4x-dor פורסם מרץ 1, 2010 דיווח פורסם מרץ 1, 2010 http://ctp.vatsim-uk.org/ אם אני לא טועה דיברנו חברי מועדון ה TFC על הטיסה מאמסטדרם לניו יורק.. אני לקחתי את הסלוט של 1459Z אין הרבה פנויים.. רוצו להזמין!
AaronDagan פורסם מרץ 1, 2010 דיווח פורסם מרץ 1, 2010 אין לי אפשרות להכנס לאתר מהמשרד לכן נזמין סלוט מהבית בערב. קוד קריאה: ELY327 הנתיב: EHAM-KJFK ציוד: LDS 767
AaronDagan פורסם מרץ 1, 2010 דיווח פורסם מרץ 1, 2010 אין לי אפשרות להכנס לאתר מהמשרד לכן נזמין סלוט מהבית בערב.קוד קריאה: ELY327 הנתיב: EHAM-KJFK ציוד: LDS 767 נרשמתי בינתיים........סלוט 1530Z כי זה מה שנשאר......FL350
bucho פורסם מרץ 3, 2010 דיווח פורסם מרץ 3, 2010 לצערי הרב אין יותר סלוטים פנויים ל- JFK ןלכן לקחתי את 1529 ל-KIAD.
4X-OYK פורסם מרץ 3, 2010 דיווח פורסם מרץ 3, 2010 נגמר ל ניו יורק אז לקחתי אמסטרדם-וושינגטון. 1200Z איזה מטוסים יכולים לעשות את המסלול הזה? 73 76 77
AaronDagan פורסם מרץ 3, 2010 דיווח פורסם מרץ 3, 2010 נגמר ל ניו יורק אז לקחתי אמסטרדם-וושינגטון.1200Z איזה מטוסים יכולים לעשות את המסלול הזה? 73 76 77 אם היית בודק את נתוני המטוסים ששאלת, היית מגלה מהר מאד את התשובה לשאלה שלך. המרחק בין אמסטרדם לוושינגטון - משהו כמו 3300 מייל ימי. כדי לתת לך כיוון מחשבה: 737 - טווח קצר עד בינוני 767 - תלוי איזה דגם (200 או 300 ) - טווח בינוני-ארוך 777 - טווח ארוך. כעת תחליט אתה איזה מטוס מתאים לך.
אורח פורסם מרץ 4, 2010 דיווח פורסם מרץ 4, 2010 אני Delta177 מדבלין לדטרויט. כנראה עם 76. יש לי שאלה: הסלוט שלי נקבע בגובה FL330, הטיסה מערבה , איך זה יכול להיות?
4X-OYK פורסם מרץ 4, 2010 דיווח פורסם מרץ 4, 2010 נגמר ל ניו יורק אז לקחתי אמסטרדם-וושינגטון.1200Z איזה מטוסים יכולים לעשות את המסלול הזה? 73 76 77 אם היית בודק את נתוני המטוסים ששאלת, היית מגלה מהר מאד את התשובה לשאלה שלך. המרחק בין אמסטרדם לוושינגטון - משהו כמו 3300 מייל ימי. כדי לתת לך כיוון מחשבה: 737 - טווח קצר עד בינוני 767 - תלוי איזה דגם (200 או 300 ) - טווח בינוני-ארוך 777 - טווח ארוך. כעת תחליט אתה איזה מטוס מתאים לך. אני יודע ש 76 ו 77 יכולים אבל 73 גם יכול?
Omer D פורסם מרץ 4, 2010 דיווח פורסם מרץ 4, 2010 נגמר ל ניו יורק אז לקחתי אמסטרדם-וושינגטון.1200Z איזה מטוסים יכולים לעשות את המסלול הזה? 73 76 77 אם היית בודק את נתוני המטוסים ששאלת, היית מגלה מהר מאד את התשובה לשאלה שלך. המרחק בין אמסטרדם לוושינגטון - משהו כמו 3300 מייל ימי. כדי לתת לך כיוון מחשבה: 737 - טווח קצר עד בינוני 767 - תלוי איזה דגם (200 או 300 ) - טווח בינוני-ארוך 777 - טווח ארוך. כעת תחליט אתה איזה מטוס מתאים לך. אני יודע ש 76 ו 77 יכולים אבל 73 גם יכול? לא
4X-OYK פורסם מרץ 4, 2010 דיווח פורסם מרץ 4, 2010 . אם היית בודק את נתוני המטוסים ששאלת, היית מגלה מהר מאד את התשובה לשאלה שלך. המרחק בין אמסטרדם לוושינגטון - משהו כמו 3300 מייל ימי. כדי לתת לך כיוון מחשבה: 737 - טווח קצר עד בינוני 767 - תלוי איזה דגם (200 או 300 ) - טווח בינוני-ארוך 777 - טווח ארוך. כעת תחליט אתה איזה מטוס מתאים לך. אני יודע ש 76 ו 77 יכולים אבל 73 גם יכול? לא תוזה זה מה ששאלתי.
AaronDagan פורסם מרץ 4, 2010 דיווח פורסם מרץ 4, 2010 אני Delta177 מדבלין לדטרויט. כנראה עם 76.יש לי שאלה: הסלוט שלי נקבע בגובה FL330, הטיסה מערבה , איך זה יכול להיות? אתה צודק בהנחה שלך לגבי גבהים זוגיים או לא מערבה. לגבי האירוע עצמו: עקב עומס אדיר של משתתפים (אם אני לא טועה, המארגנים בונים על 450 טייסים, לפחות לפי האתר שלהם) מן ההגיון שלא ניתן לפעול עפ"י נוהל טיסה מקובל, לכן מחלקים "מדרגות" של גבהים עפ"י הנתיבים הידועים. כך יוצרים הפרדות סבירות בין המטוסים. אני למשל קיבלתי באירוע של שנה שעברה (טיסה מזרחה) גובה 330 וזה היה די "מדכא" אבל לא היה ניתן לשנות. השנה קיבלתי 350 מערבה.
Elad Zeierman פורסם מרץ 4, 2010 דיווח פורסם מרץ 4, 2010 אני Delta177 מדבלין לדטרויט. כנראה עם 76.יש לי שאלה: הסלוט שלי נקבע בגובה FL330, הטיסה מערבה , איך זה יכול להיות? אתה צודק בהנחה שלך לגבי גבהים זוגיים או לא מערבה. לגבי האירוע עצמו: עקב עומס אדיר של משתתפים (אם אני לא טועה, המארגנים בונים על 450 טייסים, לפחות לפי האתר שלהם) מן ההגיון שלא ניתן לפעול עפ"י נוהל טיסה מקובל, לכן מחלקים "מדרגות" של גבהים עפ"י הנתיבים הידועים. כך יוצרים הפרדות סבירות בין המטוסים. אני למשל קיבלתי באירוע של שנה שעברה (טיסה מזרחה) גובה 330 וזה היה די "מדכא" אבל לא היה ניתן לשנות. השנה קיבלתי 350 מערבה. הנתיבים האטלנטים כיוון שבכל חצי יממה הם מחליפים כיוון פתוחים פתוחים לכל הגבהים ללא הפרדת זוגי\אי זוגי פרט לשני גבהים לטובת טיסות מהכיוון השני
אורח פורסם מרץ 4, 2010 דיווח פורסם מרץ 4, 2010 תודה על התשובות. נראה אתכם שם , אני ממריא ב1100Z מדבלין.
AaronDagan פורסם מרץ 5, 2010 דיווח פורסם מרץ 5, 2010 אני Delta177 מדבלין לדטרויט. כנראה עם 76.יש לי שאלה: הסלוט שלי נקבע בגובה FL330, הטיסה מערבה , איך זה יכול להיות? אתה צודק בהנחה שלך לגבי גבהים זוגיים או לא מערבה. לגבי האירוע עצמו: עקב עומס אדיר של משתתפים (אם אני לא טועה, המארגנים בונים על 450 טייסים, לפחות לפי האתר שלהם) מן ההגיון שלא ניתן לפעול עפ"י נוהל טיסה מקובל, לכן מחלקים "מדרגות" של גבהים עפ"י הנתיבים הידועים. כך יוצרים הפרדות סבירות בין המטוסים. אני למשל קיבלתי באירוע של שנה שעברה (טיסה מזרחה) גובה 330 וזה היה די "מדכא" אבל לא היה ניתן לשנות. השנה קיבלתי 350 מערבה. הנתיבים האטלנטים כיוון שבכל חצי יממה הם מחליפים כיוון פתוחים פתוחים לכל הגבהים ללא הפרדת זוגי\אי זוגי פרט לשני גבהים לטובת טיסות מהכיוון השני ותודה לאלעד על הרחבת הידע הכללי של כולנו.
אורח פורסם מרץ 5, 2010 דיווח פורסם מרץ 5, 2010 אם אני זוכר נכון הגבהים שם הם בין 31 ל 40. באמיתי לפעמים יוצא מצב שיש טיסות שיוצאות בכיוון הנגדי ל NAT. לכן או שטיסות האלו יטוסו בגובה מתחת או מעל לניתיבי ה NAT, או באם ניתן הם יקבלו גובה פנוי. למי שלא מכיר, רשימת נתיבי וגבהי ה NAT העדכנית: https://www.notams.jcs.mil/common/nat.html 051358 CZQXZQZX (NAT-1/2 TRACKS FLS 310/400 INCLUSIVE MAR 06/0100Z TO MAR 06/0800Z PART ONE OF TWO PARTS- S FOXXE LOACH 57/50 59/40 59/30 58/20 58/15 GOMUP GINGA EAST LVLS 320 330 340 350 360 370 380 390 400 WEST LVLS NIL EUR RTS EAST NIL NAR N179C N185A-
elad16 פורסם מרץ 5, 2010 דיווח פורסם מרץ 5, 2010 אני משתתף אבל לא לקחתי איזה סלוט כלשהוא כי לא אהבתי את הטיסות שיש.. אני כנראה ימריא GATWICK לQUEBACK כטיסה פרטית.. נפגש בSHANWICK ^^
Yarden Antebi פורסם מרץ 7, 2010 דיווח פורסם מרץ 7, 2010 יש לי הרגשה שאני יוצא מהממש אחרונים כבר, סביבות 5 וחצי מקומי המראה...
Moshe Mizrahi פורסם מרץ 26, 2010 דיווח פורסם מרץ 26, 2010 לכל המעוניין - בשעה 16:45 היום (עכשיו...) מתבטל הסלוט שלי מאמסטרדם ל-JFK, סלוט מעולה אבל לצערי יש בלת"מ למחר. מי שרוצה מוזמן לתפוס אותו לפני שייפול לידיים ערלות
אורח פורסם מרץ 26, 2010 דיווח פורסם מרץ 26, 2010 ד"א , שימו לב שכל הסלוטים שלנו , הישראלים , הם שעה אחת יותר קדימה . הזמן אצלנו הוא UTC+3 בגלל שעון הקיץ. נתראה מחר , Delta 177 מדבלין לדטרויט , המראה ב1100Z.
4X-OYK פורסם מרץ 26, 2010 דיווח פורסם מרץ 26, 2010 אוי איזה שיט אז אני ממריא ב 3 בצהריים ולא ב 2. אני ELY385 4X-ECC 1200Z EHAM-KIAD
Almog Atar פורסם מרץ 26, 2010 דיווח פורסם מרץ 26, 2010 אני קצת פיספסתי את ההרשמה, בכל מקרה כמיטב המסורת אני לא מפספס CTP לכן בן דוד ואני ממריאים מחר ב1130 מקומי בערך מישראל לJFK. אם יש עוד מישהו שממריא מישראל אז הוא מוזמן להצטרף.
Yarden Antebi פורסם מרץ 26, 2010 דיווח פורסם מרץ 26, 2010 יאללה אלמוג תגוון קצת...קח איזה 76 לאנדרוז כטיסת ראש הממשלה... אה רגע, אתה לא חובב גדול של ה 76, לא משנה