עבור לתוכן
4x-dor

CROSS THE POND 2010 מהרו להירשם!

Recommended Posts

פורסם
אין לי אפשרות להכנס לאתר מהמשרד לכן נזמין סלוט מהבית בערב.

קוד קריאה: ELY327

הנתיב: EHAM-KJFK

ציוד: LDS 767

נרשמתי בינתיים........סלוט 1530Z כי זה מה שנשאר......FL350

פורסם
נגמר ל ניו יורק אז לקחתי אמסטרדם-וושינגטון.

1200Z איזה מטוסים יכולים לעשות את המסלול הזה?

73

76

77

אם היית בודק את נתוני המטוסים ששאלת, היית מגלה מהר

מאד את התשובה לשאלה שלך.

המרחק בין אמסטרדם לוושינגטון - משהו כמו 3300 מייל ימי.

כדי לתת לך כיוון מחשבה:

737 - טווח קצר עד בינוני

767 - תלוי איזה דגם (200 או 300 ) - טווח בינוני-ארוך

777 - טווח ארוך.

כעת תחליט אתה איזה מטוס מתאים לך.

פורסם

אני Delta177 מדבלין לדטרויט. כנראה עם 76.

יש לי שאלה: הסלוט שלי נקבע בגובה FL330, הטיסה מערבה , איך זה יכול להיות?

פורסם
נגמר ל ניו יורק אז לקחתי אמסטרדם-וושינגטון.

1200Z איזה מטוסים יכולים לעשות את המסלול הזה?

73

76

77

אם היית בודק את נתוני המטוסים ששאלת, היית מגלה מהר

מאד את התשובה לשאלה שלך.

המרחק בין אמסטרדם לוושינגטון - משהו כמו 3300 מייל ימי.

כדי לתת לך כיוון מחשבה:

737 - טווח קצר עד בינוני

767 - תלוי איזה דגם (200 או 300 ) - טווח בינוני-ארוך

777 - טווח ארוך.

כעת תחליט אתה איזה מטוס מתאים לך.

אני יודע ש 76 ו 77 יכולים אבל 73 גם יכול?

פורסם
נגמר ל ניו יורק אז לקחתי אמסטרדם-וושינגטון.

1200Z איזה מטוסים יכולים לעשות את המסלול הזה?

73

76

77

אם היית בודק את נתוני המטוסים ששאלת, היית מגלה מהר

מאד את התשובה לשאלה שלך.

המרחק בין אמסטרדם לוושינגטון - משהו כמו 3300 מייל ימי.

כדי לתת לך כיוון מחשבה:

737 - טווח קצר עד בינוני

767 - תלוי איזה דגם (200 או 300 ) - טווח בינוני-ארוך

777 - טווח ארוך.

כעת תחליט אתה איזה מטוס מתאים לך.

אני יודע ש 76 ו 77 יכולים אבל 73 גם יכול?

לא

פורסם

.

אם היית בודק את נתוני המטוסים ששאלת, היית מגלה מהר

מאד את התשובה לשאלה שלך.

המרחק בין אמסטרדם לוושינגטון - משהו כמו 3300 מייל ימי.

כדי לתת לך כיוון מחשבה:

737 - טווח קצר עד בינוני

767 - תלוי איזה דגם (200 או 300 ) - טווח בינוני-ארוך

777 - טווח ארוך.

כעת תחליט אתה איזה מטוס מתאים לך.

אני יודע ש 76 ו 77 יכולים אבל 73 גם יכול?

לא

תוזה זה מה ששאלתי.

פורסם
אני Delta177 מדבלין לדטרויט. כנראה עם 76.

יש לי שאלה: הסלוט שלי נקבע בגובה FL330, הטיסה מערבה , איך זה יכול להיות?

אתה צודק בהנחה שלך לגבי גבהים זוגיים או לא מערבה.

לגבי האירוע עצמו:

עקב עומס אדיר של משתתפים (אם אני לא טועה, המארגנים בונים

על 450 טייסים, לפחות לפי האתר שלהם) מן ההגיון שלא ניתן לפעול

עפ"י נוהל טיסה מקובל, לכן מחלקים "מדרגות" של גבהים עפ"י

הנתיבים הידועים. כך יוצרים הפרדות סבירות בין המטוסים.

אני למשל קיבלתי באירוע של שנה שעברה (טיסה מזרחה) גובה 330

וזה היה די "מדכא" אבל לא היה ניתן לשנות. השנה קיבלתי 350 מערבה.

פורסם
אני Delta177 מדבלין לדטרויט. כנראה עם 76.

יש לי שאלה: הסלוט שלי נקבע בגובה FL330, הטיסה מערבה , איך זה יכול להיות?

אתה צודק בהנחה שלך לגבי גבהים זוגיים או לא מערבה.

לגבי האירוע עצמו:

עקב עומס אדיר של משתתפים (אם אני לא טועה, המארגנים בונים

על 450 טייסים, לפחות לפי האתר שלהם) מן ההגיון שלא ניתן לפעול

עפ"י נוהל טיסה מקובל, לכן מחלקים "מדרגות" של גבהים עפ"י

הנתיבים הידועים. כך יוצרים הפרדות סבירות בין המטוסים.

אני למשל קיבלתי באירוע של שנה שעברה (טיסה מזרחה) גובה 330

וזה היה די "מדכא" אבל לא היה ניתן לשנות. השנה קיבלתי 350 מערבה.

הנתיבים האטלנטים כיוון שבכל חצי יממה הם מחליפים כיוון פתוחים פתוחים לכל הגבהים ללא הפרדת זוגי\אי זוגי פרט לשני גבהים לטובת טיסות מהכיוון השני

פורסם

תודה על התשובות. נראה אתכם שם , אני ממריא ב1100Z מדבלין.

פורסם
אני Delta177 מדבלין לדטרויט. כנראה עם 76.

יש לי שאלה: הסלוט שלי נקבע בגובה FL330, הטיסה מערבה , איך זה יכול להיות?

אתה צודק בהנחה שלך לגבי גבהים זוגיים או לא מערבה.

לגבי האירוע עצמו:

עקב עומס אדיר של משתתפים (אם אני לא טועה, המארגנים בונים

על 450 טייסים, לפחות לפי האתר שלהם) מן ההגיון שלא ניתן לפעול

עפ"י נוהל טיסה מקובל, לכן מחלקים "מדרגות" של גבהים עפ"י

הנתיבים הידועים. כך יוצרים הפרדות סבירות בין המטוסים.

אני למשל קיבלתי באירוע של שנה שעברה (טיסה מזרחה) גובה 330

וזה היה די "מדכא" אבל לא היה ניתן לשנות. השנה קיבלתי 350 מערבה.

הנתיבים האטלנטים כיוון שבכל חצי יממה הם מחליפים כיוון פתוחים פתוחים לכל הגבהים ללא הפרדת זוגי\אי זוגי פרט לשני גבהים לטובת טיסות מהכיוון השני

ותודה לאלעד על הרחבת הידע הכללי של כולנו.

פורסם

אם אני זוכר נכון הגבהים שם הם בין 31 ל 40.

באמיתי לפעמים יוצא מצב שיש טיסות שיוצאות בכיוון הנגדי ל NAT.

לכן או שטיסות האלו יטוסו בגובה מתחת או מעל לניתיבי ה NAT, או באם ניתן הם יקבלו גובה פנוי.

למי שלא מכיר, רשימת נתיבי וגבהי ה NAT העדכנית:

https://www.notams.jcs.mil/common/nat.html

051358 CZQXZQZX
(NAT-1/2 TRACKS FLS 310/400 INCLUSIVE
MAR 06/0100Z TO MAR 06/0800Z

PART ONE OF TWO PARTS-

S FOXXE LOACH 57/50 59/40 59/30 58/20 58/15 GOMUP GINGA
EAST LVLS 320 330 340 350 360 370 380 390 400
WEST LVLS NIL
EUR RTS EAST NIL
NAR N179C N185A-

פורסם

אני משתתף אבל לא לקחתי איזה סלוט כלשהוא כי לא אהבתי את הטיסות שיש.. אני כנראה ימריא GATWICK לQUEBACK כטיסה פרטית..

נפגש בSHANWICK ^^

פורסם

לכל המעוניין - בשעה 16:45 היום (עכשיו...) מתבטל הסלוט שלי מאמסטרדם ל-JFK, סלוט מעולה אבל לצערי יש בלת"מ למחר. מי שרוצה מוזמן לתפוס אותו לפני שייפול לידיים ערלות :)

פורסם

ד"א , שימו לב שכל הסלוטים שלנו , הישראלים , הם שעה אחת יותר קדימה . הזמן אצלנו הוא UTC+3 בגלל שעון הקיץ.

נתראה מחר , Delta 177 מדבלין לדטרויט , המראה ב1100Z.

פורסם

אני קצת פיספסתי את ההרשמה, בכל מקרה כמיטב המסורת אני לא מפספס CTP לכן בן דוד ואני ממריאים מחר ב1130 מקומי בערך מישראל לJFK.

אם יש עוד מישהו שממריא מישראל אז הוא מוזמן להצטרף.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...