עבור לתוכן
Yarden Ben-Dor

שוחרר IFLY 737NG

Recommended Posts

פורסם

זה נראה מתחרה מאוד לPMDG, זה מטוס גם לFS2004, והוא נראה מטורף לפי מה שאני רואה. זאת חברה סינית שפיתחה אותו 3 שנים והוא נראה מאוד מבטיח. הוא שוחרר עם FLIGHT1 ובפורום ראיתי שחלק מהבטא טסטרים של LDS גם מעורבים בו.

לינק להתרשמות: http://www.iflysimsoft.com/ProductsDetail.aspx?PID=1

ראיתי שהוא כולל דגמים חיצוניים של כל סוגי ה737 NG כולל עם ובלי גבות בקוקפיט, כולל 2 סוגים של MCP ומערכות שעובדות נראה לי ב-100 אחוז, אפשרות לכיול כפתורים, תוכנות משקלים, הכל מהכל.

פורסם
זה אומר פרוייקט חדש ל-י'? :)

ראיתי סירטון שלו והוא נראה מצוין ומבטיח.

אם זה באמת כמו שזה נראה אני מאמין שלא תהיה ברירה ליודי...

אגב כל מי שרוצה לקנות: http://www.flight1.com/products.asp?product=iflyfs9 המחיר הוא 54$

פורסם

נשמע מעניין מאוד אפילו שמדובר ב 737 :-)

מה שבטוח זה שאם צוות lds נגע בזה גם בצורה עקיפה זה בטוח שווה משהו

הבעיה עם pmdg מעבר לבאגים זה בהנדסת אנוש והנוחות תפעול של הפאנלים רואים את זה גם ב744 שהוא מודל טוב ואמין

פורסם

שמעו אני בנתיים מנסה אותו בטיסה קצרה מב"ג ללרנקה- עד כה נראה מבטיח ביותר. כמובן שאני מאוד חלוד על 737 לעומת האחרים אז יש לי פה ושם קצת בעיות למשל שפתאום הוא הוא לא מסוגל לשמור נתיב ועושה לי בPFD את השגיאה CWS R. המטוס נראה מקצועי מאוד, יש בו את כל הדברים שציפיתי שיהיה במטוס מקצועי, החל מIRS, ועוד FD מתאים, 2 סוגי MCP, התנעת מנועים מדהימה, כל כפתור פועל, פריימים מעולים: 90-100 מבחוץ, 40 בפאנל, ו-27-30 בVC וכל זה בב"ג, LOAD MANAGER, ועוד שאר ירקות. אני אפרסם קצת תמונות בהמשך.

פורסם
מה זה גבות בקוקפיט?

eyebrows windows -

שני החלונות שמותקנים בחלק העליון של הקוקפיט של ה 717, 707, 727 ורוב ה 737, מכל הסדרות. לאחרונה הפסיקו לייצר אותם על ה 737.

737 עם eyebrows windows:

http://www.airliners.net/photo/Airzena- ... 1767755/L/

N201LV, ה 737 הראשון שיוצר בלי eyebrows windows:

http://www.airliners.net/photo/Southwes ... 1132461/L/

חשוב מאוד לציין שכיום קיים retrofit למטוסי 737 עם החלונות האלה על מנת להסירם.

ציוטו קצר ומעניין, שמכיל הרבה מאוד פרטים, נלקח מ http://www.b737.org.uk/fuselage.htm#EYEBROW_WINDOWS:

On the 3rd Feb 2005, 737-700, N201LV, L/N 1650, was the first ever 737 to fly without eyebrow windows (window numbers 4 & 5). They have been standard in Boeing aircraft back as far as WW2 bombers to give better crew visibility. Now they have been declared obsolete and removed from production. The design change reduces airplane weight by 20 pounds and eliminates approximately 300 hours of periodic inspections per airplane. Retrofit kits to cover eyebrow windows will be available mid-2006 for the in-service 737 fleet.

Note the windows will still be available as a customer option and all military versions will continue to be delivered with eyebrow windows.

Notice the 10 small vortex generators above the radome. These reduce the cockpit noise from the windshield by 3dB.

פורסם

טוב חברייה- סיימתי לבצע את הטיסת מבחן שלי עליו. הבאג היחידי שאני שם לב אני לא יודע אם זה בגללי או בגללם- התנגשות בין היוק לטייס האוטומטי שברגע שהיוק פעיל- הLNAV מתנתק, היתה לי גם בעיה בAPP אבל כאן זו בטח בעיה שלי של חלודה יתרה על המטוס הזה. כמו כן התנועות בהתחלה היו חדות מידי לטעמי ולכן בתפריט יש אפשרות לשחק עם הרגישות של היוק של האוירון- שמתי למינימאלי.

והנה תמונות להתרשמתכם:

001lke.jpg

002psg.jpg

003nq.jpg

004vx.jpg

005xlp.jpg

006cm.jpg

007nqf.jpg

008rfx.jpg

פורסם

שמע- לפי רושם ראשוני זה בהחלט נראה משהו מבטיח. אני ניסיתי "מטוסים מבטיחים" מאוד בעבר כמו CS757 וQW757- כולם נחלו אצלי אכזבה צורמת. כאן לעומת זאת כל מה שבדקתי עבד- פרט לקטע שאמרתי לכם נראה לי אפשר לפתור את הבעיה די בקלות.

אגב ניסיתי את הBBJ אתמול וזה נראה גם מטורף. יש שם HUD עובד וזה משהו באמת מוזר לי לראות את זה על מטוס כזה, וגם שם הMCP שונה

פורסם

נראה יפה מאוד. תודה על הרשמים עד כה. אין ספק שמדגדג לי באצבעות, אך אחכה ל-PMDG על מנת להשוות ולהחליט סופית. הנטייה הטבעית הלא מלומדת שלי היא PMDG. נחיה ונראה.

פורסם

אביחי, לפי דעתי אתה טועה כאן. אחרי קריאה מעמיקה של הבאגים שאנשים רשמו בשרשור ההוא אין הדבר נכון במלואו. בעניין הCI למשל הנושא נדבק על ידי ונתגלה כלא נכון, ועוד רבים ואחרים. אני לטענתי יש 3 באגים מרכזיים: רגישות יותר עם יוק של CH (הבעיה המרכזית מבחינתי), צורך בכוח מנוע גבוה מאוד בהסעה, וחוסר אפשרות לשלוט בסאונדים הפנימיים.

חוצמזה הכל זניח, המטוס הזה מכניס בכיס הקטן את PMDG שהיה עד כה, אני בטוח שPMDG NGX יראו להם מאיפה משתין הדג- אבל הבעיה היא כזו- רובנו טסים בFS9 ולא בFSX. במידה ויעלה להם ג'וק בראש וישחררו אותו גם לFS9 הסיפור יקבל תפנית שונה לגמרי, אבל עד כה- זהו ה737NG הכי מקצועי שקיים לדעתי והוא מאוד טוב ואפילו מקצועי. זה לא משהו חובבני כמו CAPTAINSIM ודומיהם- זהו בהחלט מתחרה רציני לפי דעתי.

בקרוב גם הIFLY יעשה עלייה אלינו וזה יעשה לכם עוד יותר חשק להטיס 737 כחול לבן :D

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...