עבור לתוכן
Itay Zecharia

הגישה באילת

Recommended Posts

פורסם

לאחרונה התנועה באילת התחילה לזרום למי ששם לב...

לאחר שעופר עורר את המקום, רן בא ותפס פיקוד, והוא עושה עבודה מעולה.

בדרך ההאזנות שלי כצופה, כטייס ופקח, שמתי לב שיש רבים מאיתנו שטסים עם/בלי דפיות, ועדיין אינם יודעים לבצע את הגישות במלואם על פי הכללים וההגבלות.

אני בעצמי, אם כל הטיסות המרובות שלי לאילת, לא מבצע את הגישות בדיוק כמו שצריך, במו במציאות.

לכן אני מבקש מאותם פקחי/טייסים שכן מבינים בגישות השונות, אני מתכוון ל:

-גישת ראייה

-גישת VOR/DME למסלול 03

-גישת לוקולייזר 03

אם מישהו יוכל להסביר על הגישות השונות ועל אילת, אז אני בטוח שזה יתרום לכולנו.

יום נעים.

פורסם

קודם כל, טסים עם דפיות.

לכל מי שמסתובב כאן ועוקב אחרי הפורום אין שום הצדקה להגיע אונליין לנחיתה בלי דפיות השדה.

עכשיו ככה.

גישת לוקלייזר - לא קיימת.

גישת ראיה - הקפה רגילה בגובה 2000 או 1500, תלוי איזה מטוס אתה. שמאלית ל 03, ימנית ל 21.

זה הכל.

גישת VOR/DME - תעשה גישת ראיה בשלב הזה. כשתעשה גישת ראיה כמו שצריך - יש דפיות בשביל הגישה הזו.

פורסם

גישת VORDME לVOR LOT בגובה 6000 רגל משם פנייה ימינה בכיוון 220 הנמכה ל4300

במרחק 12 NM מהVOR פנייה ימנה 093 והנמכה ל2800 במרחק 11NM מהVOR פנייה שמאלה 017 מכאן אתה מתייצב מודיע בפיינל וברוך הבא לאילת! :lol:8)

פורסם
גישת VORDME לVOR LOT בגובה 6000 רגל משם פנייה ימינה בכיוון 220 הנמכה ל4300

במרחק 12 NM מהVOR פנייה ימנה 093 והנמכה ל2800 במרחק 11NM מהVOR פנייה שמאלה 017 מכאן אתה מתייצב מודיע בפיינל וברוך הבא לאילת! :lol:8)

תיקון קטן, הפנייה לפיינל תהיה אחרי שחוצים רדיאל 200 . במרחק

11 כבר מיוצבים.

פורסם
קודם כל, טסים עם דפיות.

גישת ראיה - אתה אמור להגיע ל-LOT בגובה 3000, לקרוא קשר עין עם המסלול, לקבל אישור להיכנס "עם הרוח" ולעשות הקפה בגובה 2000.

זה הכל.

אבל אם לא רואים עדיין את השדה אז מותר להנמיך עד 2400, נכון?

פורסם

חברה משהו מוזר!!!!!

כשאני מכניס בתדר לדוגמא 12 ILS פועל מצויין אבל עם אני מכניס 109.7 פעול לי XXXX זה האילת לוקולייזר פועל ממש לא טוב כאילו זה ניראה שהמטוס לא מזדהה עם הכיוון ואני חושב שזה בגלל האיזור ההררי זה נכון?

תקנו עם אני טועה תודה!

פורסם
חברה משהו מוזר!!!!!

כשאני מכניס בתדר לדוגמא 12 ILS פועל מצויין אבל עם אני מכניס 109.7 פעול לי חרא זה האילת לוקולייזר פועל ממש לא טוב כאילו זה ניראה שהמטוס לא מזדהה עם הכיוון ואני חושב שזה בגלל האיזור ההררי זה נכון?

תקנו עם אני טועה תודה!

ניראה לי שזה או מהאנטנות של סלקלום תקעו בתוך דודי השמש באילת או מזה שה CRS שלך לא מכוון נכון.

לגבי גישת ה VOR\DME אתן את רשות הדיבור לעופר שממנו אני למדתי את הגישה הזאת.

רן.

פורסם

37.jpg

שכחתי לכתוב על מה אתה אמור להסתכל, סליחה.

רואה את המכוון עם 017 ? זה ה Course או בחלק מהמטוסים מקוצר ל CRS.

אותו אתה מכוון לראדיאל שאתה רוצה ללכוד. במקרה של התמונה זה ראדיאל 017 של LOT ואצלך זה צריך להיות 026 (אם זכרוני אינו מטעה אותי) עבור ה LLZ של אילת שד"א לא קיים יותר וכשיש פיקוח (לפחות ע"י) לא ינתן לכם :twisted:

ותודה לאורן על התמונה :wink:

פורסם

אם אתה עושה גישת LLZ ל 03 אז אתה אמור להכניס ל NAV1 את תדר ה LLZ ול CRS את הכיוון המסלול שאתה רוצה ליירט.

ומאחר וה LLZ איננו אתה כבר לא צריך להכניס את ה 109.7 ל NAV1 אלה את ה 112.0 של ה LOT VOR :wink: :twisted:

פורסם

אה לא רציני, האנטנות קצת זזו, התדר של LOT VOR זז ל 112.7 אבל סידרנו את זה.

מעבר לזה שזה סיפק לעוד טיס תרוץ למה הוא ביצע קנגרוים עד סוף המסלול, לא נרשמו ארועים חריגים :wink:

פורסם

תודה לכולכם על התגובות, ממש מעניין לדעת ולחדש.

תודה ענקית ביותר, לעופר, פשוט בנאדם מדהים.

יש לו סלבנות, שהלוואי לכל אחד מאיתנו היה רבע מהסבלנות שיש לו.

הוא ישב איתי ביחד והסביר לי את כל הגישה, כמו מורה ותלמיד, ואף יותר טוב.

אני חושב שעכשיו, בלי להשוויץ, אני יכול לבצע את הגישה באילת יותר טוב מכל אחד אחר.

הוא הסביר לי את זה בצורה כל כך מובנת ויפה, שזה נכנס לראש מבלי להתאמץ כלל וכלל.

עופר, תודה רבה!

אם מישהו נתקל בבעיות דומות בגישות לשדות ומסלולים אחרים, אשמח לשבת איתו ולהסביר לו גם.

אני רוצה לציין שיש דפיות חדשות, ומה שיש באתר של AOP הן דפיות ישנות.

לכן יש להתעדכן בדפיות החדשות.

לילה טוב.

פורסם

תודה לכולכם על התגובות, ממש מעניין לדעת ולחדש.

תודה ענקית ביותר, לעופר, פשוט בנאדם מדהים.

יש לו סלבנות, שהלוואי לכל אחד מאיתנו היה רבע מהסבלנות שיש לו.

הוא ישב איתי ביחד והסביר לי את כל הגישה, כמו מורה ותלמיד, ואף יותר טוב.

אני חושב שעכשיו, בלי להשוויץ, אני יכול לבצע את הגישה באילת יותר טוב מכל אחד אחר.

הוא הסביר לי את זה בצורה כל כך מובנת ויפה, שזה נכנס לראש מבלי להתאמץ כלל וכלל.

עופר, תודה רבה!

אם מישהו נתקל בבעיות דומות בגישות לשדות ומסלולים אחרים, אשמח לשבת איתו ולהסביר לו גם.

אני רוצה לציין שיש דפיות חדשות, ומה שיש באתר של AOP הן דפיות ישנות.

לכן יש להתעדכן בדפיות החדשות.

(שנמצאות באתר החטיבה VATIL).

לילה טוב.

פורסם
איתי, זה דווקא להפך, באתר של AOPA ישראל יש את הדפיות המעודכנות עם גישת ה-VOR/DME, ובאתר החטיבה עדיין יש את הישנות... :roll:

תתפלא...

תנסה להוריד את שני הגרסאות ותבדוק.

עופר אמר לי את הנתונים המעודכנים, והם היו מופיעים באלה של VATIL.

פורסם

איתי לדעתי כמו שביקשת שאנשים יעזרו לך .. תעזור להם אתה עכשיו..

אם יש לך זמן תכתוב כאן איזה הסבר קטן עם קשורים לחומר ואיזה תמונה שאנשים חדשים יבינו את זה...

עופר אם אתה קורא את זה ... אשמח לשבת איתך גם כדי לכתוב על פי ההסברים שלך מדריך לגישת נחיתה באילת שיעלה לבית ספר לטיסה עבור כול הטיסים בחטיבה.

אני יפנה אליך בימים הקרובים ונבקע לנו אם תוכל איזה תאריך שבו יתאפשר לך לשבת איתי ....

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...