עבור לתוכן
Or Netzer

תופעה מעצבנת בחטיבה

Recommended Posts

פורסם

לאחרונה חזרתי קצת לטוס ולהוריד חלודה.

היום טסתי בקו לרנקה ת"א , ובהתקרבות לנחיתה היו לי כמה פקחים בלתי רצויים.

חברים זה נורא מעצבן, כשאובסרברים , ומטוסים במרחב שולחים לך הודעות כגון "היי" או "תפנה מהר את המסלול " או מטוסים אחרים במרחב שנוחתים אחריך שאומרים לך "תנחת על 12 12 פעיל " כשהרוח בכלל 330 על 10 קשרים.

חברים,, כשאתם טסים תטוסו, כשאתם מפקחים תפקחו ותקבעו את המסלול בשימוש ותגידו לפנות מהר.

זה נורא מטריד בפיינל אלף צלצולים של הודעה פרטית והודעות מעצבנות.

הדבר היחיד שהיה בסדר זה שאמרו למטוס זר ש26 סגור, זה עוד מתקבל.

תודה.

נתראה בחד"ב

פורסם
לאחרונה חזרתי קצת לטוס ולהוריד חלודה.

היום טסתי בקו לרנקה ת"א , ובהתקרבות לנחיתה היו לי כמה פקחים בלתי רצויים.

חברים זה נורא מעצבן, כשאובסרברים , ומטוסים במרחב שולחים לך הודעות כגון "היי" או "תפנה מהר את המסלול " או מטוסים אחרים במרחב שנוחתים אחריך שאומרים לך "תנחת על 12 12 פעיל " כשהרוח בכלל 330 על 10 קשרים.

חברים,, כשאתם טסים תטוסו, כשאתם מפקחים תפקחו ותקבעו את המסלול בשימוש ותגידו לפנות מהר.

זה נורא מטריד בפיינל אלף צלצולים של הודעה פרטית והודעות מעצבנות.

הדבר היחיד שהיה בסדר זה שאמרו למטוס זר ש26 סגור, זה עוד מתקבל.

תודה.

נתראה בחד"ב

אני מבקש לקבל את שמות האובסרברים לפרטי במיידי.

זו תופעה שנתקלנו בה בעבר וצריך לעקור אותה מהיסוד.

אסור לאובסרבר לשלוח הוראות לטייס ! גם לא ייעוץ !

פורסם

היום טסתי כאל על 363 לוינה.

אני שלחתי מסר ביוניקום לטייס גרמני כי מסלול 26 סגור אחרי שהוא הודיע כי בכוונתו לבצע נחיתה על 26.

לפני זה שלחתי עוד הודעה למטוס אל על שהתכוון להתיישר על 30 כאשר אותו מטוס היה בפיינל.

מקווה שלא עשיתי משהו לא סדר. בסך הכל הכוונה היתה טובה.

פורסם
היום טסתי כאל על 363 לוינה.

אני שלחתי מסר ביוניקום לטייס גרמני כי מסלול 26 סגור אחרי שהוא הודיע כי בכוונתו לבצע נחיתה על 26.

לפני זה שלחתי עוד הודעה למטוס אל על שהתכוון להתיישר על 30 כאשר אותו מטוס היה בפיינל.

מקווה שלא עשיתי משהו לא סדר. בסך הכל הכוונה היתה טובה.

יוניקום זה משהו אחר - ופעלת נכון.

אובסרבר לא מורשה לייעץ לתנועות!

פורסם

לפני חודשיים קרה לי מצב שאחרי שנחתתי ופיניתי את 30 דיווח טייס גרמני שהוא מנמיך לסירון ומתכוון לנחות על 26, פניתי לאותו טייס בפרטי ודיווחתי לו שהמסלול סגור, הוא הודה לי ולבסוף נחת על 30

לפני שבוע אחרי המראה למדריד הגיע טיסה מלונדון (איתמר ראובן) ושאל אותי בפרטי על איזה מסלול המראתי, בשמחה עניתי לו והמשכנו כל אחד לדרכו :).

אני מניח שהדברים האלה מקובלים, לעומת זאת קורה לי הרבה פעמים שאני מנמיך לסירון ומדווח ואחרי כמה שניות אני מקבל הודעות פרטיות מטייסים על הקרקע וזה קצת מעצבן שאתה בשלב קריטי ועמוס בטיסה ואנשים שואלים שאלות כמו "מאיפה אתה בא?" או "איזה צביעה/מודל אתה משתמש?"

חברים אני בשמחה יענה על כל השאלות אבל קצת שיקול דעת.

פורסם

איציק , אמיר, אני מתנצל לא לקחתי מספרים או שמות.

רק רציתי לנחות בשקט.

בקשר ל363 זה היה בסדר וגם כתבתי שזה לגיטימי וחשוב. הוא גם הודה לך על זה.

אבל לשלוח לי באמצע פיינל לפנות את המסלול מהר כי יש מטוס מאחורי, או "היי" סתמי ומעצבן , זה מוגזם ומעצבן.

וגם טייסים שבאוויר ו"אומרים לי לנחות על 12" זה מעצבן, מי אתם שתקבעו לי במיוחד שהרוח אומרת 30.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...