עבור לתוכן
Yakov Kraus

טיסות לאוורסט ולנפאל במסגרת הTFC

Recommended Posts

פורסם

אנחנו נמצאים במומבי הטיסה הבאה היא כנראה לדלהי ואנחנו במרחב נגיעה לקטמנדו.

לפניי כחמש שנים בחור בשם מיכאל וון בנה אתר בשם MV challenges

אחד האתגרים שם היה מסע ברחבי נאפל ליתר דיוק 9 מסעים

ונחיתה בשדות קטנים בין הרים. בגבהים שונים.

לצורך זה צריך להפרד מהמטוסים הכבדים ולטוס במטוסי המראה נחיתה מהירה כמו הדש 6

אהרון סיפר כי בTFC הקודם גם עשו פחות או יותר את המסלול הקודם

לצורך המסע הזה יש להתקין מספר סינרים ו"משים" וכן מטוסי ATOL

האם החברה מוכנים אני יכול לאתר את כל הקבצים הללו

ולעבד את הטיסות הללו ל4 או ל5 לגים

אנא תודיעו לי מה דעתכם

9 המסעות

2010jun27001.jpg

שדה לקילה הקרוב ביותר לאוורסט

2010jun27003.jpg

2010jun27004.jpg

מטוס DHC6

2010jun27005.jpg

פורסם

יא וורדי איזה שדה. מעניין מה נוהל הליכה סביב בשדה הזה...

נראה לי אמירת ווידוי ושמע ישראל...

אם כבר אוורסט, הייתי ממליץ לבצע עם דקוטה DC3 לנסות להתחקות אחר המסלול שביצעו טייסי בעלות הברית כשהעבירו אספקה מהודו לסין בתקופה שבה נבנתה דרך בורמה.

שווה לקרוא את הספר "דרך בורמה" שמספרעל גנרל סטילוול שהיה מופקד על כוחות בעלות הברית בגזרה הודו -סין - בורמה.

הטייסים שחצו את האוורסט - שהיה מכונה על ידם "הדבשת" - מצאו את דרכם בעזרת שברי המטוסים של קודמיהם שהיו פחות ברי מזל...שהיו פזורים לאורך הנתיב.

אז שווה לקחת איזה מעיל פרווה טוב, כובע טייסים מרופד היטב, תרמוס עם תה רותח, וחבית מלאה מזל לנסות לשחזר את משימות התובלה של טייסי בעלות הברית מעבר לאוורסט

פורסם

יעקב,

אני באופן אישי מאד בעד. אשמח אם תמצא גם את החומרים המתאימים ל FSX. אם לא, נסתדר גם עם FS9...

ברוכי - אחלה אתגר. יש את הנתיב איפה שהוא?

פורסם

לפני שנתיים טסתי משדה התעופה ג'ומסום בחזרה לפוקרה לאחר שגמרנו טרק באנפורנה. הטיסות משם הם די במזל... תלוי ברוחות שישנם באותו יום... בכלל המחזה שם הוא סוריאליסטי.... שדה תעופה בסוף העולם.. כאשר מטוס מגיע ישנה צפירה שמודיעה לך שהמטוס הגיע כדי שלא תפספס אותו...(בדיקות בטחוניות כמו בקנדי ארהב :) ההמראה עצמה היא חוייה...איך שהמטוס נוחת חייבים לרוץ למטוס .. ברגע שאחרון הנוסעים עולה ..מיד ממריאים כי הרוחות יכולות להשתנות בכל רגע ואז אין המראה...הנוף מדהים עד לפוקרה.. בהחלט טיסה מומלצת. :)

אם אני לא טועה מטוס אחד כזה התרסק בלוקלה בשנת 2008.

פורסם
יעקב,

אני באופן אישי מאד בעד. אשמח אם תמצא גם את החומרים המתאימים ל FSX. אם לא, נסתדר גם עם FS9...

ברוכי - אחלה אתגר. יש את הנתיב איפה שהוא?

אני עדיין חופר באינטרנט.

מצאתי איזה משהו, מאוד נחמד, מי שמצליח לפענח שיקום :wink:

http://www.centercomp.com/cgi-bin/dc3/story?1431

וזה ציטוט מהאתר הרשמי של :FSX...

The C–47 was also used extensively to fly supplies over the infamous "Hump" between China and the sea ports in Burma during WWII after the Japanese closed the Indochina road. The airlift over the mountainous region separating China from the Bay of Bengal was a crucial lifeline, but it involved extremely hazardous flying, especially for the lower-flying C–47s. The bigger, pressurized Curtiss C–46s could fly over most of the mountains and weather, but C–47 pilots often had to fly through the mountain passes, in the clouds, carefully timing each leg to judge when to make the next prescribed heading change to avoid hitting the mountainsides. Needless to say, the casualty rate for pilots flying the Hump was high.

עריכה:

הנה מסלול שחזור מ ZPPP WUJIABA, KONMING, CHINA (שהיה שדה הבית של הנמרים המעופפים - FLYING TIGERS) אל VYMD MANDALEY,MIANAMAR (בורמה לשעבר).

נתיב? נתיב שתשאיר אותך בחיים.

בגלל מגבלות המטוס, היו טסים במעברי ההרים בעמקים מתחת לגובה הפסגות . מנווטים מעיקול אחד לשני לפי כיוון זמן... :| :shock:

פורסם
ברוכי - אחלה אתגר. יש את הנתיב איפה שהוא?

נתיב? נתיב שתשאיר אותך בחיים.

:| :shock:

:P:P:P:P:P:P:P:P:P

יש לי משהו בשבילכם :!:

האתגר "HEROES OFF THE HUMP" לביצוע בסימ' הופיע בגליון יוני 2006 (עמ' 10) של מגזין COMPUTER PILOT.

יש לי את הגליון הזה אבל מטעמי הפרת זכויות יוצרים אני לא רוצה לסרוק ולהעלות לפה.

בשביל 3$ אפשר להוריד את כל הגליון מהאתר שלהם, כאן:

http://www.computerpilot.com/content.php?pid=4&mid=102

פורסם

ברוכי ודן

גם אני מצאתי באינטרנט כמה קבצים עם אינפורמציה בקשר עם הטיסות לסין במלחמת העולם

כמה תמונות

2010jun28001.jpg

2010jun28003.jpg

2010jun28002.jpg

אני מציע בכל זאת לטוס מסודר

להמשיך ממומובי לדלהי

מדלהי לקנמנדו

מקטמנדו סיור לאוורסט

2 לגים מערבה לנפאל

טיסה לבורמה

מעבר מעבר לדבשת

פורסם

גם אני קצת חפרתי היום... יש חומר רב על חציית ה"דבשת". מציע לתכנן את זה כארוע בפני עצמו, ולאפשר לכל מי שרוצה להצטרף, ללמוד את האוירון ולתרגל עליו. יש פה אתגר ניווטי לא פשוט, למי מאיתנו שלא מתכוון להפעיל את ה GPS. ההצעה של יעקב עושה שכל. דורון-אם תוכל לתת לנו תכנית עם מועדים ויעדים צפויים, זה יקל עלינו את ההערכות. יש גם מספר נתיבים אפשריים, באורכים שונים...

פורסם

טרם הצטרפתי ל-TFC אבל הפרוייקט נשמע מלהיב במיוחד. אשמח להצטרף.

ערכתי מספר חיפושים ברשת, ונראה שיש הרבה SCENERY להתקין כדי ששדות התעופה, ההרים והעמקים יתמזגו כמו שצריך.

אני עורך ניסויים מקומיים עבור FS9 אצלי.

אם יש כבר מישהו שהתקין SCENERY עבור נפאל וההימאליה מוזמן לשתף כבר עכשיו.

אגב, גם דפיות לא מצאתי בשפע.

פורסם

אני התקנתי את הסינרים והמטוסים לטיסה בנפל בFS9

אני עובד על הכנת תדריך מסודר

לוח הזמנים המתוכנן

טיסות רגילות

היום טסים לדלהי

שבוע הבא לקטמנדו

בעוד שבועים החלפה למטוסי נחיתה המראה קצרה

וסיור מאתגר של כארבע לגים בהרי ההימליה

רצוף בזה מפה של נפאל על מנת לדעת מי נגד מי

nepalmap1.jpg

פורסם

היי יעקב,

תודה רבה על הסינרים והעדכונים.

מומלץ להתקין גם את ה-MESH הבסיסי:

http://library.avsim.net/esearch.php?Ca ... LID=148885

http://library.avsim.net/esearch.php?Ca ... LID=148934

ניתן להתקין את השאר, אבל מדובר בחלקים מההימליה שאינם בנפאל.

לגבי שדות התעופה, אני ממליץ על:

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=85158

ואז את התיקון שציינת אצלך: nepal_fs9_v21.zip

לגבי המטוס, מכל האפשרויות, זה נראה לי מוצלח

http://www.premaircraft.com/dhc6_new/dh6_cxa.zip

שוב כל הכבוד. מדובר באתגר לא קל

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...