עבור לתוכן
ELY3201344684060

עדכון ל-SID/STAR ל- PMDG

Recommended Posts

פורסם

יש לי חופש... בלי הרבה מה לעשות, אז בחרתי לעדכן את קובץ ה-SID/STAR.

בדקתי כל SID ו- approach. זה נראה לי כמו מה שרשום בדפיות, אבל יכול להיות שלא שמתי לב למשהו, אז אני מפרסם את זה כאן לפני שאני שולח ל-navdata.

תנסו את הקובץ:

http://www.centralgaming.net/LLBG_v2.zip

אם שום בעיות לא ידווחו אני ישחרר את הקובץ ביום חמישי.

מי שזוכר, פעם ביקשתי לנסות את FSLaunch. לא יודע למה, אבל אף אחד לא התנדב, למרות שלי התוכנה חוסכת 20 לחיצות\3 דקות בכל התחברות. אני מקווה שלבקשה הזאת תהיה יותר היענות :)

פורסם

העדכון שמפורסם ע"י PMDG נוצר בצורה אוטומטית ישירות מהמידע המקורי.

לשיטה הזאת יש מגבלות. המידע שנוצר בסוף אינו מדוייק. לדוגמא אם יש Procedure Turn, ש-PMDG לא יכול לבצע, ה-SID לא נכלל בקובץ הסופי, ועוד.

לכן navdata יצרו את המאגר של SID/STAR שאנשים רגילים יוצרים. וברוב המקרים התוצאה היא הרבה יותר טובה ממה שמיוצר אוטומטית ע"י PMDG.

פורסם

שלילי לחלוטין.

על סמך מה אתה אומר את זה?

הקובץ שנוצר ע"י PMDG נוצר ע"י אנשים אמיתיים. אפשר לדבר איתם ואפשר להגיד להם שיתקנו את הקובץ שלהם.

את הקובת שלהם מורידים פי כמה וכמה יותר אנשים מאשר את NAVDATA.

חבל שאנשים מפזרים את ההליכים הטובים במליון מקומות שונים.

תפתח את אחד הסידים שלהם ותסתכל מה האי מייל של היוצר (כן, גם הסידים שבאתר שלהם נוצרו ע"י בנאדם ששלח להם את הקובץ).

אגב, בגירסא הבאה שתצא יהיה LLBG מעודכן - זאת מכיוון שאני כבר העברתי לו קובץ מתוקן שכולל את כל היציאות הנכונות מנתב"ג.

פורסם

נשמע לי ממש מוזר שאתה אומר את זה.

אנחנו מדברים על הקובץ שנמצא באתר של PMDG - Navigation Data?

אם כן, האם קראת את ה-README?

]

Please note that these procedures were developed from the DAFIF database. The DAFIF database DOES NOT include all terminal procedures that are published so please do not write me about a missing SID, STAR or IAP unless you've confirmed it is in the DAFIF database. I would be happy to include more airports and procedures if someone can direct me to a more comprehensive, free, on-line database to use.

I've done some filtering of the DAFIF data.

1. Any IAP that has a procedure turn in it is not included because the PMGD 737NG does not have that FMC capability.

2. Only procedures for runways that are at least 4500 Ft are included.

3. I have put a speed restriction of 180 Kts at the first waypoint of an IAP approach and basic procedure. Additionally, I put in 230 Kts for holding patterns. This is to get the plane slowed down to a reasonable speed so turns can be sharper. Feel free to change the speed to your requirements.

There are cases where the DAFIF procedure differs slightly from a civilian chart or contains errors. I do not have access to digital AIRAC cycles to catch these discrepancies so the short term recourse you have is to modify the procedure yourself. It is not hard to do and there is a tutorial that was installed with your 737NG. Version 2 is available on the avsim.com site where any future updates will be posted.

If you find any procedures that cause an error in the 737NG FMC, please let me (NOT PMDG) know what the error message said exactly, the airport ICAO and procedure involved. If you find an error in a procedure caused by inaccurate DAFIF data let me know. Please provide a copy (JPG format would be fine) of your source document and I will make corrections to my master DAFIF data for the next cycle. Email me at 737NG@HotPOP.com.

ונשמע מההודעה שלך כאילו יש עשרות מקומות, ו-navdata הוא אתר מחתרתי...

navdata זה האתר הרשמי בשביל עדכון בסיס הנתונים של PMDG... ואני בטוח שגם במקרה של SID/STAR , זה האתר הרשמי להורדת SID/STAR שאנשים יצרו.

אני מצרף לך גם כמה קישורים לפורום של PMDG, יש כמה הודעות שכדאי שתקרא:

http://forums.avsim.net/dcboard.php?az= ... &mode=full

http://forums.avsim.net/dcboard.php?az= ... &mode=full

http://forums.avsim.net/dcboard.php?az= ... &mode=full

פורסם

לא רק קראתי, גם דיברתי עם הבנאדם שיצר אותו.

יכול להיות שכשהוא הריץ את התהליך זה היה אוטומטי מהאתר של DAFIF, אבל כשיידעתי אותו לגבי אי נכונות ההליכים בנתב"ג הוא ביקש לראות דפיות, השתכנע והוסיף את הקובץ שלי.

אתה קראת את ה-README?

הוא אומר לך שיש מקומות בהם ה-DAFIF שונה מהמפות שפורסמו ואם יש שגיאה תיידע אותו כדי שהוא יתקן!

לא שתלך ותיצור הליך משלך ותשיםא ותו באתר אחר!

לא טענתי ש-NAVDATA הוא אתר מחתרתי. הוא אתר מספר 1 לנתוני ניווט והוא היה מקור מצויין ב-PIC, PSS ו-FSNAV.

אבל כשיש כבר יצרן שמחזיק אצלו סופסוף דאטהבייס עדכני, למה לא לעשות בזה שימוש?

למה לפזר את הקבצים הטובים, ולא להחזיק הכל במקום אחד שכל מי שיוריד אותם יוכל לקבל נתונים עדכניים?

פורסם

לא, לא דיברתי איתו אישית. לפי מה שאני הבנתי מה-README, הבעיות שהוא מדבר עליהם הם בתוצאה שנוצרת אוטומטית. אם הוא מוכן לקבל מה שאתה שולח לו, אז בבקשה.

והאם קראת את הקישורים שנתתי לך? הוא בפרוש אמר שאנשים ייצרו הליך משלהם ויפרסמו אותו באתר navdata.

בכל מקרה, אני מתכוון לפרסם מה שאני כתבתי ב-navdata, ואני מקווה שמישהו יבדוק את מה שכתבתי לפני שזה יישלח.

פורסם

למה התעלמות ? יכול להיות שאנשים קצת אבל ממש קצת עסוקים ???

סופ"ש מגיע ואיתו הבדיקות, ראלקס בן אדם ותודה על ההשקעה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...