Gal Mintz פורסם יוני 27, 2009 דיווח פורסם יוני 27, 2009 תודה איתי! נהניתי לקרוא את ההסבר למרות שזו כבר פעם שנייה שאני שומע אותו ממך
mickey lip פורסם יוני 27, 2009 דיווח פורסם יוני 27, 2009 בהמשך לאיתי , למה מורידים מדפים בחירום ל15 בלבד? ( אני מדבר כמובן על 737). בנוסף לאחר נגיעה, האם מבצעים היפוך דחף? ( כוונה לאל על).
Baruch Spiegel פורסם יוני 27, 2009 דיווח פורסם יוני 27, 2009 תפסיקו להיות מרובעים ולעבוד לפי נהלים של אלעל,קובעים כמות מדפים לא לפי הנהלים של אלעל אלה לפי תנאים מסוימים שקיימים בשטח, אורך מסלול,משקל, רוח (במידה ויש רוח צד לא נמריא עם 20 מעלות מדפים) וכו'. אם החברה משתמשת במדפים 20 ולא 10(747), או EPR מופחת(במסלולים ארוכים) כדי לצמצם עליות המראה, זה משהו שאתה לא יכול "לצאת מהקופסה". יש חברות שגם במסלולים ארוכים ומטוס "קל" נוחתות מדפים 40(737) ולא 30, גם זה נוהל. יום חם 40 מעלות, מסלול קצר, מכשול גבוה לפנים, המראה במשקל מירבי. תצמד לקופסא - תמצא את עצמך בתוך קופסא... לא נורא זה רק סימולטור. נהלי חברה מתאימים במקום שבו כל התנאים האחרים מאפשרים אותם. במקרה כמו שתיארתי למעלה - הם בטלים ומבוטלים.
moshe elbaz פורסם יוני 28, 2009 דיווח פורסם יוני 28, 2009 בהמשך לאיתי , למה מורידים מדפים בחירום ל15 בלבד? ( אני מדבר כמובן על 737).בנוסף לאחר נגיעה, האם מבצעים היפוך דחף? ( כוונה לאל על). כנראה כמו שנאמר בגלל ההליכה סביב. ובעקרון לא הופכים דחף במנוע אחד בגלל בעיות איזון למרות שלפני פחות מחצי שנה נחת פה 73 רוסי עם מנוע אחד וביצע היפוך דחף