משתתף בצערו.......... :D

פשוט רציתי לשתף אותכם.

פורסם

היה אירוע איכותי ומאורגן.

פשוט מדהים. כמות של למעלה מ-20 מטוסים על הקרקע,

עם כל העומס, כל מטוס מקבל קלירנס בזמן, מסיע ללא כל עיכוב,

וגם יוצא בדיוק ב-ETD שלו. זה לגבי היציאה מ-FRA, לא יודע מה לגבי הכניסה...

פורסם

אוףף!

הלך שעתיים לפני האירוע [אני כותב את זה ממחשב אחר], בינתים המחשב פורמט וצריך להתקין הכל מחדש+להתקין את האינטרנט,נעשה את זה כבר מחר.

שוב פעם-אוף, תכננתי על האירוע הזה כבר הרבה זמן :[.

לא נורא,יהיו עוד.

פורסם

חבל שיש מבחן בלשון היום ולא יכולתי לטוס שם, לא נורא ב30 למאי יש Light Up America שבו כל ARTCC בארה"ב יפעיל את השדה העמוס ביותר שלו.

פורסם

הכניסה גם כן עברה בצורה חלקה מאוד ומקצועית. כבר כשהייתי במינכן רדר כבר סידרו אותי למהירות של .65 מאך. משם בהנמכה הדרגתית הנמכתי עד לכ-FL120, משם התבקשתי לשמור 220 קשר תוך הנמכה הדרגתית ל-6000, משם כניסה ל-RNAV25R דרך SPA25 arrival ישירות ל-ILS תוך הנמכה ל-5000 והנמכת מהירות לכ-200 קשרים. לאחר מכן הנמכה ל-4000 ושמירת 180 קשרים כמו שהתבקשתי. הודעתי מיוצב, התבקשתי לשמור 180 קשרים עד ל-OutMarker. יצרתי קשר עם מגדל, מספר 2, ולאחר 30-40 שניות רשות לנחות. הגעתי ל-OutMarker, הנמכת מהירות ל-137 בקשרים, ב-50 רגל מעפ"ש מנוע לסרק, מרים אף ל-5-6 מעלות למעלה, נגיע, פינוי מסלול. משם הסעתי ל-V108, כיבוי מנועים ופשוט היה מדהים.

פשוט מדהים איך שסידרו את כל המטוסים לא לפי כיוונים או ריתוקים, אלה הכניסו מטוסים אחד אחרי השני בכך שכל מטוס קיבל מהירות שונה לשמור, ולאט לאט ( לפי מה שנשמע בקשר) הסתדרו אחד אחרי השני בידיוק באותו נתיב בידיוק באותו הגובה ובאותה מהירות ונכנסו אחד אחרי השני לנחיתה.

פורסם
באמת חבל כל המבחנים האלו בלשון .

רודוי תגיד שני בערב בא לך נעשה גם איזו קפיצה לשתות בירה גרמנית ?

יש מצב :)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...