Tal Malca פורסם יולי 9, 2010 דיווח פורסם יולי 9, 2010 היום שמעתי על גישת LDA למסלול 30 שמעתי שהיא חדשה גם יש עדכון כלשהו ל PMDG 747 ל FSX לגבי הגישה הזו? ואפשר גם ל LDS 767
Tal Malca פורסם יולי 9, 2010 מחבר דיווח פורסם יולי 9, 2010 בטוח אחי ^^^??? גם ל PMDG וגם LDS767?? ואיזה AIRAC 1006 או 1007?
Ido Wachtel פורסם יולי 9, 2010 דיווח פורסם יולי 9, 2010 יש עידכון בAIRAC 1007 והייתי מציע לך להריץ חיפוש בפורום לפני שאתה פותח נושאים פתחו על העיניין כבר כמה נושאים.
Noy Farhi פורסם יולי 9, 2010 דיווח פורסם יולי 9, 2010 אבל אחי יש עדכון ב 1006 גם?? האמת שאני לא זוכר. אני עובד עם AIRAC 1007.
Tal Malca פורסם יולי 9, 2010 מחבר דיווח פורסם יולי 9, 2010 טוב במילא אני מעדיף RNAV כי ב RNAV יותר מדויק לפי דעתי מה LDA (לפי מה שאני יודע) אין כמו דיוק של טייס P:(אני לא טייס חח) בכל מקרה הרגע התקנתי AIRAC 1006 אבל זה ביטל לי את הגישות על 26 וגם SID ן STAR על 26 זה אמור להיות ככה??
Ido Wachtel פורסם יולי 9, 2010 דיווח פורסם יולי 9, 2010 טוב במילא אני מעדיף RNAV כי ב RNAV יותר מדויק לפי דעתי מה LDA (לפי מה שאני יודע) אין כמו דיוק של טייס P:(אני לא טייס חח) בכל מקרה הרגע התקנתי AIRAC 1006 אבל זה ביטל לי את הגישות על 26 וגם SID ן STAR על 26 זה אמור להיות ככה?? כן, מסלול 08-26 נמצא בשיפוצים (שימשכו שנה) ככה שמן הסתם הם הורידו את הגישות שלו
אורח פורסם יולי 10, 2010 דיווח פורסם יולי 10, 2010 מה הקשר בין ה AIRAC למסלול פעיל או לא ? ה LDA הוכנס רק ב 1007.
yoni revivo פורסם יולי 10, 2010 דיווח פורסם יולי 10, 2010 טוב במילא אני מעדיף RNAV כי ב RNAV יותר מדויק לפי דעתי מה LDA (לפי מה שאני יודע) אין כמו דיוק של טייס P:(אני לא טייס חח) א. אין קשר. בב"ג RNAV30 מוגדרת כגישת ראייה (Visual) עם מינימום ראות של 5000 מ'. ה-LDA היא גישת מכשירים (Instrument), נועדה למצבים עם ראות של עד 2600 מ'. ב. אין לבלבל בין גישת RNAV מכשירים לראייה. רוב גישות ה-RNAV מכשירים שאני ראיתי מוגדרות כ-RNAV GNSS עם דרישה ל-RNP 0.3/0.1 לפחות (תלוי איפה). יש גם כמה סוגים (סתם לידע כללי): RNAV NPA - דומה לגישת VOR. הנמכה עד ל-LNAV MDA/H. RNAV APV Baro - גישת RNAV עם ניווט אנכי ברומטרי. RNAV APV SABS - כמו ILS. גישת RNAV עם ניווט אנכי גאומטרי. אגב בעשור הקרוב ה-GPS צפוי להיות חלק מרכזי בעולם הניווט האווירי. עם כניסת GNSSים כמו גלילאו (האיחוד האירופי) ו-GLONASS (רוסיה), יהיו למעשה מס' מערכות GPS. הדיוק והאמינות יאפשרו גישות CATIII מבוססות GNSS. למעשה כל שלב בטיסה יהיה מבוסס GNSS. מעזיבת השרוול, הסעה, יציאה, הנמכה גישה-נחיתה והסעה לטרמינל. כבר היום יש גישות פי 1000 יותר מסוכנות מגישת ILS30. אני מדבר על גישות בין רכסי הרים והרבה מתחת לסטנדרטים הבטיחותיים הרגילים. ככל שה-R/ANP במטוסים יהיה יותר קטן זה בעצם יפתח יותר דלתות ואופציות. יותר חיסכון, יותר בטיחות, פחות פגיעה בסביבה וכו'. טוב דיי שבת בבוקר..
Izik Bakshi פורסם יולי 10, 2010 דיווח פורסם יולי 10, 2010 הערה ברשותכם - גישת LDA עדיין לא פעילה ברשת.
Noy Farhi פורסם יולי 10, 2010 דיווח פורסם יולי 10, 2010 הערה ברשותכם - גישת LDA עדיין לא פעילה ברשת. מתי יהיה NOTAM שהגישה תתחיל להיות פעילה גם ברשת?
Idan Traub פורסם יולי 10, 2010 דיווח פורסם יולי 10, 2010 בהינתן הדפית האמיתית מה מונע את פרסום הנוטאם? האם זה הצורך לערוך את הסקטור?
Izik Bakshi פורסם יולי 10, 2010 דיווח פורסם יולי 10, 2010 הסיבות הן בעיקר עדכון של מערך הדרכת מגדל וגישה בהתאם בנושא, לצערי עקב עומס מבחנים לא התאפשר לי לטפל בנושא ואני מקווה לטפל בנושא עד סוף שבוע הבא. תקנו אותי אם אני טועה, אבל למיטב הבנתי אפשרי היום לבצע את הגישה רק בסימולטור FS9, זה נכון?
Zeev Bucki פורסם יולי 10, 2010 דיווח פורסם יולי 10, 2010 אהלן איציק! אכן ביצעתי זאת בFS9 זה מופיע בFMC של ה744 ב AIRAC 1007 אבל השמות של הנקודות בגישה הם שונות לפי מה שבדפית אז צריך פשוט לשנות וליצור אותם מחדש. בוקי זאב:4X-MJB
Noy Farhi פורסם יולי 10, 2010 דיווח פורסם יולי 10, 2010 אפשר להכניס את הנקודות לסקטור. יש כבר את הקובץ שמוסיף את הLDA בסימולטור.(כמובן שצריך להוסיף את הקובץ לסינרי) אם אפשר להכין לFS9 אז אין סיבה שלא לFSX...
Izik Bakshi פורסם יולי 10, 2010 דיווח פורסם יולי 10, 2010 אפשר להכניס את הנקודות לסקטור.יש כבר את הקובץ שמוסיף את הLDA בסימולטור.(כמובן שצריך להוסיף את הקובץ לסינרי) אם אפשר להכין לFS9 אז אין סיבה שלא לFSX... אני מבין שזה קיים ל FS9, מה בנוגע ל FSX, קיים?
Noy Farhi פורסם יולי 10, 2010 דיווח פורסם יולי 10, 2010 אפשר להכניס את הנקודות לסקטור.יש כבר את הקובץ שמוסיף את הLDA בסימולטור.(כמובן שצריך להוסיף את הקובץ לסינרי) אם אפשר להכין לFS9 אז אין סיבה שלא לFSX... אני מבין שזה קיים ל FS9, מה בנוגע ל FSX, קיים? אני לא יודע לגבי FSX.אבל גם אם לא קיים אז צריך לעשות קובץ לLDA.
אורח פורסם יולי 10, 2010 דיווח פורסם יולי 10, 2010 אפשר להכניס את הנקודות לסקטור.יש כבר את הקובץ שמוסיף את הLDA בסימולטור.(כמובן שצריך להוסיף את הקובץ לסינרי) אם אפשר להכין לFS9 אז אין סיבה שלא לFSX... אני מבין שזה קיים ל FS9, מה בנוגע ל FSX, קיים? רן יצר קובץ לסינרי של דוד לFS9. מי שמתקין את הסינרי הזה בX יכול גם להפעיל את הAFCAD שרן הכין.
Yarden Ben-Dor פורסם יולי 10, 2010 דיווח פורסם יולי 10, 2010 בהינתן הדפית האמיתית מה מונע את פרסום הנוטאם?האם זה הצורך לערוך את הסקטור? דפית אמיתית כבר יצאה מזמן
Izik Bakshi פורסם יולי 11, 2010 דיווח פורסם יולי 11, 2010 חברים, אשמח לקבל תשובה חד משמעית לגבי FSX, עובד או לא? ואם כן אז האם יש פרסום מסודר לאיך לבצע זאת? אשמח לקבל לינק להורדה כדי להעלות את הקובץ המדובר לאתר החטיבה. תודה מראש לעוזרים בנושא. הסיבה שאני שואל היא פשוט כדי להכין את הקרקע, כי חלק מאותם שינויים בעקבות ה LDA הם נחיתות על 30 רק באמצעות LDA בשעות מסויימות. ואני מעוניין להימנע ממצב שבו נוציא הגבלות למסלולים פעילים שחלק מהן זה שימוש ב LDA בשעות מסויימות אבל כל מי שבעל FSX לא יוכל טכנית לעמוד במגבלה
AaronDagan פורסם יולי 11, 2010 דיווח פורסם יולי 11, 2010 אפשר להכניס את הנקודות לסקטור.יש כבר את הקובץ שמוסיף את הLDA בסימולטור.(כמובן שצריך להוסיף את הקובץ לסינרי) אם אפשר להכין לFS9 אז אין סיבה שלא לFSX... אני מבין שזה קיים ל FS9, מה בנוגע ל FSX, קיים? רן יצר קובץ לסינרי של דוד לFS9. מי שמתקין את הסינרי הזה בX יכול גם להפעיל את הAFCAD שרן הכין. האם אפשר לדעת איפוא נמצא הקובץ שהכין רן פינקלס עבור FS9. תודה.
אורח פורסם יולי 11, 2010 דיווח פורסם יולי 11, 2010 כאן אפשר להוריד את הקובץ שרן יצר: viewtopic.php?p=326683#p326683