Nadav פורסם מאי 21, 2010 דיווח פורסם מאי 21, 2010 מזל טוב ענק לעוז!!! הוא עבר בהצלחה את המבחנים ועכשיו הוא גם טייס מסחרי. לפני מספר שבועות הוא הרוויח ביושר את הגדר המכשירים ועכשיו מותר לו גם להרוויח כסף בשביל האהבה הגדולה שהיא אהבת הטיסה! לפי מה שאני שומע עוז עושה חיל באקדמיה שבפלורידה והדרך לכיסא ימין באחת החברות הגדולות, הולכת ומתקצרת! בהצלחה גבר גבר! ומזל טוב!
moshe elbaz פורסם מאי 21, 2010 דיווח פורסם מאי 21, 2010 לא לפני הרבה מאוד זמן היינו יושבים על אוניות נוסעים במהלך זמן מנוחה ממשמרות ועולים לטוס בסימולטור כולי אכול קינאהה . מזל טובב
Shlomlux2 פורסם מאי 21, 2010 דיווח פורסם מאי 21, 2010 אווו... מזל טוב למהגר התעופה שפיץ! תזכור מי גידל אותך, אההה.... פיקח עליך בדקותיך הראשונות :mrgreen:
dima_ga פורסם מאי 21, 2010 דיווח פורסם מאי 21, 2010 אם אפשר שאלה בנושא... אחרי שטייס עבר טיסת ראייה ומכשירים מה עוד הוא לומד בקורס טייס מסחרי? הרי שליטת המטוס, והמטוס במרחב הוא יודע...מה נשאר ללמוד? וכמובן מזל טוב!
mickey lip פורסם מאי 21, 2010 דיווח פורסם מאי 21, 2010 עוז יקירי, מזל טוב . מאחל לך הצלחה בהמשך הדרך לALTP עוד טייס מסחרי מבית VATIL, יפה ,בקרוב גם יהב מצטרף לסוחרים.
Yoav Hahamo פורסם מאי 22, 2010 דיווח פורסם מאי 22, 2010 שפע ברכות עוז, המון בהצלחה בהמשך הדרך! שבת שלום.
yahavl פורסם מאי 22, 2010 דיווח פורסם מאי 22, 2010 אם אפשר שאלה בנושא...אחרי שטייס עבר טיסת ראייה ומכשירים מה עוד הוא לומד בקורס טייס מסחרי? הרי שליטת המטוס, והמטוס במרחב הוא יודע...מה נשאר ללמוד? וכמובן מזל טוב! בארץ הסילבוס המעשי לטיס מסחרי כולל ניווט-מגע נמוך ותמרונים מדויקים כמו "שמיניות" ו"שנדלים" ...הדגש באימונים הוא על דיוק בביצועים, אפשר להגיד שמעטפת הדרישות הדוקה יותר...הצינור הרציני הוא בתיאוריה .....6 מבחנים!!! מצטרף לאיחולי ה"מזל טוב" כל הכבוד!
Tomer Haim פורסם מאי 22, 2010 דיווח פורסם מאי 22, 2010 מזל טוב וכל הכבוד אם אפשר שאלה בנושא...אחרי שטייס עבר טיסת ראייה ומכשירים מה עוד הוא לומד בקורס טייס מסחרי? הרי שליטת המטוס, והמטוס במרחב הוא יודע...מה נשאר ללמוד? אם ברשיון טיס פרטי לומדים להטיס את המטוס, להמריא, לנחות, קצת לנווט מפה לשם והכי חשוב תפעול חירומים ובהגדר מכשירים לומדים להטים ולנווט את המטוס בעזרת מכשירי הטסה וניווט אז ברשיון טיס מסחרי לומדים לשלב את מה שלומדים ברשיון טיס פרטי יחד עם התחשבות בחברה בה עובדים ובמקביל התחשבות בנוסעים. - לומדים לתכנן את הטיסה ובכלל לטוס על פי לוח זמנים מדוייק ביותר - לומדים להתחשב בנוחות של הנוסעים, טיפוס, הנמכה, בכלל הטסה עדינה של המטוס, קבלת החלטה מעל מה לטוס בהתחשב במזג אויר ובתנאי השטח - לומדים איך לתכנן את הטיסה ואיך לטוס בפועל במינימום עלות - לומדים את נושא החירומים הרבה יותר לעומק כי הפעם האחריות היא לא רק על עצמך אלה גם על נוסעים ששילמו בעד הטיסה תחשבו שכל מה שכתבתי פהמתחבר אחד לשני, כלומר קבלת ההחלטות תלוייה בזה ובזה ובזה יחד... יש שאומרים שטיס מסחרי גורם לטיס הפרטי שהוא כבר טייס לא רק להיות טייס אלה להיות בנאדם קורס טיס מסחרי דומה מאוד לקורס טיס פרטי רק ברמה גבוהה הרבה יותר (בארץ הפער הוא קטן יותר). אגב קורס טיס מסחרי לא אמור להשלים את הלימודים, ניתן להיות טייס מסחרי גם בלי הגדר מכשירים. ואז אותו טייס מסחרי טס מסחרית רק בתנאי ראייה.
oz sessler פורסם מאי 23, 2010 דיווח פורסם מאי 23, 2010 אז קודם כל,נדי. אל תשכח שיש לך חלק גדול מאוד בדרך שבה בחרתי, אני מודה לך על זה ומצפה כבר לטוס איתך בארץ. מיקי, תומר וברוכי תודה רבה לכם! אני התחלתי את הדרך שלי אחרי סיור של ואטיל באלעל, הושיבו אותנו בקוקפיט של 75 ומאותו רגע נפלתי. אז גם לכם יש חלק לא קטן.. וחוץ מזה תמיד עושה טוב לחזור ולדפדף בפורום מדיי פעם. well done! שלומי יא פעור! גדלת אותי?! אפילו עדיפות בהקפה לא קבלתי ממך או חומוס סעיד שהבטחת לי לא מעט פעמים. יאללה צא כבר מהמגדל ותעשה את הדבר האמיתי!