ramimz פורסם אוגוסט 5, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 5, 2009 בחום הזה לפעמים אין חשק לצאת לכיוון השדה, אז יושבים בבית ומסתכלים על המסך :wink: כמובן שיש את החסרון של חוסר יכולת לצלם, אבל זה שווה כל רגע. והנה כמה תמונות בשילוב Google Earth. אל-על בתחפושת מקבל Straight in ILS Approach Rwy 12 ממשיך........ BMI מסיע ל- 26 הטורקי ממריא על 26 מיד אחרי ה- BMI. שבוע טוב.
ifs2003 פורסם אוגוסט 5, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 5, 2009 ספר קצת על הצעצוע, איך עובד, והאם קולט גם מטוסי תעופה כללית ?
4x-dor פורסם אוגוסט 5, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 5, 2009 כל התעבורה שלך היא תעבורת NETWORK... אין לך קליטה טובה
Yarin_l10 פורסם אוגוסט 5, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 5, 2009 אם יש אפשרות לשאול, אפשר לדעת כמה זה עלה לך? האם קנית מחו"ל, אם כן כמה עלה המשלוח והאם עשו בעיות במכס. תודה.
Moshe Bensal פורסם אוגוסט 6, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 6, 2009 יפה מאד, צעצוע לא זול הייתי אומר. הנה לינק למידע מעמיק יותר, למי שמעוניין. http://www.airnavsystems.com/RadarBox/index.html
ramimz פורסם אוגוסט 8, 2009 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 8, 2009 צעצוע חדש בבית, וכבר למכירה? לפעמים יש הוצאות לא צפויות
ramimz פורסם אוגוסט 8, 2009 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 8, 2009 ספר קצת על הצעצוע, איך עובד, והאם קולט גם מטוסי תעופה כללית ? היי מקס. לא, לצערי הוא לא קולט מטוסי תעופה כללית.
FlightHut פורסם אוגוסט 8, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 8, 2009 זה לסימולטור? הכל אמיתי מי שגר רחוק מהשדה, זה לא יהיה שווה לו המכשיר קולט אותות שרוב המטוסים הגדולים (דו מנועי ומעלה) משדרים והקטנים בכלל לא.. רמי אני מקווה שאין קופצים אני ממש מעוניין, נראה איך אני מביא את הכסף..
mickey lip פורסם אוגוסט 8, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 8, 2009 זה לסימולטור? הכל אמיתי מי שגר רחוק מהשדה, זה לא יהיה שווה לו המכשיר קולט אותות שרוב המטוסים הגדולים (דו מנועי ומעלה) משדרים והקטנים בכלל לא.. רמי אני מקווה שאין קופצים אני ממש מעוניין, נראה איך אני מביא את הכסף.. עדיף במזוודה ושטרות לא מסומנים
אורח פורסם אוגוסט 8, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 8, 2009 מישהו יכול להסביר על האותות האלו? זה בהחלט מענין
Idan Traub פורסם אוגוסט 8, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 8, 2009 לדעתי זה פועל כמו האתרים האלו ברשת שמראים מיקומים של טיסות בין לאומיות . בכל מקרה הפעילות של המכשיר מאוד מוגבלת לדעתי לתחום אחד ... כמה אפשר לראות נקודות זזות על המסך , בסוף זה נהפך לעוד משהו שיש בחדר ובקושי בשימוש .
ramimz פורסם אוגוסט 9, 2009 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 9, 2009 לדעתי זה פועל כמו האתרים האלו ברשת שמראים מיקומים של טיסות בין לאומיות . בכל מקרה הפעילות של המכשיר מאוד מוגבלת לדעתי לתחום אחד ... כמה אפשר לראות נקודות זזות על המסך , בסוף זה נהפך לעוד משהו שיש בחדר ובקושי בשימוש . צודק עידן, אבל על אותו משקל אפשר לומר על הרבה דברים. למה לקנות סקנר ? כל הזמן שומעים את אותו הדבר, רק התאריך שונה. למה לטוס ברשת ? לא נמאס ? אותם אנשים, אותם מטוסים, אותם שדות, וכו' אני למדתי לומר "אותי זה לא מעניין" ודגש חזק על "אותי" אתה לא יודע מה זה נותן למישהו אחר, אפשר רק לנחש. קח אותי למשל. אני אוהב לצלם, נכון להיום אך ורק מטוסים, לא מוצא עניין בצילום נופים, אנשים או מבנים. אבל אני לא בא ושולל אותם, ואומר "כמה אפשר לצלם נופים ?" לכל אחד מאיתנו יש שריטה, כל אחד והשריטה שלו.
Itay Zecharia פורסם אוגוסט 9, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 9, 2009 לדעתי זה פועל כמו האתרים האלו ברשת שמראים מיקומים של טיסות בין לאומיות . בכל מקרה הפעילות של המכשיר מאוד מוגבלת לדעתי לתחום אחד ... כמה אפשר לראות נקודות זזות על המסך , בסוף זה נהפך לעוד משהו שיש בחדר ובקושי בשימוש . עד שלא תנסה, לא תדע... אני אישית לא הייתי מוותר על המציאה אם היה לי הסכום הנדרש.
Idan Traub פורסם אוגוסט 9, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 9, 2009 יצא לי לראות כמה מכשירים כאלו בארץ בפעולה . אישית אני לא התלהבתי כמו הסכום שדורשים על אחד כזה חדש . בכל מקרה מזל טוב לקונה המאושר .
4x-dor פורסם אוגוסט 9, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 9, 2009 מי שתעופה מעניינת אותו מקבל חוויה מיוחדת. האזנה לסקאנר בשילוב עם צפיה במטוסים זה באמת חוויה מיוחדת, במיוחד בזמני לחץ, חרום וכדומה. בתנאים טובים עם אנטנה חיצונית הממקומת גובהה אפשר להגיע לטווח קליטה של למעלה מ 200 מייל! שזה מכסה בקלות את כל אגן הים התיכון ו"מגרד" את תורכיה.
uvdude פורסם אוגוסט 12, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2009 מה אנחנו רואים פה? טורקי inbound על הILS, ארקיע outbound על רדיאל 290 ויווני ממריא בדרכו לSIX. ומה זה בדיוק המטוס שחורג לתוך ש.א. 24?
uvdude פורסם אוגוסט 12, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2009 האמת שהמטוס הזה גם יווני ככל הנראה. יעד LGAV.. את זה הבנתי. השאלה היא WTF הוא עושה שם. ואני אענה לעצמי: ייתכן שהוא קיבל וקטורים כדי לשמור הפרדה מהארקיע שבדיוק יוצא outbound.
Yarden Antebi פורסם אוגוסט 12, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2009 האמת שזה ELY541 4XEKA רואים שם 41 ורואים KA ו 738, ככה שזה רק זה יכול להיות. ואם 24 לא פעיל אני לא רואה בעיה לטוס מעליו, לא קורה מעט. ומה שעל ה ILS זה טראוול סרוויס מפראג..
Yarin_l10 פורסם אוגוסט 12, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2009 המטוס שנמצא בערך לקראת דינה נמצא מתחת לגובה 100 והוא במהירות גבוהה מ-250 קשרים, זה בסדר? לפי מה שאני זוכר, יש הגבלה למהירות של 250 קשרים עד לגובה 100..
Yarin_l10 פורסם אוגוסט 12, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2009 המטוס שנמצא בערך לקראת דינה נמצא מתחת לגובה 100 והוא במהירות גבוהה מ-250 קשרים,זה בסדר? לפי מה שאני זוכר, יש הגבלה למהירות של 250 קשרים עד לגובה 100.. קודם כל זה גובה 10. 100 זה FL100 שזה מאה אלף רגל. אני חושב שההגבלה תקפה רק מעל יבשה, ומעל הים אין הגבלה. צודק,גובה 10 =] אבל, FL100 זה גובה 10.. :wink:
falcon-11 פורסם אוגוסט 12, 2009 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2009 המגבלה אכן 250 קשר מתחת ל10000 רגל, או FL100(תלוי בגובה המעבר-מדינות שונות) בלי הבדל של מעלה מה(ים או יבשה). בארץ זה אותה מגבלה בדיוק, רק שיציאות דינה ופורלה מאשרות אוטומטית(לפי הדפית) מהירות גבוה יותר כאשר חולפים את קו החוף(שבע ומשהו מייל מBGN), שאר היציאות רגילות(250 עוד 10000).