Ido Wachtel פורסם אוגוסט 11, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 11, 2010 אהלן כולם אני רוצה להתחיל ללמוד את ה747-200 (ה-מלכה!) הבנתי שהוא שוחרר להורדה בחינם. חיפשתי אבל לא מצאתי קישור להורדה. אשמח לקישור למטוס ולמדריך טוב
אורח פורסם אוגוסט 11, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 11, 2010 ב AVSIM יש את ההורדה שלו. תעשה חיפוש על Ready for pushback. את כל השאר כולל מדריך עברי, דבר איתי
Ido Wachtel פורסם אוגוסט 11, 2010 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 11, 2010 תודה רבה רן! אני מחכה בקוצר רוח להתחיל ללמוד את המטוס. אני אדבר איתך
Idan Traub פורסם אוגוסט 11, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 11, 2010 בנוסף יש כרגע פיתח של גרסאת RFP לFSX . בפיתוח על ידי NLS וכרגע חוץ מתמונה אחת שהצליח חבר וואטיל לגרום להם לשחרר הם קנאים לשמירה על פרטים על הפיתוח.
אורח פורסם אוגוסט 11, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 11, 2010 NLS לפי מה שהבנתי רק ישווקו. הפיתוח נעשה ע"י המפתח המקורי ראלפ ועוד בחור. בזמנו היתי בבטא של ה V3 שמשום מה לא רוצה לצערי לעבוד על Win7 64 הבטא היתה ליגה אחרת לאומת V2.
Idan Traub פורסם אוגוסט 11, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 11, 2010 NLS לפי מה שהבנתי רק ישווקו.הפיתוח נעשה ע"י המפתח המקורי ראלפ ועוד בחור. בזמנו היתי בבטא של ה V3 שמשום מה לא רוצה לצערי לעבוד על Win7 64 הבטא היתה ליגה אחרת לאומת V2. לפי מה שהבנתי זה טיפה שונה. אחד מהשותפים בNLS היה אחד המפתחים של הRFP המקורי ולכן החליט גם להמשיך את הפרויקט בNLS . NLS לא מתמחים בשיווק אלה בהכנת תקסטורות ומודלים. אני מניח שכמו הפיתוח שלהם בשיתוף עם SIMCHECK (שדרך אגב אחוז נכבד מעובדי שתי החברות האלו עובד בשניהם חחח) בעצם ישווק ע"י משווק חיצוני דמוי ארוסופט או סימרקט וכו... עריכה: http://nextlevel.wepax.com/forum/download/file.php?id=5
orioh פורסם אוגוסט 11, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 11, 2010 מקווה מאד שההתמחות שלהם בהכנת טקסטורות שווה משהו כי הRFP באמת מדהים אבל הטקסטורות במיוחד בVC בלתי נסבלות
אורח פורסם אוגוסט 11, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 11, 2010 NLS לפי מה שהבנתי רק ישווקו.הפיתוח נעשה ע"י המפתח המקורי ראלפ ועוד בחור. בזמנו היתי בבטא של ה V3 שמשום מה לא רוצה לצערי לעבוד על Win7 64 הבטא היתה ליגה אחרת לאומת V2. לפי מה שהוונתי זה טיפה שונה. אחד מהשותפים בNLS היה אחד המפתחים של הRFP המקורי ולכן החליט גם להמשיך את הפרויקט בNLS . NLS לא מתמחים בשיווק אלה בהכנת תקסטורות ומודלים. אני מניח שכמו הפיתוח שלהם בשיתוף עם SIMCHECK (שדרך אגב אחוז נכבד מעובדי שתי החברות האלו עובד בשניהם חחח) בעצם ישווק ע"י משווק חיצוני דמוי ארוסופט או סימרקט וכו... עריכה: http://nextlevel.wepax.com/forum/download/file.php?id=5 מתאים רק נקווה שיצא לפני ש PMDG מוציאים את ה NGX :drinking:
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 12, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2010 RFP מטוס טוב אך איני בטוח שכיום כדאי לעסוק בו. זהו מטוס שלא סולח על טעויות ואינו מתאים למתחילים. אכן הלימוד גורם להבנת טיסה טוב יותר, אך המטוס שבמקורו פותח ל-FS2002 אינו באותה רמה של יתר המטוסים המפותחים כיום. דגם 3 שלו לדעתי לא יפותח, שנתיים ומעלה המפתחים לא הוציאו מילה אחת לגביו ולגבי פרויקט נוסף שיזמו. קיפלו זנב והלכו מבלי לומר מילה לצוות ביטא. גם אם יפותח, מה שנעשה בו עד כה לא עולה על חלונות 7 64. מה יעשו מפתחים אחרים נראה, באתר שבקישור לא ראיתי B747. בעוד כשנה יצא לשוק משהו ברמה אחרת, AEROWINX PSX, מדמה של B747-400 עצמאי המיועד לחובבים ובעלי מקצוע כאחד, שיוכל לפעול בסביבת FSX. להערכתי יעלה 200-250 יורו.
AaronDagan פורסם אוגוסט 12, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2010 RFP מטוס טוב אך איני בטוח שכיום כדאי לעסוק בו. זהו מטוס שלא סולח על טעויות ואינו מתאים למתחילים. אכן הלימוד גורם להבנת טיסה טוב יותר, אך המטוס שבמקורו פותח ל-FS2002 אינו באותה רמה של יתר המטוסים המפותחים כיום. דגם 3 שלו לדעתי לא יפותח, שנתיים ומעלה המפתחים לא הוציאו מילה אחת לגביו ולגבי פרויקט נוסף שיזמו. קיפלו זנב והלכו מבלי לומר מילה לצוות ביטא. גם אם יפותח, מה שנעשה בו עד כה לא עולה על חלונות 7 64. מה יעשו מפתחים אחרים נראה, באתר שבקישור לא ראיתי B747.בעוד כשנה יצא לשוק משהו ברמה אחרת, AEROWINX PSX, מדמה של B747-400 עצמאי המיועד לחובבים ובעלי מקצוע כאחד, שיוכל לפעול בסביבת FSX. להערכתי יעלה 200-250 יורו. תודה על התובנות לעניין ה-RFP. לגבי ה-PSX: אם אני לא טועה, בעמוד הבית של אתר אחר נרשם משהו על רבעון שלישי 2010, ז"א בקרוב אבל לפי הרשום באתר של HEINLIN (המפתח) עדיין לא רואים את האור בקצה המנהרה.......... להלן ציטוט מהמקור: Although I've been working non-stop as fast as I can, the plan to release PSX in 2010 was a bit too optimistic, unfortunately. The project is so huge, I need more time. I'm sorry. - Best wishes, Hardy Heinlin, 20 February 2010.
Baruch Spiegel פורסם אוגוסט 12, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2010 מקווה מאד שההתמחות שלהם בהכנת טקסטורות שווה משהו כי הRFP באמת מדהים אבל הטקסטורות במיוחד בVC בלתי נסבלות ביצעתי טיסות שלמות עם ה VC ב RFP ונשארתי במצב שמיש אפילו פרסמתי סט תמונות פעם viewtopic.php?f=6&t=19228&p=196083&hilit=%D7%98%D7%94%D7%A8%D7%AA#p196083
אורח פורסם אוגוסט 12, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2010 ה RFP הוא אכן לא מטוס למתחילים. עקומת לימוד גבוהה מאוד, מצריך המון סבלנות כדי ללמוד את המטוס ואת מערכותיו. המטוס הזה זה סוס פרא לא סלחן לחלוטין, כל הזמן משאיר אותך על קצות האצבעות. שניה אחת אתה לא איתו והוא לוקח כיוון לאן שבא לו ועל כל הצירים . אחרי תקופה שלמה של חוסר חשק כללי מטיסות, החלטתי לקחת אותו לסיבוב ומצאתי את עצמי כל יום אחרי העבודה רץ הביתה לבצע איזה גיחה קצרה עם המטוס. ללא ספק שובר שיגרה והנאה ואף החזיר את החשק לטיסות.
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 12, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2010 א. אי אפשר לטעון נתיבים אתו, צריך להזין את נקודות הציון ידנית. במטוס המקורי כך היה, אך מזמן הותקנו במטוסים יחידות מימשק לזיכרון נטען עבור נ.צ של פיקסים ושל תחנות DME המשמשות לעדכון INS. דגם 3 איפשר זאת אך כאמור לא רץ על WIN7, וגם לא נמצא בשוק אלא רק אצל רן ואצלי כחברי צוות ביטא. ב. הגרפיקה שלו מתאימה לתקופה בה פותח. דגם 3 טיפל בכך... ג. חלק חשוב בהדמייה לא מספיק מציאותי, למשל טייס אוטומאטי ו-MCP. במציאות לט.א. 3 ערוצים ובהדמייה רק 2, לכן התפעול אחר. עודכן בדגם 3. ד. אמרתי כבר שהוא מטוס טוב?
Yakov Kraus פורסם אוגוסט 12, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2010 חוסר הסלחנות הוא באג בתוכנה. הרי במציאות זה לא ככה זה מטוס יציב ואמין בכל מצב שהוא יוצא מהטייס האוטומטי הוא מתחיל להשתולל בגלל שזה לא מוגדר נכון בקובץ יש בכלל טעות בגרפים באתר מצאתי משהו שתיקן והמטוס הוא הרבה יותר סביר אני אוהב לטוס איתו
אורח פורסם אוגוסט 12, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2010 א. אי אפשר לטעון נתיבים אתו, צריך להזין את נקודות הציון ידנית. במטוס המקורי כך היה, אך מזמן הותקנו במטוסים יחידות מימשק לזיכרון נטען עבור נ.צ של פיקסים ושל תחנות DME המשמשות לעדכון INS. דגם 3 איפשר זאת אך כאמור לא רץ על WIN7, וגם לא נמצא בשוק אלא רק אצל רן ואצלי כחברי צוות ביטא.ב. הגרפיקה שלו מתאימה לתקופה בה פותח. דגם 3 טיפל בכך... ג. חלק חשוב בהדמייה לא מספיק מציאותי, למשל טייס אוטומאטי ו-MCP. במציאות לט.א. 3 ערוצים ובהדמייה רק 2, לכן התפעול אחר. עודכן בדגם 3. ד. אמרתי כבר שהוא מטוס טוב? ישבתי אתמול שלוש שעות לנסות להבין מה הבעיה של V3 עם Win7 64. משהו ב Gauge נכתב בצורה כזאת שמשום מה גורם לבעיות עם Win7. פתחתי אותו עם ה FS PANEL SHOP וקיבלתי הודעות שגיאה על טקסטורות חסרות ועוד כל מיני. התקנתי את V3 על ה XP של הבן שלי ושם הוא עלה בלי שום בעיה. ניסיתי להעתיק את הקבצים למחשב שלי ועדין אותה בעיה. היום אני אבצע ניסוי התקנה על Win7 32, ניראה אם הבעיה היא Win7 בכלל. לגבי ה INS, בגירסה 1.5.1 של CIVA יש יחידת התענה של נקודות. בכל פעם 9 נקודות. יש תוכנה נילוות שיודעת לתרגם תוכנית טיסה של FS9 לנקודות מותאמות לטעינה של ה CIVA. כמוכן V2 שלי צויד ב TCAS V7 וב KLN90B. המטוס טוב אבל לא מצויין
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 12, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2010 יעקב, שוחח עם טייסי B747 המקורי. זהו מטוס לא סלחני הבועט בטייסיו על כל סטיה קטנה ללא רחמים. ההדמיה קרובה למציאות. חוסר הסלחנות הוא באג בתוכנה.הרי במציאות זה לא ככה זה מטוס יציב ואמין בכל מצב שהוא יוצא מהטייס האוטומטי הוא מתחיל להשתולל בגלל שזה לא מוגדר נכון בקובץ יש בכלל טעות בגרפים באתר מצאתי משהו שתיקן והמטוס הוא הרבה יותר סביר אני אוהב לטוס איתו אתר, תיקן?? ספר יותר במה מדובר כי לא מוכר.- איזה אתר ומה תיקן. בכל מקרה כל נגיעה בתכונותיו ספק אם תעשה משהו חוץ מלקלקל.
Idan Traub פורסם אוגוסט 12, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2010 לינק נוסף לתמונה עופר: http://farm5.static.flickr.com/4138/488 ... 04e260.jpg
אורח פורסם אוגוסט 12, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2010 חוסר הסלחנות הוא באג בתוכנה.הרי במציאות זה לא ככה זה מטוס יציב ואמין בכל מצב שהוא יוצא מהטייס האוטומטי הוא מתחיל להשתולל בגלל שזה לא מוגדר נכון בקובץ יש בכלל טעות בגרפים באתר מצאתי משהו שתיקן והמטוס הוא הרבה יותר סביר אני אוהב לטוס איתו את ה RFP בדק קברניט של אלעל שלאחר הבדיקה הכניס אותו להדרכות קרקע של טיסים חדשים שסייעתי בחונכות שלהם באלעל. המטוס קרוב מאוד למציאות וסייע רבות לטבילת האש הראשונה של ה"מסכנים" שהלכו להטיס אותו. בהמשך שדרגתי אותם ל RFPVP. לא סתם מטיסים את המטוס הזה שלושה.
Yakov Kraus פורסם אוגוסט 12, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2010 עופר אני פשוט נמצא בעבודה כשאני יחזור הביתה אני אפרט יותר
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 12, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2010 לינק נוסף לתמונה עופר:http://farm5.static.flickr.com/4138/488 ... 04e260.jpg גם אני יודע לקרוא באינטרנט, אך אלה מלים ותמונות. כמה מפתחים עם רקע ומוצרים "מוכחים" פרשו באמצע פיתוח? שמעת על PSS, על AIRLINER XP? מה בנו אחרים? מטוסים מתקדמים המבוססים על FSX GPS כמחשב משימה- מביש. נראה כשיהיה גמור, אני ספקן שמישהו קטן מסוגל לפתח משהו ברמה מקצועית של ממש (AIRSIMMER לדוגמא. היכנס לפורום ותראה איזו השתוללות על המפתחים מתחוללת שם), ואם קיים- מעניין מה תהיה תוכנית השיווק שלו, אחרי הכל אנשים נוטים יותר לקנות מטוסים מתקדמים כ- B757, 767. 744, 737NG, 777, A3XX, ופחות לטוס בתא עם INS מיושן, בו אין לך תצוגת ניווט ראויה, והמערכות דורשות התערבות הקברניט שהרי בדרך כלל אינך טס בשלישיה בתא. כך למשל לא תדע מתי צפוי לעבור יחידת בקרה או מתי נכנסת לאיזור אסור לטיסה, אלא כאשר אתה עוקב כל העת במפת נתיבים, כפי שטסו אז.
אורח פורסם אוגוסט 12, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2010 עידן תוריד טורים. אתה סתם מתנפח. אחד האנשים שאני לוקח ביקורת שלהם על מטוס זה עופר. יש לו רק מעט שעות טיסה אמיתיות כולל טייס ניסוי, אבל ממש מעט.
Yakov Kraus פורסם אוגוסט 18, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2010 סליחה על האיחור רק היום הגעתי לזה יש טעות בAIR FILE של המטוס הבעיה שנתקלתי בה היא בדיוק כזאת Using the tape panel I climb to an approved FL, say FL210. To get there I use CLB mode and EPR mode with ALT SEL. On reaching FL210, select SPEED mode and change to ALT HOLD. I then fly at FL210 for a while until ATC approves a climb to say FL330. To do this, I set a new altitude, select ALT SEL, re-engage EPR mode and select IAS for the climb. The throttles then move back to the climb EPR setting (say 1.42) and the plane begins to climb. No problem. However, when I attempt this with the analogue panel, I run into a problem. When I re-engage the EPR mode for the climb, the throttles only increase slightly (say to 1.38 when 1.42 is being commanded. They do not reach the commanded EPR setting. But in the tape panel, the throttles reach the commanded EPR הבחור שמכנה עצמו TREVER מצא את התקלה בקובץ AIR FILE יש טעות בקובץ 1506 במאך 0.5 85% N1 במקום 1.27129 רשום 0.7129 כלומר הנתונים יורדים מ1.108444 ל 0.712900 ועולים שוב ל1.357150 הפיתרון שהוא מצא Ok everyone I believe I have solved the problem. Before you snigger or laugh, try it. The problem is the TAS gauge in the analog panel. Replace it with the SAT gauge from the tape panel - that solves the problem!!!! I have successfully done numerous step climbs now using the analog panel. The other problem of not having enough power in the initial climb is also solved. You need to edit the .air file using something like Air Editor. In record 1506 you need to make the following correction: At Mach 0.5 (left hand side) at 85%N1 (top) change the entry to 1.17129. I think the original entry was 0.something I am now busy tweaking the FD to sort out some flap and AP issues. Try it and let's have some feedback - it works for me but maybe not for others. Just remember to follow the procedures correctly-as in the manual. אצלי זה עובד עכשו מצויין
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 18, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2010 איזה משוב קיבל? הם גם ממשתמשים ותיקים?
Yakov Kraus פורסם אוגוסט 18, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2010 עופר אל תיעלב טרחתי ופתחתי את הקובץ כדי להראות בפועל את הטעות בטבלה כמו שנאמר טוב מראה עיניים סה"כ ניסיתי לעזור