hagay פורסם יוני 24, 2004 דיווח פורסם יוני 24, 2004 ראיתי בסרט שצולם מיתוך קוקפיט של 737 שהטייסים מחשבים היכן הם יצאו מהמסלול ולפי זה מכוונים את האוטוברקס, רציתי לדעת איך מחשבים את זה.
Nir Portal פורסם יוני 24, 2004 דיווח פורסם יוני 24, 2004 כן צודק גם אותי זה מאוד מעניין תמיד יוצא לי שאני מגזים עם האוטוברייקס ואזא ניעוצר כ100 מטר לאחר הנגיעה שלי...
yuval_el פורסם יוני 24, 2004 דיווח פורסם יוני 24, 2004 זה קצב תאוטה ב737: 1: 4 רגל לשניה 2: 5 רגל לשניה 3: 6 רגל לשניה 4: 7.5 רגל לשניה MAX AUTO: 11ft for sec תוסיף את זה שמשתמשים במעצורי אויר ורברס... לפי דעתי זה יותר לפי תחושה של הטייסים...
×�פיק פורסם יוני 24, 2004 דיווח פורסם יוני 24, 2004 חייבת להיות תוכנה\שיטה שאיתה מחשבים את כמות האוטו ברקס שצריך להשתמש, לפי משקל וחוזק מנוע ברברס. השאלה האם קיים כזה דבר לסימולטור.
×œ×™×ž×•× ×™ פורסם יוני 24, 2004 דיווח פורסם יוני 24, 2004 זה קצב תאוטה ב737:1: 4 רגל לשניה 2: 5 רגל לשניה 3: 6 רגל לשניה 4: 7.5 רגל לשניה MAX AUTO: 11ft for sec תוסיף את זה שמשתמשים במעצורי אויר ורברס... לפי דעתי זה יותר לפי תחושה של הטייסים... זה לא בידיוק קצבי התאוטה אבל לצורך העניין נגיד שכן זה לא להגיד שזה 5 רגל לשניה ועוד מה שהרוורס והספוילרים עושים אם אתה בוחר 5 מטר לשניה אתה תעצור 5 רגל לשניה... פתחת ספוילרים? יהיה יותר קל לברקסים בצורה כזאת שמה שהברקסים עושים + מה שהספוילרים עושים זה 5 רגל לשניה לא פתחת שום דבר? הברקסים יעשו את כל העבודה אבל תמיד תמיד מה שתבחר- ככה המטוס יעצור אם אתם רוצים לחשב (לא שאני יודע שככה עושים, אבל זה אפשרי) זה לחשב את הGS במטר לשניה שיהיה יותר נוח לחשב את המהירות עצירה של הדרגות השונות של האוטוברייק במטר\שנייה בריבוע גם כדי שיהיה נוח ואז להציב בנוסחה 0 = GS -2ax כשa זאת התאוצה של האוטוברייק ואז X יתן לכם במטרים את המרחק על המסלול שעליו תעצרו מצטער על כל המכניקה שמרחתי פה, חזרתי לפני שעתיים מירפא א' וכל מה שאני רואה מסביב זה חישובים ושאלות
Danm פורסם יוני 24, 2004 דיווח פורסם יוני 24, 2004 אין שום חישוב זה לפי התנאים בדרך כלל זה 2 אם יש גשם אז 3 ומקרה חירום זה 4 וכמובן שאם המטוס קל מאוד אז לפעמים אפשר 1
Ilan Jonas פורסם יוני 24, 2004 דיווח פורסם יוני 24, 2004 אין שום חישוב זה לפי התנאים בדרך כלל זה 2 אם יש גשם אז 3 ומקרה חירום זה 4וכמובן שאם המטוס קל מאוד אז לפעמים אפשר 1 לא נכון! יש טבלאות לזה, והחישוב מסתמך באופן עקרוני על מהירות הנחיתה ועל אורך המסלול הזמין. יש טבלאות לכל דבר, לא מהמרים על דברים כאלה. אגב, אוטוברייק מקסימלי יותר חלש מMANUAL BRAKE מקסימלי, לתשומת ליבכם. הנה טבלה ל763 מתוך הדיספצ'ר שלי... קצת מבולבל בפורום, תעתיקו את זה לאקסל או לוורד כדי להבין טוב יותר. Speed/length 4000 5000 6000 7000 8000 9000 10000 11000 12000 13000 14000 125 4 2 1 1 1 1 1 1 1 1 1 126 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1 127 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1 128 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1 129 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1 130 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1 131 Max 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1 132 Max 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1 133 Max 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1 134 Max 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1 135 Max 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1 136 Max 3 2 1 1 1 1 1 1 1 1 137 Max 4 2 1 1 1 1 1 1 1 1 138 Max 4 2 2 1 1 1 1 1 1 1 139 Max 4 2 2 1 1 1 1 1 1 1 140 Max 4 2 2 1 1 1 1 1 1 1 141 LIM 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 142 LIM 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 143 LIM 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 144 LIM 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 145 LIM 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 146 LIM 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 147 LIM 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 148 LIM 4 3 2 1 1 1 1 1 1 1 149 LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 1 150 LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 1 151 LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 1 152 LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 1 153 LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 1 154 LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 1 155 LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 1 156 LIM Max 3 2 2 1 1 1 1 1 1 157 LIM Max 4 3 2 1 1 1 1 1 1 158 LIM Max 4 3 2 1 1 1 1 1 1 159 LIM Max 4 3 2 1 1 1 1 1 1 160 LIM Max 4 3 2 1 1 1 1 1 1 161 LIM LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 162 LIM LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 163 LIM LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 164 LIM LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1 165 LIM LIM 4 3 2 2 1 1 1 1 1