עבור לתוכן
4x-dor

CROSS THE POND 2010 מהרו להירשם!

Recommended Posts

פורסם

לכל משתתפי CTP היום !

כל המידע הועלה הלילה ע"י המארגנים למיילים שלכם.

תבדקו, תקראו כמה פעמים, תפנימו את המידע, תשמרו את דפי ההמראות וההגעות

ותדפיסו אותם שיהיו זמינים, כולל דף בדיקת נקודות רדיו במהלך הטיסה.

זה לא משחק !!! זה רציני וראוי שתתיחסו לכך בהתאם.

מי שמרגיש שלא יוכל להתמודד עם המטלות, תבטל השתתפות ולמד מאחרים.

בהצלחה והנאה לכולם.

פורסם

מי שלא קיבל תוכנית טיסה שיתחבר לאתר של CTP ויכנס לBooking Information. אני לא קיבלתי מייל ובאתר של CTP נאמר שמי שלא מקבל מייל , שיכנס לשם וימצא את כל הפרטים שלו.

פורסם

היה מעולה!

אמנם (גם בגלל שהזיזו את השעון) נחתתי רק לקראת 3 בלילה אבל מאוד נהנהתי לאורך כל הדרך. פיקוח מעולה, המון תנועה, המון מטוסים וצבעים.

באמסטדם עמדו זה ליד זה 4 מטוסים עם דגל ישראל על הזנב.

ה FRAME RATE היה מעולה מה שמוכיח לי לפחות שכל בעיות של FRAME RATE נמוך הם בעיקר ממזג אויר (שהיה מעולה ונקי הפעם).

רוב הטיסה הייתי מחובר לשרת VATSIM הישראלי שתפקד בצורה טובה מאוד עד שלב מסוים (לא יודע אם זה קשור לשרת בכלל) שהפקח הפסיק לשמוע אותי ואני הפסקתי לשמוע אותו. התחברתי לשרת אחר וה VOICE חזר.

להתראות בפעם הבאה!

חג שמח

פורסם
היה מעולה!

אמנם (גם בגלל שהזיזו את השעון) נחתתי רק לקראת 3 בלילה אבל מאוד נהנהתי לאורך כל הדרך. פיקוח מעולה, המון תנועה, המון מטוסים וצבעים.

באמסטדם עמדו זה ליד זה 4 מטוסים עם דגל ישראל על הזנב.

ה FRAME RATE היה מעולה מה שמוכיח לי לפחות שכל בעיות של FRAME RATE נמוך הם בעיקר ממזג אויר (שהיה מעולה ונקי הפעם).

רוב הטיסה הייתי מחובר לשרת VATSIM הישראלי שתפקד בצורה טובה מאוד עד שלב מסוים (לא יודע אם זה קשור לשרת בכלל) שהפקח הפסיק לשמוע אותי ואני הפסקתי לשמוע אותו. התחברתי לשרת אחר וה VOICE חזר.

להתראות בפעם הבאה!

חג שמח

מתי היו 4 אל על ב אמסטרדם?

אני המראתי ב 1200Z חניתי די רחוק מכולם אבל לא ראיתי שום אל על מחובר אז

פורסם

סבלתי משלושה ניתוקים כשהאחרון היה סופני וזה כשאני ב S6 ומוכן להמראה.

הפקחים ב AMS פעלו מצויין (בשלב הזה) ונהנתי מכל שניה, עד שהתחיל סבב הניתוקים.

היתי על ME1 ובניתוק השלישי כשרציתי לעבור לאחד הארופים, SB קרס ולקח איתו את FS.

אני גררתי את עצמי למיטה לשנ"צ.

כניראה שאבצע את הלג הזה במהלך חול המועד.

חג שמח,

פורסם
סבלתי משלושה ניתוקים כשהאחרון היה סופני וזה כשאני ב S6 ומוכן להמראה.

הפקחים ב AMS פעלו מצויין (בשלב הזה) ונהנתי מכל שניה, עד שהתחיל סבב הניתוקים.

היתי על ME1 ובניתוק השלישי כשרציתי לעבור לאחד הארופים, SB קרס ולקח איתו את FS.

אני גררתי את עצמי למיטה לשנ"צ.

כניראה שאבצע את הלג הזה במהלך חול המועד.

חג שמח,

מוזר מאוד היו לי פינגים מאוד גבוהים ב ME1 אבל לא היה אפילו ניתוק אחד.

פורסם

מכיוון שהיה לי סלוט די מאוחר, לקחתי בחשבון שאני לא אבצע את כל הטיסה כי לא רציתי ללכת לישון בשעה

0300, ועוד לקום לעבודה בבוקר בצורה שפוייה.......

לכן, התארגנתי בנחת עם הניירת והמחשב, עליתי לרשת וכבר אז הבנתי שיש בלגן גדול בשדה, והפקחים

המקומיים לא כל כך השתלטו על התנועה. לפחות זה היה הרושם שקיבלתי, ואולי אני טועה....

אחרי שלושה ניסיונות כושלים, הצלחתי לקבל מרשה המראה, ויצאתי למסלול 24 , לא לפני שהייתי בהמתנה

עם עוד 5 מטוסים וטייסים עם פיוז קצר ........כולל צרפתי אחד עם קונקורד......

בסופו של דבר, אחרי טיפוס ל-350 והתרחקות מהבלגן ההולנדי, הצלחתי לקבל מרשה אטלנטי אחרי כמעט

שעה כי הפקח בשאנוויק פשוט לא השתלט על העניין והטייסים רק הוסיפו בלבול ולחץ.

קיצר, אחרי הצק-פוינט האטלנטי הראשון - בערך בשעה 2100 שלנו - ניתקתי והלכתי לעשות דברים אחרים.

למען ההיסטוריה, לקחתי כמה תמונות מסך מהתנועה שהיתה לפניי על האטלנטי, מאד מרשים ומאתגר, במיוחד

את הצעירים שביננו, וחשבתי לעצמי איך נראו וטופלו ההגעות לקנדי ע"י הבקרה המקומית......

למען הסדר,ייתכן שאני אבצע את הטיסה הזו בצורה רגועה ומסודרת בהזדמנות אחרת, עם שימוש בדילוג זמן מעל

האטלנטי כדי לקצר את העניין ולא לשבת 8 שעות מול המחשב......

חג שמח....ולהשמע באירועים הבאים. בטוח שכל המשתתפים נהנו מאד..........

פורסם

מאחר והיה לי סלוט מוקדם, הצלחתי לצאת מאמסטרדם לפני ה Rush hours, וללא לחץ. המערכת ההולנדית תיקתקה באופן מרשים למדי, והוציאה אותנו אחד אחרי השני באחורים של דקות ספורות מה TOT המתוכנן.

הייתי מחובר ל ME1 שעבד יפה מאד לאורך כל הארוע, ולמרות שהיו מספר ניתוקים, הסתבר שזו לא הייתה אשמתו, אלא העומס הכולל (עברתי לסרבר אחר, ומשהבנתי כי האשם לא ב ME1, חזרתי....).

הבעיה היחידה שחוויתי היתה GANDER מעל האטלנטי, שפשוט לא עמד בעומס (NAT C) ולמעט דיווח אחד, לא הצלחתי להעביר לו דיווחים. היו עוד כמה משלנו על הנתיב שלדעתי חוו את אותה הבעיה. ברגע שעברנו ל FIR הבא, הכל בא על מקומו בשלום, ולא היו בעיות שנבעו מעומס עד הנחיתה בקנדי. בקרת ניו יורק תפקדה במקצועיות כרגיל ולמרות כמות המטוסים לנחיתה הלא שגרתית (ספרתי למעלה מ 150 נחיתות צפויות בשלב כלשהוא) הכל עבד חלק וטוב. נחתתי בדיוק 8 שעות לאחר ההמראה.

לסיכום: אחלה ארוע. נהניתי מכל רגע.

פורסם

אני ואלמוג יצאנו מבן-גוריון לקנדי בשעות הבוקר, מהסיבה שלא הספקנו לקחת סלוט.

הפיקוח היה מאוד מרשים ומקצועי, יצרתי קשר עם שנוויק לקלירנס מעט לפני הזמן, והתור שלי הגיע ב15 דק' איחור (15 דק' לפני הכניסה לאטלנטי), נראה ששנוויק (NAT C) תפקד בצורה מרשימה ביותר, אך כשעברנו לגנדר, גם אלמוג וגם אני לא הצלחנו לדווח כשצריך (נכנסנו לתור, אך משום מה הוא תמיד דילג עלינו).

לאחר מכן שעזבנו לGENDER המקומי, בהמשך למונקטון, הכל תקתק והלך חלק.

הפיקוח האמריקאי (בוסטון וניו-יורק) הרשימו ביותר! למרות העומס הרב שהיה, הקשר נוהל בצורה מקצועית לחלוטין, ובווקטור קצר מהצפוי הפקח הכניס אותי לגישת ILS 22L.

לצערי בפיינל התנתקה לי רשת האינטרנט, ולכן נחתתי אופליין.

לסיכום, אירוע ברמה גבוהה ביותר, כן ירבו. נהנתי מאוד.

פורסם

כולכם‏ ‏סיכמתם‏ ‏את‏ ‏זה‏ ‏יפה‏ ‏מאוד‏ ‏ואין‏ ‏לי‏ ‏מה‏ ‏להוסיף.‏ ‏

כל‏ ‏שנה‏ ‏אנחנו‏ ‏חווים‏ ‏את‏ ‏אותן‏ ‏הבעיות‏ ‏אבל‏ ‏למרות‏ ‏הכל‏ ‏מצאתי‏ ‏פלוס‏ ‏אחד‏ ‏גדול‏ ‏מאוד‏ ‏באירוע‏ ‏הזה.

בחיים‏ ‏לא‏ ‏הייתה‏ ‏לי‏ ‏כניסה‏ ‏כזאת‏ ‏חלקה‏ ‏לניו‏ ‏יורק‏ ‏בזמן‏ ‏אירוע‏ ‏כלשהו‏ .

כבר‏ ‏מאיזור‏ ‏מונקטון‏ ‏היינו‏ ‏דיי‏ ‏הרבה‏ ‏על‏ ‏הנתיב‏ ‏לקנדי‏ ‏בגבהים‏ ‏ומהירויות‏ ‏שונות‏ ‏והם‏ ‏פשוט‏ ‏יצרו‏ ‏סיקוונס‏ ‏מדהים‏ ‏בלי‏ ‏לעכב‏ ‏אף‏ ‏אחד‏ ‏כמעט,‏ ‏ובהמשך‏ ‏הגישה‏ ‏לניו‏ ‏יורק‏ ‏בלי‏ ‏עיכוב‏ ‏אחד‏ ‏בכלל,‏ ‏כמו‏ ‏חיילים‏ ‏טובים‏ ‏בטור‏ ‏על‏ ‏הils‏ ‏‏ ‏פשוט‏ ‏מדהים....‏ ‏רק‏ ‏חבל‏ ‏שהסימולטור‏ ‏שלי‏ ‏החליט‏ ‏שהוא‏ ‏לא‏ ‏יכול‏ ‏להמשיך‏ ‏עוד‏ ‏וקרס.

פורסם

הפקח גנדר אוקייני היה באמת בעומס (NAT C) העברתי לו דיווח אחד רק שהוא קלט חוץ מזה הכל היה יפה מאוד ב אמסטרדם היתה לי בעיה לא צפויה ויצאתי באיחור לפני העומס עובד (TOT 1200Z)

ב KIAD לא היו מטוסים כשהגעתי (הגעתי באמצע ולא היו מטוסים בגישה בשעה הזאת) לקחתי ויסואל 19L רוחות מאוד חלשות המחשב שלי החזיק הכל טוב ויפה כנ''ל האינטרנט ופריימים די גבוהים למען האמת.

סך הכל אירוע מאוד טוב

פורסם
כולכם‏ ‏סיכמתם‏ ‏את‏ ‏זה‏ ‏יפה‏ ‏מאוד‏ ‏ואין‏ ‏לי‏ ‏מה‏ ‏להוסיף.‏ ‏

כל‏ ‏שנה‏ ‏אנחנו‏ ‏חווים‏ ‏את‏ ‏אותן‏ ‏הבעיות‏ ‏אבל‏ ‏למרות‏ ‏הכל‏ ‏מצאתי‏ ‏פלוס‏ ‏אחד‏ ‏גדול‏ ‏מאוד‏ ‏באירוע‏ ‏הזה.

בחיים‏ ‏לא‏ ‏הייתה‏ ‏לי‏ ‏כניסה‏ ‏כזאת‏ ‏חלקה‏ ‏לניו‏ ‏יורק‏ ‏בזמן‏ ‏אירוע‏ ‏כלשהו‏ .

כבר‏ ‏מאיזור‏ ‏מונקטון‏ ‏היינו‏ ‏דיי‏ ‏הרבה‏ ‏על‏ ‏הנתיב‏ ‏לקנדי‏ ‏בגבהים‏ ‏ומהירויות‏ ‏שונות‏ ‏והם‏ ‏פשוט‏ ‏יצרו‏ ‏סיקוונס‏ ‏מדהים‏ ‏בלי‏ ‏לעכב‏ ‏אף‏ ‏אחד‏ ‏כמעט,‏ ‏ובהמשך‏ ‏הגישה‏ ‏לניו‏ ‏יורק‏ ‏בלי‏ ‏עיכוב‏ ‏אחד‏ ‏בכלל,‏ ‏כמו‏ ‏חיילים‏ ‏טובים‏ ‏בטור‏ ‏על‏ ‏הils‏ ‏‏ ‏פשוט‏ ‏מדהים....‏ ‏רק‏ ‏חבל‏ ‏שהסימולטור‏ ‏שלי‏ ‏החליט‏ ‏שהוא‏ ‏לא‏ ‏יכול‏ ‏להמשיך‏ ‏עוד‏ ‏וקרס.

אז איפה הכיף פה?

מה שאני מחכה לו כל CTP זה בדיוק ההפך, שיהיה ים של לחץ והולדים ושינויי גובה וכאלה..אם נכנסים חלק אז מה שונה פה מכל טיסה אחרת עם פיקוח?

פורסם

שאתה לא לבד.

עם כל הכבוד הולדים בטיסה זה סתם מעצבן.

מעדיף עומס תנועה מסביב שהפקחים יודעים לנתב ולהכניס לנחיתה ללא עיקובים מיותרים.

מרגיש הרבה יותר טוב והרבה יותר מהנה ומספק מאשר פקחים שקורסים

ותוקעים את כולם בהולדים.

אתמול בשעות הבוקר המאוחרות ביצעתי את הטיסה.

ב CTP המז"א היה חביב, אבל אתמול מעבר לרוחות של באזור ה 60 קשר על האף

בעיקר בחלקו האחרון של מעבר האטלנטי, דבר שהאריך את הטיסה בכ 40 דקות

זה היה חימום למז"א ב NYC.

גשם כבד, עננות OVC ב 1500 ורוחות צולבות 18 קשר עם משבים של 25.

תענוג :)

לקינוח פקח מגדל עלה והיתה תנועה יפה בשדה.

פורסם

החוויה‏ ‏הייתה‏ ‏העומס‏ ‏מסביבי‏ ‏וההתנהלות‏ ‏של‏ ‏של‏ ‏הפקחים.‏ ‏הולדים‏ ‏כל‏ ‏פקח‏ ‏יכול‏ ‏לתת‏ ‏אבל‏ ‏סיקוונס‏ ‏כזה‏ ‏מדהים‏ ‏לא‏ ‏כל‏ ‏אחד‏ ‏יכול‏ ‏לעשות.

פורסם

ברור שהולדים כל פקח יכול לתת.

אני מדבר על זה שיש כל כך הרבה תנועה שהפקחים לא יכולים להתמודד איתה והם פשוט חיייבים לתת לך הולדים.

אני מודה שפעם בכלל לא אהבתי הולדים או כל עיכוב אחר בטיסה (אפילו הליכה סביב) אבל עכשיו כשאני מגיע לשדה (לא בזמן האחרון כי למי יש זמן, אבל בכלליות) אני פשוט רוצה שיהיה משהו מעניין בדרך, ולא להגיע דוך לשדה לנחות ולגמור עניין.

מה שהיה בפרנקפורט לפני שנה או שנתיים, אחד מה FRA OVERLOAD, עשה לי את הטיסה ההולדים שקיבלתי איזה 500 מייל מפרנקפורט

פורסם
[/size]D_VipeR":2khfwd0h]ברור שהולדים כל פקח יכול לתת.

אני מדבר על זה שיש כל כך הרבה תנועה שהפקחים לא יכולים להתמודד איתה והם פשוט חיייבים לתת לך הולדים.

אני מודה שפעם בכלל לא אהבתי הולדים או כל עיכוב אחר בטיסה (אפילו הליכה סביב) אבל עכשיו כשאני מגיע לשדה (לא בזמן האחרון כי למי יש זמן, אבל בכלליות) אני פשוט רוצה שיהיה משהו מעניין בדרך, ולא להגיע דוך לשדה לנחות ולגמור עניין.

מה שהיה בפרנקפורט לפני שנה או שנתיים, אחד מה FRA OVERLOAD, עשה לי את הטיסה ההולדים שקיבלתי איזה 500 מייל מפרנקפורט

הכל נכון. כל אחד מכם צודק מנקודת המבט שלו וזה בסדר.

יש כאן מרכיב חשוב שלא תמיד חושבים עליו כאשר מתכוננים לטיסה, ואני יוצא מהנחה שאתם כן עושים הכנות כלשהן

טרם יציאה למסלול, נכון?

המרכיב הזה הוא "אי-וודאות" ומשוייך לתכנית הטיסה. למי מכם שעדיין לא יודע (אין כאלה...), מז"א או תנועה

מוגברת בתחום ה-TMA הם מרכיבים נזילים, לכן תמיד יש לבחון אפשרויות חליפיות לשדה היעד ולהערך בהתאם.

הערכות מוקדמת (מה שנקרא בשפת העם "תכנית ב") תחסוך הרבה כאב ראש ברגע האמת, ומצד שני תתן לכם

סיפוק מקצועי שעמדתם באתגר של מצבים משתנים בזמן אמיתי.

מועדים לשמחה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...