yuvalshtark פורסם אפריל 12, 2010 דיווח פורסם אפריל 12, 2010 יאלהה חברה יש גם גישה וגם שדה דב וגם תל אביב וגםם............. בחינה פנימית של IFS מחזור 17- הם לפני סולו אז בואו לעשות להם שמח
Ittai Arnon פורסם אפריל 12, 2010 מחבר דיווח פורסם אפריל 12, 2010 בהחלט מעניין.... בעיקר הראש פינים :-)
4X-OYK פורסם אפריל 12, 2010 דיווח פורסם אפריל 12, 2010 טסתי היום במולטי פלייר עם אורי ועידו בוך התכנון היה קריית שמונה-מגידו נחתנו בראש פינה עקב ראות נמוכה
orioh פורסם אפריל 12, 2010 דיווח פורסם אפריל 12, 2010 תומר, הייתה בעיה במז"א. גם הMETAR אמר שהראות היא 9999 וגם הACTIVE SKY נתן ראות מעולה
Adam Waiser פורסם אפריל 12, 2010 דיווח פורסם אפריל 12, 2010 אצלי עם REX בערך 5/8 ובסיס ענן ב4000 ראות לא רעה בכל מה שמתחת לענן יש מצב שהמז"א של FSINN התערב לך והכל ביחד יצא דיסה בדרך כלל מומלץ ללחוץ על CAVOCK בלוח בקרה של INN ואז להוריד מז"א דרך התוכנות השונות כדי שלא יהיה סלט תודה לאיתי ארנון אלון אבלסון ניב סולומון ומשה אלבז התותחים על הפיקוח המקצועי נהניתי מאד
Yoni פורסם אפריל 12, 2010 דיווח פורסם אפריל 12, 2010 תודה רבה לכולם! אתם לא יודעים איזה חיוך חייכתי כשראיתי פתאום את 121.4 עולה :-) בעוד מתכונן להנמכה תודה!
4X-OYK פורסם אפריל 12, 2010 דיווח פורסם אפריל 12, 2010 קודם כל תודה לכל הפקחים. ואלון נוסעים שהגיעו מהטיסה הראשונה של אל על מאילת לא צריכים לעבור בביקורת דרכונים ולהסיע עד ל D9 ולשלוח לי הודעות שיש נוסע סמוי במטוס כשיש 744 מאחורי שמנסה להסיע. חוץ מזה הכל היה מצוייין שוב תודה לכולם. אצלי עם REX בערך 5/8 ובסיס ענן ב4000 ראות לא רעה בכל מה שמתחת לענן יש מצב שהמז"א של FSINN התערב לך והכל ביחד יצא דיסה בדרך כלל מומלץ ללחוץ על CAVOCK בלוח בקרה של INN ואז להוריד מז"א דרך התוכנות השונות כדי שלא יהיה סלט תודה לאיתי ארנון אלון אבלסון ניב סולומון ומשה אלבז התותחים על הפיקוח המקצועי נהניתי מאד זה היה עם מזג אוויר של הסימולטור בסיב ענן אצלי היה בסביבות 2500 עם ערפל בינוני באזור קריית שמונה ראש פינה. אני לא נוגע ב FSINN יותר. רק SB
Ittai Arnon פורסם אפריל 13, 2010 מחבר דיווח פורסם אפריל 13, 2010 חברים שלום, בהחלט היה כיף מאוד, תודה רבה למי שבא הצלחתם לגרום לי להזיע מאילת שבדרום ועד ראש פינה בצפון. :oops: הייתה בעיית לאג נוראי בשרתים לא יודע למה אבל לי היו הרבה מאוד ניתוקים מוזרים... מספר הערות חשובות: 1. READBACK - המון מטוסים לא מקפידים על רידבאק מלא, מבקש להקפיד מאוד חשוב. 2. כאשר ניתנת הוראה לשני מטוסים במשפט אחד כדוגמאת: 4X-CLL direct BGN VOR break break ELY356 clrd to land rwy 12 המטוס שעונה ראשון לרידבק הוא האחרון שקיבל הוראה - במקרה זה ELY356 מבקש להקפיד גם על זה יקל מאוד בדיווח על דיווח. 3. שיש LLLL_CTR ויש מנחתים פעילים כמו פיק, שדה תימן וכו יש לצפות לכך שהבקר יגיד לכם לקרוא לו באוויר מאחר שבגלל העומס לא יוכל לתת לכם קלירנס ופיקוח צמוד. היום אעלה שוב תבואו בהמוניכם !
Lior Avinoam פורסם אפריל 13, 2010 דיווח פורסם אפריל 13, 2010 יאללה איתי, מחכים לך ברשת 20 ד'. מקווה שיהיה לך לחץ היום ובעיקר כיף! או יותר נכון: 4X-CLL , תסיע לתל אביב סנטר, וחכה לבקשת מרשה מכמה חניכים וטייסים שרוצים לטוס. חח, יאללה קיצור כנס לפיקוח מחכים לך אחי
Nir Gonen פורסם אפריל 13, 2010 דיווח פורסם אפריל 13, 2010 תודה רבה על הפיקוח!!!!! היה מצויין!!!! Oxford 14
4X-GTE פורסם אפריל 13, 2010 דיווח פורסם אפריל 13, 2010 תודה רבה רבה על הפיקוח! מאוד נהניתי! אם תישאר מחובר עוד קצת אני אתחבר