עבור לתוכן
אלעד ברנע

טיסת בכורה בואינג 787 שידור ישיר

Recommended Posts

פורסם
גם אני ראיתי שכתוב שינחת עוד 4 ומשוה שעות האם זה נכון ?

כן גם בטיסה הראשונה של הA380 הם טסו לים וביצעו ניסויים . כל המטרה של הטיסה זה הניסויים שמבצעים לרוב מעל הים וכוללים שלל בדיקות .

פורסם

מה הם נוחתים מוקדם יותר ? זה אומר שיעשו עוד טיסת ניסוי כזאת ?

פורסם
מה הם נוחתים מוקדם יותר ? זה אומר שיעשו עוד טיסת ניסוי כזאת ?

מה נוחתים מוקדם יותר? הטיסה הייתה צריכה להיות יותר קצרה

היה עיכוב.

פורסם

לא, הם נוחתים יותר מוקדם בגלל מזג אוויר , היא היתה אמורה להיות חמש שעות והיא היתה רק שלוש או משה וכזה

פורסם

לא ראיתי , מישהו יכול להביא לינק מיו טיוב או משהו בבקשה?

פורסם
זה רק אני או שיש לו דיהדרל בזווית חדה יחסית לשאר האיירלינרים?

לא רק אתה :)

פורסם

הדיהדרל ב-787 לא שונה מאירלינרים אחרים.

מה ששונה הוא ה-flexibility של הכנפיים.

אבל ככה זה כשהמטוס שלך עשוי מפלסטיק. :lol:

תראו איך זה נראה במקסימום עומס על הכנף:

http://blog.flightstory.net/wp-content/ ... -tests.jpg

http://blog.flightstory.net/wp-content/ ... -tests.jpg

פורסם
הדיהדרל ב-787 לא שונה מאירלינרים אחרים.

מה ששונה הוא ה-flexibility של הכנפיים.

אבל ככה זה כשהמטוס שלך עשוי מפלסטיק. :lol:

תראו איך זה נראה במקסימום עומס על הכנף:

http://blog.flightstory.net/wp-content/ ... -tests.jpg

http://blog.flightstory.net/wp-content/ ... -tests.jpg

וזה מה שנקרא בדיקת עומס לכפיפה, בחלק העליון של הכנף נוצרים מאמצים לחיצה ובחלק התחתון מאמצי מתיחה, כאשר ביניהם יש את הציר הניטרלי (אזור שלא מרגיש מאמצי לחיצה או מתיחה), לאורך חתך של הכנף גם יש מאמצי גזירה שהם משתנים לאורך החתך והם מקבלים ערך מקסימום בדיוק בציר הניטרלי.

30 שניות על כפיפה משולבת של קורות - מקווה שילך לי טוב בבוחן על זה ביום שישי 8)

תודה על התמונות יוני 8)

פורסם
הדיהדרל ב-787 לא שונה מאירלינרים אחרים.

מה ששונה הוא ה-flexibility של הכנפיים.

אבל ככה זה כשהמטוס שלך עשוי מפלסטיק. :lol:

תראו איך זה נראה במקסימום עומס על הכנף:

http://blog.flightstory.net/wp-content/ ... -tests.jpg

http://blog.flightstory.net/wp-content/ ... -tests.jpg

וזה מה שנקרא בדיקת עומס לכפיפה, בחלק העליון של הכנף נוצרים מאמצים לחיצה ובחלק התחתון מאמצי מתיחה, כאשר ביניהם יש את הציר הניטרלי (אזור שלא מרגיש מאמצי לחיצה או מתיחה), לאורך חתך של הכנף גם יש מאמצי גזירה שהם משתנים לאורך החתך והם מקבלים ערך מקסימום בדיוק בציר הניטרלי.

30 שניות על כפיפה משולבת של קורות - מקווה שילך לי טוב בבוחן על זה ביום שישי 8)

תודה על התמונות יוני 8)

חחח גדול איציק! אני רק מקווה שזוהר לא יתן לנו לחשב את זה בבוחן : :agrue:

פורסם
הדיהדרל ב-787 לא שונה מאירלינרים אחרים.

מה ששונה הוא ה-flexibility של הכנפיים.

אבל ככה זה כשהמטוס שלך עשוי מפלסטיק. :lol:

תראו איך זה נראה במקסימום עומס על הכנף:

http://blog.flightstory.net/wp-content/ ... -tests.jpg

http://blog.flightstory.net/wp-content/ ... -tests.jpg

וזה מה שנקרא בדיקת עומס לכפיפה, בחלק העליון של הכנף נוצרים מאמצים לחיצה ובחלק התחתון מאמצי מתיחה, כאשר ביניהם יש את הציר הניטרלי (אזור שלא מרגיש מאמצי לחיצה או מתיחה), לאורך חתך של הכנף גם יש מאמצי גזירה שהם משתנים לאורך החתך והם מקבלים ערך מקסימום בדיוק בציר הניטרלי.

30 שניות על כפיפה משולבת של קורות - מקווה שילך לי טוב בבוחן על זה ביום שישי 8)

תודה על התמונות יוני 8)

ככה זה כשלומדים מכונות. אחרי קורס או שניים בחוזק חומרים, כל איזה קורה או שטרונגול שיוצא מאיזה קיר ומחזיק משהו, מיד רואים מול העיניים מאמצים, כוחות, מהלכי מומנטים, מומנט אינרציה וכד'. קל וחומר כשמדובר בכנף של מטוס...

צר לי לאכזב אותך איציק... זה לא עובר עם הזמן...

בהצלחה בהמשך הלימודים.

שאלה נחמדה:

מתי הכנפיים יהיו יותר כפופות? כשיש יותר דלק או יותר נוסעים? מה עושה למטוס יותר טוב?

פורסם

אני יפריד את השאלה לשני מצבים, בתחילת טיסה כאשר הכנפיים מלאות בדלק וכמובן יש נוסעים אז הכנפיים יהיו לדעתי פחות כפופות כי הגורם לכפיפה הוא כוח עילוי ומשקל הכנף (אני מניח שאנו מדברים על זמן טיסה),משקל הכנף בתחילת הטיסה הוא גדול ולכן שקול הכוחות על הכנף יהיה קטן יותר מאשר בסוף הטיסה שם הכנפיים ריקות מדלק והמשקל שלהן הוא יותר קטן ואנו מניחים שפועל אותו כוח עילוי שיגרום לכפיפה יותר גדולה כי שקול הכוחות יותר גדול.

מבחינת מה עושה למטוס יותר טוב, אז האם מדובר מבחינה אוירודינמית או מבחינת מאמצים? כאשר הכנף מלאה אז מאמצי המתיחה והלחיצה יותר קטנים (בזמן טיסה כמובן), מאשר מצב בוא הכנף ריקה, כל זה עבור אותו כוח עילוי.

מבחינה אוירודינמית, אני חושב שעדיף מצב איפה שהוא באמצע, זאת אומרת בלי יותר מדי כפיפה, אבל זו באמת תשובה באויר ודי לא מבוססת, בסוף הסמסטר הבא אני יתן תשובה יותר מלאה אחרי קורס "זרימה 1" :)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...