Amir Paz פורסם ינואר 10, 2010 דיווח פורסם ינואר 10, 2010 חברי VATIL, לאחר מאמצים רבים יוצא לאור תכנון כוח אדם לחציון הראשון של שנת 2010 (6 חודשים). http://www.vatil.org.il/vatil/downloads ... 2010-a.pdf התכנון נוגע לכלל הערוצים בחטיבה, נא לקרוא בקפידה. זה המקום לשאול שאלות ולמנף נושאים שאולי לדעתכם לא עלו בסיכום. בסוף המסמך ניתן למצוא תקנים שעדיין זמינים לאיוש. מי שמעוניין לאייש את התקנים הזמינים מוזמן לפנות לאנשי המפתח הרלוונטים, אסף ב IFS או אוהד שלו בחיל האוויר. תודה !
Izik Bakshi פורסם ינואר 10, 2010 דיווח פורסם ינואר 10, 2010 חברים, מכאן הכי חשוב שכל השמות המופיעים במסמך יעמדו בהגדרות תקן שלהם וימלאו את התפקיד שם בצורה מלאה ורק לאחר מכן בכל תפקידי המשנה. אני מזכיר שהמסמך והרעיון נועד כדי למנוע שחיקה מוגברת של חברים שלוקחים על עצמם המון תפקידים. אני מקווה שבחציון הבא נראה עוד שמות חדשים ברשימה. תודה ענקית לאמיר פז על ההובלה של הנושא, בלעדיו זה פשוט לא היה קורה.
Yarden Gotlib פורסם ינואר 13, 2010 דיווח פורסם ינואר 13, 2010 אמיר, אתה יכול להגיד בבקשה מהם הסטנדרטים למתרגל בקורס IFS רישיון טיס פרטי?
Amir Paz פורסם ינואר 14, 2010 מחבר דיווח פורסם ינואר 14, 2010 אמיר, אתה יכול להגיד בבקשה מהם הסטנדרטים למתרגל בקורס IFS רישיון טיס פרטי? אתה מתכוון מהם תנאי הסף לקבלה ?
Asaf Brietbard פורסם ינואר 14, 2010 דיווח פורסם ינואר 14, 2010 היי ירדן, בגדול, תנאי הסף בכדי להיות מתרגל בבית הספר הם: 1. הכרות טובה עם נושא טיסת ראיה, נסיון גדול ככל האפשר בטיסה ברשת. 2. הכרות טובה עם רשת VATSIM 3. ידע טכני בנושא מחשבים ואינטרנט בדגש חיבוריות לרשת 4. יכולת למידה עצמאית, ראש גדול, מוטיבציה, **זמינות** 5. יכולת הדרכה ונכונות להשקיע ב"אחד-על-אחד" עם חניכים. בנוסף, כמובן שייבחנו המלצות והכרות אישית בפרמטרים הכתובים מעלה. אני יכול לציין שמספר אנשים פנו אלינו מיד לאחר סיום קורס PPL, וקיבלו תשובה שלדעתנו עדיין אין להם נסיון. אנחנו עוקבים אחריהם לאורך הדרך, ואלו שמתמידים, טסים ובולטים ברשת ובחטיבה מגיעים להיות חלק מהצוות. מכלול התכונות הכתובות מעלה מבטיחות גם יכולת להתקדם לתפקידי הדרכה אחרים בבית הספר.
Ben Cohen פורסם מאי 13, 2010 דיווח פורסם מאי 13, 2010 מה תפקידו של רלמד"ן בחיה"א הוירטואלי? האם יש טעם לכזה תקן?
Amir Paz פורסם מאי 14, 2010 מחבר דיווח פורסם מאי 14, 2010 מה תפקידו של רלמד"ן בחיה"א הוירטואלי? האם יש טעם לכזה תקן? התפקיד נוצר עבור איציק ליכטנשטיין שבמסגרת התרומה שלו תנאי התפקיד התאימו לו. התפקיד עדיין לא מייושם כראוי בשטח בגלל סדרי עדיפויות כאלו ואחרים של החיל. בגדול הרעיון הוא שרלמד"ן בונה תמונת לחימה לחיל ובהתאם לזה אנחנו מתכננים את הפעילות שלנו ואת אופי הגיחות.