עבור לתוכן
falcon-11

אלעל ומדפים

Recommended Posts

פורסם
תפסיקו להיות מרובעים ולעבוד לפי נהלים של אלעל,קובעים כמות מדפים לא לפי הנהלים של אלעל אלה לפי תנאים מסוימים שקיימים בשטח, אורך מסלול,משקל, רוח (במידה ויש רוח צד לא נמריא עם 20 מעלות מדפים) וכו'.

אם החברה משתמשת במדפים 20 ולא 10(747), או EPR מופחת(במסלולים ארוכים) כדי לצמצם עליות המראה, זה משהו שאתה לא יכול "לצאת מהקופסה".

יש חברות שגם במסלולים ארוכים ומטוס "קל" נוחתות מדפים 40(737) ולא 30, גם זה נוהל.

יום חם 40 מעלות, מסלול קצר, מכשול גבוה לפנים, המראה במשקל מירבי.

תצמד לקופסא - תמצא את עצמך בתוך קופסא...

לא נורא זה רק סימולטור.

נהלי חברה מתאימים במקום שבו כל התנאים האחרים מאפשרים אותם. במקרה כמו שתיארתי למעלה - הם בטלים ומבוטלים.

פורסם
בהמשך לאיתי , למה מורידים מדפים בחירום ל15 בלבד? ( אני מדבר כמובן על 737).

בנוסף לאחר נגיעה, האם מבצעים היפוך דחף? ( כוונה לאל על).

כנראה כמו שנאמר בגלל ההליכה סביב.

ובעקרון לא הופכים דחף במנוע אחד בגלל בעיות איזון למרות שלפני פחות מחצי שנה נחת פה 73 רוסי עם מנוע אחד וביצע היפוך דחף

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...