עבור לתוכן
אורח

הפמ"ת עודכן לעדכון 24

Recommended Posts

פורסם

עדכון 24 יצא והוא תקף ל19.11.2009.

מה שונה:

דפיות מפורטות יותר (בעיקר הדפיות של בן גוריון והשדות הבינלאומיים).

פורסמו דפיות של עובדה (באתר בגרסה האנגלית)

פורסמו דפיות חדשות של מצדה ושל מנחת ראשל"צ.

כרגע אלו העדכונים, כנראה שבהמשך הם יעדכנו את כל הדפיות.

האתר של רשות התעופה האזרחית:

http://info.mot.gov.il/CAA_HE/

פורסם

עדכונים ממה שאני הבנתי:

ILS12 עדכנו MDA

ILS26 נוספו צ'ק פוינטים ב-BA 8DME ו-4DME

NAT3 גובה התחלתי (?)

TALMI2 נוספה נקודה בשם TOMAL, בערך 2 מייל צפונית ל-SIVAK

DEENA1C סגרו את הויכוח העתיק יומין לגבי מעבר ב-SIX:

At or above 534’, but not later than BGN 3 DME turn RIGHT,

290° track, to SIX Int,

בנוסף, יש להיות בגובה 3000 כבר בחציית רדיאל 180 של BGN VOR, על ה-290.

בנתיבי ATS ב-TMA:

כמו ב-TALMI2 נוספה הנק' TOMAL. לדעתי מחלקת הדרכה צריכה לשקול מתן DCT ל-J10 דרך נק' זו ולא SIVAK. יותר הגיוני שדרום יקבל מטוסים מיוצבים כבר על ה-J10.

שני דברים ששמתי לב בהרצליה:

הוסיפו שני אזורי אימון מיוחדים למסוקים ואז"מ באזור השרון, אזורים ב' ג' מירבי 500AGL.

באזורי אימון, בצומת כביש 553 עם 4 (קצת לפני אמצע הדרך בין בצרה לצומת השרון), הוסיפו נקודת דיווח חדשה בשם "דרור".

כל מי שעוזב את הרצליה לכיוון גני עם, אמור לעקוף את רעננה מצפון ולהגיע לגני עם על כביש 4.

זה אומנם לא חדש, אבל שמתי לב שלא מיישמים את זה ברשת.

:)

פורסם

יוני, TOMAL קיימת מעל חצי שנה.

TOMAL = Two miles ולכן הבערך שלך מאוד מדוייק :)

מטרת הנקודה מיסוד מעבר מסודר בין גישה לדרום.

תאחלס, בתאום עם דרום הרבה פעמים מקבלים ישיר SIVAK ולפעמים כמו שגם אצלנו, בתאום עם ת"א ודרום

מטוסים עולים מעל 9 ומהירות גבוהה ישירות SIVAK ואף מצדה.

לא קשור למחלקת הדרכה, קשור יותר לניהול התעבורה ותאום עמדות.

תודה לגבי שאר העדכונים.

פורסם

אהלן רן,

אני יודע ש-TOMAL קיימת כבר הרבה זמן, העניין הוא שזו הפעם הראשונה שאני רואה אותה על המפות הפורמליות, וגם הוסיפו את זה ב- CHANGES..

אגב עוד משהו קטן: MEA בין MZD ל-KINAR עודכן ל-5000 באישור פקח.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...