עבור לתוכן
Amir Paz

חדשות תעופה אמיתית

Recommended Posts

פורסם

נפרדים מ4X-ABH הלבקן...

ישראייר סיימה את תקופת החכירה של 4X-ABH

http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?Element...

בנתיים נח לו בנתב"ג.....מניח שבקרוב יחזור לבעליו....

סוף סוף אפשר לאמר כי ישראייר סיימה את קליטת האיירבאסים החדשים שלה....אחרי 3 שנים מייגעות......

עכשיו נשאר רק למצוא תחלופה לATRים....הבנתי שבכוונת החברה למצוא תחליף עד לאוקטובר...שכבר עבר....למישהו יש חדשות בנושא?

פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3983082,00.html

יהי זכרם ברוך...עוד שני כוכבים נפלו מהשמיים, מי ייתן ולא ירבו נפילות שכאלה, ושמשפחות ההרוגים לא ידעו עוד צער.

אמן....יהי זכרם ברוך

פורסם

ה 787 קורקע לאחר נחיתת אונס

המטוס ועליו 40 טכנאים ביצע נחיתת אונס בטקסס לאחר שעשן החל להיתמר בתא הטייס והנוסעים (מתוך ידיעות אחרונות 11.11.2010)

פורסם

מטוס נוסעים של חברת "בריטיש איירווייס" שיצא מלונדון לתל אביב נאלץ לנחות בבריסל, לאחר שאחת מנורות החיווי בתא הטייס נדלקה. מהחברה נמסר כי בשום שלב לא נשקפה סכנה לנוסעים, לצוות או למטוס.

http://glz.co.il/newsArticle.aspx?newsid=72328

מישהו שמע עוד פרטים על הנושא? איזו מנורה נדלקה?

אולי זו המנורה שנדלקת כשהדיילת מתקשרת לקוקפיט?

פורסם
ניפוח או עוד ביסוס לעובדה שרמת התעופה בישראל נמוכה?

פקח מנע התנגשות מטוס "אייר ברלין" במטוס אלעל בעת שהמריא לכיוון מערב וסטה מנתיב ההמראה.

http://news.walla.co.il/?w=/1/1757367&m=1&mid=103337

אם רמת התעופה (או פיקוח הטיסה) בישראל היתה נמוכה ההתנגשות לא הייתה נמנעת בזמן מה שכן יכול מאד להיות שרמת הבטיחות במרחב נתבג טעונה שיפור ונראה לי שזה יותר ברמה מערכתית/תכנונית ופחות קשור לרמתם המקצועית של הבקרים והטייסים עצמם.

פורסם

רמה? גם בקר גישה ישן היה מתעורר מאזעקת המכ"מ. אני מציע לא למתוח ביקורת על FAA. כדאי להקשיב, להפנים, לתקן וליישם התיקונים להערותיהם. עברו מעל שנתיים מאז הביקורת שערכו. בדירוג שלנו על-ידם אפשר למצוא מספר מדינות עולם שלישי, אך אף לא אחת מחברות OECD.

ניפוח או עוד ביסוס לעובדה שרמת התעופה בישראל נמוכה?

פקח מנע התנגשות מטוס "אייר ברלין" במטוס אלעל בעת שהמריא לכיוון מערב וסטה מנתיב ההמראה.

http://news.walla.co.il/?w=/1/1757367&m=1&mid=103337

אם רמת התעופה (או פיקוח הטיסה) בישראל היתה נמוכה ההתנגשות לא הייתה נמנעת בזמן מה שכן יכול מאד להיות שרמת הבטיחות במרחב נתבג טעונה שיפור ונראה לי שזה יותר ברמה מערכתית/תכנונית ופחות קשור לרמתם המקצועית של הבקרים והטייסים עצמם.

פורסם

737-800 של אמריקן אירליינס מספר מטוס N901AN החליק לאחר נחיתה מטקסס במונטריאול במסלול 24R .

אין נפגעים ופצועים בנפש ,המטוס ניזוק קלות .

ההודעה האמיתית :

An American Airlines Boeing 737-800, registration N901AN performing flight AA-802 from Dallas Ft. Worth,TX (USA) to Montreal,QC (Canada) with 105 passengers and 6 crew, missed the turn off onto taxiway E after landing on Montreal's runway 24R at 19:52L (00:52Z) and came to a stop with the nose gear off the paved surface. The passengers disembarked onto the runway via mobile stairs, no injuries occurred.The airport said, the airplane had just landed on runway 24R when the airplane slid off the runway at low speed.The airline said there are no reports of significant damage to the aircraft.The Canadian Transportation Safety Board is investigating.

פורסם
מטוס C-17 התרסק באלסקה לאחר אימון לקראת

הכתבה מלווה בסרטון ממש עד רגע ההתרסקות

http://www.flightglobal.com/articles/20 ... -usaf.html

אפילו שזה אימונים נראה לי שהוא עשה קצת פניות חדות מידי וטיפוס זה משהו מפחיד :?

קצת חדות?

נראה לי הטייס קינא בחברים שלו שמטיסים את ה F18/15/16/22 והראה להם שהגם הוא יכול לטוס כמוהם

פורסם

אני לא חושב שזו הסיבה. לדעתי הוא נכנס להזדקרות או משהו.

אבל אם הוא היה רוצה לתמרן דברים כאלו בכוונה הוא היה מבין שהוא לא יצא מסיבוב שכזה שכלול גם בכח G, דברים כאלה מבצעים בגובה בטיחות ולא 400 רגל אם לא פחות..

פורסם

אז כמו שרשמתי, הוא נכנס להזדקרות והתעלם מזה, ולאחר מכן בפניה נכנס להזדקרות נוספת וגם ממנה הם התעלמו, ללא שום תקלה טכנית.

שגיאת אנוש בתמרונים של המטוס. פשוט חוסר חשיבה לחלוטין.. (כי כל טייס רציני לא היה מבצע דברים כאלו בגובה עד כדי כך נמוך, זה לא יתאפשר מבחינה טכנית גם אם היה רוצה.)

אורח
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • יצירת חדש...