עבור לתוכן
hagay

חישוב אוטוברקס.

Recommended Posts

פורסם
זה קצב תאוטה ב737:

1: 4 רגל לשניה

2: 5 רגל לשניה

3: 6 רגל לשניה

4: 7.5 רגל לשניה

MAX AUTO: 11ft for sec

תוסיף את זה שמשתמשים במעצורי אויר ורברס...

לפי דעתי זה יותר לפי תחושה של הטייסים...

זה לא בידיוק קצבי התאוטה אבל לצורך העניין נגיד שכן

זה לא להגיד שזה 5 רגל לשניה ועוד מה שהרוורס והספוילרים עושים

אם אתה בוחר 5 מטר לשניה אתה תעצור 5 רגל לשניה... פתחת ספוילרים? יהיה יותר קל לברקסים בצורה כזאת שמה שהברקסים עושים + מה שהספוילרים עושים זה 5 רגל לשניה

לא פתחת שום דבר? הברקסים יעשו את כל העבודה

אבל תמיד תמיד מה שתבחר- ככה המטוס יעצור

אם אתם רוצים לחשב (לא שאני יודע שככה עושים, אבל זה אפשרי)

זה לחשב את הGS במטר לשניה שיהיה יותר נוח

לחשב את המהירות עצירה של הדרגות השונות של האוטוברייק במטר\שנייה בריבוע גם כדי שיהיה נוח

ואז להציב בנוסחה

0 = GS -2ax

כשa זאת התאוצה של האוטוברייק

ואז X יתן לכם במטרים את המרחק על המסלול שעליו תעצרו

מצטער על כל המכניקה שמרחתי פה, חזרתי לפני שעתיים מירפא א' וכל מה שאני רואה מסביב זה חישובים ושאלות

פורסם

אין שום חישוב זה לפי התנאים בדרך כלל זה 2 אם יש גשם אז 3 ומקרה חירום זה 4

וכמובן שאם המטוס קל מאוד אז לפעמים אפשר 1

פורסם
אין שום חישוב זה לפי התנאים בדרך כלל זה 2 אם יש גשם אז 3 ומקרה חירום זה 4

וכמובן שאם המטוס קל מאוד אז לפעמים אפשר 1

לא נכון! יש טבלאות לזה, והחישוב מסתמך באופן עקרוני על מהירות הנחיתה ועל אורך המסלול הזמין. יש טבלאות לכל דבר, לא מהמרים על דברים כאלה. אגב, אוטוברייק מקסימלי יותר חלש מMANUAL BRAKE מקסימלי, לתשומת ליבכם.

הנה טבלה ל763 מתוך הדיספצ'ר שלי... קצת מבולבל בפורום, תעתיקו את זה לאקסל או לוורד כדי להבין טוב יותר.

Speed/length 4000 5000 6000 7000 8000 9000 10000 11000 12000 13000 14000

125 4 2 1 1 1 1 1 1 1 1 1

126 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1

127 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1

128 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1

129 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1

130 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1

131 Max 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1

132 Max 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1

133 Max 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1

134 Max 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1

135 Max 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1

136 Max 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1

137 Max 4 2 1 1 1 1 1 1 1 1

138 Max 4 2 2 1 1 1 1 1 1 1

139 Max 4 2 2 1 1 1 1 1 1 1

140 Max 4 2 2 1 1 1 1 1 1 1

141 LIM 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1

142 LIM 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1

143 LIM 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1

144 LIM 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1

145 LIM 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1

146 LIM 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1

147 LIM 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1

148 LIM 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1

149 LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 1

150 LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 1

151 LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 1

152 LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 1

153 LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 1

154 LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 1

155 LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 1

156 LIM Max 3 2 2 1 1 1 1 1 1

157 LIM Max 4 3 2 1 1 1 1 1 1

158 LIM Max 4 3 2 1 1 1 1 1 1

159 LIM Max 4 3 2 1 1 1 1 1 1

160 LIM Max 4 3 2 1 1 1 1 1 1

161 LIM LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1

162 LIM LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1

163 LIM LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1

164 LIM LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1

165 LIM LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...