עבור לתוכן
Elad Zeierman

***חונכים בשת"פ אל-על-פורסמו שמות החונכים -עמוד 3***

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם

לאחר הרבה זמן ללא פעילות משמעותית בתחום שת"פ ואטאיל אלעל אנו שמחים לבשר לכם על קורס הסבה ל צי 737 שעומד בפתח .

לצורך העניין אנחנו מחפשים חונכים שיוכלו לקחת חלק בפרוייקט בהתאם לדרישות בסיסיות שיצויינו בהמשך, תחילה נסביר מהו תפקידו של חונך בשת"פ VATIL-ELAL:

- סיוע לחניכי טיס בתפעול הסימולטור מבחינה טכנית

- עזרה בתקשורת עם רשת VATSIM במידת הצורך

- חניכה ותפעול המוקאפ שנמצא במרכז ההדרכה של אלעל

- עזרה בהתקנות וכיול הסימולטור לחניכים

- ללמוד- ללמוד לטוס מהטובים ביותר בתחום

כאמור אנחנו לא מלמדים את הטייסים לטוס ,לצורך העניין יש מדריכים מוסמכים מטעם אלעל. תפקידנו, לסייע בתפעול הסימולטור בו אנחנו מומחים כייאה לחבריי ואטאיל.

על חבר חטיבה המעוניין להצטרף למניין החונכים לעמוד במספר דרישות :

1. גיל 16 ומעלה כתנאי כניסה למתחם אלעל בנתב"ג

2. חבר רשת VATSIM עם וותק של שנה לפחות

3. ניסיון מוכח על PMDG 737 (ע"פ לוג שעות ברשת ווטסים)

4. עמידה בבחינה עיונית המכילה שאלות כלליות בתפעול הסימולטור ותפעול בסיסי של פאנל ה PMDG במסגרת יום הכנה שייערך במרכז ההדרכה של אלעל.

5. נכונות והתחייבות למינימום 8 שעות חניכה בקורס ,4 מתוכן בשעות הבוקר כתנאי לקבלת תעודת שת"פ.

**ההשתתפות בפרוייקט היא על בסיס התנדבותי בלבד !**

חברי חטיבה שיצטרפו למניין החונכים ייהנו מהדברים הבאים:

1. למידת הטסה ממקור ראשון- איך עושים את זה באמת, אפשרות צפייה בהדרכות הקרקע ובהרצאות מעניינות בכל הקשור 737 ובאיך מטיסים אותו באמת....

2. הטסת מוקאפ מתקדם , ובזמן החניכה צפייה בתהליכים והליכים שמתרחשים במציאות.

3. לחונך בעל תעודת שת"פ תיהיה אפשרות לתאם בצורה מסודרת עם גורמים באלעל –כניסה לתא הטייס בטיסות אלעל\וסאנדור במידת האפשר לרבות שלבי המראה והנחיתה ע"פ נוהל שקיים זמן רב בין ואטאיל ואלעל- אין צורך יותר בכתיבת מכתבים או ציור ציורים לטייסים.

המועניינים לקחת חלק בפרוייקט מתבקשים לשלוח מייל לכתובת ezman1@gmail.com עם הפרטים הבאים:

- שם מלא

- ת.ז +תאריך לידה

- מספר סלולארי

- מספר ווטסים + וותק

- תאור הניסיון על מטוס ה PMDG 737 והאם יש ניסיון מעשי כלשהו על ה 767 של LDS ו ה 744 של PMDG.

- שם משתמש בפורום ואטאיל

את המועמדויות יש לשלוח עד יום שני הקרוב בחצות.

הנכם מוזמנים לשאול כל שאלה שעולה לכם בראש בשרשיר זה בנוגע לשת"פ

בהצלחה !

מנהלים בבקשה להדביק - תודה מראש

פורסם

שלום חברים!

אני חונך ותיק באלעל ואני אומר לכם,אם יש לכם הזדמנות,תקפצו עליה!

הכל שווה!החל מהקורסים עד להדרכות במוקאפ.

והכל שווה את זה בשביל הקוקפיט,סוף סוף לא צריך להרגיש רע בזה שאתה שולח מכתב באורך של דרשת בר מצווה.ולשלוח מכתב עם השם שלך וזהו.

בקיצור חברה נשמח לראות כמה שיותר מכם במחזורים הבאים!

פורסם

שלושה מסכים ????

שלושה מסכים זה רק ה MIP.

מסך אחד תצוגה חיצונית, מסך OH,

CDU, MCP ו EFIS וכל זה על מחשב של פקידה (שיהיו בריאים).

אנשים, לא צריכים מומחי 737NG, כי אתם לא.

אחרי שמיקי יסיים איתכם, אתם תבינו שאין לכם מושג בשיט על להטיס את ה PMDG.

וכמובן שאם יתאפשר תשבו בקורס הקרקע עם החניכים ואז תלמדו את הבפנוכו של הבפנוכו

של המטוס הזה, חוייה מתקנת.

מה שכן חשוב, שתדעו לתפעל את הסימולטור, תדעו לפתור תקלות PC, כי עם הגורטאה שיש

שם עכשיו, זה כניראה מה שיהיה.

אחרי שאני אסיים איתכם, אתם תדעו לתפעל את המוקאפ הזה בצורה שלא כל 5 דקות

אני אקבל טלפון עם מה לעשות, כי ה MCP התאבד וכו'...

בהצלחה למועמדים ותודה לחונכים הותיקים.

פורסם
באיזה תדירות יצטרך חונך להגיע למתקנים של אלעל?

אנחנו לא סופרים את התדירויות- כמו שכתבתי בדרישות זה לפי שעות אתה יכול את ה 8 שעות לתת ביום אחד במכה ולגמור עם זה או שאתה יכול לחלק את זה על כמה ימים בכל מקרה, אתה יכול גם לבוא הרבה מעבר אם זה להדרכות הקרקע במידה ויהיו פתוחות.

פורסם

חברים אנחנו שוב מדגישים וגם כתבתי את זה במכרז- אנחנו לא הולכים ללמד אף אחד לטוס מכאן נובע שאתם לא צריכים לדעת לטוס, אתם כן צריכים לדעת לתפעל סימולטור ואת הפאנל המדובר ברמת מקשים לתפעול ושימוש בתפריטים ובכלים של הסימולטור לכל מיני מטרות שונות ומשונות , איךאתם עושים הנמכה אם ב V\S או LVL CHG לא מעניין אותנו- אנחנו משאירים לחבר'ה באלעל את הכבוד לתת לכם בראש :-)

פורסם

כפי שציינו חברי מנהלי הציים.

אין לי צורך בטייסי 737, אני לא מצפה שתדעו להטיס אותו כפי שצריך, כי אני יודע שאתם לא יודעים, גם אם אתם בטוחים שכן.....

מה שנוכל להציע לכם , זה ללמוד איך מטיסים אותו באמת ממקור ראשון ( אלעל), וגולת הכותרת, " איך לכל הרוחות טסים עם עוד מישהו בתא".

לרובכם אין הניסיון הזה, CRM , מה זה? אחרי שפעם אחת תתטעמו, מבטיח לכם שכל נושא הטיסה יקבל משמעות אחרת, לא סתם אני מקפיד בכל TFC לקחת מישהו לצידי.

אם אתם רציניים, מוכנים להשקיע ולהיות חלק מהצוות הכי מובחר שיש לחטיבה להציע , מקומכם איתנו, בואו להיות חלק ממשפחת השת"פ .

המיונים גבוהים , והדרישות שלי גבוהות כיאה למעמד, מי שיעבור את שלבי הסינון יקבל מתנה שלא יוכל לקבל בשום מקום אחר בעולם.

ללמוד להטיס 737 יחד עם טייסים אמיתים, לשבת איתם בשיעורי קרקע, להתאמן בסימולטור , ולהרגיש שווה בין שווים יחד עם כל הטייסים .

בהצלחה לכל מי שנרשם.

נ.ב

מי שלא יצליח להתקבל הפעם, מוזמן כבר עכשיו לנסות להתקבל לקורס הבא .

לא להתייאש.

פורסם

לא הבנתי כ"כ את שיטת המפגש. הבנתי שאני צריך לתרום 8 שעות, אבל כמה מפגשים יתקיימו? יהיה לו"ז מסודר?

פורסם

יהיה לו"ז מסודר (אין לנו עדין אותו).

בדר"כ כל צוות עובר שני אימונים של 4 שעות.

בדר"כ בכל יום מתאמנים שני צוותים.

אם אתה יכול לתת יום מלא, סבבה, לא מחלקים לשני חצאים.

כל חונך עושה אימון מלא עם צוות.

חונך אחד בלבד בכל אימון.

המטרה שלכם היא סיוע בתפעול הסימולטור ולא הדרכה.

פורסם

חברה בתור חבר בשת"פ שחנך קורס 737 בעבר, לצערי כרגע אני בצבא אז זה לא אפשרי.

אבל זה באמת היה כיף, היו כאלו שאמרו שאנחנו פריירים או לא יודע מה...

סה"כ, הייתי במשהו כמו 4-5 שיעורים של חניכים 737 (שיעור אוטומציה, מנוע, שיעור Walk Around ועוד כמה שיעורים מעניינים) שהיה פשוט תענוג גדול!

בסוף השת"פ הגיעו גם 3 טייסים לכאן (אלי הביתה) והטיסו מכאן מטס ללרנקה וחזרה, היה פשוט תענוג ובאמת שנהנתי מכל רגע.

ממש שווה את זה!

פורסם

תודה רבה לכל מי ששלח מועמדויות

תשובות יתקבלו בתקווה עד סופ"ש מספר המועמדים רב והבחירה לא תיהיה קלה.

כמו שמיקי אמר מי שלא ייבחר עכשיו יהיו עוד הזדמנויות וזה לא מונע מאף אחד להגיש מועמדות שוב ובטח לא אומר שבפעם הבאה הוא גם לא ייבחר.

בהצלחה לכולם

ושוב תודה !

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...