Ido Bone פורסם מאי 24, 2009 דיווח פורסם מאי 24, 2009 היי, האם אתם יודעים אם אפשר לשבת 2 טייסים במטוס אחד? ונגיד שהטייס מצד שמאל לא נוגע בהגה הטייס הימיני יכול לשלוט על המטוס? איך זה הולך? מישהו יכול להסביר פה?...
Noy Farhi פורסם מאי 24, 2009 דיווח פורסם מאי 24, 2009 שלום עידו יש כזאות תכונה אבל לפי מה שאני יודע שאתה טס ברשת VATSIM אסור לך לטוס ככה אבל שווה בדיקה וכדי שתשאל מישהו קצת יותר מנושא ממני מקווה שעזרתי .
Ido Bone פורסם מאי 24, 2009 מחבר דיווח פורסם מאי 24, 2009 מה זאת אומרת אסור לטוס? הרי איך בבתי ספר וירטואלים מלדמים טיסה? יש בטח שני טייסים במטוס בזמן שיעור? לא נותנים לכל אחד מטוס ואומרים לו טטוס לפי זה וזה וזה וזה... מה, זה לא ככה?
אורח פורסם מאי 24, 2009 דיווח פורסם מאי 24, 2009 מה זאת אומרת אסור לטוס? הרי איך בבתי ספר וירטואלים מלדמים טיסה? יש בטח שני טייסים במטוס בזמן שיעור? לא נותנים לכל אחד מטוס ואומרים לו טטוס לפי זה וזה וזה וזה... מה, זה לא ככה? לא מלמדים ככה בIFS לפחות. אפשר לטוס בואטסים עם 2 טיסיים
Noy Farhi פורסם מאי 24, 2009 דיווח פורסם מאי 24, 2009 מה זאת אומרת אסור לטוס? הרי איך בבתי ספר וירטואלים מלדמים טיסה? יש בטח שני טייסים במטוס בזמן שיעור? לא נותנים לכל אחד מטוס ואומרים לו טטוס לפי זה וזה וזה וזה... מה, זה לא ככה? תקשיב בזמן קורס IFS אתה לא יושב בתוך מטוס אם מדריך פרטי זה כל אחד והמטוס שלו המדריך מלמד את כולם.
DUDU2231 פורסם מאי 24, 2009 דיווח פורסם מאי 24, 2009 תריץ פה בפורום חיפוש כי כבר בעבר הופיע שרשור פה על תוכנה כזאת שמאפשרת טיסה וירטואלית שעל מטוס שולטים 2 מחשבים....
ohad פורסם מאי 24, 2009 דיווח פורסם מאי 24, 2009 תריץ פה בפורום חיפוש כי כבר בעבר הופיע שרשור פה על תוכנה כזאת שמאפשרת טיסה וירטואלית שעל מטוס שולטים 2 מחשבים.... אי אפשר להריץ פה חיפוש עכשיו...
Idan Traub פורסם מאי 24, 2009 דיווח פורסם מאי 24, 2009 אפשר עד כמה שידוע לי לטוס בואטסים עם שני טיסים ומטוס אחד וגם ביצעתי מספר טיסות מסוג זה .
Opher Ben Peretz פורסם מאי 24, 2009 דיווח פורסם מאי 24, 2009 ניתן לטוס בצוות ב- FS וגם ברשת. IFS אמנם לא עושה בכך שימוש אך קיימים בתי ספר וצוותים שמשתמשים בתוכנה של NET.TO. היא פועלת יפה במטוסי דיפולט ומסתמכת על ה- SDK. באתר ואטסים ערכת הדרכה בנושא ל-FSX. בבי"ס לטיסה המוכר לי מבצעים 5 גיחות בנות שעה עם מדריך בתא ולאחריו מבחן רישיון טיס פרטי לפי דרישות FAA. לשיטה זו יתרון בולט.
Baruch Spiegel פורסם מאי 25, 2009 דיווח פורסם מאי 25, 2009 ניתן לטוס בצוות ב- FS וגם ברשת. IFS אמנם לא עושה בכך שימוש אך קיימים בתי ספר וצוותים שמשתמשים בתוכנה של NET.TO. היא פועלת יפה במטוסי דיפולט ומסתמכת על ה- SDK. באתר ואטסים ערכת הדרכה בנושא ל-FSX.בבי"ס לטיסה המוכר לי מבצעים 5 גיחות בנות שעה עם מדריך בתא ולאחריו מבחן רישיון טיס פרטי לפי דרישות FAA. לשיטה זו יתרון בולט. עופר, אם יש לך את כל היום פנוי אתה בהחלט מוזמן להצטרף אלינו לצוות ולעבוד באופן פרטני עם כל אחד. הלוואי ויכולנו, עם מצבת כח האדם שיש לרשותינו זה בלתי אפשרי. בכל מקרה גילינו ומצאנו ש"דיברור" הטיסה על ידי המדריך או חניך מדגים מספיקה לצורך הבנה בסיסית של החומר הנלמד. אפילו כשכל אחד טס באוףליין. (נכון מיסטר חן כהן? :wink: רוצה לספר חוויות מאתמול בלילה ? :mrgreen: ) זה ובנוסף תרגול אישי - וכמובן רצינות ונכונות להשקיע מצד החניך עצמו, מספיקים כדי להביא חניך לרמת טיסה לא רעה בכלל (בסימולטור כמובן).
Barak Zohar פורסם מאי 25, 2009 דיווח פורסם מאי 25, 2009 אפשרי לטוס באותו מטוס 2 טייסים במולטיפלייר כמובן אם אתם משתמשים באותו הסימולטור. כשפותחים session המארח יכול לסמן את עצמו כ share my aircraft וכן תוכלו להחליף תפקידים במהלך הטיסה ע"י לחיצה shift-t. עשיתי זאת כמה פעמים, זה עובד נהדר ברוב הפעמים שניסיתי זאת וזו אחלה דרך ללמד וללמוד! מקווה שזה יעזור למי שצריך...
Opher Ben Peretz פורסם מאי 25, 2009 דיווח פורסם מאי 25, 2009 ברוכי, המצב שתיארת מוכר לי. אני מעריך ומוקיר את אלה שמדירים שינה מעיניהם ומוותרים על זמן איכות עם יקיריהם למען קהילה זו, כן ירבו! כאחד שבילה אלפי שעות אחד על אחד עם חניכי טיס וטייסים מתלמדים, בכל תחום תעופה אפשרי, על הקרקע ובאוויר, ברורים לי היתרונות והחסרונות של כל שיטה, אותם ציינתי. לא היתה בהם ביקורת אלא השוואת שיטות. אבל אם כבר דברי התקבלו כפי שהתקבלו, הרשה לי לשאול שאלה על מסלול ואמצעי ההדרכה בקורס, לדוגמא טיס פרטי: ניקח צוות בן מנהל ושלושה מדריכים, ניתן למנהל 2 חניכים ולמדריכים שנים ושליש כלומר מדריך יותר פנוי לוקח 3 ושני האחרים שנים כ"א. לכן גודל קורס הוא 9 חניכים. בהנחה שמדריך של שני חניכים פועל פעמיים בשבוע שעתיים וחצי כל פעם, כל חניך יבצע 2 גיחות עם מדריך בשבוע מעבר לתרגולו העצמי. לכן קורס בן 6 גיחות יימשך 3 שבועות. החצי שעה מעבר לשתי גיחות בנות שעה נועדה לתיחקור אישי ומילוי דו"ח טיסה לכל גיחה. את התדריכים הכתתים יקראו עצמית, תדריך לגיחה יבוצע לכל החניכים ע"י מדריך תורן. כשחניך חסר השני יטוס עוד גיחה. לפי חשבוני קורס יארך עד קבלת רישיון טיס פרטי בשיטה זו 3 שבועות כולל הגיחה האחרונה שהינה מבחן. ניתן יהיה להזמין גם בוחני חוץ מהחטיבה בכדי להקל על הבוחן / מנהל, ובכדי לספק משוב לקורס מהחטיבה. אם אחרי כל קורס ינוח הסגל שבועיים (מילואים, לידות, חגים וחופשות), ניתן יהיה לבצע עד 10 מחזורים בשנה בלתי מעוברת שהם 90 בוגרים לשנה. :evilbat: לא?