Or Netzer פורסם ספטמבר 4, 2010 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2010 לאחרונה חזרתי קצת לטוס ולהוריד חלודה. היום טסתי בקו לרנקה ת"א , ובהתקרבות לנחיתה היו לי כמה פקחים בלתי רצויים. חברים זה נורא מעצבן, כשאובסרברים , ומטוסים במרחב שולחים לך הודעות כגון "היי" או "תפנה מהר את המסלול " או מטוסים אחרים במרחב שנוחתים אחריך שאומרים לך "תנחת על 12 12 פעיל " כשהרוח בכלל 330 על 10 קשרים. חברים,, כשאתם טסים תטוסו, כשאתם מפקחים תפקחו ותקבעו את המסלול בשימוש ותגידו לפנות מהר. זה נורא מטריד בפיינל אלף צלצולים של הודעה פרטית והודעות מעצבנות. הדבר היחיד שהיה בסדר זה שאמרו למטוס זר ש26 סגור, זה עוד מתקבל. תודה. נתראה בחד"ב
Amir Paz פורסם ספטמבר 4, 2010 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2010 לאחרונה חזרתי קצת לטוס ולהוריד חלודה. היום טסתי בקו לרנקה ת"א , ובהתקרבות לנחיתה היו לי כמה פקחים בלתי רצויים. חברים זה נורא מעצבן, כשאובסרברים , ומטוסים במרחב שולחים לך הודעות כגון "היי" או "תפנה מהר את המסלול " או מטוסים אחרים במרחב שנוחתים אחריך שאומרים לך "תנחת על 12 12 פעיל " כשהרוח בכלל 330 על 10 קשרים. חברים,, כשאתם טסים תטוסו, כשאתם מפקחים תפקחו ותקבעו את המסלול בשימוש ותגידו לפנות מהר. זה נורא מטריד בפיינל אלף צלצולים של הודעה פרטית והודעות מעצבנות. הדבר היחיד שהיה בסדר זה שאמרו למטוס זר ש26 סגור, זה עוד מתקבל. תודה. נתראה בחד"ב אני מבקש לקבל את שמות האובסרברים לפרטי במיידי. זו תופעה שנתקלנו בה בעבר וצריך לעקור אותה מהיסוד. אסור לאובסרבר לשלוח הוראות לטייס ! גם לא ייעוץ !
Gregory Verba פורסם ספטמבר 4, 2010 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2010 היום טסתי כאל על 363 לוינה. אני שלחתי מסר ביוניקום לטייס גרמני כי מסלול 26 סגור אחרי שהוא הודיע כי בכוונתו לבצע נחיתה על 26. לפני זה שלחתי עוד הודעה למטוס אל על שהתכוון להתיישר על 30 כאשר אותו מטוס היה בפיינל. מקווה שלא עשיתי משהו לא סדר. בסך הכל הכוונה היתה טובה.
Amir Paz פורסם ספטמבר 4, 2010 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2010 היום טסתי כאל על 363 לוינה.אני שלחתי מסר ביוניקום לטייס גרמני כי מסלול 26 סגור אחרי שהוא הודיע כי בכוונתו לבצע נחיתה על 26. לפני זה שלחתי עוד הודעה למטוס אל על שהתכוון להתיישר על 30 כאשר אותו מטוס היה בפיינל. מקווה שלא עשיתי משהו לא סדר. בסך הכל הכוונה היתה טובה. יוניקום זה משהו אחר - ופעלת נכון. אובסרבר לא מורשה לייעץ לתנועות!
Izik Bakshi פורסם ספטמבר 4, 2010 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2010 אבקש גם לקבל שמות ומספרי VATSIM למי שיש. הענישה ב-VATSIM על כך מגיעה להרחקה לפרק זמן ארוך.
Ido Wachtel פורסם ספטמבר 4, 2010 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2010 לפני חודשיים קרה לי מצב שאחרי שנחתתי ופיניתי את 30 דיווח טייס גרמני שהוא מנמיך לסירון ומתכוון לנחות על 26, פניתי לאותו טייס בפרטי ודיווחתי לו שהמסלול סגור, הוא הודה לי ולבסוף נחת על 30 לפני שבוע אחרי המראה למדריד הגיע טיסה מלונדון (איתמר ראובן) ושאל אותי בפרטי על איזה מסלול המראתי, בשמחה עניתי לו והמשכנו כל אחד לדרכו . אני מניח שהדברים האלה מקובלים, לעומת זאת קורה לי הרבה פעמים שאני מנמיך לסירון ומדווח ואחרי כמה שניות אני מקבל הודעות פרטיות מטייסים על הקרקע וזה קצת מעצבן שאתה בשלב קריטי ועמוס בטיסה ואנשים שואלים שאלות כמו "מאיפה אתה בא?" או "איזה צביעה/מודל אתה משתמש?" חברים אני בשמחה יענה על כל השאלות אבל קצת שיקול דעת.
Or Netzer פורסם ספטמבר 4, 2010 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 4, 2010 איציק , אמיר, אני מתנצל לא לקחתי מספרים או שמות. רק רציתי לנחות בשקט. בקשר ל363 זה היה בסדר וגם כתבתי שזה לגיטימי וחשוב. הוא גם הודה לך על זה. אבל לשלוח לי באמצע פיינל לפנות את המסלול מהר כי יש מטוס מאחורי, או "היי" סתמי ומעצבן , זה מוגזם ומעצבן. וגם טייסים שבאוויר ו"אומרים לי לנחות על 12" זה מעצבן, מי אתם שתקבעו לי במיוחד שהרוח אומרת 30.
Ido Bone פורסם ספטמבר 4, 2010 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2010 מסכים עם אור, גם לי זה קרה לפני שבוע באמת מעצבן
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם ספטמבר 5, 2010 דיווח פורסם ספטמבר 5, 2010 אפשר להרחיב את התופעה גם לפיקוח... בתוך ה VRC. גם שם יש לאנשים נטייה לחלק "עצות" מבלי להכיר אפילו את הבנאדם מהצד השני....