עבור לתוכן
Amir Paz

חדשות תעופה אמיתית - יולי עד דצמבר 2009 - נעול

Recommended Posts

פורסם
  yardensalvi כתב:
אני בטוח שמכך שהמקום מאוד מאוד צפוף גם מתנועות ממריאים כבדים בלה גארדיה הסמוך, וגם מנהטן הקרובה, יש המון הגבלות על הטיסה באזור, לא יכול להיות שהטיסה שם היא VFR קלאסי לגמרי בלי פיקוח ובלי קשר לפיקוח.

יש סיכוי מאוד סביר שהתבצעו טעויות של אחד מהטייסים במהלך הטיסה, ש"תרמו" להתנגשות הזאת.

תראו,אני רואה את זה ככה:קרה האסון.

אסון שקורה נוצר מרצף של טעויות שקורות ברצף.

אז או שכל אחד "תרם" לאירוע.

או שאחד מהטייסים גרם לכך.

או שהפקח גרם לכך.

קשה מאוד להאשים בן-אדם ספציפי,זה מאורע מאוד מורכב.

פורסם

כן זה מאורע מורכב

פשוט לא נראה לי שלפקח שדיבר בטלפון היה כזה חלק גדול בסיפור הזה

אבל שוב אני לא יודע בדיוק מה הסיפור של שתי הטיסות

מה שחשוב לזכור זה שבתור טייס מפקד אתה אחראי על כל מה שקורה למטוס, ולהאשים את הפקח שהוא דיבר בטלפון לא יפטור אותך מאחריות לתאונה

פורסם
  NirOAACBR47 כתב:
כן זה מאורע מורכב

פשוט לא נראה לי שלפקח שדיבר בטלפון היה כזה חלק גדול בסיפור הזה

אבל שוב אני לא יודע בדיוק מה הסיפור של שתי הטיסות

מה שחשוב לזכור זה שבתור טייס מפקד אתה אחראי על כל מה שקורה למטוס, ולהאשים את הפקח שהוא דיבר בטלפון לא יפטור אותך מאחריות לתאונה

לזה בדיוק התכוונתי.

כבר כתבתי שזה נושא מורכב,וזאת כנראה אחת הבעיות עם VFR,מתייחסים לצסנות כמו לאזמ"ים.

פורסם
  amirgl כתב:
  NirOAACBR47 כתב:
כן זה מאורע מורכב

פשוט לא נראה לי שלפקח שדיבר בטלפון היה כזה חלק גדול בסיפור הזה

אבל שוב אני לא יודע בדיוק מה הסיפור של שתי הטיסות

מה שחשוב לזכור זה שבתור טייס מפקד אתה אחראי על כל מה שקורה למטוס, ולהאשים את הפקח שהוא דיבר בטלפון לא יפטור אותך מאחריות לתאונה

לזה בדיוק התכוונתי.

כבר כתבתי שזה נושא מורכב,וזאת כנראה אחת הבעיות עם VFR,מתייחסים לצסנות כמו לאזמ"ים.

אבל לא היה מעורב באירוע צסנה.. :lol:

תשמעו,

זה משהו מוזר מאוד,

ההסבר הכי הגיוני שעולה לי בראש,

שאחד הטייסים הסביר לנוסעים כל מיני דברים ולא היה מרוכז כלל בטיסה

ואז הנמיך/טיפס/שינה כיוון והתנגש בכלי טיס השני.

פשוט מאוד,

טיסה צורכת הרבה מאוד ריכוז.

אבל צריך לחכות לסיום החקירה..

עכשיו לא ניתן להאשים אף אחד.

פורסם

קודם כל, ממתי מטוסים ומסוקים טסים באותו הגובה\? גם בארצות הברית הגובה שונה לא? אם כן, 99% שהטייס של המטוס היה אשם.. כמו שחלקכם אמרתם, כניראה שהיה עסוק במשהו אחר... כמובן שהיה אפשר למנוע את כל זה אם הפקח היה מבצע את תפקידו

פורסם
  ido_bone כתב:
קודם כל, ממתי מטוסים ומסוקים טסים באותו הגובה\? גם בארצות הברית הגובה שונה לא? אם כן, 99% שהטייס של המטוס היה אשם.. כמו שחלקכם אמרתם, כניראה שהיה עסוק במשהו אחר... כמובן שהיה אפשר למנוע את כל זה אם הפקח היה מבצע את תפקידו

אני לא הייתי ממהר להסיק מסקנות ולהצביע על אשמים .

בטח ובטח כשאנחנו במרחק של כמה אלפי ק"מ ממקום התאונה .

מסוק יכול לטוס באיזה גובה שהוא רוצה כל עוד גובה זה מתחת למגבלת הגובה שלו . בהקשר של הארץ יצא לי לא מעט פעמים לראות מסוקים בנתיבי CVFR בגבהים סטנדרטים כמו של שאר התנועה ואפילו בגבהים גבוהיים יותר.

אני מעדיף להמתין לדוח התאונה הרשמי שיתפרסם ע"י הNTSB בעתיד הקרוב .

לתאונה היו מספר עדים וצילומים והשרידים נמצאו ככה שלא צריכה להיות בעיה מיוחדת .

פורסם

ירין, אני לא אשלול את זה שיכול להיות שמה שאתה אומר זה נכון, אבל תזכרו שמה שקורה שם זה לא סימולטור, וכל הטכניקה שם שונה מכמה סיבות-

ראשונה זה שאתה מרגיש כשאתה עולה או יורד, מה שאין בסימ'. שניה זה שאין LABEL מעל המטוס שתגרום לך לראות אותו בכל זמן. מספיק שהמסוק מעט יותר נמוך מהמטוס ואיטי ממנו, יהיה לטייס קשה לזהות אותו, גם כן זה איזור צפוף בפרטים בלל ההדסון. גם לטייס שם יש כנף תחתית, שחוסמת לו את שדה הראייה למטה (משם הוא גם נפגע), ואני לא יודע כן בקרה לא בקרה, מספיק שהמטוס או המסוק לא דיווחו כמו שצריך על המצב והיו קרובים יותר מדי- כל הגורמים מצטרפים ביחד, ושניהם בהדסון,

פורסם

היום ציפור קטנה לחשה לי שהולכת להגיע Cessna 172 SP לבית הספר בו אני טס.

מחכה בקוצר רוח לראות את המטוס כשיגיע. סוף סוף הצי מתחדש מעט.

ה SP הוא הדגם עם הפאנל שזהה לפאנל שיש ב FSX ל 172.

פורסם

מי שזה לא יהיה זו פאדיחה.

חניכים לומדים כיצד להתגבר על קנגורו, ובמקרה הכי גרוע נוחתים קצת כבד אבל לא שוברים את המטוס...

אגב הנחיתה של ה 172 באמת דורשת קצת יותר מיומנות מ 152 כאשר יושב טייס אחד במטוס.

הסיבה היא שהמטוס מאוד קל ומייצר הרבה עילוי עם טייס אחד ולכן מסרב לשקוע ולהציף, מה שלפעמים

גורר את הטייס לנגוע מוקדם יותר ולהיכנס לקנגורו.

פורסם

ה172 לעומת ה152 לא רוצה לנחות וזאת מבאס תחת....

אני חושב שהוא לא מספיק קינגר עם המדריך שלו כדי שהוא יגיד לו מה עושים במצבים האלה...

בכלל מקרה אני הבנתי ממקורות בש"ד( :) ) שהוא ירד מהמסלול ושבר את הכני נסע שלו...

הרבה בריאות לחניך המוכשר....

אורח
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • יצירת חדש...