עבור לתוכן
Yarin_l10

איך קרבל אמר? לא צריך 76 בשביל תנועה איכותית

Recommended Posts

פורסם

חברים תודה רבה על האירוע המוצלח.

קודם כל תודה לכל החברה שעלו לפקח. בסוף כל העמדות היו מאויישות. תודה לכל הפקחים על אחלה פיקוח ושירות.

תודה לשולט אמיר פז שעשה אחלה עבודה לסדר את החברה בשלשות.

תודה לכל הטייסים שהגיעו לטוס ולקחו חלק באירוע.

אז יאללה תמונות!!!!! תעלו

פורסם

באמת כל הכבוד על הערב, היתה יופי של תנועה,

הייתי הארקיע שהגיע מאילת 1844, ולאחר מכן יצאתי על לירג'ט 45 ל"פגישה" בקהיר.

האמת שגם החבר'ה בקהיר היו על הכיפאק וקיבלו אותי יפה, כל הכבוד להם (היה פיקוח מלא).

פורסם

באמת כל הכבוד על הערב, היתה יופי של תנועה,

הייתי הארקיע שהגיע מאילת 1844, ולאחר מכן יצאתי על לירג'ט 45 ל"פגישה" בקהיר.

האמת שגם החבר'ה בקהיר היו על הכיפאק וקיבלו אותי יפה, כל הכבוד להם (היה פיקוח מלא).

פורסם

חבל שלא השתתפתי כי לא הייתי בבית. לא נורא פעם הבאה אני אבוא.

פורסם

גם אני רוצה להודות לכל המשתתפים למיניהם שלקחו חלק באירוע. היה לי ממש כייף (ממה שהספקתי אחרי הנחיתת חירום ברמון) אבל בכל זאת היה כייף לשמוע את כולם בקשר ולראות איך כל טייס ופקח מסתדר בתנועה שכזאת. אלון ודני עשיתם עבודה מדהימה, כן ירבו!

מקווה לאירוע בזמן הקרוב, אולי קצת שונה ויותר מכיוון ח"א שלנו הנמצא בהקמה...

שמחתי לשמוע שאנשים נהנו באירוע, מה שאומר שהוא היה מוצלח וכך זה נותן לנו כוח להמשיך ולהרים אירועים כאלו בשנית.

אז שוב תודה לכולם ונחכה לשמוע על האירוע הבא!

פורסם

ברק אלון דני וכל העושים במלאכה

אמנם איפשהו בין שיזפון לפארן לצערי כבר הייתי צריך ללכת אבל להיות על הקרקע בעובדה ולראות ולשמוע את כל הקרנפיאדה הרוחשת וגועשת הזאת מסיעה מתיישרת וממריאה היה פשוט חויה מדהימה. אל תתבאסו מסדר היציאות שהתחרבש והעיכוב בלו"ז, למרות המסגרת הסמי צבאית והתדריך המושקע והמוקפד - המשמעת והסדר של החיילים כאן (גם שלי) זה משהו שצריך עוד לעבוד עליו :lol: מה גם שדבר כזה ברשת תמיד מזמן לא מעט בעיות טכניות של הרגע האחרון והתכונה הטובה ביותר ברגעים כאלה לדעתי היא פשוט לזרום ועשיתם את זה יפה מאד.

תודה רבה לרן פינקלס על הפיקוח המצויין והסבלני בעובדה (וסליחה על הפאדיחות - בכל זאת פעם ראשונה עם קרנף ברשת ועוד אחרי כמעט שבועיים ללא טיסה עושים את שלהם)

ולאמיר פז (שליטה) על התיאום והעזרה וכמובן לכל מי שטס פיקח והשתתף.

כן ירבו

הנה מזכרת קטנה שאומרת הכל:

2009613193850780.png

פורסם

ראשית, תודה לכל העושים במלאכה של ארגון הארוע.

קיבלתי ירוט 5 משולט לעלות על מגדל עובדה (תגידו לא שמנו איזה VATILניק אחד או שניים שם ? הם ברגילה שהיו צריכים להזניק מילואים ?).

אחרי התארגנות קלה מצידי (דף ועפרון) הכל החל לזרום הרבה יותר טוב.

בסכ"ה היה מצויין, טייסים תפקדו בסדר גמור כמובן שיש כמה דגשים לשיפור, אבל באמת שלא משהו דרמטי.

דגשים ולא לפי סדר חשיבות:

1. אם חשוב סדר היציאה, יש לעדכן את הפקחים.

2. טייסים אם יש לכם שעת יציאה, כוונו שעונים :D

3. חשוב - סבלנות על הקשר. בארוע עמוס לקרא אחד בתוך דבריו של השני גורר עיקוב מיותר. הודעתם מוכנים להסעה, תאמינו לי רשום וידוע, לא צריך לחזור 3 פעמים.

4. חשוב - הערה בתוכנית טיסה FSX. היה אולי אחד שרשם והיתי אמור לנחש לפי המיקומים המוזרים של המטוסים שהם FSX.

5. מטוסים התבקשו לקרא מתקרבים לשיזפון ולא קראו.

סתם גורמים לעומס מיותר על הפקח בודד ויחיד במגרש וכל זאת במסגרת הליגה הלאומית למניעה תאונות אויריות ב VATSIM.

זהו פחות או יותר.

נ.ב. אדם לא קרה שום דבר, זה סכ"ה העביר אותך ממספר 1 להמראה ל 3 ;)

ללא ספק נהניתי מהתנועה, אולי לפעם הבא אירוע דו סיטרי עם כניסות ויציאות מהשדה, יעשה את החיים הרבה יותר מעניינים :D

שבוע טוב

(בדרך לקלה, התובלה ממתינה להחזיר למרכז.....)

פורסם

קודם כל, תודה גדולה לארגון המוצלח של אלון ושל דני, שעשו את הכל בצורה מצויינת.

אה, וברק. :lol:

על הדרך, תודה נוספת מיני רבות לשאר החברים בואטיל שאיישו את עמדות הפיקוח, כולל אלה שהיו צריכים לרדוף, לשלוח, לבקש - הכל כדי שהארוע יעלה יפה. תודה.

ארוע יוצא מן הכלל, הרבה תנועה, שיירה ארוכה, תרגילים פה ושם שדואגים שלא תווצר טיסה מונוטונית מ-א' ל-ב'. נפלה בידיי הזכות להוביל את השיירה שלא במתכוון, דבר שהוסיף אותנטיות לניווט בבקעה וגם אפשר לי להוות המגע הראשון בין ישראל ללבנון. פיקוח יוצא מן הכלל - ואיפה שלא (קרבל, ביירות) - זה חלק מהחוויה, בלי יחסי האנוש תוך כדי, הכל היה מונוטוני.

תודה רבה לשולט ללא עוררין תא"ל אמיר פז שהחייה את החמ"ל ישר מהחור. אה, התכוונתי לבור. בעצם - קנדה, חור.

בקיצור - יופי של ארוע, כיף גדול לראות דברים כאלה יוצאים לפועל, כן ירבו ותחת מבנה ואו"ק של חיל האויר. יש לנו חיל אויר שצריך להתגאות בו, כולל ברשת, ואני מקווה שלא יקח זמן רב עד שנוכל לעשות את זה בגלוי.

לא צריך 767 בשביל תנועה איכותית

נכון, כי לא כל חירום הוא תנועה איכותית.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...