עבור לתוכן
Ido Wachtel

RFP 747-200

Recommended Posts

פורסם

יעקב,

לא חושב שעופר נעלב, השאלה היא : האם יש עדויות מהימנות (קרי: לא ילדים שצועקים "ריאלסטי" או " לא ריאליסטי" כי ככה נדמה להם) ממשתמשים רציניים על כך שהתיקון אכן מתקן את מה שצריך.

פורסם

היום אני לא יודע כמה משתמשים ב742

אני אוהב להטיס אותו בכל הזדמנות

למרות הV3 הזועתי שלו

http://forum.avsim.net/topic/283324-ffr ... gue-panel/

התגובות

תחליט בעצמך

בסימולטור המטוס בועט ברגע שאתה יוצא ממצב אוטומטי

או נוסק בפראות או צולל בפראות

המטוס טס כבר כמעט 40 שנה

התופעות הללו לא מוכרות

או שהטייסים מיומנים כך שזה אף פעם לא קורה

או שהתוכנה בסימולטור מגיבה בתגובה עודפת

להערכתי ברגע שיוצאים ממצב אוטומטי המטוס נשאר באותו מצב לא צולל ולא נוסק

או לפחות במידה מוגבלת מאוד

בכל זאת יושבים שם 500 אנשים

פורסם

עופר אתה מצחיק

הטיסה הייתה לפני יותר מחודש

משום מה שני מנועים נכבו

זאת לא הייתה יוזמה שלי

המוד היה על MACH כנראה הסימולטור התייחס לזה כמו SPEED

המהירות עמדה על 166 פחדתי להוריד את המהירות

אולי יכבו עוד מנועים

שני המנועים האחרים עמדו על 1.68 כך חישב אותם הסימולטור

אין שום קשר לשינוי פרמטר אחד בAIRFILE זה לא באותו אזור בכלל

האמת היא שתכנתי את כל הכפתורים של ה742 על מכשירי ההטסה שלי

כולל הטייס האוטומטי

GF CH SIATEK

דרך המכשירים הללו אני רואה את נתוני הטיסה ולא צריך להוציא את העינים

בתצוגת הVC שלו

ההטסה של המטוס אתגרית אני משתמש בINS דרך FSBUILD

ואני מאוד אוהב את הצביעה הישנה של אל על

פורסם

איני מתייחס לטייס ולאופן ההטסה, אלא לפעולת מערכות המטוס. כאשר FFRATS מחובר ומוד דחף הינו GA במגבלת 1.41 כמוצג באותה תמונה, מנוע לא יכול לעבור EPR=1.41, ולהגיע ל- 1.68. זה הכל. שלי נראה כך:

Untitled-42.jpg

פורסם

עופר למה לעשות לי רע על הבוקר ולשם את V3 מול הפנים ...

לא יפה :(

אני מניח שזה על XP ? או שבדרך נס הפעלת את זה על 7 64 ביט ?

פורסם

לדעתי המטוס הזה מעולה אם כי אני מסכים עם יעקב שהמידול שלו לסימולטור רחוק מלהיות מושלם.

גם אני זוכר בעיות עם A/T דווקא בשיוט. למשל במוד MACH המטוס לא מצליח להגיע למספר המאך שהוגדר לו. ההבדל בין מוד MACH למוד SPEED אמור להיות בתגובה איטית יותר של המצערות במוד MACH . התוצאה בפועל היא שהוא לא מצליח בכלל להגיע ל 0.84. לכן העדפתי להישאר במוד SPEED.

לא תמיד הוא עושה את מה שאתה מצפה ממנו שיעשה - במיוחד בקטע של אוטומציה - אבל זה בדיוק מה שעושה אותו מפתיע ומעניין... :wink:

הנה דוגמא:

viewtopic.php?f=1&t=19177&p=195737&hilit=%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9C+%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%90%D7%94#p195737

פורסם
לדעתי המטוס הזה מעולה אם כי אני מסכים עם יעקב שהמידול שלו לסימולטור רחוק מלהיות מושלם.

גם אני זוכר בעיות עם A/T דווקא בשיוט. למשל במוד MACH המטוס לא מצליח להגיע למספר המאך שהוגדר לו. ההבדל בין מוד MACH למוד SPEED אמור להיות בתגובה איטית יותר של המצערות במוד MACH . התוצאה בפועל היא שהוא לא מצליח בכלל להגיע ל 0.84. לכן העדפתי להישאר במוד SPEED.

לא תמיד הוא עושה את מה שאתה מצפה ממנו שיעשה - במיוחד בקטע של אוטומציה - אבל זה בדיוק מה שעושה אותו מפתיע ומעניין... :wink:

הנה דוגמא:

viewtopic.php?f=1&t=19177&p=195737&hilit=%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9C+%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%90%D7%94#p195737

מסכים עם בעיית ה AT במוד MACH.

לגבי שאר הדברים, כמו שכבר ציינתי, המטוס (גירסת V2 וגם גירסת VIP) נבדקה

ע"י קברניט ותיק על ה 742 (בזמנו) שציין שהוא מתנהג בדיוק כמו האח האמיתי שלו,

בלתי צפוי ונושך בדיוק ברגעים שלא רוצים בעיקר בנושא האוטומציה שלו.

אחד הדברים שאני התלוננתי בפני אותו קברניט, לגבי לכידת ILS \ VOR המטוס עושה אוברשוט.

אותו קברניט אמר, בדיוק כמו האמיתי ולכן צריך לעזור לו בירוט ולהכניס את המטוס לפניה

דבר שכמובן סייע ליירוט מוצלח של VOR \ ILS

בזמנו העברנו פידבקים במהלך הקורסים באלעל שהשתמשנו ב VIP לראלף וכריס.

לעצרנו פיתוח ה VIP נעצר ונעלם :(.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...