עבור לתוכן
Yarden Ben-Dor

שוחרר IFLY 737NG

Recommended Posts

פורסם
רשימות על גבי רשימות של באגים..חוץ מזה,המודל נראה לא משהו..

עדיין מחכה לPMDG שיראה לכולם איך עושים מטוס!

המטוס הזה קוצר שבחים בכל פורום נחשב. נכון להיום זהו ה73 הטוב מסוגו - לפחות בדרגה אחת טוב יותר מהNG הוותיק של PMDG.

אינני בטוח שהNG החדש של PMDG יהיה טוב בהרבה, אם בכלל, מהמודל של הצוות הסיני. כך או אחרת אין ספק שמחירו יהיה הרבה הרבה פחות אטרקטיבי. ובכלל, לי אישית הרבה יותר נעים לתמוך בשחקן חדש בשוק התוספים ובפרט כשאותו שחקן היה עד לא מזמן צוות פיתוח לתוסף חינמי.

הבאגים שנבהלת מהם, ברובם אינם רצינים. כל תוסף חדש גורר אחריו פאץ' אחד או שניים. אפילו אלו ש"מראים לכולם" מוציאים גרסאות תיקון לכל מודל חדש, כך שגם אם מתגלים פה ושם באגים קטנים, הרי זה לא בלתי צפוי.

פורסם
רשימות על גבי רשימות של באגים..חוץ מזה,המודל נראה לא משהו..

עדיין מחכה לPMDG שיראה לכולם איך עושים מטוס!

המטוס הזה קוצר שבחים בכל פורום נחשב. נכון להיום זהו ה73 הטוב מסוגו - לפחות בדרגה אחת טוב יותר מהNG הוותיק של PMDG.

אינני בטוח שהNG החדש של PMDG יהיה טוב בהרבה, אם בכלל, מהמודל של הצוות הסיני. כך או אחרת אין ספק שמחירו יהיה הרבה הרבה פחות אטרקטיבי. ובכלל, לי אישית הרבה יותר נעים לתמוך בשחקן חדש בשוק התוספים ובפרט כשאותו שחקן היה עד לא מזמן צוות פיתוח לתוסף חינמי.

הבאגים שנבהלת מהם, ברובם אינם רצינים. כל תוסף חדש גורר אחריו פאץ' אחד או שניים. אפילו אלו ש"מראים לכולם" מוציאים גרסאות תיקון לכל מודל חדש, כך שגם אם מתגלים פה ושם באגים קטנים, הרי זה לא בלתי צפוי.

צודק ב-100%

פורסם

משהו נוסף שקראתי עכשיו בפורומי הבנאים, בהמשך IFLY כניראה יוציאו

SDK או שמהו בסגינון שיאפשר קריאה וכתיבה של כל הפרמטרים הקשורים

במפסקים, בוררים שעונים תצוגות וכו' וכניראה גם שליפה של התצוגות

ND PFD ומנועים.

עוד משהו יעזור לתת ל PMDG בראש.

עכשיו רק נשאר שמיקי יעשה טיסות בדיקה ואישור Airworthiness

ודודי ירים מפעל V2 בסניף מרכז... :D

פורסם
משהו נוסף שקראתי עכשיו בפורומי הבנאים, בהמשך IFLY כניראה יוציאו

SDK או שמהו בסגינון שיאפשר קריאה וכתיבה של כל הפרמטרים הקשורים

במפסקים, בוררים שעונים תצוגות וכו' וכניראה גם שליפה של התצוגות

ND PFD ומנועים.

עוד משהו יעזור לתת ל PMDG בראש.

עכשיו רק נשאר שמיקי יעשה טיסות בדיקה ואישור Airworthiness

ודודי ירים מפעל V2 בסניף מרכז... :D

בינתיים מיקי צריך Airworthiness למחשב שלו... :lol:

פורסם

שלום,

היום קיבלתי את המטוס לסימולטור,

עשיתי איתו היום טיסה מיוון לארץ המטוס מתנהג פשוט מעולה,המכשירים עובדים בצורה מדהימה,המטוס מבצע SID/STAR בצורה מדוייקת,המטוס מנמיך ומטפס עם VNAV בצורה טובה.

(ויש עוד הרבה דברים מדהימים במטוס)

פורסם
(ויש עוד הרבה דברים מדהימים במטוס)

מה למשל? אפשר הרחבה? מה הפתיע אותך לטובה או לרעה?

משהו נחמד שיש במודל BBJ זה הHUD,שינוי מבט בין הND לתצוגת מנועים(משהו שאין בPMDG 737NG),

מערכות חדשות ברדיו ובמטוס עצמו,ניתן לשנות את הMCP במטוס(לא כל כך חשוב אבל נחמד),

הרבה פונקציות במחשב טיסה(שאין בPMDG737)

זה פחות או יותר מה ששמתי לב בטיסה הראשונה שלי איתו.

אני בטוח שיש עוד דברים שאין בPMDG 737.

אני יעדכן עוד פרטים בהמשך.

8)

iFly 737 Landing Rome

http://www.youtube.com/watch?v=l3jNJt8x ... re=related

פורסם
אילו פונקציות במחשב נוספות?

אני יעלה תמונות של הFMC והפונקציות שלו עוד כמה דקות.

שאני יעלה תמונות אתה תבין לבד חח :D

פורסם

יופי של תאורה... לגבי הFMC, רעיון נחמד, אבל בסוף זו פשוט הדרך שלהם להציג את תפריטי האפשרויות של התוסף שלהם. אני מתאר לעצמי שזה יכול להיות מעצבן לפעמים באופן הממשק הזה.

פורסם
יופי של תאורה... לגבי הFMC, רעיון נחמד, אבל בסוף זו פשוט הדרך שלהם להציג את תפריטי האפשרויות של התוסף שלהם. אני מתאר לעצמי שזה יכול להיות מעצבן לפעמים באופן הממשק הזה.

אני יכול לשלוח לך כל מיני תמונות נחמדות בקוקופיט,מבחוץ,יש למטוס אפקט Landing Light מדהים.

תוסיף אותי למסנג'ר שלך ואני ישלח לך בסביבות השעה 16:30.

noifarhi@nana.co.il

פורסם

בדיקה קצרה שעשיתי.

התנהגות מנועים מוזרה. הורדת כח כאילו זה מנוע של מיקסר.

מוריד מצערת והם יורדים ל IDEL במכה אחת.

ה A\T רב עם המצערת וזה אומר שצריך לשמור מצערת ב IDEL בזמן ש A\T מחובר.

פנל ה 2D יפה אבל ה ND PFD לא מספיק ברורים.

ה VC שלו יפה אבל אני לא מסוגל לטוס ב VC (לא מצליח להתרגל לטוס כך).

היה לי בעיה מוזרה ש CMD לא רצה להתחבר, אחרי מספר מלחמות התחבר.

עשיתי ILS אחד איתו.

לאחר הולד בעזרת HDG SEL בסירון עשיתי 180 חזרה לכיוון ה ILS תוך כדי הנמכה במהירות 190-200 קשר, הוא עשה אובר שוט על הLOC.

ב LOC ירוק ה HDG היה אם אני זוכר נכון להתאפס על כיוון הקרן, אבל לא עשה זאת.

לחיצה על G\S ביצע ירוט של ה G\S מלמעלה.

משום מה היה לי סימון מוזר על ה SPEED TAPE ב ND ליד ה 180 קשר.

יש לי כמה תהיות לגבי ה VREF שהוא מחשב, אבל זה נשאיר למומחה מיקי.

דבר מאוד מעצבן היה שאחרי שהמטוס מונע, נכנסתי לתפריט של ה CONTROL של FS (אני אחרי התקנת מחשב מ0 :S) וכשחזרתי שני המנועים נכבו.

חסרות לי הרבה אופציות קונפיגורציה של המטוס כמו להעיף את ה AOA מה PFD.

באזור ה 1200 רגל שחררתי את הטייס האוטומטי והטסתי ידני.

חסר לי מאוד הקול הידוע של הקיזוז ב 73NG.

הקולות האזהרה (ברח לי השם של המערכת) נשמעים מוזרים ולא קרובים לדבר האמיתי (להאזין ל PMDG ו LDS נשמע 1:1).

כמוכן תחושת ההטסה היתה מוזרה עם תגובה מעט איטית של היוק, יכול להיות שניתן לשיפור

בתפריט הרגישות של הסטיק של Ifly

ד"א מה זה האורות הסעה נחיתה האלה ? באמצע היום ניראה כאילו הם באמצע הלילה.

ה CDU נראה מאוד מושקע עם הרבה אופציות ונתונים שלא זכור לי מה NG של PMDG.

ה + הענק ביותר מבחינתי, ניתן לשלוף את התצוגות החוצה.

לא שחקתי עם זה יותר מידי, אבל ניראה מבטיח.

דבר נוסף שעוד לא בדקתי זה את ה Custom Keys שלו.

בהמשך.

קיצר ניראה לא רע בכלל יש כמה דברים שהיתי מעוניין שישופרו בעיקר תצוגת ה 2D אבל בגדול ניראה מאוד מבטיח.

חג שמח שנה טובה והרבה מטוסים ברמה.

פורסם

יש כמה דברים שניתנים לתיקון שם:

הקטע עם הA/T זה אותו קטע שיש עם LDS ומצערות - כאן פשוט כמו שאמרת צריך להעביר אותם לIDLE..

בקשר לכל העניין של הCMD והLNAV וכל הבעיות שעשה לך בHDG לדעתי זה כתוצאה מחוסר התאימות ליוק של CH. נכנסתי לכמה שרשורים שלהם, העברתי את הרגישות של היוק בתפריט של IFLY למקסימאלי וזה די הפסיק לעשות לי את הבעיות האלו..

פורסם

כי ב 737 צריך להגיע לשם.

זה ל 76 או T7 שב IDEL הם במהירות המראה של C172 :D

פורסם

ישנה בעיה ידועה בסימולטור של מקדם חיכוך לא ריאליסטי. זה בא בעיקר לידי ביטוי בכוח רב מדי הנדרש לצורך תזוזה או באי יכולת להסיע בסרק במטוסים שמתנהגים כך במציאות.

ישנה דרך לתקן את אותו מקדם חיכוך ולהביאו לערכים ריאלים (מדובר בעריכה של אחד מקבצי ה DLL) אולם יש לזכור כי בתכנון הראשוני של הדינאמיקה לכל מטוס נעשה שימוש במקדם החיכוך הדיפולטי של הסימולטור. כלומר, שינוי מקדם החיכוך יצריך שינוי של הדינאמיקה בכל מטוס ומטוס שאחרת נקבל התנהגות מוזרה כגון מרחקי הרצה ובלימה שגויים, ועוד.

בקיצור, כאב ראש גדול מדי בעבור שיפור קטן למדי.

פורסם

אוקיי היום התקנתי את המטוס ויש לי כמה שאלות:

1. יש צביעות למטוס הזה של אלעל? אם כן אפשר הורדה?

2. האם קיים AIRAC 1009 למטוס הזה?

3. האם יש איזה עידכון לFSBUILD או לTOPCAT שתומכים במטוס הזה?

פורסם

לגבי 3- FSBUILD אפשר להשתמש ביצוא תוכניות טיסה ששייך ך IFLY 747 רק אחרי הייצוא צריך להעביר את הקובץ של התוכנית למחיצה של ה 737, פרופיל תכנון - אין, למיטב הבנתי הפרופיל הדיפולטיבי של ה 737 או זה של ה PMDG עונה על הצרכים.

לגבי TOPCAT- ע"פ הפורום שלהם זה נמצא בשלבי תכנון מומלץ לעקוב אחרי הפורום שלהם כי בדרך כלל משחררים לכל דורש (שקנה את התוכנה) את הבטא של הגרסאות החדשות והן בדרך כלל שמישות בכל מקרה העידכונים בתוכנה אמורים לקפוץ אוטומאטית שיגיע הרגע.

פורסם
אוקיי היום התקנתי את המטוס ויש לי כמה שאלות:

1. יש צביעות למטוס הזה של אלעל? אם כן אפשר הורדה?

2. האם קיים AIRAC 1009 למטוס הזה?

3. האם יש איזה עידכון לFSBUILD או לTOPCAT שתומכים במטוס הזה?

1. יש את הצביעות של "יודי" - פשוט כנס ל AVSIM וחפש Yarden.

2. המטוס מגיע עם עדכון AIRAC 1009 ראשוני. הוא תומך ב AIRAC משמע שצפוי עדכון 1010.

3. TOPCAT כרגע לא תומך. FSBUILD אפשר לעשות export ל IFLY747 זה אותו פורמט.

רק וודא כי תחת הספרייה המקשרת של IFLY747 ב FSNBUILD יש לך את הכתובת הבאה: Flight Simulator\iFly\737NG\navdata\FLTPLAN

בהצלחה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...