עבור לתוכן
hagay

מה הדרך שהגעתים לכאן?

Recommended Posts

פורסם

סתם חשבתי לעצמי, מעניין איך כל אחד הגיעה לחטיבה שלנו.

אני אישית עשיתי סתם חיפוש בגוגל על מטוסים והגעתי לישראל אירליינס, ומשם הדרך קצרה לכאן.

תיכתבו כל אחד מהיכן הגיע, סתם מעניין :scatter:

פורסם

הסיפור שלי טיפה ארוך אבל הוא פחות או יותר מספר איך התחילה החטיבה הישראלית...

כש- FS2002 נכנס עם הפיקוח האיטרקטיבי התחלתי להתעניין בכל נושא הבקרה האווירית

והגעתי בסופו של דבר ל -IVAO אחרי 5 ימים של נסיונות מעצבנים הצלחתי להתחבר לרשת.

לא האמנתי אבל באחד הלילות שלמדתי את המערכת ראיתי פיקוח בתל אביב קונטרול אותו אחד שפיקח הוא בעצם ראש החטיבה האיטלקית ב IVAO שקוראים לו פאולו יצרתי איתו קשר התברר שיש לו חברה ישראלית שהיום הוא נשוי לה..לאט לאט התחלתי לפקח (ישר התחלתי מתל אביב קונטרול) הכרתי תוך כדי את אמיר ואת איציק והתחלנו לארגן ארועים שבמקרה הטוב כללו 10 אנשים..הצטרפו גם אנשים חדשים אז משה שטרית ואהרון דגן...שטסו איתנו בלילות..

ואז הגיעה הצעה מאותו פאולו להקים חטיבה ישראלית ב- IVAO.

התחלתי באיסוף אנשי צוות בין השאר אני אמיר ואיציק משה היה מנהל האתר עברנו הסמכות רישמיות של הרשת כפקחי C1 חוייבתי גם לבחון את שאר אנשי הצוות במבחני טייס תאורתיים ומעשיים וב - 14 בדצמבר 2002 פתחנו רישמית את החטיבה בארוע חדר בקרה אצלי בבית שכלל 3 מחשבים שרק אני אמיר ואיציק יושבים בו כאשר איציק בהווה גם DEL וגם TWR על חיבור רשת של 750 K....

אחרי הארוע פתיחה רואיינתי לרשת ב' לתוכנית האינטרנט שלהם מה שהביא לנו גם מספר לא קטן של חברים.

החטיבה גדלה...הבעיה הייתה ש IVAO היא לא בדיוק הסביבה הכי תומכת בעולם ושיתוף הפעולה היה נמוך מאוד...

אילן לקח את היוזמה ופתח לנו את הדלת ל VATSIM כל הצוות עבר דירה והתרחב מ - 5 אנשים לצוות של 10 אנשים והגענו עד לימים האלה שבהם בערב פשוט יש לנו לא פחות מ -20 טיסות בזמן נתון.

אגב שלא הייתה חטיבה ישראלית היתים יכולים לראות את פקחינו מפוזרים בגולה את איתי ארנון בהיתרו את שאדי במגדל שיקאגו אוהייר אבל לא משנה מה דורון תמיד יהיה שדה דוב (אז תמרור) :lol:

הכרתי כאן חברים טובים שאיתם אני בקשר הרבה מעבר לשעות הטיסה ביניהם אמיר, נימרוד, לבון, קובי ,ברק, ודורון ועוד רבים אחרים...

והיום תמיד שאיפה שהו אני מרגיש על הפנים מספיק שאני פותח את הבקרה או ממלא תוכנית טיסה. וזה כבר פותר את כל הבעיות רק בשביל זה הכל שווה את זה....

פורסם

אני אישית הגעתי לכאן, כאשר הייתה מסיבת רשת (גיימר) בת"א בגני התערוכה.

ואז הכרתי את FS9, ומשם אין לי מושג איך אבל הגעתי לIAL... ומשם יובל הכיר לי את הרשת...

פורסם

אני בסימולטורים עוד מ98, היה יל את 2002 ו2004 עוד לא היה בארץ, טסתי לסינגפור שם היה 2004 אז קניתי אותו, עשיתי חיפוש בגוגל או משהו למטוסים ישראלים,והגעתי לישראל איירליינס, שם נכנסתי למדריכים וראיתי שיש דבר כזה VATSIM שמדברים עם פקחים שהם אנשים אמיתיים הייתי בשוק :shock: :shock: לא האמנתי, ישבתי על המחשב ועוד באותו לילה, אחרי איזה 5 שעות של למידה והבנה של הקטע התחברתי לראשונה לVATSIM, אני זוכר שבדיוק מגדל בן גוריון היה צפריר הרשקוביץ' והוא סגר, אז עשיתי כמה הקפות אני זוכר היה את 4X-GAL גל אוסלנדר הוא דיבר איתי גם בMSN באותו יום לגבי טיסה בארה"ב למחרת, והיה את אפיק שעשה גם הוא הקפות על השם 4X-AFI..... מישם הגעתי וVATIL ואת השאר אתם כבר יודעים :lol:

פורסם

הדרך שלי ארוכה

אני עוד מFS98 שהייתי בן 8 תמיד התעניינתי במטוסים וגם אז כן גם אז אהבתי את ה744 8)

הכל התחיל שאבא שלי הביא לי ולאחי עומרי את המשחק שלא ידענו שהוא קיים בהתחלה סתם התרסקנו חחחח וקנינו אחר כך את FS2000 ונכנסנו לקטע חזק.

אחרי שהגיע FS2002 התלהבתי מהפיקוח שם ומהכל ואז גם גיליתי את המטוסים שאפשר להוריד.

מיד הורדתי 744 ואני ועומרי כל היום טסנו לNY חחח.

יום אחד עומרי הגיע לאל על וירטואל הישנה ואחרי שובעיים ניסיתי להתקבל הייתי בן 10 וחצי בערך.

אני זוכר את המייל של ברק שאמר לי שתהיה בן 16 תתקבל מיד נרשמתי על שם אבא שלי.

בעזרת איתמר (מנכ"ל אל על) וברק ועומרי הגעתי לרשת.

צברתי ניסיון רב ואחרי חודשיים באל על כבר היו לי 1000 שעות טיסה :lol: .

אחרי שעברנו לVATSIM צברתי עוד ועוד ניסיון ונהייתי מקצועי יותר ומאותו יום התאהבתי בVATSIM ואני לא מוכן לוותר על VATSIM !!!

פורסם

אני הגעתי ממש בטעות...

יש לי תוכנת חיפוש שנקראת "Copernic", ואחרי כתבה מעניינת בערוץ שתיים בחדשות על בקרה אווירית, החלטתי לחפש חומר בנושא. כמובן שאת עולם הסימולטורים הכרתי הרבה לפני..

ואז הגעתי לIVAO (בטעות ממש..), ואחרי יומיים כבר הצלחתי להתחבר לרשת. הדבר המוזר היחידי ששאלתי את עצמי, "למה כל כך ריק פה?!".. אז עדיין לא הבנתי שכולם עברו לVATSIM. אחרי כמה ימים של פיקוח, קיבלתי הודעה פרטית שכדאי לי לעבור לרשת VATSIM כי כל החברה הישראלים כבר עברו לשם. (דרך אגב, את ההודעה קיבלתי מלבון, בזכותו עברתי לכאן, תודה! :wink: )

כשעברתי לVATSIM היו פחות חברים ממה שיש היום והחטיבה הישראלית רק הייתה בשלבי הקמה... ואז זכיתי להכיר את כולם וללמוד כמה שרק אפשר על עולם התעופה.

אני שמח לראות את החטיבה מתפתחת מיום ליום, זה רק תוצאות טובות של עבודה מעולה מצד כל החברים והצוות המעולה שלנו כאן. כל הכבוד!! :D

פורסם

אני בתחום מגיל 8 (סימולטורים)

ב2002 קיבלתי את פלייט 2002... ניסיתי לטוס ברשת ולא הצלחתי כל כך לא זוכר מה הייתה הבעיה (לא הצלחתי להתחבר או משהו)

שנה שעברה קיבלתי את 2004 עם 2 חברים... ונכנסנו לפה צעירים למדנו יחד דברים חשובים

ואחרי חצי שנה של טיסה ואני פה.. אני גם פקח..

הראשון שקיבל אותי לחטיבה אגב ודיבר איתי היה איציק ...

פורסם

בתחום הרבה זמן אבל אף פעם לא התעמקתי יותר מדי בפלייט סימולטור, כי ישראל

לא הייתה כל כך מפותחת. כשיצא 2004 החלטתי שאני לומד לעשות סינרים כדי לשפר

לעצמי את ה AI בארץ, בכלל לא היה לי מושג שקיימת קהילת אונליין, בחיפושים אחרי מטוסים

בצביעות של אל על הגעתי ל IAL ומשם לפה.

פורסם

טוב אז נתחיל פה - מישהו יודע מה זה WhazzUp ??

משם התחלתי.

עד אז הטסתיOFLINE עוד שהסימולטור היה קטן (לפני 20 שנה על הקומודור64)

לפני כשנתיים שהתחברתי לאינטרנט המהיר נתקלתי בIVAO ולכאן מתקשר הWhazzUp

ראיתי אנשים טסים ONLINE ועוד ישראלים

נדמה לי שאני זוכר את איתמר ארגואן ואת עטר ואז התחברתי לIVAO ושם התחלתי ללמוד איך להתחבר ואיך טסים עם פקחים ומה זה דפיוןת ונתיבים

ואז פתאום ראיתי שכולם לעלמו לי מIVAO לא הבנתי למה

לבון שהכרתי אז הסביר לי ומאז אני כאן

בעזרתו הגדולה של לבון למדתי המון על מטוסים ותיאוריה כמו כן ברק עזר לי מאד מאד מאד

גם בטיסות וגם בפיקוח ומאז אנחנו בקשר הדוק(בהצלחה בצבא ידידי)

ואז איציק ואנטולי בזמן שפיקחו הראו לי את הדרך ועזרו לי מאד

ואז נרשמתי גם לAOL והכרתי את כולם במפגשים הנהדרים את אמיר שגיא נימרוד איציק שמוליק

קובי אורן ועוד ועוד

ואין מאושר ממני

אוהב אותכם מאד אריה

פורסם

בכיתה ג' (בדיוק לפני 20 שנה) אבא שלי הביא מארה"ב את Flight Simulator 2 לאטארי שלי.

הוא הביא לי את זה אחרי שישבתי לו על הראש בנושא אחרי שדוד שלי הראה לי את זה אצלו. לא היתה לי אפשרות להעתיק את הסימולטור כי הוא בא בקסטה ששנכנסת ישירות למחשב האטארי 800XL (לא לכונן דיסקטים - משהו דומה לקסטות של מכונת המשחק של אטארי).

המחשב אז נראה כך:

Atari_800XL_System_s1.jpg

שימו לב לסלוט לקסטות משחק!

הסימולטור לעומת זאת נראה כך:

Image14.gif

פה, בנקודה הזו התחיל המיתוס של מיגס!

ב-FS2 היו 4 איזורי טיסה - שיקאגו, ניו יורק, לוס אנג'לס וסיאטל. עם הסימולטור באו מפות איזוריות של האירוזים הללו.

בשלב הראשון פשוט הייתי ממריא ונהנה להתרסק לתוך כל מיני דברים (כולל התאומים - אני חזיתי את 11.9 בשנת 84).

אח"כ כבר הצלחתי לנחות.

בהמשך בא הצורך לנווט - על המפה היו עיגולים עם כיוונים (VORים). לא ידעתי שהם משמשים לרדיו, אבל את כיווני המצפן הצלחתי לפענח.

אז הייתי לוקח סרגל - מותח קו מנקודה לנקודה, וטס דוך עפ"י המצפן. הגרפיקה היתה כזו שגם אם המפות היו מפורטות לא היה שום טעם בנסיון לזהות אלמנטים של VFR.

בהמשך למדתי קצת אנגלית (כיתה ד', ה', ו') והתחלתי לקרוא בחוברת. כך למדתי את השימוש ב-VOR וב-NDB.

עדיין כנראה לא הבנתי אותם לגמרי, מכיוון שהייתי ממריא, מכוון תדר VOR לנקודה שרציתי להגיע אליה. כשהמחט היתה סוטה מהמרכז הייתי מתקן עם ה-OBS ואח"כ משנה את כיוון הטיסה שיתאים. לא הבנתי את הרעיון של רדיאלים - למעשה הם לא היו קיימים במפות שהיו לי כך שזה לא היה רלוונטי.

כשיצא FS3.0 כבר היה לי PC עם מסך EGA 16 צבעים!

בסך הכל טסתי בו באותן שיטות בהן טסתי עם ה-FS2, מכיוון שלא היו לי מפות אחרות.

FS4 היה מעניין מאוד מבחינה זו שניתן היה לייצר בו מטוסים. בניתי בו כל מיני מטוסים מוזרים, דאונים וגם מטוסי סילון. זה היה יותר משחק מאשר סימולטור, ויחד עם ההורמונים של תחילת גיל ההתבגרות זה לא מאוד עניין אותי.

מה שכן עניין בשלב מסויים בשנים ההן הוא סימולטור בשם ATP. הסימולטור נוצר ע"י ברוס ארטוויק, היוצר המקורי של ה-FS. בסימולטור היו 737, 767, 747, ATC מובנה, ומשימות טיסה. זה פתח את עיני לעולם ה-IFR האמיתי, שם למדתי מה זה רדיאל, ILS, איך טסים וכו'.

השנה היא 1990, ואני כבר בן 14.

ב-1993 יצא FS5. הוא היה צעד ענק קדימה - הגרפיקה היתה מרשימה הרבה יותר, ניתן היה להתבונן במטוס מבחוץ, ועוד כל מניי סוכריות.

אבל לא היה בו ה-ATC המצויין של ה-ATP.

השמועה טוענת שלFS5 היו תוספות של מטוסים וסנרי - אבל היות ולא היה אינטרנט בארץ (תזכרו שאנימדבר איתכם על תקופה שלא היה בה עדיין WIN95!) מעולם לא הגיעו אלי דברים כאלה.

בשנת 1994 סיימתי את חוק לימודי והלכתי למקום סוריאליסטי ופסיכודלי בו אנשים לבושים בירוק קקי, טילים עפים מסביב, אם התעטשת בזמן שאמרו לך לעמוד בשקט אז יש לך 20 שניות להקיף את העץ ולחזור ואם איחרת בחצי שעה אז יש "משפט".

לא ברור לי לגמרי מה קרה באותן שנים אבל אני יודע שכאשר חזרתי לעולם היה כבר סוף 97, ופיספסתי את FSFW ו-FS95. היו לי אותם כמובן, אבל בהפוגות הקצרות במציאות המוזרה שחייתי בה, כשכבר הייתי מגיע הביתה לא ממש ישבתי על המחשב...

כמובן שעם השחרור רכשתי את FS98 (כן, רכשתי).

פה התחיל עולם חדש. היה אינטרנט, התחלתי להוריד מטוסים (סנרי היו מאוד מכבידים על המערכת ולא עיניינו אותי במיוחד אז). התחלתי ללמוד מהאינטרנט איך אמת מטיסים מטוסים, מכשירים, מערכות, שיטות ניווט וכו'.

היתה לי אז תוכנת תיכנון טיסה בשם FSFlight Planner שהיתה מאפשרת לתכנן טיסות מנקודה לנקודה (לללא נתיבים). היא היתה נחוצה מכיוון ש FS98 לא כלל מתכנן טיסות מובנה, ו-FSNAV עוד לא בא לעולם.

FS98 היה חלומי. אבל עדיין - הוא לא השתווה ל-ATP הישן - פשוט בגלל שלא היה בו ATC.

יום אחד, בעודי מעלעל לי ב-AVSIM נתקלי בכתבה על SATCO. קבוצה שטסה אונליין עם ATC חי!

כמובן שמיד בדקתי את הנושא, הורדתי את SQUAWKBOX (גירסא 1B) והתחלתי לטוס.

היה אז רק טקסט, ולא היה מעורב מולטיפלייר בעניין. כלומר יכולת רק להתכתב עם הפקחים, ולראות את הטקסט בינם לבין הטייסים האחרים - אבל לא ראית אף אחד מסביב.

בכל זאת, זו היתה קפיצת מדרגה ע-נ-ק-י-ת. פתאום קמו אתרי חטיבות, דפיות וכו'.

לא ידעתי על קיומם של סידים וסטארים עד ששאל אותי פקח בניו יורק אם אני מכיר את הסטאר!

בהמשך IVAN התפצלה מתוך SATCO על רקע מריבות אישיות (IVAN התגלגל ל-IVAO של היום).

SATCO התפרקה מאוחר יותר ומבין השברים קמה VATSIM (הוכחה לכך שואטסים קמה מסאטקו - כנסו ל www.satco.org).

בקיצור, בשנת 98 התחלתי לטוס אונליין ומאז אני לא מפסיק. עברתי במספר חברות וירטואליות - ווסטווינד, בריטיש, דלתא.

גם ב-Dovewings הישראלית ההיסטורית.

חיפשתי רבות אנשים שטסים אונליין בארץ (תראו את הלינקים כאן).

טסתי ב-IVAO קצת - אבל VATSIM תמיד היתה רצינית יותר ומאויישת יותר בפקחים.

לכן כשקמה החטיבה לא ידעתי על כך - פשוט לא הייתי נכנס ל-IVAO בשלב ההוא.

הגעתי לכאן כאשר קראתי באתר הראשי של VATSIM שקמה חטיבה ישראלית.

ומכאן הגעתי גם ל IA וכו' והשאר כבר ידוע.

פורסם

לי הכיר YONIX

במסנג'ר LY FLIGHTER

אין לי מושג איך הוא הגיע לפה אבל הוא הכיר לי את כל העניין

וזה מצחיק לחשוב שפעם לפני הואטסים סתם טסים תוכנית טיסה קו ישר בלי נקודות סתם תופסים גובה אחרי ההמראה וטסים ועוד מתלהבים מזה :D

אבל אחרי שיש את הואטסים אפשר להגיד שמי שטס ללא חוקי הואטסים (מציאות) זה בכלל לא ניקרא לטוס :)

פורסם

אני חיפשתי סינרי לFS2002 והגעתי לאתר של ואטיל, ולמעלה בשורת משימות ראיתי שיש פורום- שאלתי את עצמי :" לעזאזל, על מה כבר יש לדבר בנושא הזה?!"

באותו יום נרשמתי לפורום....ולאחר כמה חודשים התחלתי ללמוד טיסה קצת יותר ברצינות והעמקה למרות שאני עדיין לא טס ברשת...גם זה יבוא....

פורסם

גם אני אומנם לא טס עדיין ברשת בגלל הבעיה עם החיבור לSBRELAY

אבל אני טס רגיל וכותב פה מדי פעם והגעתי לפה בעזרת חגי שסיפר לי על האתר הזה כשהוא היה בביקור בחצרים בזמן שאני ועוד כמה חברה מILF עשינו אירוע קטן של פאלקון... 8)

פורסם

אני הגעתי לואטיל דרך האתר גיימר

אילן מנהל החטיבה נהג להגיב שם לפעמים וכשהחטיבה נפתחה הוא ישר הודיע על זה בפורום בגיימר

ומאז אני נמצא בחטיבה לצערי לא טס ברשת בגלל בעיות מחשב אבל עכשיו במחשב החדש אני יכול לטוס

פורסם

עצוב הסיפור של מייז בשדה הזה למדנו הכל והיום הוא כבר לא קיים זאת הסיבה גם שה DEFAULT של FS בגירסה הנוכחית הוא סיאטל טקומה.... כאשר 2004 שוחרר עדיין גורל השדה היה בסימן שאלה..היום הוא כבר היסטוריה..

פורסם

אותי הפנה חבר שמידי פעם טס און ליין לאתר החטיבה.

פתאום גיליתי שכל מה ש"טסתי" עד היום היה חירטות אחד גדול.

תודה לכל מי שעזר לי בייחוד בימיי הראשונים באון ליין, הלו הוא מר TA CTR הידוע בכינויו איציק בקשי :wink:

פורסם

אני לא זוכר בדיוק מתי זה היה, אבל העברתי איזה חופשה אצל בן דוד שלי,

כששאלתי אותו אם יש לו משהו חדש, אמר לי כן וציין שזה סתם מעפן, ומתוך מגירה שלף

דיסק, התמונה היפה של איזה מטוס נוחת תפסה את העיניים, בתחתית היה רשום

Microsoft Flight Simulator 98.

כמובן המטרה העיקרית שלי הייתה להמריא ולעשות פעלולים ושטויות כאלו,

כמו שנהגתי לעשות עם ה-FLIGHT UNLIMITED ופאלקון 3 שהיו אצלי לפני כן.

אחרי זה התגלגל לידי(גם כן, תודות לבן דודי היקר) FS2000, שוב,

ניסיתי למצוא זווית יותר טובה להכנס במגדל פיקוח...

אחרי זה, החלטתי(ואין לי שום מושג למה), לנסות לראות מה כל כפתור עושה,

לחצתי על כולם, ניסיתי להבחין, איך שהוא גיליתי איך לגרום למטוס לעקוב אחרי הקו של

ה-GPS, איך התלהבתי...

ואז נולדה הטיסה הראשונה שלי !!!

VFR מת"א לניו-יורק עם ה-757 של אלעל(שהיה מצויד בפאנל לאיזה מטוס תלת-מנועי) :!:

מפה זה כבר התחיל לעניין אותי !

התחלתי ללמוד, ולא תמיד הבנתי כל כך הרבה, אבל לא התייאשתי !

שנה(בערך) לפני שיצא FS2004, שמעתי על משהו כזה שניקרא וואטסים,

קראתי על זה קצת והתלהבתי הרבה, הטיסה הראשונה שלי כמובן הייתה מת"א לאילת!

(אבל אין לכם מושג כמה קשה היה להתחבר בוואטסים לפעם הראשונה, ובפעם השניה והשלישית, עד שאילתרתי דרך פרימיטיבית להתגבר על כל הבעיות הטכניות...)

אבל כשהצלחתי, הייתי בשמים!

ישר הצטיידתי ב-ATR של ישראייר, חושב שלא הגשתי תוכנית טיסה, קראתי לקרקע בן גוריון ואמרתי כמו גדול:

"ארקיע 248 מבקש רשות לדחיפה והסעה"(פאשלה של התרגשות יתר...),

אחרי זה שמעתי כל מיני דברים בסינית, TALMI2E, סקוואק צ'ארלי, קילו יוניפורם 03, ועוד כמה אחרים...

חשבתי לעצמי לא נעשה ממני צחוק, והכרזתי לפקח :

"שמע, אני חדש, יש מצב שתוכל להסביר לי?" או משהו באזור,

קיבלתי תשובה שלילית, הפונתי ללמוד את הנהלים ואז לחזור(אז לא היה IAL ואת כל המדריכים שיש היום), אחרי זה ניסיתי עוד פעם, ואז נתקלתי באיציק, הסביר לי את הבסיס, יצא לי גם לראות את מדריך הנדב"ר בגירסתו הראשונה, ועוד דבר שאיציק ציין זה לא להתחיל בטיסת IFR או משהו באזור -> דבר ראשון הקפות...

כשהיה פיקוח קרקע בנתב"ג, יצרתי קשר ואמרתי כמו גדול :

"ארבעה אקסריי *משהו*, מבקש רשות לדחיפה והסעה להקפות"

הפקח ציין כי אין לו תוכנית טיסה והשבתי לו שהוא צודק, אני הרי עושה הקפות...

הוא היה נחמד והואיל בטובו להסביר לי איך מבצעים הקפות, וזאת הייתה הטיסה הראשונה שלי בוואטסים, 2 הקפות בגובה 1500 על מסלול 30...

אחרי זה הגעתי ל-VATIL, וזה הסיפור :)

פורסם

שלום לכולם!

אותי הביא לתחום שגיא ינאי. הוא הציע לי לשחק במשחק, אך סרבתי. חשבתי כי סימולטור טיסה זה לא התחום שלי. טיפה אחרי זה, ביקשתי ממנו להביא לי את FS200, כיוון שבו היו מגדלי התאומים (מה לעשות יש לי חולשה לנושא). התחלתי לטוס. נדלקתי על המשחק ועברתי ל

2004. בהתחלה טסתי אופליין. לאחר מכן נרשמתי ל VATSIM והתחלתי לטוס ברשת.

זה הכל.

פורסם

שנים אני כבר טס על סימולטורים,משהוא כמו 20 שנה בערך.

תמיד טסתי אוף ליין ,ויום אחד קראתי בבטאון חיל האויר על החטיבה (כמובן שאני מנוי)

היתה שם כתבה מאלפת על על עדי ארנסט,נדלקתי מייד ותוך 20 שניות הייתי עסוק כבר החיפוש באינטרנט.

שם גיליתי את IA ונרשמתי לפורום .

יום אחד הלכנו דוד ואני למפגש על 12 ופגשנו שם את איציק. מיותר לציין שהוא התנדב מיד להדריך אותנו אישית ,ובאמת האגדה(איציק למי שלא הבין) הגיע אלי לשיעור פרטי ,לי ולדוד על התחברות לרשת .

היה מאלף ומאז אני עוד יותר מכור .

גיליתי עולם שלא הכרתי ,עם אנשים מדהימים שאני באמת אוהב ומעריך ,במיוחד בגלל הרצון לעזור ,לתרום ולהקשיב תמיד, מבלי לצפות לתמורה כלשהיא.

אז איציק תודה מיוחדת ממני ,לכל החברים החטיבה ,וגם לעדי שאומנם אני לא מכיר אותו אישית

אבל התרומה שלו הייתה גדולה מאוד

מיקי

פורסם

לפני בערך 4 שנים קיבלתי את פלייט סימולטור 2000 וטסתי סתם במטרה להתרסק על בניינים.

אולי רק פעם אחת ניסיתי להתחיל את השיעורי טיסה אבל גם לא שמעו טוב את המדריך וגם לא ידעתי אנגלית מספיק טוב, אז התייאשתי.

לא שיחקתי בזה הרבה זמן, ואז באוקטובר 2003 קיבלתי את FS2004 והתחלתי לעשות את כל השיעורים באופן מסודר וללמוד לטוס. בערך כשסיימתי את הצ'קרייד של הרשיון המסחרי, חבר אחד הכיר לי את AVSIM ומשם הכרתי את VATSIM ואת החטיבה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...