עבור לתוכן
Amir Paz

חדשות תעופה אמיתית

Recommended Posts

פורסם
זה גורם ישיר לכך שבנתב"ג יהיה עומס חריג מהרגיל בשעות הצפויות לכך, יותר מטוסי מנהלים ומטוסים קלים, אולי גם צבאיים.

אולי בעתיד יכללו עוד שיפוצים בנתב"ג רק בגלל התוספת שנוצרה עקב סגירת שדה דב,

והכי עיקרי, עקב העומס שיווצר בנתב"ג, יהיה להם (לשרים הממונים) מניע נוסף להקמת נמל תעופה בינלאומי בין אם פה במגידו או בנגב.

הצבאי לא יחזור כבר לנתב"ג .

מה שכן זו בשורה רעה לעיט ולשאר החברות הפניומיות בארץ .

פורסם
זה גורם ישיר לכך שבנתב"ג יהיה עומס חריג מהרגיל בשעות הצפויות לכך, יותר מטוסי מנהלים ומטוסים קלים, אולי גם צבאיים.

אולי בעתיד יכללו עוד שיפוצים בנתב"ג רק בגלל התוספת שנוצרה עקב סגירת שדה דב,

והכי עיקרי, עקב העומס שיווצר בנתב"ג, יהיה להם (לשרים הממונים) מניע נוסף להקמת נמל תעופה בינלאומי בין אם פה במגידו או בנגב.

הצבאי לא יחזור כבר לנתב"ג .

מה שכן זו בשורה רעה לעיט ולשאר החברות הפניומיות בארץ .

המהלך של סגירת שדה דב הינו מהלך שגוי היות וכפי שאנחנו מכירים את מדינתנו,שדה דב יסגר אבל לא תמצא לו תחלופה,למרות שאומרים שיבנה שדה חלופי (לשדה באילת בונים שדה חלופי כבר יותר מ30 שנה....),בכך יווצר עוד עומס על נתב"ג שגם ככה לפי התחזיות יגיע תוך 5 שנים לתפוסתו המקסימלית.

במקום לפתח את התעופה אזרחית ולדאוג לשיפור הביטחון בשמיים,רק מצמצמים את שדות התעופה (יש עניין לסגור את הרצליה וחיפה) ויוצרים שמיים יותר צפופים מעל השדות שישארו.

אני מניח שיוזמי סגירת שדה דב אינם מודעים להשלכות לכך היות ואינם בקיאים בתעופה האזרחית אלא בנדל"ן....

פורסם
זה גורם ישיר לכך שבנתב"ג יהיה עומס חריג מהרגיל בשעות הצפויות לכך, יותר מטוסי מנהלים ומטוסים קלים, אולי גם צבאיים.

אולי בעתיד יכללו עוד שיפוצים בנתב"ג רק בגלל התוספת שנוצרה עקב סגירת שדה דב,

והכי עיקרי, עקב העומס שיווצר בנתב"ג, יהיה להם (לשרים הממונים) מניע נוסף להקמת נמל תעופה בינלאומי בין אם פה במגידו או בנגב.

הצבאי לא יחזור כבר לנתב"ג .

מה שכן זו בשורה רעה לעיט ולשאר החברות הפניומיות בארץ .

המהלך של סגירת שדה דב הינו מהלך שגוי היות וכפי שאנחנו מכירים את מדינתנו,שדה דב יסגר אבל לא תמצא לו תחלופה,למרות שאומרים שיבנה שדה חלופי (לשדה באילת בונים שדה חלופי כבר יותר מ30 שנה....),בכך יווצר עוד עומס על נתב"ג שגם ככה לפי התחזיות יגיע תוך 5 שנים לתפוסתו המקסימלית.

במקום לפתח את התעופה אזרחית ולדאוג לשיפור הביטחון בשמיים,רק מצמצמים את שדות התעופה (יש עניין לסגור את הרצליה וחיפה) ויוצרים שמיים יותר צפופים מעל השדות שישארו.

אני מניח שיוזמי סגירת שדה דב אינם מודעים להשלכות לכך היות ואינם בקיאים בתעופה האזרחית אלא בנדל"ן....

בנושא הזה אני בהחלט מסכים עם כל מילה שלך .

נכון ששדה דב מוריד עומס על נתב"ג אך הוא לא משפר בהרבה את המצב במרחב שכן גם המיקום שלו בעייתי ביחד עם הרצליה .

את בתי הספר לטיסה אפשר להעביר למגידו ולא חסר שטח פנוי בתוך השטח שמוגדר כשייך לרשות שדות התעופה.

בעייה להעביר את שדה דב מהסיבה הפשוטה שאין ממש גם לאן .

פלמחים בחיים לא יפתח לתעופה אזרחית .

כך גם שאר הבסיסים מדרום לנתב"ג . הצפיפות מעל אזור תל-אביב גדולה מאוד ומישהו צריך להתחיל לתכנן גם את איך יראו השמיים תוך מחשבה על עשרים השנים הבאות ולא על אילוצים של הזמן הנוכחי וללהנהיג מדיניות ברורוה וארוכת טווח .

בלי תכנון קדימה נשקע בבוץ מהר מאוד .

פורסם
זה גורם ישיר לכך שבנתב"ג יהיה עומס חריג מהרגיל בשעות הצפויות לכך, יותר מטוסי מנהלים ומטוסים קלים, אולי גם צבאיים.

אולי בעתיד יכללו עוד שיפוצים בנתב"ג רק בגלל התוספת שנוצרה עקב סגירת שדה דב,

והכי עיקרי, עקב העומס שיווצר בנתב"ג, יהיה להם (לשרים הממונים) מניע נוסף להקמת נמל תעופה בינלאומי בין אם פה במגידו או בנגב.

הצבאי לא יחזור כבר לנתב"ג .

מה שכן זו בשורה רעה לעיט ולשאר החברות הפניומיות בארץ .

המהלך של סגירת שדה דב הינו מהלך שגוי היות וכפי שאנחנו מכירים את מדינתנו,שדה דב יסגר אבל לא תמצא לו תחלופה,למרות שאומרים שיבנה שדה חלופי (לשדה באילת בונים שדה חלופי כבר יותר מ30 שנה....),בכך יווצר עוד עומס על נתב"ג שגם ככה לפי התחזיות יגיע תוך 5 שנים לתפוסתו המקסימלית.

במקום לפתח את התעופה אזרחית ולדאוג לשיפור הביטחון בשמיים,רק מצמצמים את שדות התעופה (יש עניין לסגור את הרצליה וחיפה) ויוצרים שמיים יותר צפופים מעל השדות שישארו.

אני מניח שיוזמי סגירת שדה דב אינם מודעים להשלכות לכך היות ואינם בקיאים בתעופה האזרחית אלא בנדל"ן....

דיברת על אילת ... אני עדין לא מבין למה צריך לבנות שדה חלופי אם עובדה קיים.

פורסם

[

תאמת אתה צודק .

אפשר פשוט לחבר את עובדה לעיר ברכבת ונגמר הסיפור .

משקיעים רבע ממה שהשקיעו בנתב"ג שלוש ויש לנו טרמניל לתפארת מדינת ישראל עם רכבת צמודה ועוד יעד מרכזי לתיירות בארץ שגם ככה רוב הפעמים מגיע לאילת .

פורסם
האמבראייר-195 של ארקיע יחל לפעול גם משדה דב

ממש מפחיד!

http://www.globes.co.il/news/article.as ... 7966&fid=2

למה מפחיד ?

צעד הגיוני ורצוי .

מבחינת המימדים של המסלול בשדה דב יחסית למטוס...

מן הסתם שקודם עשו בדיקה אתה יודע, לא מחליטים את זה סתם ככה.

פורסם
ארה"ב :

מטוס ססנה כמעט התנגש בבואינג 777 של יוניטד.

לצערי אין לי סרטון כי ראיתי תדיווח באתר של יאהו בעמוד הראשי אבל כעקרון זה אמור להיות עדיין שם:

http://www.yahoo.com

יפה שהאמריקאים דואגים לפרסם את ההקלטות מהקשר.

רק פה בארץ שקורה משהו, הכל מתחת לשולחן שדברים לא יצאו החוצה.

אורח
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • יצירת חדש...