Ido Wachtel פורסם נובמבר 12, 2009 דיווח פורסם נובמבר 12, 2009 שלום לכולם למי שעדיין לא התעדכן- יצא סינרי חדש להונג קונג - החברה המפתחת imaginesim סוף סוף סינרי נורמלי לשדה המדהים הזה בנתיים שוחררה הגירסה לFS2004. הנה כמה תמונות: נראה מצויין . לעוד פרטים ולהורדת הדמו http://www.imaginesim.com/vhhh01.htm
Ofir Lavi פורסם נובמבר 12, 2009 דיווח פורסם נובמבר 12, 2009 לא יוכולים לעשות אחד כזה לביג'ינג!?!?!?!?!?
Ido Wachtel פורסם נובמבר 12, 2009 מחבר דיווח פורסם נובמבר 12, 2009 מדהים זה KAI TAK? זה Chek Lap Kok קאי טאק לא פעיל מ98
Yoav Hahamo פורסם נובמבר 12, 2009 דיווח פורסם נובמבר 12, 2009 איזה יופי! נראת הרבה הרבה יותר מושקע מהסינרי הקיים באבסים! תודה על השיתוף!
Yoav Hahamo פורסם נובמבר 12, 2009 דיווח פורסם נובמבר 12, 2009 מי מוציא בימים אלה סנרי רק ל 2004? קיימים כמה טייסים שטסים עדיין ב2004 בגלל מגבלות מסויימות.. יכול להיות בגלל אי יכולת מעבר לX, שדות מסויימים ללא סינרים, מטוסים מסויימים וכו'. אך כמובן שהסינרי יצא גם לX, כך כתוב.
Ittai Arnon פורסם נובמבר 12, 2009 דיווח פורסם נובמבר 12, 2009 מי מוציא בימים אלה סנרי רק ל 2004? אחחח תתפלא כמה טסים עדיין ב 2004. רק בתערוכה באמסטרדם נוכחתי לדעת שהרוב המוחץ היה 2004.
Barak פורסם נובמבר 13, 2009 דיווח פורסם נובמבר 13, 2009 מי מוציא בימים אלה סנרי רק ל 2004? אחחח תתפלא כמה טסים עדיין ב 2004. רק בתערוכה באמסטרדם נוכחתי לדעת שהרוב המוחץ היה 2004. רק 2004 !!
moshe elbaz פורסם נובמבר 13, 2009 דיווח פורסם נובמבר 13, 2009 השדה הנ"ל הוא דוגמא ומופת לכיצד יש לנהל תנועה רבה יחסית במקסימום יעול. שני מסלולים שלא חוסמים אחד את השני ולא מגבילים אחד את השני טרמינל עצום ומשוכלל, מפריד בניהם טרמינל שאחיו מגיעים מינימום מסלולי הסעה. ונקודות המתנה מרובות ליד המסלולים. במציאות יצא לי לעבור שם המון מעולם לא קרה שהיינו יותר ממספר 3 להמראה. ההקפדה בהונגקונג על הפרדות בגובה וגאוגרפית היא מדהימה ע"פ שמזג האויר שם הוא קשה עד קשה מאוד במספר חודשים בשנה מתבטא בסופות ורוחות צד. המכשור שם הוא מצוין ובכלל ההרגשה של בטיחות מעל הכל.
Amir Paz פורסם נובמבר 13, 2009 דיווח פורסם נובמבר 13, 2009 השדה הנ"ל הוא דוגמא ומופת לכיצד יש לנהל תנועה רבה יחסית במקסימום יעול.שני מסלולים שלא חוסמים אחד את השני ולא מגבילים אחד את השני טרמינל עצום ומשוכלל, מפריד בניהם טרמינל שאחיו מגיעים מינימום מסלולי הסעה. ונקודות המתנה מרובות ליד המסלולים. במציאות יצא לי לעבור שם המון מעולם לא קרה שהיינו יותר ממספר 3 להמראה. ההקפדה בהונגקונג על הפרדות בגובה וגאוגרפית היא מדהימה ע"פ שמזג האויר שם הוא קשה עד קשה מאוד במספר חודשים בשנה מתבטא בסופות ורוחות צד. המכשור שם הוא מצוין ובכלל ההרגשה של בטיחות מעל הכל. אמיר פז חדשות ערוץ 2 אם אפשר שאלה נוספת איך אתה רואה את ההתפתחות העתידית של נמל התעופה ב"ג, דגש על היבטט אקולוגי ? :drinking:
moshe elbaz פורסם נובמבר 14, 2009 דיווח פורסם נובמבר 14, 2009 איך אתה רואה את התפתחות הפנים דגש על ההיבט האסטטי :fist:
Amir Paz פורסם נובמבר 14, 2009 דיווח פורסם נובמבר 14, 2009 איך אתה רואה את התפתחות הפנים דגש על ההיבט האסטטי :fist: חחחח הרגת אותי
Elad Zeierman פורסם נובמבר 16, 2009 דיווח פורסם נובמבר 16, 2009 למי שמעוניין- נתוני שימוש בסימולטור לפי גרסאות של טייסי דלתא וירטואל, להזכירכם מדובר על סימולטור יצא לפני 3 שנים. http://www.deltava.org/simversionstats.do