Idan Traub פורסם דצמבר 15, 2009 דיווח פורסם דצמבר 15, 2009 גם אני ראיתי שכתוב שינחת עוד 4 ומשוה שעות האם זה נכון ? כן גם בטיסה הראשונה של הA380 הם טסו לים וביצעו ניסויים . כל המטרה של הטיסה זה הניסויים שמבצעים לרוב מעל הים וכוללים שלל בדיקות .
Noy Farhi פורסם דצמבר 15, 2009 דיווח פורסם דצמבר 15, 2009 התחילו לשדר שוב http://www.kirotv.com/video/21972903/index.html
אורח פורסם דצמבר 15, 2009 דיווח פורסם דצמבר 15, 2009 מה הם נוחתים מוקדם יותר ? זה אומר שיעשו עוד טיסת ניסוי כזאת ?
Noy Farhi פורסם דצמבר 15, 2009 דיווח פורסם דצמבר 15, 2009 מה הם נוחתים מוקדם יותר ? זה אומר שיעשו עוד טיסת ניסוי כזאת ? מה נוחתים מוקדם יותר? הטיסה הייתה צריכה להיות יותר קצרה היה עיכוב.
אורח פורסם דצמבר 15, 2009 דיווח פורסם דצמבר 15, 2009 לא, הם נוחתים יותר מוקדם בגלל מזג אוויר , היא היתה אמורה להיות חמש שעות והיא היתה רק שלוש או משה וכזה
Idan Traub פורסם דצמבר 15, 2009 דיווח פורסם דצמבר 15, 2009 ברור שיש עוד טיסות ניסוי זה לא זבנג וגמרנו .
אורח פורסם דצמבר 15, 2009 דיווח פורסם דצמבר 15, 2009 לא ראיתי , מישהו יכול להביא לינק מיו טיוב או משהו בבקשה?
Asaf Brietbard פורסם דצמבר 16, 2009 דיווח פורסם דצמבר 16, 2009 זה רק אני או שיש לו דיהדרל בזווית חדה יחסית לשאר האיירלינרים?
אורח פורסם דצמבר 16, 2009 דיווח פורסם דצמבר 16, 2009 זה רק אני או שיש לו דיהדרל בזווית חדה יחסית לשאר האיירלינרים? לא רק אתה
yoni revivo פורסם דצמבר 16, 2009 דיווח פורסם דצמבר 16, 2009 הדיהדרל ב-787 לא שונה מאירלינרים אחרים. מה ששונה הוא ה-flexibility של הכנפיים. אבל ככה זה כשהמטוס שלך עשוי מפלסטיק. תראו איך זה נראה במקסימום עומס על הכנף: http://blog.flightstory.net/wp-content/ ... -tests.jpg http://blog.flightstory.net/wp-content/ ... -tests.jpg
Izik Bakshi פורסם דצמבר 16, 2009 דיווח פורסם דצמבר 16, 2009 הדיהדרל ב-787 לא שונה מאירלינרים אחרים.מה ששונה הוא ה-flexibility של הכנפיים. אבל ככה זה כשהמטוס שלך עשוי מפלסטיק. תראו איך זה נראה במקסימום עומס על הכנף: http://blog.flightstory.net/wp-content/ ... -tests.jpg http://blog.flightstory.net/wp-content/ ... -tests.jpg וזה מה שנקרא בדיקת עומס לכפיפה, בחלק העליון של הכנף נוצרים מאמצים לחיצה ובחלק התחתון מאמצי מתיחה, כאשר ביניהם יש את הציר הניטרלי (אזור שלא מרגיש מאמצי לחיצה או מתיחה), לאורך חתך של הכנף גם יש מאמצי גזירה שהם משתנים לאורך החתך והם מקבלים ערך מקסימום בדיוק בציר הניטרלי. 30 שניות על כפיפה משולבת של קורות - מקווה שילך לי טוב בבוחן על זה ביום שישי תודה על התמונות יוני
Roy פורסם דצמבר 16, 2009 דיווח פורסם דצמבר 16, 2009 הדיהדרל ב-787 לא שונה מאירלינרים אחרים.מה ששונה הוא ה-flexibility של הכנפיים. אבל ככה זה כשהמטוס שלך עשוי מפלסטיק. תראו איך זה נראה במקסימום עומס על הכנף: http://blog.flightstory.net/wp-content/ ... -tests.jpg http://blog.flightstory.net/wp-content/ ... -tests.jpg וזה מה שנקרא בדיקת עומס לכפיפה, בחלק העליון של הכנף נוצרים מאמצים לחיצה ובחלק התחתון מאמצי מתיחה, כאשר ביניהם יש את הציר הניטרלי (אזור שלא מרגיש מאמצי לחיצה או מתיחה), לאורך חתך של הכנף גם יש מאמצי גזירה שהם משתנים לאורך החתך והם מקבלים ערך מקסימום בדיוק בציר הניטרלי. 30 שניות על כפיפה משולבת של קורות - מקווה שילך לי טוב בבוחן על זה ביום שישי תודה על התמונות יוני חחח גדול איציק! אני רק מקווה שזוהר לא יתן לנו לחשב את זה בבוחן : :agrue:
Baruch Spiegel פורסם דצמבר 16, 2009 דיווח פורסם דצמבר 16, 2009 הדיהדרל ב-787 לא שונה מאירלינרים אחרים.מה ששונה הוא ה-flexibility של הכנפיים. אבל ככה זה כשהמטוס שלך עשוי מפלסטיק. תראו איך זה נראה במקסימום עומס על הכנף: http://blog.flightstory.net/wp-content/ ... -tests.jpg http://blog.flightstory.net/wp-content/ ... -tests.jpg וזה מה שנקרא בדיקת עומס לכפיפה, בחלק העליון של הכנף נוצרים מאמצים לחיצה ובחלק התחתון מאמצי מתיחה, כאשר ביניהם יש את הציר הניטרלי (אזור שלא מרגיש מאמצי לחיצה או מתיחה), לאורך חתך של הכנף גם יש מאמצי גזירה שהם משתנים לאורך החתך והם מקבלים ערך מקסימום בדיוק בציר הניטרלי. 30 שניות על כפיפה משולבת של קורות - מקווה שילך לי טוב בבוחן על זה ביום שישי תודה על התמונות יוני ככה זה כשלומדים מכונות. אחרי קורס או שניים בחוזק חומרים, כל איזה קורה או שטרונגול שיוצא מאיזה קיר ומחזיק משהו, מיד רואים מול העיניים מאמצים, כוחות, מהלכי מומנטים, מומנט אינרציה וכד'. קל וחומר כשמדובר בכנף של מטוס... צר לי לאכזב אותך איציק... זה לא עובר עם הזמן... בהצלחה בהמשך הלימודים. שאלה נחמדה: מתי הכנפיים יהיו יותר כפופות? כשיש יותר דלק או יותר נוסעים? מה עושה למטוס יותר טוב?
Izik Bakshi פורסם דצמבר 16, 2009 דיווח פורסם דצמבר 16, 2009 אני יפריד את השאלה לשני מצבים, בתחילת טיסה כאשר הכנפיים מלאות בדלק וכמובן יש נוסעים אז הכנפיים יהיו לדעתי פחות כפופות כי הגורם לכפיפה הוא כוח עילוי ומשקל הכנף (אני מניח שאנו מדברים על זמן טיסה),משקל הכנף בתחילת הטיסה הוא גדול ולכן שקול הכוחות על הכנף יהיה קטן יותר מאשר בסוף הטיסה שם הכנפיים ריקות מדלק והמשקל שלהן הוא יותר קטן ואנו מניחים שפועל אותו כוח עילוי שיגרום לכפיפה יותר גדולה כי שקול הכוחות יותר גדול. מבחינת מה עושה למטוס יותר טוב, אז האם מדובר מבחינה אוירודינמית או מבחינת מאמצים? כאשר הכנף מלאה אז מאמצי המתיחה והלחיצה יותר קטנים (בזמן טיסה כמובן), מאשר מצב בוא הכנף ריקה, כל זה עבור אותו כוח עילוי. מבחינה אוירודינמית, אני חושב שעדיף מצב איפה שהוא באמצע, זאת אומרת בלי יותר מדי כפיפה, אבל זו באמת תשובה באויר ודי לא מבוססת, בסוף הסמסטר הבא אני יתן תשובה יותר מלאה אחרי קורס "זרימה 1"