עבור לתוכן
Avi Dudai

זה דורש הבהרה

Recommended Posts

פורסם

היי,

מבקש להבין פעם אחת ולתמיד (עד עכשיו התביישתי לשאול :oops: ) איך אתם יכולים לשבת בתא הטיס בטיסה למשל מ- קנדי ניו-יורק לבן גוריון רצוף כל הזמן? (או שאולי אתם לא יושבים רצוף)

ולמה אני שואל?! או אז אני אספר לכם. לפני מספר ימים טסתי מבן גוריון לבנגקוק טיסה ELY81 זמן הטיסה כ- 10 שעות ועזבתי את תא הטיס אחרי כ- שעתיים כי נרדמתי. מסתבר שמפקח ווטסים "עלה עלי" קרא לי ומשלא עניתי שלח לי דוא"ל ובו נזיפה. בין השאר הוא כתב כי לפי חוקי הארגון אסור לעזוב את תא הטיס ליותר מ-30 דקות! :x

אז אני מבקש להבין איך אפשר או איך אתם עושים זאת, קרי, טסים בטיסות טרנס אטלנטיות, רצוף? לא רצוף" ואם רצוף אז איך? (אין לי טיס משנה :wink: )

תודה,

אבי

פורסם

בגלל זה אני לא עושה כאלה טיסות ארוכות כמעט אף פעם.

אתה יכול להמר, והרי חלקים ארוכים של הטיסה לא יהיה לך פיקוח. אבל לא עדיף פשוט לעשות טיסה קצרה יותר?

טיסה לניו יורק זה עניין ליום חופש

פורסם

תשמע אני לא נוהג לעשות את הטיסות האלה כי הם לא יעילות וסתם משעממות הם מיועדות בעיקר לפי שרוצה סתם לצבור שעות בווטסים או בחברת תעופה ובנינו גם למי שחובב תעופה טיסנה במציאות לניו יורק זה הדבר הכי משעמם ומטריף את השכל בעולם.

איך הם עושים את זה פשוט מאוד סביר להניח שהם הולכים לישון בלילה וברגע שהם עוזבים את התא טייס הם מתנתקים מווטסים וברגע שהם חוזרים מתחברים שוב אם אני לא טועה חוקית אין בעיה עם זה. נראה לי שמעטים נשארים על הקוקפיט 12 שעות זה בזבוז עצבני של זמן בעיקר שמדובר בפלייט סימולטור.

פורסם

זה גם מעניין ומאתגר לחצות את האוקיינוס בנתיבי NAT, כל עניין הפריפלייט הופך לחוויה אם אתה עושה את בעצמך וכמו שצריך. זו גם חוויה חינוכית.

אבל פעם בשנה זה בהחלט מספיק....

אין הרבה טעם בטיסה כשאתה טס על טייס אוטומטי 10 שעות, הולך לראות טלוויזיה או לישון.

לכן אני מעדיף טיסות קצרות יותר.

ממילא עיקר הריגוש הוא בהמראה והנחיתה...

פורסם

יש גם אנשים שטסים בין יעדים מרוחקים וברוב זמן הטיסה (באישור הפקח של האיזור) הם נמצאים במהירות סימולטור X4 :!:

חשוב מאד, באיזורים שיש בהם פיקוח צריכים את אישור הפקח כדי לעבור למהירות X4 , במידה והוא מבקש לחזור למהירות רגילה יש לעשות זאת מיד. ובמעבר בין אזור פיקוח לאחר חובה להיות במהירות רגילה ...

פורסם

והכי פשוט - אתה יכול להתנתק מואטסים עד שאתה לא ליד המחשב, להמשיך את הטיסה בינתיים ולהתחבר כשתחזור - זו הדרך הטובה למי שלא רוצה לשבת רצוף.

פורסם

אני רואה שהעץ הזה ממש "צועק" את השם שלי.

בואו אני אגיד לכם למה אני טס הרבה לניו יורק ולמה אני אף פעם לא נתפס.

נתחיל מלמה אני בכלל אוהב לטוס לשם?

זה נכון שאולי הטיסה מאוד משעממת את רוב האנשים שאוהבים יותר טיסות קצרות, להגיד לכם את האמת גם אני מעדיף את הטיסות הללו, אבל מה לעשות, אני טס לפי לוח טיסה אמיתי של אל על ובגלל שאני אוהב מאוד לטוס עם 747-400 (מטוס מעולה של POSKY, פאנל מדהים של PSS) אני טס הרבה מאוד לניו יורק.

הייתי טס הרבה לניו יורק עוד לפני שבכלל ידעתי על קיומן של חברות וירטואליות ישראליות (באותה תקופה רק אל על הייתה קיימת) ככה שאני לא טס לשם על מנת לצבור שעות (את אותן כמות שעות אני עושה גם אם אני טס לאירופה הלוך חזור ביום).

הטיסות עצמן הן כיפיות למי שבאמת אוהב לטוס "כמו באמיתי", הפאנל המקצועי מקנה תחושה של טיסה אמיתית, העובדה שצריך לפני כל טיסה לתכנן באיזה נתיב נשתמש מעל האוקיינוס (הלינק כאן) ולהתאים לכך את התוכנית מוסיף המון לחוייה לפי דעתי.

לגבי איך לא להיתפס- כמובן לא לעזוב את הקוקפיט ליותר מידי זמן ולהישאר און ליין, אם חייבים ללכת אפשר להתנתק מווטסים, אין כל בעיה לעשות את זה וראשי ווטסים גם מעדיפים שזה יהיה ככה.

אחרי הרבה מאוד בדיקות שעשו לי כבר, ואף פעם לא תפסו אותי מחוץ לקוקפיט, פשוט החבר'ה שם הפסיקו לבדוק אותי.

פורסם

בשבילי זה כיף לטוס לשם עם הPOSKY 744 והPSS

כל הטיסה אני ליד המחשב יש לי טלוויזיה ליד המחשב ככה שאני תמיד ליד הקוקפיט אף פעם אני לא משאיר את המטוס ללא השגחה!!

עשו לי בדיקה לשבוע הראשון שלי בוואטסים ויותר מזה כלום...

אבל תמיד אני ליד הקוקפיט אני ילד (13) אין לי מה לעשות ובייחוד בחופש הגדול...

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...