עבור לתוכן
Amir Paz

חדשות תעופה אמיתית

Recommended Posts

פורסם

חנן,

כנס ליוטוב תעשה חיפוש על Fat albert של ה Blue Angels

יש שם סרטון מתוך המטוס.

תיראה מה ניתן לעשות עם הרקולס שנוגד את ההגיון הבריא.

נכון זה לא C17, אבל מאחר ומדובר במפגן שנתי באותו בסיס,

אני מניח שהוא מסוגל לבצע את מה שהם תכננו.

פורסם

חחח פרסמתי את זה לא מזמן בסרטונים ^^

בתור אחד שמטיס הרבה הרקולס בסימ', ולמדתי גם את כל המערכת שלו, זה לא ממש אפשרי במציאות- ללא הרקטות.

להרקולס הזה היתה הצתה, שזה בדיוק כמו ש F16 ממריא עם מבער אחורי, עשרות אם לא מאות טונות דחף שמעלות את המטוס זווית 45 מעלות.

אף מטוס בלי דחף אחורי מספיק למשקל שלו לא יגיע לזוויות טיפוס כאלו..

העניין הוא שזה משמש להמראה במסלול קצר.

ב C-17 לא היה עם הרקטות האלו, הוא ניסה להמריא המראה קצרה, וכנראה שהוא המריא במהירות הנחוצה ל VR,

-אבל- בשביל זווית טיפוס כמו שלו, הוא באמת היה צריך 10-20 קשרים נוספים.. מה שהוא לא לקח בחשבון.

התמרון שהוא בצע, זה פשוט תמרון "מוות" מטוס כבד שבנוי בצורה זו, עם הפעלת הכח G הזה יכנס תמיד להזדקרות, כי כשהוא פנה בזווית 45 מעלות ומשך כ'כ חזק, הוא כנראה ירד למהירת ההזדקרות, במצב כזה, עד 5,000 רגל הסיכוי שלו לצאת מזה הוא מאווווד נמוך, פה אני מניח שהוא לא עבר את ה 2000.

בקיצור, אם ל C17 היה את ה"מבער האחורי" הזה הוא היה מצליח, אבל לא היה לו, לכן זה מה שגרם להזדקרויות.

אגב, התרסקות מטוס רוסי אחד שהגיע ל 45 מעלות והזדקר ב 17,000 רגל אם אני זוכר נכון, הוא התרסק (זה היה אירבאס מסויים ששכחתי מהו כבר).

זווית הפניה של מטוסים כאלו פשוט לא בנויה לכך.

פורסם
חחח פרסמתי את זה לא מזמן בסרטונים ^^

בתור אחד שמטיס הרבה הרקולס בסימ', ולמדתי גם את כל המערכת שלו, זה לא ממש אפשרי במציאות- ללא הרקטות.

להרקולס הזה היתה הצתה, שזה בדיוק כמו ש F16 ממריא עם מבער אחורי, עשרות אם לא מאות טונות דחף שמעלות את המטוס זווית 45 מעלות.

אף מטוס בלי דחף אחורי מספיק למשקל שלו לא יגיע לזוויות טיפוס כאלו..

העניין הוא שזה משמש להמראה במסלול קצר.

ב C-17 לא היה עם הרקטות האלו, הוא ניסה להמריא המראה קצרה, וכנראה שהוא המריא במהירות הנחוצה ל VR,

-אבל- בשביל זווית טיפוס כמו שלו, הוא באמת היה צריך 10-20 קשרים נוספים.. מה שהוא לא לקח בחשבון.

התמרון שהוא בצע, זה פשוט תמרון "מוות" מטוס כבד שבנוי בצורה זו, עם הפעלת הכח G הזה יכנס תמיד להזדקרות, כי כשהוא פנה בזווית 45 מעלות ומשך כ'כ חזק, הוא כנראה ירד למהירת ההזדקרות, במצב כזה, עד 5,000 רגל הסיכוי שלו לצאת מזה הוא מאווווד נמוך, פה אני מניח שהוא לא עבר את ה 2000.

בקיצור, אם ל C17 היה את ה"מבער האחורי" הזה הוא היה מצליח, אבל לא היה לו, לכן זה מה שגרם להזדקרויות.

אגב, התרסקות מטוס רוסי אחד שהגיע ל 45 מעלות והזדקר ב 17,000 רגל אם אני זוכר נכון, הוא התרסק (זה היה אירבאס מסויים ששכחתי מהו כבר).

זווית הפניה של מטוסים כאלו פשוט לא בנויה לכך.

לפני חצי שנה הייתי במופע אווירי בארצות הברית, היה שם גם C17 שעשה את אותם התמרונים בלי רקטות, למטוס הזה יש כוח דחף עצום הרבה יותר מהרקולס, לכן אם הטייסים מיומנים לא צריכה להיות בעיה :)

בסרטון הזה מהמופע תוכל לראות למה המטוס הזה מסוגל

http://www.youtube.com/watch?v=-RvejiRlP0g

פורסם

בהחלט מרהיב =]

עכשיו תשווה בין 2 הסרטונים ותבין, שבהתרסקות הוא בהחלט לא היה מיומן.

תראה פה, הוא לא המריא ישר אחרי VR, הוא לקח קצת זמן, ועד התמרון הוא צבר עוד הרבה מהירות שמאפשרת תמרון.

והזה שהתרסק המריא מוקדם, הזדקר, ניצל מהזדקרות, ועל מהירות נמוכה טס עוד קצת ואני בטוח שהוא לא הספיק להגיע עד 250 קשרים עד שהתחיל לתמרן ומשך חזק מידי את היוק כך שהוא נכנס להזדקרות שנית, פשוט חוסר מיומנות.

בסרטון הם באמת מדהימים, אבל גם עם מקדמי בטיחות טובים.

פורסם

ביום שני האחרון ססנה 152 של מגידו תעופה (4X-AIW) חווה כשל במנוע במהלך טיסת לילה, המנוע נכבה כשאר המטוס היה מעל לנצרת וקיבל אישור לנחיתת חירום ברמת דוד.

הוא נחת והטייסים יצאו בשלום

פורסם
בערוץ 10 קוטלים את ה76 של אלעל:

http://news.nana10.co.il/Video/?VideoID ... &TypeID=10

8)

20 שנה והוא עדיין חברו הטוב,הנאמן והבטוח של הטייס 8) (לפחות אצלנו)

צריך לתת למי שכתב את הכתבה הזאת להיכנס לקוקפיט של הדבר הזה..ניראה אותו קוטל את ה76 אחרי שהוא מבקשר שם :lol:

פורסם
בערוץ 10 קוטלים את ה76 של אלעל:

http://news.nana10.co.il/Video/?VideoID ... &TypeID=10

8)

20 שנה והוא עדיין חברו הטוב,הנאמן והבטוח של הטייס 8) (לפחות אצלנו)

צריך לתת למי שכתב את הכתבה הזאת להיכנס לקוקפיט של הדבר הזה..ניראה אותו קוטל את ה76 אחרי שהוא מבקשר שם :lol:

עם כל האהבה שלי ל76, גם אחרי שמבקרים בקוקפיט אפשר לקטול אותו... הצי באמת מתפרק...

ואני אומר את זה בתור אחד שטס הלוך חזור בקוקפיט עם EAP לבוקרשט...

היו לפחות 2 בעיות במערכת שהטייסים היו צריכים לדווח בפנקס.

פורסם
בערוץ 10 קוטלים את ה76 של אלעל:

http://news.nana10.co.il/Video/?VideoID ... &TypeID=10

8)

20 שנה והוא עדיין חברו הטוב,הנאמן והבטוח של הטייס 8) (לפחות אצלנו)

צריך לתת למי שכתב את הכתבה הזאת להיכנס לקוקפיט של הדבר הזה..ניראה אותו קוטל את ה76 אחרי שהוא מבקשר שם :lol:

אם כל הכבוד למה שהולך מקדימה, חברת תעופה תלויה במה שהולך מאחורה.

וזה פשוט ביזיון.

אלעל צריכה לקחת דוגמא מחברות כמו אייר קנדה, אוסטריאן, בריטיש, ולראות איך מתחזקים מטוסים בני 20 שנה.

פורסם

לפי מה שאני יודע ה762 של אלעל יהפוכו להיות סאן דור נכנסים עוד 73 eap eaj eak ear ימשיכו לתפוס את היעדים הרחוקים (ביג'ין טורנטו יוהנסבורג מומבאי, ובנגוקוק בקיץ) קצת קשה לי להבין איך עם 3 טיסות יומיות לניו יורק וצי 77 שכמעט סגור (לוס אנג'לס 5 שבועיות, הונג קונג 5 שבועיות,ניוארק 6 שבועיות,) ישארו מטוסים ליעדי לונדון פריז בנגקוק, זה יביא את החברה לחוסר גמישות, מעבר לכך לטוס 5 שעות מאירופה לתל אביב זה לא נוח לנוסע ויוריד את רמת השרות במיוחד שהמתחרות משתמשות במטוסים חדשים (איבריה 340, לופטנזה 74 a340 בריטיש 77 76) בשנים האחרונות נתבג שובר שיאים מבחינת תפוסת מושבים, שמרגיש אלעל שמה דגש על השכר ולא על הטיסות הסדירות.

פורסם

מאיפה שמעת שצי ה762 יעברו לסאן דור?...

ד"א לאל על צריך להגיע עוד 763 זקן שיגיע החודש (אמור...), ועוד ELH 744 זקן שיגיע בחודשיים הקרובים....

אורח
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • יצירת חדש...