Doron_Angel פורסם נובמבר 9, 2009 דיווח פורסם נובמבר 9, 2009 חברים, התדריך כמעט מוכן, אולם יש מספר נושאים אשר ברצוני לסגור לפני שנמריא. בנוסף, עקב ה-Leg הארוך, אני מתכנן לבצע אותו עם מטוסים על קוליים - SuperSonic (מרביתם הם מטוסי קרב). לכן, הסיבה השניה לדחיה היא לאפשר לכם להתארגן עם מטוס מהיר ובעל טווח טיסה של כ-800NM אף יותר. שימו לב כי במטוסים אלו (לידיעתי) אין FMC, כך שהתדריך יכלול גם רדיאלים, כיווני נתיבים ואורכם. לשתפכם, ביצעתי הלילה את הנתיב עם F-15J בתצורה של 3 מיכלים חיצוניים רטוב לחלוטין, והגעתי ליעד כאשר נשארו לי 3000 גלונים. (היתה חוויה לנחות במ"א אמיתי עם ראות של 3000 מטר בשדה שמעולם לא ראיתי קודם לכן...) להזכירכם, היציאה מ-OJAQ. להתראות בתדריך והכינו את חליפות ה-G
4x-dor פורסם נובמבר 10, 2009 דיווח פורסם נובמבר 10, 2009 אחרי הטיסה של שבוע שעבר שטסתי ידני, אני חושב שאחזור ל 767 שלי :-) 800NM קטן עלי אחרי חציית האוקינוס.. ולא אמרת לאן טסים :-) היום "רק" יום שלישי. אם אתה צריך עזרה כלשהיא להיות מוכן ליום חמישי הקרוב אני פה.
mickey lip פורסם נובמבר 10, 2009 דיווח פורסם נובמבר 10, 2009 דורון, דאג בבקשה לתאם עם הירדנים. למרות שלא טסים תחת כינוי חיל האויר, עדיין, ישראלים שממריאים עם F15 מירדן........ תודה.
Izik Bakshi פורסם נובמבר 10, 2009 דיווח פורסם נובמבר 10, 2009 שימו לב שטיסה במטוס קרב נחשבת כטיסה צבאית ומכילה עמה הרבה הגבלות שיש ל VATSIM בנושא. בגדול כל עוד זו טיסה מנקודה A ל B אז זה חוקי ומותר - שימו לב שטיסה במבנה אסורה ומחייבת חברות בארגון וירטואלי צבאי. אני ממליץ שכחלק מההכנה לטיסה לרענן את חוקי VATSIM בנושא. טיסה נעימה
Doron_Angel פורסם נובמבר 10, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 10, 2009 הכוונה לעשות "שימוש אזרחי" במטוס הקרב ולנהוג ע"פ כל כללי טיסת IFR מסחרית על כל המשתמע, כולל הפרדה בין כלי הטיס. אין כוונה לבצע קרבות אויר, יעפי הפצצה ו/או טיסה במבנה. בברכה,
4x-dor פורסם נובמבר 10, 2009 דיווח פורסם נובמבר 10, 2009 אני עושה טיסות ניסוי לקונקורד.. אולי נקפיץ אותו לטיסה הזו
Doron_Angel פורסם נובמבר 10, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 10, 2009 דורון, דאג בבקשה לתאם עם הירדנים.למרות שלא טסים תחת כינוי חיל האויר, עדיין, ישראלים שממריאים עם F15 מירדן........ תודה. בתוכנית... בברכה,
Yakov Kraus פורסם נובמבר 11, 2009 דיווח פורסם נובמבר 11, 2009 מטוסי קרב לא טסים למרחקים ארוכים במהירות על קולית. רק בשלב התקיפה או לגיחות קצרות מטילים את המכלים הנתיקים ופותחים את המבער האחורי השלב של טיסה על קולית צורכת הרבה דלק הגיחה לכור בבגדד לקחה מספר שעות הרוב בטיסה תת קולית
Ofir Lavi פורסם נובמבר 11, 2009 דיווח פורסם נובמבר 11, 2009 חשבתם פעם להעלות תמונות מאחת הטיסות שלכם , כדי שיותר ויותר אנשים כמוני ייראו איך זה ויחשבו יותר רציני על להצטרף אליכם ולראות איך זה באמת?!
Doron_Angel פורסם נובמבר 11, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 11, 2009 חשבתם פעם להעלות תמונות מאחת הטיסות שלכם ,כדי שיותר ויותר אנשים כמוני ייראו איך זה ויחשבו יותר רציני על להצטרף אליכם ולראות איך זה באמת?! התמונות היותר מעניינות הן של התנועה האוירית באזורים בהם אנו טסים. רוב הטיסות (לעת עתה) נעשות השעות החשיכה (זמן אמיתי בו הן נערכות). בשבוע שעבר פורסמה תמונה, ואם זכרוני אינו מטעה, היו תמונה או שתיים שפורסמו, בעיקר להראות את החברים המשתתפים ולא הנופים. החוויה בטיסות אלו היא התקשורת בין המשתתפים וההתמודדות שלנו עם בקרות, הבנת המבטא ועומסי תנועה. מדי פעם אנו תמודדים עם נחיתות ILS מטורפות (בזוית גבוהה מהמקובל), שדות קצרים, נווטי ראיה, וגמיאת מרחקים ארוכים בזמן קצר... היד נטויה ויש עוד הרבה מקומות לראות ומקום להרבה חברים להצטרף. מקווה לראותך ואת חבריך כבר בטיסות הקרובות.
danb2000 פורסם נובמבר 12, 2009 דיווח פורסם נובמבר 12, 2009 חשבתם פעם להעלות תמונות מאחת הטיסות שלכם ,כדי שיותר ויותר אנשים כמוני ייראו איך זה ויחשבו יותר רציני על להצטרף אליכם ולראות איך זה באמת?! צודק..... זה נעשה בעבר באדיקות רבה (TFC 1.0) ואיפהשהו במהלך הדרך זה התמוסס. היה לנו אתר (שהתארח אם אינני טועה על השרת של דודי מישה) שכלל תדריכים ותחקירים מצולמים ובנוסף כל משתתף שצילם היה מעלה את התמונות שלו לאלבום אישי של כל טיסה. היו שם חומרים מאד יפים. האתר הזה לצערי כבר לא פעיל ואני מקווה שיש גיבוי של החומרים שהיו עליו כדי שנוכל להנות מהם ביום מן הימים (לפחות ברמת הנוסטלגיה :oops: ) רן...? דודי...? האם זה אפשרי... :?:
danb2000 פורסם נובמבר 12, 2009 דיווח פורסם נובמבר 12, 2009 השרת של ישראל רוט.החומר אמור עדין להיות שם. ישראל האם שומע.... עבור. ישראל ישראל האם שומע.... עבור.