עבור לתוכן
crazyblat

פקח אזרחי חדש נולד בארץ והוא משלנו!!!!

Recommended Posts

פורסם

לפני כשעה הציבו את שלומי לוקסנבורג למגדל אילת....

סוף סוף יתפוס קצת צבע:D

אז קודם כל בהצלחה ....זה הכי חשוב....ויאללה בעזרת השם...עוד כמה שנים תעבור למגדל ת"א :D

אבל בנתיים.....הכי חשוב...תהנה:D

פורסם

מזל טוב שלומי!

בהצלחה רבה!!!

אל תשכח לצלם! (אם מותר כמובן) :D

גם במציאות צריך הכשרה של מ"למטה למעלה"? (כלומר,קרקע,מגדל,בקרה אזורית,תל אביב.)

או שבמציאות גם יש אפשרות להתחיל ישירות הכשרה על תל אביב?

פורסם
מזל טוב שלומי!

בהצלחה רבה!!!

אל תשכח לצלם! (אם מותר כמובן) :D

גם במציאות צריך הכשרה של מ"למטה למעלה"? (כלומר,קרקע,מגדל,בקרה אזורית,תל אביב.)

או שבמציאות גם יש אפשרות להתחיל ישירות הכשרה על תל אביב?

איזה תל אביב בראש שלך? שלומי הוצב באילת!

אני חושב שאחרי בן גוריון, אילת זה ה-מגדל.

פורסם

d

מזל טוב שלומי!

בהצלחה רבה!!!

אל תשכח לצלם! (אם מותר כמובן) :D

גם במציאות צריך הכשרה של מ"למטה למעלה"? (כלומר,קרקע,מגדל,בקרה אזורית,תל אביב.)

או שבמציאות גם יש אפשרות להתחיל ישירות הכשרה על תל אביב?

זה לא מגדל צבאי בכלל, כמו שבב"ג מותר לצלם בטוח שגם באילת מותר לצלם...

מזל טוב שלומי, אם אני אגיע לאילת בקרוב נבוא לאיזה ביקור....מקווה שיש מזגן במגדל XD

פורסם

מברוק ובהצלחהשלומי, תהנה ואל תשכח שמן שיזוף :D

אילת אחלה של מגדל.

פורסם
מזל טוב שלומי!

בהצלחה רבה!!!

אל תשכח לצלם! (אם מותר כמובן) :D

גם במציאות צריך הכשרה של מ"למטה למעלה"? (כלומר,קרקע,מגדל,בקרה אזורית,תל אביב.)

או שבמציאות גם יש אפשרות להתחיל ישירות הכשרה על תל אביב?

כמעט.

במציאות פקחי טיסה (אלה שבמגדל) מתחילים מקרקע ויכולים להגיע עד עמדת גישה (לא TMA). לוקח להם זמן להגיע לזה, ומשם לא יכולים להתקדם במגדל.

בקרי טיסה, תפקיד אחר לגמרי, יושבים במקום אחר לגמרי (יב"א), רקע אחר לגמרי (רוב הבקרים הם נפילי טייס, מעט מהם לא), דרישות אחרות (קצינים בהגדרה, קורס בקרים הוא ההשלמה החילית שלהם לאחר קורס הקצינים). הם אחראיים על כל עמדות המכ"מ: פלוטו, חגב, ת"א, דרום, TMA, בקרות צבאיות נוספות למיניהם וכד'. תפקיד אחר לגמרי.

נו יופי, איציק, אני רואה שסידרתם ששלומי יוסמך על דרום עם משגיח מחוץ לחטיבה...

פורסם
מזל טוב שלומי!

בהצלחה רבה!!!

אל תשכח לצלם! (אם מותר כמובן) :D

גם במציאות צריך הכשרה של מ"למטה למעלה"? (כלומר,קרקע,מגדל,בקרה אזורית,תל אביב.)

או שבמציאות גם יש אפשרות להתחיל ישירות הכשרה על תל אביב?

כמעט.

במציאות פקחי טיסה (אלה שבמגדל) מתחילים מקרקע ויכולים להגיע עד עמדת גישה (לא TMA). לוקח להם זמן להגיע לזה, ומשם לא יכולים להתקדם במגדל.

בקרי טיסה, תפקיד אחר לגמרי, יושבים במקום אחר לגמרי (יב"א), רקע אחר לגמרי (רוב הבקרים הם נפילי טייס, מעט מהם לא), דרישות אחרות (קצינים בהגדרה, קורס בקרים הוא ההשלמה החילית שלהם לאחר קורס הקצינים). הם אחראיים על כל עמדות המכ"מ: פלוטו, חגב, ת"א, דרום, TMA, בקרות צבאיות נוספות למיניהם וכד'. תפקיד אחר לגמרי.

נו יופי, איציק, אני רואה שסידרתם ששלומי יוסמך על דרום עם משגיח מחוץ לחטיבה...

האמת איתי, שבסיור במגדל בן-גוריון הוסבר לנו על תהליך ההסמכה והמצב הוא קצת אחר.

שם השאיפה היא להכשיר את כל הפקחים על כל העמדות, כאשר כולם מתחילים בCPI וקרקע בהתחלה ומתקדמים במעלה סולם האחריות וגודל המרחב. הפקחים במגדל מגיעים גם לעמדת TMA, שהיא בין העמדות האחרונות עליהם הם מוסמכים.

במשך תהליך ההכשרה פקחים לשעבר בצבא מתקשים יותר בצד המכ"ם, וההפך קורה עבור בקרים לשעבר.

מה שכן אני יודע שבצבא כל עניין הפקחים-בקרים מוגדר אחרת ומופרד לחלוטין בכל ההיבטים שהזכרת.

פורסם

תודה לכולם :mrgreen:

נפתח במשפט הכי "מלכת היופי":

תודה לחטיבה שהביאה אותי עד הלום...

(ולהורים, ולצבא ולחברים, ואמן ויהיה שלום עולמי...)

ללא ספק, ומכל הלב, לא הייתי מצליח להגיע לקורס הזה בכלל ללא החטיבה.

כבוד גדול הוא לי לפתוח סניף נוסף לחטיבה, ועוד באילת.

אני מבטיח לעדכן, לספר ולפתח את השדה בחטיבה...

שכחו מכל מה שסיפרו לכם, מגדל אילת הולך להיות הלהיט הבא 8)

ושוב, תודה לכולם על התמיכה,

הרבה זה בזכות החטיבה.

נתראה באילת

:mrgreen:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...